globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nové kotouče
18.3.2010 v 08:16
Čau bando,

dnes dám na svoji VeFeRku fungl nové "NG" kotouče. Dotaz na ty, kteří s tím mají osobní zkušenost- za jak dlouho se kotouče "zajedou" a začnou brzdit naplno (nemusí jít přímo o NG)? Jasně, záleží na materiálu, ze kterého je kotouč vyrobený, na typu desek atd.- ale stačí mi to jen plus/mínus :)

Díky
Radek

PS: jaro je tadyyyyyyyyyyyyyy!!!!! Nebo alespoň v Brně.

Naposledy editováno 18.03.2010 08:17:54
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

18.3.2010 v 08:20 | Nahoru | #1
zabehnute budu ked sa zalestia stopy po bruseni.brzdi zo zaciatku zlahka aby nevznikalo nadmerne teplo a bude to ok

1 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

18.3.2010 v 08:46 | Nahoru | #2
A odmasti je před prvním použitím třeba technickým benzínem
jinak opravdu zpočátku zlehka...a plnej účinek?cca 500km?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 08:50 | Nahoru | #3
pacik1> brzdit zlehka, abych "nezapekl" desky a nezhoršil permanentně brzdnej účinek? A abych se nevzdal tak lehko- po kolika Km cca se zaleští stopy po broušení?

(reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 08:51 | Nahoru | #4
BagoBorec> díky za tip, tohle jsem z hlavy úplně vypustil.

1 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

18.3.2010 v 09:09 | Nahoru | #5
já bych to tipoval na 100 km mírnýho brždění, aspoň mi to při výměně desek funguje. Ale pokud nejsou i nový destičky tak to možná nebude fungovat jak má o něco dýl. Možná se postupnym záhřívání nějak upraví i vnitřní napětí oceli, ale to asi nebude případ kotoučů na motorce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 09:28 | Nahoru | #6
Stev> Desky jsou 600 Km "nový"...o vnitřním napětí oceli a tohoto efektu u moto-kotoučů toho vím tolik, co o raketovým inženýrství

Naposledy editováno 18.03.2010 09:28:30

(reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 09:35 | Nahoru | #7
ozzman_84> pokud nejsi raketovej inženýr tak jsme na tom stejně, jenom mi to přišlo na mysl, ale fakt si nemyslím že by se to řešilo u kotoučů

2 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

18.3.2010 v 12:18 | Nahoru | #8
daval jsem je minuly rok žadny problem ze začatku samo opatrně daval jsem i nove desky tak to trochu vrzalo tak sem trochu ojel najezdove hrany na deskach no a šupa [URL=

Naposledy editováno 18.03.2010 12:20:18

(reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 12:55 | Nahoru | #9
Šťovik> to jsou ty NG? Ja budu ted nejake kupovat, tak jen jake s nima mas zkusenosti?

(reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 12:59 | Nahoru | #10
Šťovik> Dával jsi nové desky "klasické", nebo sintrované?

Nové kotouče

18.3.2010 v 13:12 | Nahoru | #11
[URL= tady to jde snad vidět
dal jsem desky obyč.pry z jakusy přimjesí staly mně 974 kuli prodejce mudroval že to je na těžške moto atd.no ale nemam problem
no a jake mam skušenosti s kotouči no je to nahrada za orginal jak už jem vyše psal tak dobry je pravda že nejsem jeden z těch co po těch brzdach musi jit dam ruku z heftu a ono to skoro stojí
problem byl akorat z demontaži to litaly kuwy a jina havjeť

Nové kotouče

18.3.2010 v 13:27 | Nahoru | #12
[URL= jsou už tam kaj patří

Naposledy editováno 18.03.2010 13:29:23

Nové kotouče

18.3.2010 v 13:31 | Nahoru | #13
[URL= atady jsou puvodni jde to huř vidět

1 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

18.3.2010 v 15:41 | Nahoru | #14
Mně sedly desky/nové kotouče tak po 500 km. Je fakt, že při ceně, co jsem dal za kotouče jsem raději rovnou koupil nové desky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové kotouče

18.3.2010 v 16:11 | Nahoru | #15

ipetr>Mně sedly desky/nové kotouče tak po 500 km. Je fakt, že při ceně, co jsem dal za kotouče jsem raději rovnou koupil nové desky.


nove kotouče tak jasna věc že desky taky

(reakce na) Nové kotouče

19.3.2010 v 12:37 | Nahoru | #16

Šťovik>nove kotouče tak jasna věc že desky taky



Jo o tom žádná, jen jsem v tomto vlákně zaregistroval, že pokud dáš na nové kotouče staré desky, tak si to sedne později. Proto ta poznámka.

(reakce na) Nové kotouče

12.5.2010 v 17:52 | Nahoru | #17
ozzman_84> Tak jaká je zkušenost s NG po té době? Právě se chystám taky kupovat kotouče

Nové kotouče

16.3.2011 v 20:50 | Nahoru | #18
Ahojky :)
omlouvám se, jestli to sem nepatří, ale nevim, kam to zařadit :)
Nevíte, kde se dají sehnat za "přijatelnou" cenu kotouče na Hondu CBR 900RR Fireblade, r.v. 1999? :) děkuju za odpovědi ;)

Naposledy editováno 16.03.2011 20:54:31

Nové kotouče

17.3.2011 v 20:29 | Nahoru | #19
ozzman_84> Já bych prvních 1000km brzdil opatrně, hlavně se prvních cca 250km vyhni prudkému brzdění. Mi trvalo 1tkm, než si mi sedly př. desky. Nutno dodat, že dost brzdím motorem
Jiné než sintrované desky na Dual CBS nepatří.
Ps: gratulace k návratu
Pet-Lara> Např. http://www.olejshop...otouc-ng-751-221963/

Nové kotouče

17.3.2011 v 20:39 | Nahoru | #20
mě goldfreny sedly hned bez problému.. myslím že po cca 100-200km není co řešit..
tento rok tam mám i desky goldfren tak uvidíme jak to bude brzdit..

1 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

17.3.2011 v 20:41 | Nahoru | #21
Snupe, Ty taky jezdíš jako prase
Fakt je, že ty moje Nissiny jsou celkem tvrdé

(reakce na) Nové kotouče

17.3.2011 v 20:44 | Nahoru | #22

Paťa. píše: Snupe, Ty taky jezdíš jako prase
Fakt je, že ty moje Nissiny jsou celkem tvrdé



normalně jsem zjistil, že origoš nissiny vydržely 55tis km ,)) až teď jsem měnil přední desky.. nechápu..

Nové kotouče

17.3.2011 v 20:51 | Nahoru | #23
snoopy_mk> Honda, to je marné

Nové kotouče

18.3.2011 v 23:43 | Nahoru | #24
Zdarec Chlapi,já měl křivé kotouče a dlouho jsem řešil otázku výměny za nové.Po bloudění na internetu a hledání vhodné značky kotoučů za rozumnou cenu jsem nakonec uspěl.Nabízelo se spousty možností od podezřele levných a neznámých značek až po celkem slušné,ale za to cenově ohodnocené.Když jsem náhodou projížděl jednu z mnoha diskuzí na fórů narazil jsem na "Týpka",který si nechal jakoby opravit-zrepasovat svoje kotouče a dost si to pochvaloval,jak práci,tak i samotné jednání s dotyčným co to prováděl.Shodou okolností jsem to měl"co by jsi přilbou dohodil" blízko od bydliště.Tak jsem to zkusil.Pán byl opravdu v poho. Výběr byl ze tří možnosti tvarů kotoučů. Šlo v mém případě o výměnu obručí.Středový věnec jsem měl v pořádku,tak proč ho vyhazovat do šrotu. Pouze se na to přenýtovaly ty nové tvarované obruče,jeden mě vyšel na 3500kč.viz foto pod článkem.Stačilo mu kolo přivézt ( nebo pro někoho vzdálenějšího poslat poštou) a on už se o vše postaral.Takže cena 7000,- za oba nové (české výroby)není si myslím zas až tak děsná.Doporučeny mi byly Nissin destičky místo původních Goldfrenů.Teď už to jen dobře zajet a myslím si, že už mě ty brzdy nenechaj nikdy v úzkých.Jestli tomu tak opravdu bude, to ukáže sám čas.Určitě sem časem napíši zkušenosti a pocity z těchto kotoučů.Kdyby měl někdo zájem,tak kontakt na "výrobce" je:Antonín Zela 608901850.Tak zatím zdar.

Naposledy editováno 19.03.2011 10:27:33

Nové kotouče

19.3.2011 v 00:10 | Nahoru | #25
PS:Mrkněte pro bližší info na http://www.motokotouce.cz/ to jsou stránky i s fotem.

2 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

20.3.2011 v 17:53 | Nahoru | #26
No doufám že budeš s tímto výrobcem spokojen. Já svoji anabázi s kotouči popsal zde www.motorkari.cz/forum-detail/

(reakce na) Nové kotouče

7.8.2011 v 21:20 | Nahoru | #27
Zdarec pánové,tak sem po delší odmlce přihazuji zkušenosti s kotouči.Tak kotouče po cca 4tis km jsou v pohodě rovné a brzdná ůčinnost je podstatně lepší (ještě aby ne,když to stálo takový prachy )Kotouče na fotu mají cca 2tis km.Jsou po celé ploše stejně obržděné bez nějakého vynechání.Bohužel jednu vadu na kráse to přeci jen má a to že,v některých místech,ne na ploše ale na hranách kotouče se objevila rez.Už jsem to i konzultoval na srazu přimo s výrobcem(p.Zela)a ten mi řekl,že aby to nerezlo v těch hranách tak by se muselo použít jinný materiál,ten by prý neměl zase takové brzdné účinky.(zjednodušeně popsáno vysvětlení).Po zhlednutí jiných origoš kotoučů jsem zjistil,že i ony mají ten sám problém.Toť vše.

(reakce na) Nové kotouče

7.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #28
Ještě jsem se teda chtěl zeptat co vy a to rezivění?Máte někdo taky tuto zkušenost?

Naposledy editováno 07.08.2011 21:26:44

Nové kotouče

21.9.2011 v 23:01 | Nahoru | #29
Mám na mojí VFR origo a nikde nereznou

1 reakcí na tento příspěvek Nové kotouče

21.9.2011 v 23:16 | Nahoru | #30
Ani moje originály nereznou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist