a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Asi nejkvalitnější je benzina - dobrovolně se hlásí do programu testování kvality paliva a mají dlouhodobě nejlepší výsledky. Taky se zasadili o to, aby se zpřísnili normy na udělování této známky. Od nedávna se testuje více složek paliva.
Takže já mám celkem jasno. Nebojím se brát u velkých benzínových pump a malým se obloukem vyhnu. Třeba u nějakého zemědělského družstva, to musí být super kvalita
odkaz na to, jak vypadá nová značka kvality XXX
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Naposledy editováno 05.04.2010 13:21:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Diamonds_T.>hlavně ne shell - měli nejhorší testované palivo cca. z 10 čerpacích stanic. Ale to je dostatečně známé.
A je ta "pečeť kvality SGS" k něčemu dobrá? Sám píšeš, že Shell je močka a přitom SGS má .
Docel mně vyhovuje, když se dá na benzince koupit dobré preso, polívka, domácí bageta... tož asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
WIR>takže jsem se vlastně hovno dozvěděl pač tady se nikdy nikdo neshodne :D
Tak si udělej pokus!Oni taky mýchaj ty oktany od oka.Většina to vozí s Kralup,akorád že ty značkový pumpi maj i značkový cisterny a u těch nelze jen tak odpustit pro sebe a dolít čímkoli aby seděli litry.Vypusť nádrž!Kup si 1l 100okt.paliva a nalej ho za chodu do nenakompresovaný 125 bez řízeného vstřikování a snímače klepání který přenastavuje předstih. Až Ti to vyžere to co bylo v karburaci a začne to chroupat tu 100vku, zpomalí se Ti volnoběžný otáčky,tak že Ti to možná až chcípne.To jak se opožděnej výbuch bude prát s dalším taktem.U 2t to jen nalítá do laufu a hoří i pod pístem,což milujou gufera kliky a olejový film obsažený v palivu k namazání ložisek kliky a ojnice.Většinou se motor jako by ztiší a od spodu se zdá že táhne protože to brní víc,ale určitě nepůjde víc vytočit a tím pádem je po konících veta.Ten motůrek má pevně danej předstih a nejlepší je když to řachne na lomu horní úvratě.Polož si otázku."Jak to může řachnout přesně v horní úvrati,u mého motoru,když palivo je oktany uzpůsobený aby bouchlo při větším tlaku a teplotě s jiným předzápalem?" Díky opožděnemu víbuchu to chytne až na půli cesty pístu dolů?"Dohořívá to,ještě když píst jde nahoru. Proto se ten chod motoru zpomalí a otevřený výfukový ventil a jeho sedlo neobrouží jen horký kouř,ale i dohořívající směs.V oktanech a motorech se hledá kompromis.Takže když bude ku..a paržák a ty nekdě dotankuješ palivo s 98okt,ikdyž vírobce udává 91 a více,stává se,že to jede ten den lépe.Další den tam dotankuješ ještě víc a nebo 100okt.,ono bude pod mrakem a pojede to o 15míň.Když to budeš chtít řádně vytočit,tak se to bude bránit.Jak říkám.Zkus to a uvidíš.Na 100okt.budeš rád že se dostaneš domů bez poruchy.To že Jawa a cokoli jiného jede líp,může být tím že na ojnici se píst mele jak držky v kastrólu a nebo že jí je horko a flusanec po válci jen tak zklouznul.Někdy to prostě víc táhne,ale za generálku to nestojí.To raděj podřadim!S Shell mám dost špatnou zkušenost, když jsem natankoval naturála 95 tak motorka po 10 km začla škytat a kuckat, takže sem to nakonec vylil do sekačky a nabral omw....
Jinde netankuju
2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Chceš radu: Používej to co máš předepsané v TP. Z 99% to bude N95. Pokud budeš lít něco jiného tak ti hrozí nelevná oprava.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
WIR>takže to vídím 95 CARERRA :P
to si radši dej ty peníze co dělaj rozdíl mez N95 a C95 na stranu ať pak můžeš koupit větší motorku... si myslim že to je lepší, než to dávat za to že můžeš říkat, že tam leješ Carerru... bo to je jedinej rozdíl, kterej mezi carerrou a Naturálkem je
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
scalla>Úplně nejdůležitější je brát kvalitní benzín . Podle seznamu zůčastněných firem si udělejte obrázek sami.
Docela dobré vodítko pro výběr čerpacích stanic.
Můj osobní názor na (ne)kvalitu paliva u té či jiné čerpařky bude myslím spočívat hlavně
v poctovosti nebo nepoctivosti prodejců. Pochybuju,že by si výrobci dovolili expedovat sajrajt místo paliva s patřičnými parametry.
Myslím,že tu "správnou" výslednou nekvalitu mají na svědomí až pumpaři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Naposledy editováno 05.04.2010 15:53:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
dr.speeder>Tafi.> V každé tankovací nádrži je plovákové sání které saje určitou míru od dna a tím zabraňuje nasátí vody. I na sebekvalitnější benzince je v nádrži vždy nějaká voda ale ta je vysrážená ze vzduchu.V benzínu je stejně nejaké minimání prosento vázané vody a stejně jako s vysráženou vodou ze vzduchového sání si s tím každý motor poradí.U auta mě kape z výfuku často.
No jasný, ale to nemluvíme o množství, které by bylo znát na chodu motoru... takže otázka zní: Co "kurví" benzín na čerpačkách tak, že motorka/auto pak cuká a nechce se jí/mu ject?
EDIT: A kapání vody z výfuky si myslím, že nemá na svědomí voda v benzínu, ale nevím :-/
Naposledy editováno 05.04.2010 16:10:05
WIR>Everts72> tak Benzina je good ale hafo pochybná značka je podle mě ta oranžová benzinka stím koněm UNICORN se to jmenuje tam to bejvá až moc levné někdy :D
No u této firmy jezdil kámoš s cisternou a rozvážel to co namíchali a sám několikrád potvrdil že to jsou opravdu hrozní chemici. Prostě nebrat.
2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Takový kraviny asi můžou vymyslet jenom motorkáři...