No imho stejně jak na XT-je to stejnej motor. Takže po 6000km, trošku zahřát, aby olej líp vytekl i s těma všema sračkama v něm :) Dole vlevo u řadičky máš šroub na 17ku klíč, tak tim to vypustíš a pak je ještě v rámu vepředu šroub-přímo jakoby na úrovni konce blatníku předního kola, vlní se kolem toho šroubu výfukový kolena, no tak to je myslim nějaká desítka nebo dvanáctka-taky vyšroubovat a vypustit... No pak odmontovat na pravý straně povolenim třech imbusů víčko oil filtru, vyměnit těsnění v tom víčku, dát novej filtr (dobrý je ho naplnit olejem a rychle ho tam nandat. Vrátit šrouby na vypouštění oleje,vrátit víčko filtru, povolit nahoře na tom víčku odvzdušňovací šroubek, a lejt horem olej... lej dokud neuvidíš že už je ho tam dost-pak to nakopni, nech to cca 10 vteřin probublat-a znova dolejt olej-tentokrát už po rysku. Potom nastartovat a nechat naskočený dokud nezačne okolo toho povolenýho odvdušňovacího šroubku na víčku olejovýho filtru téct olej. Trochu ho nech takhle vytéct (nějakou tu slzu...) dotáhni odvzdušňovací šroubek, chcípni to, počkej cca minutu a změř hladinu oleje... Potom dolej kolik je třeba a hotovo :) Uff, sem se zase jednou rozepsal :D