kalhoty - textil, kevlarove jeansy 4sr kevlar jeans
bunda - textil, Rowdie 4sr
chranice - kolena - knox, cross max
body armer - knox cross shirt, model 2009
Takze to sklouzlo v zatacce. Snazil jsem se to jeste zachranit nohou, coz je blbost, ale reflexum neporucic. Vysledek je nalomena patni kustka a 6 tydnu cekacka na dalsi vyjizdku.
Textil 4sr nemuzu doporucit. Bral jsem to na prechodnou dobu nez nasetrim na kuzi nebo armalith. Ze se roztrhne dzinovina jsem cekal, ze se ale roztrhne kevlar (za 3k) jak papir to me dost dost neprijmne prekvapilo. Kdybych nemel KNOX na kolenach a ostatne i na tele, tak na koleno si nejspis uz nestoupnu a ohoblovana ruka taky neni nic extra.
Takze 4sr textil nebo obecne textil sorry ale ne.
Naposledy editováno 04.07.2022 19:07:39
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
a taky hodne mohlo nahrat to ze jsi pod tim mel tu chranicovou kosili, cimz padem ta bunda musela byt o hodne vetsi nez mas normalne velikost abys to pres tu kosili mohl oblect.... a jak se to poprekladalo pres sebe ten rukav, tak se to mohlo prodrit...
nicmene mi je lito co te potkalo, a preju abys jezdil uz bez padu...
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
já šel v textilu taky tak nějak kolem 60 na zem - jel jsem po prdeli a boku - na bundě nic a kalhoty jen roztrhlý koleno od prvního kontaktu a pár rozpáranejch švů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
nicmene si myslim ze ten kevlar je low quality a dle tech testu test video foto by to v 50kmh melo vypadat jinak, samoze test vs.real je nekde jinde
eF..>Cosmogagy> necekam zazraky a je mi jasny ze je to na jedno pouziti, bunda rozdone neni volnejsi, mam ji nafest, teplovlozku a orig.chranice jsem z toho vyhodil a nahradil knoxem
nicmene si myslim ze ten kevlar je low quality a dle tech testu test video foto by to v 50kmh melo vypadat jinak, samoze test vs.real je nekde jinde
tak to bude tim materialem.. aspon vis ze airduru priste nebrat.. kdyz uz textil, tak neco pevnejsiho, treba corduru nebo nejaky podobny material... ale nejlip kuzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Bago cos to mel za hadry,
u me 4sr ochrana temer nulova, mit na sobe normal jeans a jeans bundu dopadl bych stejne, jen by me to stalo asi min,
v kazdem pripade bych ocekaval stejne vysledky jako u tebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
eF..>BagoBorec> jak rika Bago, melo by to vydrzet aspon jako jeho,
Bago cos to mel za hadry,
u me 4sr ochrana temer nulova, mit na sobe normal jeans a jeans bundu dopadl bych stejne, jen by me to stalo asi min,
v kazdem pripade bych ocekaval stejne vysledky jako u tebe
Taky by mě zajímala značka co měl Bago, zrovna dneska si říkám, že mi kombinéza vůbec nevyhovuje a rád bych vyměnil za textil a samotnou koženou bundu. Zrovna před pár vteřinama jsem koukal na ony 4SR kde se mi líbí ta bunda Rebel old style a ty jeansy. a pak si tu přečtu tohle
jsou v podstate celokevlarovy, vlakno kevlaru obalene bavlnou s abrasivitou stejnou jako hovezina
uz jsem je i zkousel a pusobi masivne
v kazdym pripade, chranice na kolena nutne, ten naraz jinak nema co ubrzdit
2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
Kůže je jistě bezpečnější,v tom se nepřu,ale dobrý textil vydrží taky dost,takže pokud není člověk vyloženě okruhový jezdec,je otázka kůže vs. textil namístě.
Já volím textil,ale pořádný textil. Bundu mám od speedy skoro za 10tis. a kalhoty od speeady a od PSI. Kvalita. To co mám by sklouznutí v 55 rozhodně vydtželo.
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
titus>pračka má pravdu,já měl textil od harness 6000kč bunda,pád cca v kile a vydržela stejně jak kůže.
jen pro upřesnění,aby nedošlo k flame - dobrá kůže vydrží víc,jak textil,ale taky je pravda,že dobrý textil vydrží víc,jak nějaká rádobykůže.
Textil si hodně lidí kupuje kvůli ceně,pak se uchylují k levným modelům a výsledkem je tento thread.
Ostatní je už jen náboženství alá oleje.
btw ja su v pohode, jen ten textil je na hov....
smula je ze tech jeans s kevlarem moc na vyber neni,
dragin stoji v podstate stejne a kevlar mi porad zni (oprava znel) lip nez jen cordure
takze pokud titus rika ze to "otestoval" v kilu, tak mozna dam na nej a koupim na leto gate od harness, jenze bez dukazu jsou to porad jen recicky.
kdyz mi nekdo da seriozni dukaz tak to beru
recicky typu sppedy vydrzi jsou ale porad jen reci
kdybych mel tyhle fota pred nakupem tak je nevezmu
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
V druhém případě kevlar i cordura nic,v prvním jen poškození rukávu cca 5x3cm a kapsy na mobil cca 1x1cm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
nemas fota?
posli link na ty katata
eF..>prackarr> husty ok, beru
nemas fota?
posli link na ty katata
Oba crashe se staly v roce 2001,zatím moje poslední na silniční motorce.
Hadry byly tehdy bohužel nový,bundu mám dodnes. Po malé opravě drží bunda dodnes. Skoro 10 let.
crack - kůže není jen jedna, klokan,tebou zmíněná kráva a pak hromada plagiátů,co se jako kůže tváří...
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
tak se nediv Ta bunda vypada jako by se ti vyhrnula a prodrela na miste kde se tim nepocita a kalhoty nejspis o ten chranic
prackarr>Kdyby jsi měl pořádný hadry a ne šunt od padany nazranu a dalších rádoby moto značek,tak se ti to nestalo. Není to o kůže-textil ale jaká kůže a jaký textil. Já kůži nemám rád,je těžká,smrdí v ní koule a nepoužitelná mimo motorku. Když někam jedu na motorce,tak jen nejezdím,že? Jdu do hospody,do obchodu,na zámek či do hotelu a sedět tam v kůži je fakt bomba.
Kůže je jistě bezpečnější,v tom se nepřu,ale dobrý textil vydrží taky dost,takže pokud není člověk vyloženě okruhový jezdec,je otázka kůže vs. textil namístě.
Já volím textil,ale pořádný textil. Bundu mám od speedy skoro za 10tis. a kalhoty od speeady a od PSI. Kvalita. To co mám by sklouznutí v 55 rozhodně vydtželo.
Dobre jsi to napsal Ja jsem ve skupine kulosmradu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Donaldcbf>Nechapu cos od textilu cekal,ale kdys si vezmes chranice ktery jsou delany pro jiny ucely
tak se nediv Ta bunda vypada jako by se ti vyhrnula a prodrela na miste kde se tim nepocita a kalhoty nejspis o ten chranic
Souhlasím stím že ty kalhoty se ti prodřely o ten tvůj chránič . Něco je když tam máš "měkkou" kůži a asfalt a nebo asfalt a tvrdý plast . Takže ve výsledku bych 4sr kalhoty moc nepomlouval protože oni nepíšou že pod to máš dávat ještě nějaké chrániče ale nosit je samostatně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Pokud se mi prodře oděv a krupón zůstane celej,tak čert vem gatě,at jsou z čeho chcou,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
prackarr>Mišmaš> .. a ještě dodám,že při pádu nejde ani tak moc o to,jak dopadnou hadry,ale tělo,ne?
Pokud se mi prodře oděv a krupón zůstane celej,tak čert vem gatě,at jsou z čeho chcou,ne?
Ano to máš pravdu samozřejmě že je přednost aby se ti nestalo nic z kůží. Já jenom kostatuji že kdyby pod tím neměl ten chránič tak by se podle mě ty kalhoty neprorvaly skrz na skrz. Určitě by byly zničené to jo.