globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 750 okruhovka ???
8.4.2010 v 23:15
Zdar, co se týče okruhů, jsem téměř naprostý amatér.Avšak hrozně mě to tam baví a tak bych si chtěl pořídit nějakou mašinu, na který se to kloudně naučim a hezky se tam na ní povozim.Mám celkem hodně dobrou nabídku na VFR 750 z roku 93.Co si o tom myslíte?Je to blbost nebo i na "véeferu" se tam dá dobře zařádit?Nerozkmitá se mě rám až bych v Brně vlítnul do první zatáčky?Do žádný novější šestky z finančních důvodů nejdu, páč do toho zatim nechci vrážet.Díky za smysluplný odpovědi, připomínky a rady.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

VFR 750 okruhovka ???

8.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #1
Znacka...
Diru do sveta tam sni neudelas, ale zase mas malou investici do oprav kdyby neco...

1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???

8.4.2010 v 23:26 | Nahoru | #2
Volil bych GSX-R.. VFR je moooc těžké

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

8.4.2010 v 23:29 | Nahoru | #3

c.j.>Volil bych GSX-R.. VFR je moooc těžké


Kdyz uz tak 600 / 750 Srada, YZF750R, nebo ZX7R... To bych si vzal na okruh ja i kdyz by ne lakalo oblict 800Fi do laminatu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

8.4.2010 v 23:36 | Nahoru | #4
Mrzout> tyhle mašiny i gsxr 750 kolem roku 90 jsou cenově naprosto jinde.Navíc VFR má motor držák a na okruhu lítaj i těžší mašiny (i když 215 kg je opravdu dost, ale veřim že při odstranění nepotřebných věcí bych se na 200 dostal).Jde mi hlavně o to, jak to "závodní" tempo bude pobírat podvozek.Jsem z Aprilie zvyklej to ve 140 polozit do zatáčky a ono se to ani nehne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 00:12 | Nahoru | #5

KedaR_K>Mrzout> tyhle mašiny i gsxr 750 kolem roku 90 jsou cenově naprosto jinde.Navíc VFR má motor držák a na okruhu lítaj i těžší mašiny (i když 215 kg je opravdu dost, ale veřim že při odstranění nepotřebných věcí bych se na 200 dostal).Jde mi hlavně o to, jak to "závodní" tempo bude pobírat podvozek.Jsem z Aprilie zvyklej to ve 140 polozit do zatáčky a ono se to ani nehne.



no jestli ses zvyklej z te Aprilie125, tak VFR podvozek ti vadit nebude, ale stejne bych ji na okruh nebral ..

btw, co to znamena cenove jinde? Kdyz koukam na motorky kolem roku 90, tak nestojej prakticky nic, jestli nemas na tohle, stejne nebudes mit na jezdeni na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 00:33 | Nahoru | #6

Petr_VFR> ale stejne bych ji na okruh nebral

ale na to nezávodní vylítání by snad stačila ne?Nebo se na to vyprdnout?

Kdyz koukam na motorky kolem roku 90, tak nestojej prakticky nic, jestli nemas na tohle, stejne nebudes mit na jezdeni na okruhu

Cena je to lidová, ale něco bude stát ji postavit (kloudný pneu,lamináty,nečekaně regulátor atd)a čim méně bude stát motorka, tim více zbyde peněz na okruh.Navíc tam nechci bejt každej víkend nebo každých 14 dní.

(reakce na) VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 01:22 | Nahoru | #7
KedaR_K> treba zmineneho SRADa sezenes za pusu a udela uplne jinou sluzbu. Navic dostupnost dilu... VFR je blbost.

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 02:23 | Nahoru | #8
SedmpadeVFR i když to ve své době superbike byl, už je dneska cesťák. Z rámu bys určitě
strach mít nemusel, navíc třeba Brno kdybys chtěl projíždět stočtyřicet v zatáčce,
můžeš si rovnou na dispečinku objednat odtah. Tolik mají GP-íčka na výjezdu ze zatáčky.
Kvůli dostupnosti a vlastnostem bych to taky viděl na SRADa.

(reakce na) VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 06:54 | Nahoru | #9

KedaR_K..i když 215 kg je opravdu dost, ale veřim že při odstranění nepotřebných věcí bych se na 200 dostal..



Píšeš o VFR z roku 93. Těch 215kg je suchá hmotnost.. Pohotovostní je 244kg.. Ať uděláš co uděláš, pod 220kg pohotovostních se zůstaneš dost blbě..

NA prvních ročnících VFR by jsi musel vyměnt kola, jelikož rozměrty pneu
110/90-16
130/80-18
mi nepřijdou na okruh vhodné :D To byla tragédie i normálně na cestě..

Rok 88 a 89 má pneu
110/80-17
140/80-17
Což je o chlup lepší, ale furt nic moc..

Ve výsledku pořád vyjde levněji to GSX-R 750 Bral bych až vodníka (rok 92-95), má o 20koní více než VFR a má pohotovostní hmotnost 220KG (takže o 24kg méně)
a ceny od 20tis..

SRADy 750 se daly v zimě koupit za 30tis a to už je úplně jiná liga..

2 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 06:55 | Nahoru | #10
Jestli chceš na okruh VFR, tak jedině RC30



(reakce na) VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 07:26 | Nahoru | #11

KedaR_K>Cena je to lidová, ale něco bude stát ji postavit (kloudný pneu,lamináty,nečekaně regulátor atd)a čim méně bude stát motorka, tim více zbyde peněz na okruh.Navíc tam nechci bejt každej víkend nebo každých 14 dní.



proc laminaty? Nechal bych tam plasty a kdyz je rozbijes, tak to teprve resil.
a s regulatorem to taky neni tak strasny (navic ani nevim, jestli se to tehle motorky tyka), kazdopadne staci vymenit jednou, coz uz stejne nekdo udelal a drzi . Nesmis verit vsemu, co tu nejaky vtipalek napise

Ostatni ti tady napsali vice duvodu, proc ne, nikdo nerekl ano .. ale v zasade, jezdi si na cem chces, stejne jedina zkusenost, kterou si clovek pamatuje dobre, je ta ziskana vlastni chybou

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 09:17 | Nahoru | #12
zas by byl celkem original:)

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 10:59 | Nahoru | #13
Neni lepší koupit něco takového? R 6
Jinak VFR jsem měl,sice 800,podvozek byl tuhej,ale s pérováním,resp. nastavenim to bylo horší. A hlavně ta váha! Nevim jek je natom 750,ale asi to bude podobné.

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 14:06 | Nahoru | #14
je to univerzal.Takze se tam taky dobre vyblbnes

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 14:10 | Nahoru | #15
Předpokládám že postavená motorka na okruh mě se vším všudy vyjde lehce nad 20, což je parádní.Když vezmu v úvahu oproti originálu lehoučké výfuky, žádné světla ani přepínače atd. , udělal bych laminátovou nádrž tak si myslím, že hmotnost musí jít minimálně o 12kg dolu.

Jak jsem psal o tom ježdění 140 v zatáčce, tak vím že v brně stim fakt tolik nepojedu.Dával jsem to jako příklad.

S tim ježděním si myslim že bych se do brna dostal tak 6X za rok což by mě stačilo a několikrát klidně na motardovou trať do VM (tam to mám 20km).

Jinak minimálně už jedna taková jezdí TADY .....majiteli jsem psal abych se ho na to zeptal, ale zatím neodepisuje.

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 14:33 | Nahoru | #16
Berte to tak že, mě hrozně láká V4 motor.Navíc tu někdo kdysi psal že čim člověk začína po silnici jezdit rychlejc, tim rychlejc by odtamtud měl zmitet a jít na okruh.Taky si myslim, že na tom orkuhu získam plno zkušeností a když tam složim takovou mašinu, nebudu tolik brečet.
Tak co? I přes tohle všechno si myslíte že se mám na to vyprdnout?

1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 16:17 | Nahoru | #17
Já bych se toho nebál. Já se sní na okruh taky chystám. Ikdyž já sem váhu váhu dostal si myslím na celkem slušnou hodnotu a vrazil sem dost peněz do brzd, sání a různých komponentů.Rám se ti tam ale rozhodně nerozvlní, ten je pevný jako skála

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 18:48 | Nahoru | #18
Já bych pořešil hlavně ty brzdy.. Když jsme bllbi v zatáčkách, tak po chvíli byly kotouče tmavě modré a praskaly po zastavení s takovu intenzitou, že jsem fakt myslel, že se rozpadnou.. Jinak možná byh volil VFR z roku 88 nebo 89, mají obyč kyvku, jsou o dost lehči (celých 20kg), přední tlumiče i s brzdama bych dal např. z R1 a musí to být paráda

VFR 750 okruhovka ???

9.4.2010 v 18:59 | Nahoru | #19
jestli to budeš mít za pár peněz, třeba 20, tak proč ne. nečekaně to vrčí, má to 2 kola a řidítka a jede to, ale to asi hodně lidí překvapí, jak tady čtu. ale stopky si nechej doma, pokud nejsi rossi.

hlavně si jezdi pro sebe, pro radost, néé pro ostatní, co mají jen blbé kecy

2 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???

10.4.2010 v 23:26 | Nahoru | #20
Tak chlapi díky za rady.Nakonec jsem se rozhodl ji vzít.Cesta byla dlouhá (520km).Běžela po roce (byla ve stodole celá od prachu).startér točil cca 20 sekund a pak chytla.Kyvka, zadní kolo a brzda s tlumičem je z fireblada.....Nikde sem nechtěl psát kolik to stoji a konkretně ji ukazovat protože byste mi ji někdo vyfouknul , ale teď už ji mám doma tak to říct mohu.Je to rok 94 (sice bez kapot) ale stála 9 tisíc.Motor valí naprosto parádně a jediná chyba je ta,že nedobíjí.

(reakce na) VFR 750 okruhovka ???

10.4.2010 v 23:31 | Nahoru | #21

KedaR_K>T..Je to rok 94...



Leda papírově RC36 I se dělala 91-93

Každopádně gratulace

(reakce na) VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 00:03 | Nahoru | #22
KedaR_K> Foto? Za ty penize

1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 00:09 | Nahoru | #23
zitra to trošku očistím (je na tom asi 10cm prachu ) a hodim to sem....jinak je tam zaltej řetěz a je jako novej, destčky maj ještě cca 20% přední pneu btattlax, ta je skoro nová a zadní je po smrti no.

edit: ano je to 93

Naposledy editováno 11.04.2010 00:10:00

VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 01:20 | Nahoru | #24
no to se těším na foto. 93 je první letmáč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 01:57 | Nahoru | #25

KedaR_K>zitra to trošku očistím (je na tom asi 10cm prachu ) a hodim to sem....jinak je tam zaltej řetěz a je jako novej, destčky maj ještě cca 20% přední pneu btattlax, ta je skoro nová a zadní je po smrti no.

edit: ano je to 93



Jestli s ni chces opravdu jezdit na okruhu, tak 20% desek je na vymenu, obe pneu take.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 02:03 | Nahoru | #26
Dawe02> podle mě chce jezdit, né zajíždět časy.. jestli okruh nezná, tak první jízdu stejně pojede jak na výlet a jestli je něco potřeba, tak pochopí, že to musí vyměnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 02:15 | Nahoru | #27
Dolík....> chapu, jen ho upozornuju, protoze evidentne nevi.

(reakce na) VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 02:49 | Nahoru | #28
Dawe02>

1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 08:14 | Nahoru | #29
Jak jsem psal, letmáč tam neni.A v Brně sem byl 2X

VFR 750 okruhovka ???

11.4.2010 v 08:16 | Nahoru | #30
jasně, že desky a pneu půjdou vyměnit to ja jasnačka .....nečekaně kupodivu vim.A nebudou se měnit jenom tyhle věci ale ještě plno dalších

Naposledy editováno 11.04.2010 08:17:02
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist