Uzavřeno 17.01.2011 v 08:47 uživatelem Maxmilian
Obě okolo 5,5 kk pěněz. Ve své cenové hladině dobrý - laminát, super polstr. Nemlží a hlučnost do 130 je v poho, pak je to horší.
Dobře se mně do toho dávají brýle, zkoušel jsem Caberg a byla to hrůza. Nolan mi na kebuli moc neseděl. Mám XL
Je to spíše o tom co ti sedne.
Za mě: další přilbu si koupím zas vyklápěčku
Naposledy editováno 22.03.2010 12:47:48
Co se tyka hluku , tak je hlučnější, ovšem to neřeším, jelikož ty kladiva jež sedlam jsou slyšet v každe přilbě
každopadně je třeba vyzkoušet ktera ti bude sedet.
jen jednu vec podotknu, nektere přilby maji tu černou clonu před čirym plexi zvenku a zvedneš ji automaticky když tu přilbu otevřeš, což je na nic.
assassin>neprislo mi ze by vyklapecka mela takove vyhody aby stala za to...
jinak v te top tride se vetsinou vybira mezi nolan x schuberth x shoei kazda ma svoje... ja sem vyklapexku mel a dnes uz bych si radeji vzal neodklapeci, mensi hluk, vaha, vetsi pevnost... u te vyklapecky ani nic, ze bych si ji nesundaval a chodil na benzinku atd s odklopenou, to sem si pripadal jak debil... vetrani ve meste zajisti otevrene plexi skoro stejne...
jediný důvod, proč mám vyklápěčku - jarní alergie. stihnu se vysmrkat rychleji
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vyplápěcí helmu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vyplápěcí helmu?
Želva_2>jak moc to hluci? Mas treba po uz 100 km hlavu jak balon z toho hluku??? Nebo po delsi trase?
Caberg Justissimo
100 km trasy jezdím pořád (práce-domů)....kolikrát si raději vezmu špunty....nicméně kolem 7000,- lepší vyklápěčku nevymyslíš, to je asi lepší ve slevě kouknout na nějakou Schubertku C2 nebo lépe C3...ikdyž- pokud se u nich podíváš na hlučnost, tak je tam tuším 85dB při 130km/h.....nahozenej motor ve stíhačce má taky 85 dB
Naposledy editováno 22.03.2010 15:27:05
VeFeRák>Caberg Justissimo
100 km trasy jezdím pořád (práce-domů)....kolikrát si raději vezmu špunty....nicméně kolem 7000,- lepší vyklápěčku nevymyslíš, to je asi lepší ve slevě kouknout na nějakou Schubertku C2 nebo lépe C3...ikdyž- pokud se u nich podíváš na hlučnost, tak je tam tuším 85dB při 130km/h.....nahozenej motor ve stíhačce má taky 85 dB
Hm, to me moc netesi....nad 80 dB je opravdu sila zvuku startujiciho letadla, nahodou jsem o tom neco malo pouzil v diplomce, takze vim, ze mas recht...za 7 litru poslouchat stihacku se mi moc nechce. Navic rad bych koupil neco levnejsiho.
Co rikate na Marushin M400 NX? Teda pokud s ni ma nekdo zkusenost.
Edit: tady stoji pres 4 litry, v Nemecku asi 2400,-
Naposledy editováno 22.03.2010 16:39:03
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vyplápěcí helmu?
Sice se toho s ní toho zatím moc nenajezdil ,ale zatím mě plně vyhovuje. PRavda ale je ,že jsem začátečník a s tím ,že jezdím na 125 cenduru to dohromadý dává ,že ty rychlosti nějak netrhám. Takže mě nijak nepostihuje hlavní nevýhoda hlučnost o které tu pár lidí psalo. Navíc jsem schovanej za plexem.
Chtěl jsem si koupit Shard Evoline ,ale na tu mojí řepu prostě nepasovala žadná velikost.
Nolan 1O2 je si myslím helma dobrá ,ale na FZ6 ti ji doporučit nemůžu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vyplápěcí helmu?
Tooom>Co třeba nový Caberg sintesi, má homologaci i jako jetka. Má jí někdo??
Ale Caberg Justissimo má též homologaci na jetku.
Jinak jsem s ní spokojená velmi. Jediné, co mi trochu vadí, je větší váha, oproti integrálám.
Hluk mi připadá v normě, měla jsem možnost porovnat s integrálou Shoei. Možná je to ale tím, že mám na svém stroji solidní plexištítek.
Caberg Justissimo se dobře ovládá, velké plus je sluneční clona.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vyplápěcí helmu?
Jinak helmu používám normálně jako výklápěcí. A výstupky jsem někde vytrousila při stěhování...
Nálepky drží. Zatím. Ale přišla jsem při pádu o manipulační pacičku sluneční clony. Ale i ten pahýlek funguje dobře.
Shark Evoline - byla můj favorit, kvůli úplnému odklopení až dozadu a menší námaze krku při vyšších rychlostech. Při prohlídce a omakání velký zklamání svým zpracováním a celkovým dojmem. Měl jsem z ní zkrátka (možná neprávem ... ?) pocit šuntu.
Scorpion Exo 900 - na tu jsem přišel hned jako na další alternativu. Zpracování a celkový dojem o poznání lepší. Poměrně vtipný mi přijde řešení výměny celé čelisti a nacvaknutí štítku. Kupujete tedy vlastně "hned 2" helmy. Dost zajímavý nápad. Seděla výborně. Dofukování kolem krku a čelistí opravdu funguje. Sun shield se ovládá dobře. Mechanika se mi zdála solidní.Vidko
Nolan N103 - Seděla opět skvěle, na první dobrou. Klouby a mechanika flip-up řekl bych ještě o kousek bytelnější než u Scorpa. Dost špatný pocit jsem ale měl z ovládání slunečního plexi, které šlo (možná zrovna jen u té konkrétní přilby) dost ztuha, za vynaložení nepřiměřeně velké síly a navíc ten ovládácí prvek je poměrně malý a moc si nedovedu představit ovládat to ve vyšší rychlosti a v rukavicích.
Kamarád si shodou okolností min. týden Scorpa Exo900 pořídil a je nadmíru spokojený, v rámci těch pár jízd, co dal. Referoval, že i kolem rychlostí 160/170 kmh ho překvapil poměrně nízký hluk. O Nolance N103 jsem naopak četl poměrně dost špatných referencí právě o hlučnosti. Čili můj jantaří (začátečnický) dojem - Scorp .
Naposledy editováno 22.03.2010 19:10:41
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vyplápěcí helmu?
Ted pokukuju po Cabergu - model SINTESI. Je to relativně novinka, je homologovaná i jako Jet, ale kvůli tomu bych jí nekupoval, jen se mi líbí. Ale bojím se hlučnosti.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou vyplápěcí helmu?
s vyklopenou helmou jezdit není moc dobrej nápad z hlediska bezpečnosti, kor ve městě, kde hrozí bouchanec každou chvíli - ostatně se před tím varuje i v návodu
vyklápěčka je poměrně těžká - moje justissimo má 1700g a je to docela znát, hlavně když je vyklopená.
hlučná je tak, že kolikrát jsem bral radši špunty -hodně záleží i na proudu vzduchu - jestli a jakej má motorka štítek - jak jde proud vzduchu přesně na helmu, tak cca od 80-100 už to začíná bejt nepříjemný.
taky nezapomeňte, že vystresovanej plechovkář v případě nehody nebude nejspíš umět helmu sundat - nebude vědět jak, když to bude chtít sundat jako klasickou integrálu stažením..
Další její plus je možnost zabudování origo N-com, což mě přesvědčilo, protože musím být pracovně na příjmu i mimo prac.dobu.
Hlučnost ? určitě větší než integrálka, jinou vyklápěčku jsem neměl na hlavě.
Každopádně doporučuji pořádně vyzkoušet!
Naposledy editováno 22.03.2010 21:46:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vyplápěcí helmu?
Sobi>Zdar Caberga Justissmo mám, jezdil jsem ho rok a půl a tak hrozný to s tím hlukem není. Navíc jsem ji doplnil o orig. bluetooth a max spokojenost. A to jsem měl VTR Firestorm s otevřenýma výfukama a to byl kravál. Dnes mám VTR-SPčko a Arai GP takže se válí doma. CHlapi kdyby měl někdo zájem černá vel. L s Bluetooth je jako nová!!!. Můžeme se domluvit.
Hm, skoda, potrebuju asi vetsi, moje integralka je XL .
Save77>Ale Caberg Justissimo má též homologaci na jetku.
Jinak jsem s ní spokojená velmi. Jediné, co mi trochu vadí, je větší váha, oproti integrálám.
Hluk mi připadá v normě, měla jsem možnost porovnat s integrálou Shoei. Možná je to ale tím, že mám na svém stroji solidní plexištítek.
Caberg Justissimo se dobře ovládá, velké plus je sluneční clona.
Hele, a co Caberq Rhyno? Ma nekdo?