paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 Vin
11.4.2010 v 23:18
Čus chlapi, potřeboval bych poradit, nejlíp od někoho kdo má R1 2003 rok. Koupil sem si tuhle R1 a na evidenčce mi řekli že mam přeřažený Vinko, že prej je 5mm a má bejt 6mm velikost písma. A v techničáku nic o změně rámu nebo tak něco nepíšou. A ten co sem to od něj koupil o tom prej nic neví a na vin nešahal. Nevíte jestli to má bejt 5mm nebo 6mm. Mě teda nepřijde že by to bylo přeražený protože je to jak když střelí. Koukněte někdo na r1 jaký máte vinko. Díky Kapo

R1 Vin

11.4.2010 v 23:24 | Nahoru | #1
njn, srážka s blbcem je největší tragédie.. Mi zase nechtěli dát evidenčku na XLR 250 rok.92, protože nemá štítek na rámu.. Donesl jsem jim servisní manuál, kde je uvedeno, že štítek mají až od roku 96, pořád mu to nestačilo.. "Oni na škoelní měli., že to mají všechny motorky od roku 90" Banda kokotů..

1 reakcí na tento příspěvek R1 Vin

11.4.2010 v 23:26 | Nahoru | #2
a kde zjistil ze to ma byt 6mm. zbytecna buzerace a neumi merit

(reakce na) R1 Vin

11.4.2010 v 23:44 | Nahoru | #3
Bender> Nevim kde to zjistil, vyhrk to na mě a já čuměl jak péro

R1 Vin

12.4.2010 v 00:14 | Nahoru | #4
to musel byt dobrej blbec

R1 Vin

12.4.2010 v 00:19 | Nahoru | #5
zajeď jinam a kašli na to

1 reakcí na tento příspěvek R1 Vin

12.4.2010 v 08:27 | Nahoru | #6
Jó, na debily na technický sem měl taky vždycky štěstí - jen tak zmínkou - v lehkých zjištěných závadách (A) - stav pneu... přitom měly najeto asi 100km. Možná to bylo tim že byly moc nový a nezajetý .. Dál pak v Áčkách špatně nastavenej podvozek, špatně seřízená přední vidle, dlouhý krok zadní brzdy a pod... prostě se jenom někomu nelíbíš a je to... při tom to tak ten znalec znalecky prohlížel... přišel, kouknul a už to všechno věděl. Na evidenče úplně to samý... dědek nemoh ani přečíst VINko tak sem si ho div nevyplňoval sám .. čumí na černou motorku a ptá se mě jakou má barvu jestli to podle techničáku souhlasí a takhle bych moh pokračovat ještě několik stran...

R1 Vin

12.4.2010 v 08:28 | Nahoru | #7
Přesně jak psal Dave81 - prostě zajeď jinam a nedělěj si z toho vrásky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 Vin

12.4.2010 v 08:32 | Nahoru | #8
Jak mam v profilu to GSX-R, tak na poslední technický najel přednim kolem na válce a zkoušel brzdy. Jen tak tak ji udržel, magor. A pak mě vykop za gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 Vin

12.4.2010 v 08:36 | Nahoru | #9
KapoGSX-R> Mě taky ještě na technický řekli když sem jim navrhnul ať si to tam nějakej technik veme a na parkovišti projede že tam od toho nejsou

(reakce na) R1 Vin

12.4.2010 v 09:27 | Nahoru | #10
Zajedu jinam ale docela mi dali brouka do hlavy s tou velikostí čísla, tak aspoň pro svuj klid bych radši měl jistotu že to je tak jak má bejt, Mohl byste to někdo oměřit?

R1 Vin

12.4.2010 v 09:39 | Nahoru | #11
na starych Yamahach je teda 6mm, na novych nevim, každopadně, jestli to nevypada na "amaterskou praci" tak bych rozhodně vyzkoušel jinou stanici někde VIN ani nějak extra nekontrolujou, proleti to očima, hlavně mrknou na štitek...

1 reakcí na tento příspěvek R1 Vin

12.4.2010 v 10:17 | Nahoru | #12
Kde jsi byl na STK?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 Vin

12.4.2010 v 11:21 | Nahoru | #13
0.0.7.> Špára

(reakce na) R1 Vin

12.4.2010 v 11:30 | Nahoru | #14
KapoGSX-R> Tam už pár let nejezdim,jsou tam chytrý jak radio,co je odevřeno v Nouzově tak jezdim tam,nebo Bulding u Drupolu

1 reakcí na tento příspěvek R1 Vin

12.4.2010 v 12:42 | Nahoru | #15
Když to tak čtu, tak mě napadá, jestli si někteří dělají prdel nebo si na té technické tak nechaj srát na hlavu ... hlavně by mě zajímalo třeba to zkoušení brzd na válcích , nebo špatné seřízení podvozku apod......

R1 Vin

12.4.2010 v 13:42 | Nahoru | #16
Je dost problém sehnat lichý raznice, takže pokud tam je 5mm tak bych to viděl reálně a nepřeraženě ;). Pokud to je jako když střelí neviděl bych problém, jen aby Ti ten kokot nezapsal ,,zásah v oblasti VINu,, to pak ví celá Dekra a úřad, což je trochu problém a mohli by se cukat i na dalším STKčku, je jasné proč...

Než bych to řešil dál zajel bych s motkou jinam.

R1 Vin

12.4.2010 v 13:52 | Nahoru | #17
Normálně najel přednim kolem na válce, roztočil je a vzal za přední brzdu. Samozřejmě mu předek ulít do prava a jen tak tak to udržel. Na zadek se vysral, to už se bál.

(reakce na) R1 Vin

12.4.2010 v 14:09 | Nahoru | #18
Cooker> Víš co, když ti nikdo nic neřekne... nebo maximálně dobrý jeď. Pak si deš do kanceláří pro ten protokol a pak do toho čumíš s takovym překvapením, že se snad ani na nic nezmůžeš... Teda aspoň já.. já se s nim pak nebudu dodatečně hádat... hlavně že to vždycky projde..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 31.5.2024 v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist