globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pár otázeček (gumy, hadry, blembák)
 
29.4.2010 v 21:15
Ahoj všici, motorkář ještě nejsem, ale jak mi vyndaj železo z nohy, tak bych se rád začlenil mezi vás Chtěl bych si koupit cb600f a stáhnout zatím na 25kw a časem otevřít. S tím souvisí první otázka. Jakej je průběh výkonu? Prej to pak letí 180, ale o to vůbec nejde. Spíš jestli je znatelnej rozdíl akcelerace a spotřeby. A jak funguje to škrcení? Zarážku na plynu chápu, ale u Hondy mi daj jiný trisky a jednetku nebo jak? Zkušeností zatim moc neni, jen nějaký dvácy a jawa 350. Takže, zatáčky moc neklopím a nevyznám se v gumách. Pochopil jsem, že pro mé účely by se asi hodila nějaká vícesložková, nebo jak se tomu nadává... Takže, jakej je v těch gumách rozdíl co se týče výdrže, adheze a značek výrobců. Jelikož se mam rád, tak bych si chtěl dopřát dvoudílnou, koženou kombinézu. Dá se pod ní nenacpat i krunýř? (samozřejmně po vyndání chráničů z kombošky). Potom se mi líběj helmy Bandit, ale nevim jak je to s výhledem, když mají tak malé plexi. Nemáte jí někdo?
Díky za věcné odpovědi

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:20 | Nahoru | #1
Po zaškrcení má samozřejmě motorka znatelnej rozdíl v akceleraci, ve spotřebě už ne takovej, pokud nejezdíš pilu. Ale furt seš s 25kW v pohodě do 100km/h rychlejší než většina aut. (u motorky s lehčím řidičem poměr 25kW na 250kg, u auta co váží 1500 by musel bejt výkon 150kW)

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:24 | Nahoru | #2
no to mi je jasný, že to nebude až zase takovej chcípák de mi o to, že z toho mam fakt respekt přeci jenom je to už velká mašina. jen jakej bude rozdíl třeba na jedničku mezi 350 co má 17 kw a hornetem s 25 abych mi to neuletělo pod prdelí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:34 | Nahoru | #3
perry69> pod prdelí ti to neuletí, toho se zase bát nemusíš
Proti jawce to bude o něco lepší. Ale proti ní tam budou větší změny v kvalitě podvozku, gum, ergonomii. A samozřejmě je to těžká motorka, nevim teda kolik má jawa, ale to cebro bude mít tak nejmíň 180kg

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:37 | Nahoru | #4
vonZahn> Hornet ten má něco kolem 220.. Jinak já mám dobrý zkušenosti s Pirellkama

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:37 | Nahoru | #5
Myslim, že nechce CBR ale CB600F - Horneta.

edit: Sakra musíte bejt všichni tak rychlí

Naposledy editováno 29.04.2010 21:38:18

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:41 | Nahoru | #6
Finch26> promiň, no

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:46 | Nahoru | #7
to jsem rád, že to nebude taková střela a jde to třeba časem postupně otevírat? né rovnou zase na 72kw, ale třeba na 50 a až potom na plnej knedlík...

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:49 | Nahoru | #8
uz se to tady resilo mockrat, pokud kupujes motorku a chces ji mit na 25kw, nema cenu koupit otevrenou, uskrcovat to a pak zas otvirat...bud si kup uz otevrenou a jezdi jako clovek, nebo si kup zavrenou...ale i s tou muzes jezdit jako prase, takze je to jen o tobe, jak se rozhodnes.. krunyr pod bundu v pohode nacpes, pokud ho bunda uz nema (ja mam takovou mekkou nahrazku, takze tu bych musel nejdriv vyndat, pro nasazovani krunyre, aby neprekazela)
k tem bandit helmam, zajem o ni mam taky, obcas se nejaka ukaze na inzerci, ale rychle zmizi... vyhled sem videl casto kritizovat, ale dokad sam nevyzkousim, neuverim

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:49 | Nahoru | #9
no a když to má přes 2 metráky tak to by nebyl problém, ale já mam možnost přístřešku na zahradě ale musim jí vytlačit do 2 menších schodů který jsou v devadesátkovejch futrech nevíte jak to pořešit? napadla mě jen fošna a to bude stejně prdel jí tam tlačit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #10

perry69>no a když to má přes 2 metráky tak to by nebyl problém, ale já mam možnost přístřešku na zahradě ale musim jí vytlačit do 2 menších schodů který jsou v devadesátkovejch futrech nevíte jak to pořešit? napadla mě jen fošna a to bude stejně prdel jí tam tlačit



fosna, nebo nejakej najezd, odjedes trochu dal, sednes, za 1 a trefovacka

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #11
Timi_2> hele mě se ta mašina moc líbí a představuji si jí trošku víc upravit na streetfightera když budou peníze, takže nechci ob sezonu nebo 2 kupovat novou mašinu. a to dam radši 7 táců za seškrcení a budu jí mít vymazlenou...
no a tu kombošku máš svou míru nebo třeba o číslo větší? já jí na sobe nikdy neměl tak si to neumim představit... mam 180cm a 80kilo takže 52-54 myslim

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #12

Timi_2>fosna, nebo nejakej najezd, odjedes trochu dal, sednes, za 1 a trefovacka


to ses posral v kině po jahodách ne za tim jsou další futra a myslim že bych řidátkama bud orval omítku až na cihlu nebo si z nich udělal řidítka na čopra

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 22:06 | Nahoru | #13
cislovani neni tak presny, jako jit do kramu a vyzkouset si to primo na sobe...zalezi na tom, jestli chces obleceni novy, nebo jety, ale v kazdym pripade je lepsi si to rovnou vyzkouset

s tema futrama to byl vtip, az na ten najezd, ten prece nejak vykutis, ne? nevim, jak to tam mas, ale stejne bych sed na masinu a pomalicku, polehoucku bych najizdel do dveri, nez to tam nesmyslne tlacit

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 22:11 | Nahoru | #14
Timi_2> kombinézu bych chtěl tak kolem 10ti tis a spíš jetou. podle mě bude rok 2 jetá kombinéza lepší než nová za stejnou cenu pokud před lety stála ta používaná třeba 16ti tis. (nepletu se?)
no jako co jsem se dočetl tak origo řidítka maj asi 71 cm. našel jsem hezký 73 víc nemužu jsem omezen prostorem jako ybr 125 jsem v poho vytlačil i bez prkna a sám. ale to mělo asi 130 kilo.

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 22:18 | Nahoru | #15
nejaky jety obleceni mas tady ale to urcite vis, je toho plnej net, jinak jetou bych bral vic, nez novou, hlavne kuli ty cene..
a jestli si neplanujes koupit nejakou lednicku, urcite to tam narves

Naposledy editováno 29.04.2010 22:18:50

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 22:22 | Nahoru | #16
jj takový stránky mam všechny projetý, ale jen koukám a šetřím. mašinu bych kupoval až na příští sezonu. (kvuli tý noze) tenhle krunýř bych třeba bral nebo něco na ten způsob

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 22:23 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 23:31 | Nahoru | #18
Zdarec chlape,jestli mužu taky s trochou do mléna,tak bych šel do otevřené verze,jak radi kluci.Pokud prostě nebudeš mít problém s ovládáním heftu,tak tě to nepotahá.Já šel taky z hovna(Čz-175)na hondici.Prostě respekt z toho co máš pod sebou ti nedovolí dělat pí...oviny.A ještě lepší je když si jezdíš s někym zkušenym,který ti poradí co dělaš špatně a na co si dat majzla atd.Hadry si musiš zkusit co ti padne,a co se ti líbí.Ja mam textil bundu Spark,nevim jak se jinym jevi,ale myslim že to neni zas tak špatny.Ma celkem dobré větrání,aqua-membránu,termo vložku.Vše jde vyjmout a ty větrací zipy jsou prý vodotěsné .Samozřejmosti je termopradlo.Gatě jsou horší,nemaji větrání .(nazran).Gumy teď taky budu řešit,asi pujdu do Metzeller Z6,co jsem slyšel,tak nejsou špatny.
Ale je to všchno jen můj názor na věc,a možná stojí za velký kotan.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

29.4.2010 v 23:49 | Nahoru | #19
šmauzik> no jako na to nemam nervy. chci si jízdu užít a né se bát. časem bych otevřel. přecejen nemam tolik najeto a nikam nespěchám. otevřít mužu dycánky. jen bych chtěl třeba pak na 50kw a pak až plnej. ale to bych toho chtěl asi moc na motorce jsem prohnul kolenem nádrž a stačilo mi to. ted mám nohu plnou železa z lyžování a fakt nechci nic dalšího riskovat. někdo řekne že jsem srab, ale zdraví mam jen jedno. jo asi bych jí zvládnul, ale pokoušet štěstí nehodlám no a jako někoho zkušenýho bohužel nemám, ale to by se někdo našel tady snad.
jinak ty hadry bych samozrejmně chtěl aspon z části perforovaný. potit vejce si fakt nehodlám
a co se gum týče tak já v tom fakt plavu. vim že existuje tvrdší a měkčí směs a jak je to s kombinací cenou adhezí to netušim. snad se najde někdo kdo mi to osvětli jak pro debila

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 00:10 | Nahoru | #20
perry69> Já taky nejsem extra znalec a machr ,ale co vim,tak by byla dobrá dvousměsova guma.Střed je tvrdší a boky víc lepí.Bo stejně ze začatku stejně jezdíš tak že máš gumu sjetou prostředkem jako já.No a jak se do toho dostáváš,tak to vic a vic klopiš a brousiš boky.

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 00:24 | Nahoru | #21
určitě asi by to bylo na místě. slyšel jsem i o třísměsový, ale je to možná jen nějakej pokus nevim. každopádně to tvrdší vydrží asi dýl, co? no a taky by mě zajímalo kolik tak vydrží předek a zadek při normálním ježdění. na prasárny mě neužije.

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 07:52 | Nahoru | #22
perry, ale ono je porad jedno, jestli je motorka silna, nebo omezena, furt ji ovladas ty, ona si plyn sama neprida, kdyz s ni budes jezdit pomalu jinak ten krunyr vypada dobre, ale pod bundu bys ho asi nenarval, ja myslel treba jen paterak, pac v bunde uz chranice na lokty, ramena, atd. vetsinou mas

1 reakcí na tento příspěvek pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 11:16 | Nahoru | #23
jasně já to chápu, že je to jen na mě. ale naposled jsem řídil YBRko minulý velikonoce takže to příští sezonu budou 2 roky a chci jít na to pomalu. no mě de i o ten hrudník právě. takže myslíš, že tohle bych třeba do bundy o číslo větší nenarval? myslim, že kombinézy nejsou takhle obrněný ne? (neivm ptam se)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 12:25 | Nahoru | #24
perry69> jasny, je to na tobe no jeste sem nevidel, ze by si nekdo rval pod bundu tuhle vestu...moc pohodlny to nebude a to horko ... ja mam kombinezu ktera ma jen na lokty, ramena, zada a zbytek je "jen" kuze, ale urcite se delaj poradny s chranicema i na brise.. to sem ale nikdy poradne nezkoumal, tak si nejsem jistej

pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 13:31 | Nahoru | #25
Já bych si taky dovolil něco napsat. Loni jsem si dělal papíry na velkou mašinu, předtím jsem jednou v životě jel na babetě a jednou skútr. Koupil jsem si Hornet 600 a jak píšou ostatní, řídíš ty. Dá se s tím jezdit pohůdka do kila a pořád to má hoodně velkou rezervu na nějaký zrychlování. Jinak starej jsem na to dost, abych se nějak přeceňoval a dělal kraviny a byl jsem na tom v začátku ještě hůř než ty, co se týká zkušeností . Pokud můžu doporučit, otevřenej Hornet a jezdit s rozumem a není se čeho bát . Mám najeto kolem 2000km a ta motorka je fakt super, do 6000ot/min to je pohodička, potom to začne táhnout . Tak dobrou volbu a hodně radosti

(reakce na) pár otázeček (gumy, hadry, blembák)

30.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #26
Timi_2> jo asi bude fakt, že ty protektory budou dostatečný v tý kombinéze
kada31> je mi to jasný, ale jsem na 90% rozhodnutej. a je to za dlouho ještě. jak řikam tak bych pořídil až na příští sezonu tak možná změnim názor. uvidim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist