1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
lumberjack1>2LEKO> mas zmereny kompresni tlaky?
nemám!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
Veronika-Suzuki>2LEKO> počítej s tím, že i když to bude spolehlivý stroj, budeš na tom pořád něco řešit, i když to budou drobnosti...pořad z toho odpadávaj nějaký součástky...pořád se budeš drbat s lankama...ladit karbce...ale to k tomu patří
kam se to ale hrabe na Zetku, tak co nechce, tak zahodí a můžeš to mít přišroubovaný jak chceš
1 reakcí na tento příspěvek Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
1 reakcí na tento příspěvek Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
Lumberjack-> z jakého důvodů jste dávali do 2t olovo? Nebo to byl Wartas 4t?
Ja bych to moc neresil. Protoze mas veterana, tak muzes valit olovnaty benzin Avgas 100 L Navic mas garantovanou JAKOST!!, coz ti samozrejme bezne benziny prodavane na benzince nezaruci. Tohle je letecky benzin a tam je to 100%. K nam ho vozi az z daleke Marsseile.
Oktanove cislo zalezi na davce..minimum je 99,6 (naposledy jsem kupoval a mel 103)
jo a jeste abych nezapomnel.......to nejdulezitejsi!! 40 Kc/ za litr pane
Naposledy editováno 19.04.2010 13:15:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
Naposledy editováno 19.04.2010 13:15:58
motocvok>2LEKO> myslím že obojí je na hovno,to olovo funguje jako mazivo až až,mám to vyzkoušený,hodně to pomůže mazání ventilů,dokonce to v nouzi rozhýbalo i přidřenej ventil olej v benzínu mi přijde zralej na zapečení,bude tam asi teploučko
co obojí,co myslíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
Edit jinak vyšších teplot se dalo spolehlive docílit i tech.benzínem, pak to umělo i díru do pístu udelat, ještě ho mam schovanej
Naposledy editováno 19.04.2010 13:40:20