globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 125 zadni kolo
 
4.4.2010 v 22:38
Sewas, mam dotaz (mozna hloupy), jde dat na hondu cbr125 vetsi zadni kolo, napr. 130/70

CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #1
duvod ? abys vypadal husto krute a mohl v lete na vresine balit kundy? dej tam co tam patri a vyser se na to.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 22:52 | Nahoru | #2
Gumu tam asi narveš,ale tenhle rozměr už je moc. Ráfek asi neseženeš a hlavně ho tam nenarveš.
Nehledě na to že při nehodě si na tom smlsnou pojišťováci.

CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 22:53 | Nahoru | #3
kamo, 130 je malo!!!!! ja bych pod 160 nebral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 22:59 | Nahoru | #4

matrixbiker>Gumu tam asi narveš,ale tenhle rozměr už je moc. Ráfek asi neseženeš a hlavně ho tam nenarveš.
Nehledě na to že při nehodě si na tom smlsnou pojišťováci.



kecy Ráfek se tam vejde (dokonce neni potřeba měnit), guma se tam vejde taky S pojišťovnou musim ale souhlasit

Proč? Jezdil jsem na origu gumách a na svejch (už tam byly, já bych tu změnu nikdy svévolně neudělal) a moje seděla líp v zatáčkách Maximálka šla ale dolů, no

P.S. měl jsem na ní vepředu 110/70 a vzadu 130/60

Naposledy editováno 04.04.2010 23:00:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:03 | Nahoru | #5
sharkis> Nevim co jsou kecy. Tu gumu tam dá ale je to o hubu. A ten větší ráfek bych rád viděl.

Naposledy editováno 04.04.2010 23:05:41

CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:04 | Nahoru | #6
Podle mě je to zbytečnost . Na CBR mám na zadku taky o něco větší (110). Měl to tam původní majitel, tak já tam tenhle rozměr už dvakrát dal taky...

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:05 | Nahoru | #7
matrixbiker> kecy jsou to, že to tam narvat nejde Jak jsem psal výše, CBRo jsem s touto "úpravou" už koupil, tudíž vím, že to jde Fotku ti najdu, momentík (nějaký mám u CBRa v profilu)

1 reakcí na tento příspěvek CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:08 | Nahoru | #8
[img]

Sorry, ale lepší asi nemám, něják jsem se ve focení motorky nevyžíval Leda pak to co je v profilu

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:10 | Nahoru | #9
Sharkis má pravdu . Jeden můj spolužák to na CBR 125R z roku 2004 má taky. Není ale registrovanej tady na Motorkářích. Několikrát to zkoušel, ale nikdy se mu to nepovedlo ...

2 reakcí na tento příspěvek CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:15 | Nahoru | #10
To je origo ráfek ne ? Nebo tak vypadá. Tak to se omlouvám za mistifikaci.

V tom případě homologovaný ráfek a 130 gumu, ale musíš to dostat do tp. Jinak tě pojišťováci stejně smáznou.

Naposledy editováno 04.04.2010 23:18:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #11
matrixbiker> je Vždyť jsme psal, že se ráfek měnit nemusí A je na něm guma 130/60

Tuhle úpravu obhajovat musim, už jsem to dokonce rozepisoval důkladněji Samozřejmě nevim, jeslti to nebylo jen dobrou volbou motorky a nastavením podvozku, ale jel jsem na více CBRech modelovýho roku 04 a ta moje s velkejma gumama se mi zdála opravdu nejklidnější a nejstabilnější, daleko líp padala do zatáček a celkově budila bezpečnější dojem Jen ta maximálka na rovince kolem 105km/h nic moc

Naposledy editováno 04.04.2010 23:18:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:19 | Nahoru | #12
sharkis> Já psal že tam tu gumu asi narve, ale že nekoupí větší ráfek.

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:21 | Nahoru | #13
matrixbiker> Jj, to je jasný Ale znáš to V tý době jsem byl rád, že jsem si našetřil aspoň na tu motorku, o tom, že tam ty gumy nepatří, jsem se dozvěděl až časem po setkání se s prvnim jinym CBRem a pokecu s majitelem Ty gumy ale byly nový a vzhledem k finanční situaci jsem si řekl, že přece nevyhodim skoro nový gumy jen kvůli pojišťovně Sloužej dodneška Nějaká německá no-name značka, ale takovou spolehlivost a výdrž jsem nečekal ani ve snu fakt luxus

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:22 | Nahoru | #14
matrixbiker> tak to pardon Pod pojmem větší zadní kolo spojeným s motorkou CBR 125R si vždy představim jen větší gumu

CBR 125 zadni kolo

4.4.2010 v 23:35 | Nahoru | #15
WoooW... čekal sem klasický dotaz na "ze 100 na 110" maximálně na 120, ale 130?! Povýšil si to na další lvl. Kdy se tu zeptá někdo estli na to jde dát 150?



e: podle mě bys tam měl necha to kilo, vyprdni se na nějakej tuzing

Naposledy editováno 04.04.2010 23:36:57

CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 00:05 | Nahoru | #16
110 bych se nebál a vepředu bych to nechal, jak to je. Tak to mám já. Pokud na to máš, tak to odzkoušej jedno po druhém, ale asi bude platit, že větší guma = vyšší stabilita a nižší maximálka...
Mam o tom něco málo napsáno i v profilu u motorky.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 00:36 | Nahoru | #17
Jestli chceš, budu mít lehce jetou Pilot Sport Michelinku 120/70 - pásne Ti na zadek. Cena rozumná, měním celou sadu ale tahle je absolutně zdravá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 09:08 | Nahoru | #18
Raisidlo77> A stoprocentně je to přední viď.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 09:31 | Nahoru | #19
A ještě nezapomnět racing svíčku a racing polepy....

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 14:59 | Nahoru | #20

Cooker>A ještě nezapomnět racing svíčku a racing polepy....



Čím víc samolepek, tím víc to jede Já to říkam furt...

2 reakcí na tento příspěvek CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:02 | Nahoru | #21
Jinak každý pořád píše jak by si pojišťovaci smlsly na te širší pneu, když není v TP. Ale zatím jsem nikde nečetl, jestli se už to někomu nevyplatilo. Zajímalo by mě jestli někdo měl dopravní nehodu a přišlo se mu na pneu, která na motce nemá co dělat. Zajíma mě to už s důvodu, že mam vzadu taky širší..ale chystám se si to nechat napsat do velkého tp.

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:05 | Nahoru | #22
Rostisrot> Vím minimálně o jednom případu kdy ho to stálo 50 000.

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:07 | Nahoru | #23
Rostisrot> několik lidí tady na fóru potvrzovalo že pojišťovák při kontrole škody zapisoval rozměry pneu. Cíl pojišťovny je totiž nic nikomu nevyplatit a nepovolený pneu jsou skvělej důvod. A nevím jak si jinej rozměr do TP zapíšeš, musí ti to povolit zastoupení

CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:30 | Nahoru | #24
No tak to je jasné, že pojišťovna hledá něco, aby nemusela platit. Jasně, musí mi to povolit přímo Yamaha, sice už jsem se tam ptal, když jsem u nich kupoval lanko, ale šlo vidět, že na mě právě nemají čas, nebo náladu. Ale zajdu tam neodbytně znovu kvuli toho.

CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:38 | Nahoru | #25
by mě zajimalo, jak vypada "kolo 130/70" to je počet zubu a jejich čiřka, nebo coto???

CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:48 | Nahoru | #26
Dal bych dopředu 90 a dozadu 110..... já tam cpal pořád origo rozměry a 2x mi šla přes hranu(low side) ....kdybych se rozmýšlel znovu tak rozhodně bych tam tu origo už nikdy nedal.... nejde prostě o vzhled...ale ty průjezdy v zatáčkách jsou s origo zoměrama vážně dost neklidný.....a to sem ju vážně nešetřil

CBR 125 zadni kolo

5.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #27
130 je málo, já měl na MZ ETZ 251 vepředu 110 a vzadu 140

(reakce na) CBR 125 zadni kolo

7.4.2010 v 18:14 | Nahoru | #28

matrixbiker>Raisidlo77> A stoprocentně je to přední viď.



Však píšu Pilot Sport a ne Pilot Sporty , tak je to jasné ... Sporty se ani ve 120 pro 17ku ráfek nedělá.

CBR 125 zadni kolo

9.4.2010 v 23:13 | Nahoru | #29
stejne te chapu, to kolo je tak velky, jak u myho mopeda

Naposledy editováno 09.04.2010 23:14:44

CBR 125 zadni kolo

9.4.2010 v 23:22 | Nahoru | #30
soudruzi z hondy asi moc dobře vědí, proč tam patří guma, která tam má být originální

Edit: nevím proč tam chcete cpát tlustčí, moje er-5tka je 2x těžší a 4x silnější než CBR 125 a vystačí si se 130... uvažujte proboha trochu...

Naposledy editováno 09.04.2010 23:29:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist