Téma: Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb
 
18.4.2010 v 21:32
Má někdo nějaké informace a zkušenosti o míchání benzínu s příměsemi tzn.olej a Pb u 4T závodních motorů.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

18.4.2010 v 23:16 | Nahoru | #31

lumberjack1>2LEKO> mas zmereny kompresni tlaky?



nemám!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

18.4.2010 v 23:19 | Nahoru | #32

Veronika-Suzuki>2LEKO> počítej s tím, že i když to bude spolehlivý stroj, budeš na tom pořád něco řešit, i když to budou drobnosti...pořad z toho odpadávaj nějaký součástky...pořád se budeš drbat s lankama...ladit karbce...ale to k tomu patří


kam se to ale hrabe na Zetku, tak co nechce, tak zahodí a můžeš to mít přišroubovaný jak chceš

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

18.4.2010 v 23:20 | Nahoru | #33

2LEKO>..no,tak popravdě,jsem tedy "pomýlený" víc než na začátku!



ono ve finále když tam naleješ obyč 95 a nebudeš dál nic řešit, tak se vůbec nic nestane

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

18.4.2010 v 23:22 | Nahoru | #34
2LEKO> tak to zjisti a pak se da premyslet o dodatecnem aditivovani paliva stejne tak volba paliva jinak bych pouzil beznou 95 s prisadou nahrazujici olovo bezne koupitelnou na benzince popripade pak sezenu v rafinerce ethylolovo ...ale s tim opatrne.jednou jsme to prehnali u wartase a motor jel sice jak prase ale u mirosovic nam odkapal vejfuk a podobne.kdyz to netrefis tak hrozne zmenis vlastnosti paliva a to hlavne tepelny ...

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

18.4.2010 v 23:24 | Nahoru | #35
Prusa #94>

1 reakcí na tento příspěvek Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

18.4.2010 v 23:24 | Nahoru | #36
no,prostuduji ještě literaturu a uvidím........stanu se expertem na paliva!

1 reakcí na tento příspěvek Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 10:50 | Nahoru | #37
Hele 100oktan má smysl pro motory s kompresi 13:1 a vic, jinak je to asi mrhání penězma. I když uz tu bylo diskuzi na téma benzín 95 vs. 100 několik a je to tak pade na pade.. Někdo má pocit že to líp jede,méně vibruje apod, ale podle mě je to placebo, když někdo dá za nádrž o 60kč vic,tak chce aby to líp jelo,že jo asi nejvíc vypovídající test byl kdysi v Motoráji, kde měli 3 různé motorky na brzdě a tam se právě potvrdilo ze pro většinu motorů to smysl nemá,protože mají nízkou kompresi..
Lumberjack-> z jakého důvodů jste dávali do 2t olovo? Nebo to byl Wartas 4t?

Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 12:25 | Nahoru | #38
Tak zalezi,jak to mas nakute

Ja bych to moc neresil. Protoze mas veterana, tak muzes valit olovnaty benzin Avgas 100 L Navic mas garantovanou JAKOST!!, coz ti samozrejme bezne benziny prodavane na benzince nezaruci. Tohle je letecky benzin a tam je to 100%. K nam ho vozi az z daleke Marsseile.

Oktanove cislo zalezi na davce..minimum je 99,6 (naposledy jsem kupoval a mel 103)

jo a jeste abych nezapomnel.......to nejdulezitejsi!! 40 Kc/ za litr pane

Naposledy editováno 19.04.2010 13:15:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 12:36 | Nahoru | #39
2LEKO> myslím že obojí je na hovno,to olovo funguje jako mazivo až až,mám to vyzkoušený,hodně to pomůže mazání ventilů,dokonce to v nouzi rozhýbalo i přidřenej ventil olej v benzínu mi přijde zralej na zapečení,bude tam asi teploučko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:03 | Nahoru | #40
dva_hrnce> byl to 2T a olovo bylo v benzinu tak jako tak a ethylolovo bylo bezne pouzivane aditivum (proto byl olovnatej benzin a kdyz se ho dalo vic tak tam byly vyssi teploty a lip to spalovalo benzin s olejem a lip to jelo,bohuzel to horelo jeste ve jefuku a tim padem to seriovej vejfuk neudejchal.kazdopadne tyhle experimenty nedoporucuju pac to silene kurvi motor a to jakejkoliv,at 4T nebo 2T.

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:07 | Nahoru | #41
motocvok> ethyl olovo se nedavalo do benzinu kvuli mazani ale jako antidetonacni prisada.kvuli mazani se jako aditivum pridavali ruzne sajraty a nektere spolecnosti aditivovali benzin az pri prevozu na pumpu v autocisterne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:12 | Nahoru | #42
Prusa #94> to jo...tohle ma proti Strakonickemu zazraku aspon kultivovany chod

Naposledy editováno 19.04.2010 13:15:58

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:19 | Nahoru | #43

motocvok>2LEKO> myslím že obojí je na hovno,to olovo funguje jako mazivo až až,mám to vyzkoušený,hodně to pomůže mazání ventilů,dokonce to v nouzi rozhýbalo i přidřenej ventil olej v benzínu mi přijde zralej na zapečení,bude tam asi teploučko



co obojí,co myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:37 | Nahoru | #44
lumberjack1> ja se právě ptal kvuli tomu,že když začal mizet special z benzínek, šířily se fámy že by se i do 2t krmeneho naturalem melo přidávat olovo,ze se to jinak může zadrit a kdesi cosi.. Nicméně jezdím s Trabukem na natural s olejem a jede to taky.. Tak jsem v tom chtel mit jasno,dik
Edit jinak vyšších teplot se dalo spolehlive docílit i tech.benzínem, pak to umělo i díru do pístu udelat, ještě ho mam schovanej

Naposledy editováno 19.04.2010 13:40:20

Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:43 | Nahoru | #45
jeste k tomu beznemu mytu o olovu v benzinu ... jde o latku zvanou TETRAETHYLOLOVO a pouzivalo se to jak jsem psal jako antidetonacni prisada.s mazanim ci nicim jinym to nemelo co delat.cim vice se dalo teto latky do benzinu tim pomaleji horel benzin a zakonite za vyssich teplot a zaroven i ucineji.cim vyssi bylo oktanove cislo tim vice teto latky v benzinu bylo a take motor potreboval vyssi kompresni pomer aby se tohoto potencialu vyuzilo.misto tetraethylolova se dnes pouziva FEROCEN ktery ma ale trosku jine vlastnosti a proto vyzaduje napriklad jiny material ventilovych sedel protoze jsou tam zase jine teploty.proto je nesmysl cpat do motoru konstruovanych v sedmdesatych letech a drive kdy se bezne pouzivaly benziny 90-92 okt. ,benzin s okt.cislem 95 at s olovem nebo bez.ano,bude to jezdit vzdycky ale otazkou je jak a jak dlouho....moje osobni zkusenost je takova,ze treba muj jeep V8 5,9 litru ktery ma koncepcne motor z let sedesatych funguje nejlip na 91 čku stejne tak jako kolega co jezdi veterany s skodou 1000MB tak laduje to same a kdyz da 95 i s prisadou tak to proste neni ono ....takze pro poradek ... CIM VYSSI OKT.č TIM POMALEJI HORICI BENZIN

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 13:45 | Nahoru | #46
dva_hrnce> technickej benzin prave antidetonacni prisady nema takze se da trosku s nadsazkou rici ze ti co jedili na tech.benzin tak jezdili na VERVU

Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 14:02 | Nahoru | #47
..to je po mně!.........tam naleju vodu!

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 14:28 | Nahoru | #48
2LEKO>Kdybys chtěl,tak mám přísadu olova do benzínu od OMW pro závodní účely.
Jaký máš kompresní poměr?

Naposledy editováno 19.04.2010 14:30:10

(reakce na) Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

19.4.2010 v 16:04 | Nahoru | #49

spalovac>Prusa #94> to jo...tohle ma proti Strakonickemu zazraku aspon kultivovany chod


to má Yamaha ze Strakonic taky, akorát furt něco zahazuje a uklepává

Závodní motor -Benzín - příměsi olej + Pb

20.4.2010 v 00:21 | Nahoru | #50
Zdar tak já přísadu do benzínu nedávám, protože podle našeho zjištění tyhle CB-čka maj tvrzený ventilový sedla, jinak běžně jezdíme 95 ku. Hodně lidí přísady dává asi z nostalgie. Jinak teď mám například nachystanou novou halvu a tam už s 95-kou nevystačím.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist