http://www.motoinzer...66131-xr-600-r.html, v prvnim případě kouknu a vidím, že je to lepeňák, na první pohled zvláštní typ zadní brzdy u modelu 93 byl kotouč, v druhém případě podezřelá cena, go motoru jak uvádí pan prodávajíci je asi jeho sen, pochybuju, že by udělal go motoru za cca 35 000,- a pak prodaval motorku za dvacku , model 92 měl taky kotoučovou brzdu, je to sice blbě vidět, ale mě se zda že tam vidim opět buben , možna by nebylo na škodu ji vyfotit z druhe strany panové prodávajíci mě asi nebudou mit rádi, ale na to seru, já je považuju za podfukáře, nabídl sem jim zajimavou cenu 5 000,- což považuju za charitu, pač by měli zaplatit oni za likvidaci vraku
1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře
ložiska řízení, 1000,- ,zadni kolo komplet 10 000,- ,barva a kvalitní polepy 5000,- , přední blatnik zadni blatnik 2000,- , řiditka 2500,- , maska 2000,- , řetězofka 3500,- , ložisko zadniho kola 500,- ,gumky 3500,- , barva na vejfuk 400,- , dohromady sež na 30 400,- pokud sem se nesek a to sem nepočítal z dalšíma možnejma problemama motor a podvozek, pouze vzhled a funkčnost, takže jsme zhruba na tvejch padesáti, takže proč by si to dělal a trapil se když je tu x dalších možnosti např : http://www.motoinze...390226-xr-600-r.html a maš to i s ladakem a st.kačkem což je asi tak dokupy desitka, co ti tedy připadá lepší, dat dvacku za vrak a pak sypat prachy a ležet f garaži, nebo dat o dvacet navic a spokojeně jezdit na hezky motorce
1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začinajici motorkaře
můj názor na biga je ovlivněnej koupí DR 750 od samotnýho aldyho z verměřovic, kterej se během 2500km třikrát vysral (dvakrát vydřený ložisko na přítlačáku - nakonec jsme zjistili, že původní majitel dal blbě rozstřikovací plechy a otočil mazací trysku a jednou prasklej svod, protože majitel to chtěl mít hezký tak zbrousil všechny sváry do hladka (musím teda říct, že aldy motorku koupil na podzim a na jaře prodal - těžko říct, jestli věděl "proč") . navíc to byla stará vylítaná herka - ale co, chybama se člověk učí - nakonec jsem byl toho trápení zbaven a motorku mi ukradli
ale na svezení je to dobrej stroj, o tom žádná..
1 reakcí na tento příspěvek rada pro začinajici motorkaře
"Motor po GO a nově převinutý zapalování noví ojl a filtr nev řetězovka, centrál je přetěsněnej přední vydle nejsou přetěsněny ale zato krásně tluměj a netečou vše ostatní je ok k motu přidám zadní zánovní drapák motorka má suprovej víkon k motu přidám zadní a přední zánovní drapák moto je spolehlivé!!!"
Nekoupil ani rohlik.