Téma: KTM nastavení karbecu EXC200
26.3.2010 v 21:32
Majitelé a uživatelé KTM EXC200 cca 2004-6 poradte mi vaše nastavení karbecu:
hl.tryska, typ jehly/poloha, volnoběžná tryska, otáčky vzdyšníku

Díky

Ahoj, poradte mi někdo jaký vliv mají jednotlivé trysky a vzdušník.
Dělal jem GO, vyčistil příveru, a vše jak má být, místo orig.kolena šlo FMF gnarly.
Mám ale pocit že mi nejde motor ve vysokých otáčkách, o jednu otáčku jsem vzdušník nejprve zavřel, pak i otevřel ale necítil jsem změnu, prostě motorka nejela jako když mám volnější přívěru, tu jsem ale utáhl a nic....ještě jsem nezkusil pohnout s jehlou, ale svíčka se mi zdála mokrá dost...

Naposledy editováno 02.03.2011 19:06:31
Předchozí
1 2
Následující

KTM nastavení karbecu EXC200

26.3.2010 v 21:52 | Nahoru | #1
vdušník má vliv na volnoběh a málo plynu cca 0- 20% otevření
jehla řídí bohatost v prostředním pásmu cca 20% - 75 %
tryska řídí bohatost při plném otevření cca 75% - 100%

ty procenta jsou informativně

KTM nastavení karbecu EXC200

26.3.2010 v 21:58 | Nahoru | #2

KTM nastavení karbecu EXC200

26.3.2010 v 22:26 | Nahoru | #3
jj, tak nějak jsem to vyčetl, akorát ted nevím jestli to bude jehla nebo dokonce tryska..
jehlu zkusím zítra, ale pokud to nepomůže, tak to vidím na trysku, jen je otázka jestli s jehlou nahoru nebo dolů a pak případně jaká tryska, odhaduji že asi obě na íc benzínu, tak jehla nahoru a tryska větší...ale aspon to vklidu zajedu bez vytáčení

KTM nastavení karbecu EXC200

26.3.2010 v 23:17 | Nahoru | #4
ještě jedna poznámka: něco podobného mi dělal i před GO a s orig.kolenem, když byla studená a celkem dlouho trvalo než to přestalo, cca 5min. jízdy, nestačilo to zahřát na volnoběh...
prostě jela do půl plynu a pak se zasekávala, jakoby vynechávala..

KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 09:23 | Nahoru | #5
Trošku dej pozor na to, že FMF Gnarly je výfuk posilující především "spodní otáčky"...proto je možný že ve vrchu to s ním pojede míň než s origo vejfukem. Kdybys měl malou trysku, bude to ve vršku zvonit....pokud naopak moc velkou, tak se bude ulejvat v tom místě otevření přívěry, ale když jí podržíš, měla by pak stejně vystřelit. Tipoval bych že je to prostě tím výfukem.

KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 09:54 | Nahoru | #6
Tak jsem početl na ktmtalku a úbytek vršku s Gnarly je častej, obvykle je prý potřeba ochudit, jednomu týpkovi pomohla nová svíčka. Pár lidí tam i říkalo to samý co PetrTM.
Ale nechce se mě věřit že by to ten vršek úplně zabilo, takovej výfuk by se přece nemohl prodávat..
Není u toho výfuku nějakej lísteček s doporučeným otryskováním?

1 reakcí na tento příspěvek KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 09:57 | Nahoru | #7
Mám koleno Gnarly na 250 a řekl bych že to jede víc ve spodu i ve vrchu. Natryskováno mám podle manualu.

KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 10:31 | Nahoru | #8
vynechávání ve velkých otáčkách může dělat i svíčka. Je dobré ji na dvoustovce aspoň jednou za dva roky vyměnit

jinak bych zkusil dát jehlu o zářez níž

2 reakcí na tento příspěvek KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 11:18 | Nahoru | #9
ok. tak jsem zkusil dát jehlu o zážez níž, tedy obohatit, ale pořád se to ve vršku jakoby zasekává, nejvíc to je cítit na 1 a 2-ku tam se to v cca 80% jakoby zasekne jak s omezovačem, spodek mám pocitověš silnější, vršek si myslím že nezeslábne nějak výrazně, může to být spíš pocitový, díky zesílení v nížších otáčkách pak nemá motor to zrychlení jako s orig ale přitom táhne plynulejí a není tam zlom...teorie
svíčka je nová na podzim, klasika 8-ka
hlavní tryska je 180-takže ta větší tak už nevím, ještě zkusím příveru, ale myslím že ta bere dobrě...
asi ještě vyměním filtr

edit:
pokud koukám do nastavení karbecu v manuálu, je tam vlastně vše OK
main jet 180 (178-7kw)
jehla je ale NOZE-asi pro 7kW, měla by tam být R1475J, tak jestli to by mohl být důvod???

edit2: ještě k tomu zvonění, to tam slyším, ale jen na 1&2.rychlost ale jakoby to tam i kopalo, jakoby přívěra...

Naposledy editováno 27.03.2010 11:22:17

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 11:27 | Nahoru | #10
Lubin9> Ta jehla může udělat hodně, ale to by ti nejelo ani s origo výfukem. Zkusl bych tedy hledat chybu v přívěře, třeba se někde "zasekává"...

KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 12:08 | Nahoru | #11
tak jsem provedl následující:
1) vyměnil filtr - nic
2) pustil jehlu dolů, na 2 zářez zezhora a vypadá to mnohem líp, když byla na 4. tak mi to připadalo nahoře úplně udušený (předtím byla na 3.)

tu příveru jsem zatím nezkoušel, ale doufám že bude fungovat skvěle, je kopplet zrepasovaná (mnou)
jak jsem psal dělá to hlavně na 1-ku, pak trochu na 2-ku, jinak už to není tak patrný, asi díky pomalejšímu náběhu výkonu a otáček...no zatím to tak nechám a případně budu dále řešit trysku nebo v servisu..

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 12:08 | Nahoru | #12
Lubin9> co tam je za průměr difuzéru? ja měl na sx 200 39 a tam se strkaly i trysky 190.V ktm mě vyjeli tabulku podle výšky a teploty a musím říct, že když si s tím člověk pohrál bylo to znát.Myslím, že to máš pořád chudý, jak tam není ten kopanec, tak ti tam jde málo šťávy. Jinak s těma svícema má Váňa pravdu. Speciálně u ktm se mi to stalo dvakrát. jiskra v pohodě, ale při vytočení to začlo škytat.vyměnil jsem svíci a gut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 13:06 | Nahoru | #13
luksa400> podle manualu myslis dle ktm nebo fmf?

Kozivak-difuzer? čoveče mluv na me cesky dle ktm je tam az na jehlu vse ok

KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 14:46 | Nahoru | #14
Tak jsem našel toto doporučení nastavení FMF

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 19:42 | Nahoru | #15
Lubin9> podle KTM manualu

KTM nastavení karbecu EXC200

27.3.2010 v 22:56 | Nahoru | #16
tak jsem to jeste jednou projizdel se snizenou jehlou a je to nej nicmene proste 1-ku nejde poradne vytocit, zadrhne se jak s omezovacem, 2-ka a dal uz je ok, tam to do tech vys.ot. Nejde tak snadno, jinak ale jede odspodu pekne, nato ze tam nejde vrsek jde na zada bez problemu
Edit: akorat jsem behem vyjizdky ztratil koncovou zatku s matici z vyfuku, bohuzel jsem ji nenasel tak ji budu muset nekde sehnat, jestli nebude lehci koupit stock vyfuk...

Naposledy editováno 27.03.2010 22:59:48

KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 12:38 | Nahoru | #17
uff, tak jsem našel aspon tu zátku, matici už si necvhám udělat

1 reakcí na tento příspěvek KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 15:45 | Nahoru | #18
tak jsem vymotal svíčku abych ji prohlídl a je taková hnědá..[img]
jelikož změna polohy jehly neměla úplný vliv, ale snížení jehly bylo patrné, tak to vypadá na trysku..jakou menší nebo větší? dle ktm manuálu by to asi měla být větší, i díky tomu zvonění..

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 18:41 | Nahoru | #19
Lubin9> Asi větší... i podle fotky vypadá, že je spíš víc do šeda. Má být cihlově hnědá.

1 reakcí na tento příspěvek KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 19:50 | Nahoru | #20
tak pokud pomohlo snížení jehly, tedy ochuzení směsi, tak buch trysku zkusil taky menší

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 20:25 | Nahoru | #21
Vana666> jj, logicky me to taky napadlo, ale v tom manualu jsou popsany bud svetla ci bila na chudou smes nebo zacouzena na bohatou.....
Ja prave neznam presne funkci a nevim jak maji na sebe vzajemne vliv....
Kazdopadne diky, neco proste zitra odzkousim

KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 20:32 | Nahoru | #22
Ta svíčka je opravdu hodně světlá, a chudší směs (menší trysku) bych tam radši už nedával, abys to třeba nepřidřel...

KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 20:40 | Nahoru | #23
tak a ted babo rad
no ještě si říkám jestli není světlá jen že jsem stáhl tu jehlu, jinak byla taková normální...budu to ještě jednou muset protáhnout na plnej a na původním nastavení, ted 3 prostřední zásek, ale musím sehnat přední kolečko, nebo tam na chvilku hodím starý, ta 15 je na hovno, nechápu jak to můžou prodávat jako sadu, když se tam nevydá???

edit: ta svíčka zase tak světlá není, spíš hnědá jak světlá, to mate to osvětlení, taky jsem ji dojížděl v klidu a nejela naplno, musím to zítra testnout ještě jednou a trošku temu přidat

Naposledy editováno 28.03.2010 20:43:24

KTM nastavení karbecu EXC200

28.3.2010 v 22:19 | Nahoru | #24
ještě mě napadlo tam zítra zkusit dát orig koleno

1 reakcí na tento příspěvek KTM nastavení karbecu EXC200

4.4.2010 v 07:31 | Nahoru | #25
tak jsem zkusil dát zpět orig. koleno a je to stejný, svíčka byla trošku světlejší pravděpodobně změnou polohy jehly, jinak beze změny...

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

4.4.2010 v 10:46 | Nahoru | #26
Lubin9> to sem si myslel, podle mě to je přívěra, jak jsme se bavili

KTM nastavení karbecu EXC200

4.4.2010 v 13:42 | Nahoru | #27
jj, vypada to na priveru, s vykonem neni problem, bere odspodu a v pul plynu radin i na trati, ale proste mi to vrta hlavou...
Smontoval sem to podle manualu ale kdyz jsem ji rozdelaval, byla posunuta o zub, tak to asi budu muset zkusit rozdelat..ale az po krysomanii

1 reakcí na tento příspěvek KTM nastavení karbecu EXC200

2.3.2011 v 19:06 | Nahoru | #28
Majitelé a uživatelé KTM EXC200 cca 2004-6 poradte mi vaše nastavení karbecu:
hl.tryska, typ jehly/poloha, volnoběžná tryska, otáčky vzdyšníku

Díky

(reakce na) KTM nastavení karbecu EXC200

2.3.2011 v 19:19 | Nahoru | #29
Lubin9> motorka pořát nejde vytáčet já ani nevim co tam mam ale jede to pořád stejně jediný sčim hejbu je vzdušník, když jsem byl v rumunsku tak ob 500 do 2700 metrů jelo pořád stejně ostatním to trochu vynechávalo

KTM nastavení karbecu EXC200

2.3.2011 v 19:21 | Nahoru | #30
Lubin9> Skús pozrieť toto je tam kopec nastavení spolu s nadmorskou výškou a ako to majú ľudia aj inak upravené. Myslím, že tu sa nájde len zopár vlastníkov 200.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
světlo ktm exc KTM EXC 200 guzzista 1 28.5.2024 v 10:09 assassin
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
20mm osa na 26mm ráfek KTM KTM EXC 200 18IsBack 8 2.5.2023 v 22:04 Kohlstein


TOPlist