Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
K tomu MOBI PRAHA, zatim matne vzpominam na jmena clenu, přeci jenom sem byl malej capart, tak se omlouvam, pokud jsem na nekoho zapomel : Pavel Hůla (muj otec) + Petr Hůla (mechanik jeho bratr) - oba již v Pánu, Zdeněk Sedláček, Vítek Jakl zvaný "Kožak", Josef Opatrny, bratři Petr a Zdenek Javůrek, "Zitnik" a "Mama" - tady si pamatuju jenom predzdivky, ale dam to dohromady a dal uz nevim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
já sem taky březnovej oslavenec
skoro aprílovej
a žádnou fotku tady nemám???????!!!!!!!!!!!
jak to fotomane????????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Prusa #94>Franc???? ten měl Yamahu ne????
Myslím že řeba MS od Stružky byla kombinace spodek Jawa a vršek Yamaha....
hm taky takový znám
co mají VRŠEK 4
a SPODEK tak 500
Larry>[quote]fotoman46>Dnešní den je oslavenců opět víc,ale já vypíchnu jen jednoho . Legendární Geoff Duke se dnes dožívá 87 let. Byl 6x mistrem světa , 6x vyhrál Tourist Trophy a vyhrál 33 Grand Prix.
já sem taky březnovej oslavenec
skoro aprílovej
a žádnou fotku tady nemám???????!!!!!!!!!!!
jak to fotomane????????
Vse nej tobe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Prusa #94>já bych řekl, že právě před Yamahou měl dvouválcovou jawičku, původně asi vzduchovou předělanou na vodníka
Mám pocit, že to nebyla JAWA, ale ČZ!1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO>Mám pocit, že to nebyla JAWA, ale ČZ!
já mám zase pocit, že začínal na Zetce, potom doslal dvouválcovej vzduchovej motor, na kterej mu ve Strakonicích ušili rám. Vzducháč nestačil, proto na to přišel vodovej válec. Když nestačilo ani to, tak přišla Yamaha.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
to číslo je už strašný
těším se na setkání 2010 někde
čau
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
NA ČÍSLO SE ....!!!
[img]
NA ČÍSLO SE ....!!!
[img] je správný názor, asi se jim budu muset řídit i když to jde těžce
jinak Larry všechno nej, hlavně hodně zdravíčka přeji i za rosici46
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
děkuji chlapci a děvčata
Prušáku u stánku SAKRA nejsem
ale brzo budu
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Prusa #94>já mám zase pocit, že začínal na Zetce, potom doslal dvouválcovej vzduchovej motor, na kterej mu ve Strakonicích ušili rám. Vzducháč nestačil, proto na to přišel vodovej válec. Když nestačilo ani to, tak přišla Yamaha.
Myslím, že to bude tak jak píšeš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Nebudu zde vyjmenovávat všechny jeho úspěchy. Připomenu jen že byl 9 násobný mistr světa, vyhrál celkem 76 velkých cen (250, 350 a 500ccm) a stál 112 krát na stupních vítězů. Zajel 79 nejrychlejších okruhů a 14x vyhrál slavnou TT. V r. 1967 vytvořil na jankovité Hondě 500 platný rekord Mountain Circuit, mající prům. hodnotu 108,77 mph, a držel jej dlouhých 8 let. Jeho úspěchy jsou spjaty se značkami BSA, NSU, MZ, ale především HONDA a MV AGUSTA.
Jedné soboty, přesně 21.03.1981, kdy jel spolu se svými dětmi ( 9-ti letá Michelle a syn David) nakoupit tradiční britské "fish 'n' chips" narazil se svým vozem Rover SD1 do trucku, který si zkracoval cestu otáčením v zakázanném protoru dálnice. Stalo se na A435 Alcester Road ve Warwickshire, poblíž Tanworth in Arden. Michelle zemřela na místě, David přežil a Mike podlehl svým zraněním o 2 dny později v nemocnici. Tak skončil život jednoho z největších závodníků všech dob.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 01.04.2010 15:45:02