Naposledy editováno 15.04.2010 18:08:06
1 reakcí na tento příspěvek Uprava moto
Mám doma na popojíždění 50 keway.Mrdka,ale jezdí za 2L a krom dobíjení baterky si ničeho nežádá.
Naposledy editováno 15.04.2010 18:49:47
1 reakcí na tento příspěvek Uprava moto
1 reakcí na tento příspěvek Uprava moto
Upravit se to samozřejmě dá - hodně pomůže výfuk, úprava karburace a vyladění variátoru (válečky + řemen)- ostatně Break ti tu dal odkaz na scootland, které taky beru, mrkni na jejich stránky mají tam dobře zpracované informace a jim se mašinu vyplatí svěřit. Ale zvaž to, jestli není levnější to spíš vyměnit za něco jiného.
Každopádně levné to nebude - laďák počítej 7-10 tis. (možná i víc), úprava variátoru cca 3 tis. Hodně je to závislé ale od toho co upravuješ. Obecně třeba 2-takty jdou mnohem lépe upravovat.
japonské a italské 150-ky co vím sériovky jezdí tak kolem 120-130. Po úpravě řekněme 150, ale není to přeci jen o maximálce, navíc u skútru je tak trochu nesmysl a taky o hubu. S těmi malými koly pak stačí malá díra a letíš. A pokud naladíš variátor na vyskou maximálku, ztratíš zase na rozjezdu. Jde taky o průběh výkonu, rozjezd a pružnost v zrychlení.
Ale pokud je něco v základu špatné, těžko z toho uděláš super stroj. Tohle mi napsal kamarád, co se probíralo na skůtrařském fóru k té tvé značce:
jeden maník na Motorkáři.cz se ptá jak zvýšit výkon u Yamasaki 150 - no asi marná snaha
Je to 150-ka a jede mu 90
22:46Milan
no, tak u Yamasaki určite.. :) na scooter-tuning.sk je taky jeden co má Yamasaki 150 a taky mu víc jak 90-100 nedá..
22:48Milan
ješte tam na začátku psal, že mu to jede 140..nakonec z toho bylo 100 pri dobrým vetru..
22:49Milan
no, ok..ja už musím..yamasaki žádné omezení nemá a rychlejc to nepojede..brzda je sám čínskej motor..
No asi tak .... proto si taky myslím, že nejlepší zvýšení výkonu je výměna motky
takže v priebehu pár dní sa stavím v scootlande-no a uvidím čo mi tam povedia,inak čo som čítal tak neaký ten základ by stačilo variator,a pozret či to nieje priškrtene na výfuku.(kuknem cez výkend)zase ja to nechcem niako extra tunovat a sipat do toho-len to trošku oživit aby to bolo v meste svižnejšie tot všetko-v každom prípade sem dám vediet ako to dopadlo-
1 reakcí na tento příspěvek Uprava moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava moto
Break>Ty řešíš jestli ti to bude žrát 2,2L nebo 2,5 litru?? Snad néé
dotaz bol ako sa to na spotrebe prejavilo!proste si zhanam info pre a proti-čo všetko to bude obnašat ked už by som do toho asiata dal neake drobné-(či to vlastne bude stát zato) a ked už si tu rozobral či riešim spotrebu tak teraz to cucá do 3.5l no ked by sa to zdvihlo tak o liter,tak možem jazdit na benzinku každých 100km nárdž mám 6L
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uprava moto
morek> dotaz bol ako sa to na spotrebe prejavilo!proste si zhanam info pre a proti-čo všetko to bude obnašat ked už by som do toho asiata dal neake drobné-(či to vlastne bude stát zato) a ked už si tu rozobral či riešim spotrebu tak teraz to cucá do 3.5l no ked by sa to zdvihlo tak o liter,tak možem jazdit na benzinku každých 100km nárdž mám 6L
docela žrout, na to, že je tak dychavičny, jak pišeš
1 reakcí na tento příspěvek Uprava moto
Co se týká toho variátoru, ano k určitému vylepšení může dojít a samotná výměna některých částí není nijak složitá a ani finančně to nebude až tak drastické. Musíš si ale uvědomit co tím můžeš získat a co ne. Rozhodně ti variátor sám o sobě nepřidá nic na výkonu motoru a ani jeho kroutícím momentu. Ani se nedá předpokládat, že by variátor tak jak ho máš nyní byl příčinou snížení výkonu. Správným naladěním variátoru můžeš ovlivnit naladění přenosu síly výkonu a kroutícího momentu, tak aby se přenášeli právě v tom spektru otáček kdy jejich křivka kulminuje. Pro tohle by bylo ideální mít motor na motorvé brzdě a změřit si ho - na to zapomeň to je moc drahé. Zkoušet jednotlivé varianty a jít stylem pokus-omyl ti taky nedoporučuju, to by tě vyšlo ještě dráž. Takže je třeba čerpat zkušenosti odjinud - servis, nebo někdo kdo to má už vyzkoušené, i když i tam je to zčásti sázka do loterie. O čínských motorech je známé, že každý je jiný .
tá brzda stojí 300kč v scote v Brne -ako som už v predcházdajucom príspevku písal určite tam pojdem -potom sem hodím info -ako to dopadlo
Naposledy editováno 17.04.2010 23:17:38