globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 00:03 | Nahoru | #3451
Boda> Nebo karbece... Já jsem si právě docela užil Nejdřív mi děsně kolísaly volnoběžné otáčky a měla díru, ale zase jela. Po seštělování měla perfektní volnoběh a chod, ale zase chcípe. S baterkou a dobíjením jsem též trochu bojoval, naštěstí po ustlání si už baterka chcípla uplně tak jsem vzal letos novou, druhý regulátor, tak kontrolku pro klid du3e.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 00:15 | Nahoru | #3452
dj_hroch>To mi povídej.Mě se též úplně rozhasily a pak to bylo za trest .Ten Dyno pomoh(neměl sem původní origo sadu-znouzectnost) ale stejně mi musel udělat synchronizaci.Tendle rok ji chci vyladit a pořádně si ho užít,jen aby byl čas!Baterku mám furt stejnou,ale je to jak říkáš.Čus Všichni,jdu chrnět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 10:52 | Nahoru | #3453
sshark> nemáte někdo zkušenost se zadkem z SV,jako tady na te fotce? Jestli je potřeba zásah do rámu,anebo to tam pasuje bez úprav?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 10:54 | Nahoru | #3454
na této fotce...

[img]

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 12:15 | Nahoru | #3455
Rasto78> Na hlavním rámu bys nic upravovat nemusel - tam nic nezavazí. Budeš ale muset Pořešit elektriku vzadu bo jsou tam relé, CDI, regulátor a všecko, navíc je tam to napojení na rám ty trubky pro zadní část a světlo, to budeš muset upravit. Dále jiné boční plasty, podsedlák (což bude samodomo, bez něj to vypadá blbě a z SV tam asi kvůli rozměrům nepopasuje,) nebudeš mít kam dát vercajk a lékárničku. Když už, na té fotce to nevypadá dobře, zakryl bych celé boky a hlavně vepředu jek je baterka, takto je to jak po havárce. A rovnou předělal nosič spz, aby byl ten zadek opticky zvedlý a hlavně (!) světlo z SV Bez něj to hodně postrádá smysl. Potom klín pod motor a špíčatější masku dopředu, nějaký polep na airbrush který opticky zkoriguje tu oblou nádrž a máš z ní hnedka bojovníka

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 14:53 | Nahoru | #3456
Zdar chlapy tak dneska mě přišli fitry tak že už jsem kompletní a chtěl jsem se zeptat jestli taky někdo používáte filtry HILFO ??? a taky jsem dostal k olejovýmu v balení dvě gumičky tak to bude ta jedna ještě náhradni asi co ???
[URL=

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 16:04 | Nahoru | #3457
[quote]Hasky>Zdar chlapy tak dneska mě přišli fitry tak že už jsem kompletní a chtěl jsem se zeptat jestli taky někdo používáte filtry HILFO ??? a taky jsem dostal k olejovýmu v balení dvě gumičky tak to bude ta jedna ještě náhradni asi co ???
[URL= ja loni mel oba od Hifla, ta druha je zrejme ND, dsval jsem tam samozrejme jen jednu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 16:17 | Nahoru | #3458
Hasky> Ta druhá je na jiný model motocyklu. Takže vyber tu správnou a pozor, ať se ti nestane podobné faux-pass jako mi, jak už jsem zde popisoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 16:35 | Nahoru | #3459

JyrkaFM>Hasky> Ta druhá je na jiný model motocyklu. Takže vyber tu správnou a pozor, ať se ti nestane podobné faux-pass jako mi, jak už jsem zde popisoval



Hele, ja nevim, ale podle myho byly obe stejny, schvalne jsem je porovnaval...dal jsem tam pak jednu z nich a ok, nikdy nic neteklo, vse vporadku

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 16:51 | Nahoru | #3460
Tak že říkáte že to není nějakej šmejd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 16:57 | Nahoru | #3461
Želva_2> No kdysi právě měli obě stejné, ale od nějaké doby už dávají dva druhy o-kroužků, tak jsem na to čuměl. A nebo sem potom blbě viděl (taky možné ).

Hasky> No šmejd to není, ale když jsem ho kupoval poprvé, tak podle toho krkolomného názvu jsem si myslel všelicos .

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 17:01 | Nahoru | #3462

JyrkaFM>Želva_2> No kdysi právě měli obě stejné, ale od nějaké doby už dávají dva druhy o-kroužků, tak jsem na to čuměl. A nebo sem potom blbě viděl (taky možné ).

Hasky> No šmejd to není, ale když jsem ho kupoval poprvé, tak podle toho krkolomného názvu jsem si myslel všelicos .



Ja je kupoval loni na jare, tak leda ze by to zmenili v prubehu lonsk. roku.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 17:10 | Nahoru | #3463
A hele když budu vyměňovat olej tak 20km před výměnou stačí prohřát motor ne ??? Aby mě to vyteklo "všechno"

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 17:14 | Nahoru | #3464
Kluci, máte někdo na GS original dělená řidítka i s gumovýma špuntíkama na vnitřní straně (tedy u úchytek z brýlí?) Konkrétně součástka č. 10 z nákresu Ač mám sice špuntíky nové, koupené v záchvatu akce ochrana před bordelem a skrýt co už vypadá blbě teď tak řeším problém, že průměr špuntíku je 16 mm, toho dorazu 22 mm. Selský rozum velí, že špuntík bude mít průměr shodný s řidítkama a kroužek se zapasuje do vybrání na úchytce z brýlí. Žel není tomu tak bo průměr mých řidítek je 22,5mm takže špuntík je stejný jak trubka řidítka a nedá se nikam narvat. Můžu jak přijdu domů případně odfotit. No a nevím, kde soudruzi z Japanu udělali chybu. Jestli mám špatný průměr řidítek, jiná řidítka, nebo je v tom uplně jiná finta a zajímalo by mě, jak to má být originál. Díky.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 17:25 | Nahoru | #3465
Hasky> není třeba, ono to stejně nevyteče všechno nikdy. Akorát můžeš motor prohřát, ale přínos bych řekl, že je nulový. U jawy byl olej velmi hustý, tady je opravdu řídký, moc bych to neřešil, pokud to zrovna nebudeš měnit na mraze

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 17:55 | Nahoru | #3466
Hasky> Já ho ohřál, ale je to na tobě. Až budeš zašroubávat kryt olejovýho filtru tak hlavně s citem, já jsem minule jeden ten šteft urval (a to jsem ani nijak nezabral), tak jsem si potom musel vyrobit novej.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 18:02 | Nahoru | #3467
Tak jako ohhřeju to každopádně to jako je jasný, ale šlo mě oto jestli po tý zimě jak to dlouho stálo tak to bude všecno promrzli tak to pořádně prohřát... a dám si na to dotahování teda pozor!
Pokud bude v tu sobotu těch 18°C tak bych si to chtěl už připravit všechno...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 18:17 | Nahoru | #3468
Vzduchac Hiflo mam ja. Dneska sem najel 30km a zda se, ze jsem ho tam namontoval dobre. I kdyz jsem prijel s modrejma prstama.
Ja asi pockam jak Hasky dopadnes a podle toho ten olej vymenim sam nebo to raci necham udelat nekoho jinyho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 18:26 | Nahoru | #3469
Spitfire.> Já so myslím že to není žádná věda vyměnít olej prakticky povolíš 2 šrouby na vičku filtru a výpušťák vypustíš olej vyměníš filtr zaděláš víčko a výpušťák naleješ olej chvilku počkáš než steče doleješ zbytek a jezdíš Ale to všichni tady vedí jen se bojím toho abych někde neukroutil ten šroub

A když tam naleju ten olej tak ho mám nalít po vrchní rysku aniž bych to startoval ???

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 18:34 | Nahoru | #3470
Ja se spis bojim toho tesneni .. asi z toho delam zbytecne velkou vedu xD

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 18:42 | Nahoru | #3471
Spitfire.> Já z toho mám taky strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 19:02 | Nahoru | #3472
Hasky> Normálně doliješ tolik, kolik má být při výměně, změříš hladinu (bude vyšší), nastartuješ, zestartu to bude olej do systému teprve čerpat, takže zatnout zuby, nachvilku to necháš běžet, vypneš a zkontroluješ hladinu. Když tam dáš oleje dostatečně, tzn. tolik, kolik má být, nemusíš se bát, že by ho bylo málo.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 19:20 | Nahoru | #3473
Rasto78: Ako hovoril hroch ak to tam chces dat tak si priprav pevne nervy a vacsiu sumu. Len samotny zadok zo sv musi stat majlant plus este laminat lakovanie atd ak sa chces hrat hura dotoho

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 21:11 | Nahoru | #3474
Jo chlapy kdyby jste se chtěli podívat na nějaké fotky z té slabé Prahy tak jsou tady pod nadpisem proběhlé srazy & akce Výstava Praha

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 21:15 | Nahoru | #3475
Ahoj,
potřebuji taky poradit ohledně GSka. Kupoval jsem ho na podzim a rozhodně chci vyměnit olej + filtr a když už budu u toho tak snad i vzduchový filtr. Je potřeba se ještě na něco vyloženě zaměřit?

Potřeboval bych načerpat info, abych veděl co může být problémové a dal si na to pozor... Před zimou jsem na něm najel 200km a vše šlapalo akorát se mi jednou stalo, že u meziplynu mi bafnul výfuk. Ale nemyslím, že by to mělo být nějak na škodu nebo ano?

P.S. Kde jste kupovali ty filtry a jaké máte zkušenosti s těmi či ony?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 21:31 | Nahoru | #3476
Radegk> Vše o GSu podívej se tam je tam video na výměnu filtru v sekci "jak na to". a já jse kupoval filtry od hilfa a teď od koupi dělám výměnu prvně tak že nemá skušenosti s jinejma filtrama ale myslím že na těch se nedá skazit asi nic ... pokud to nekoupíš někde u větnamcu a s tím bafáním už jsem to tu řešily podívej se výše možná i o stránku z5. a filtry jsem kupoval zde Filtry

Naposledy editováno 15.03.2010 21:33:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 21:44 | Nahoru | #3477

JyrkaFM>Hasky> Normálně doliješ tolik, kolik má být při výměně, změříš hladinu (bude vyšší), nastartuješ, zestartu to bude olej do systému teprve čerpat, takže zatnout zuby, nachvilku to necháš běžet, vypneš a zkontroluješ hladinu. Když tam dáš oleje dostatečně, tzn. tolik, kolik má být, nemusíš se bát, že by ho bylo málo.



S 1. casti souhlas, dolij dle navodu (ted z hlavy nevim, myslim, ze pri vymene s filtrem to dela 2,9 L), koukni na merku, nastartuj, nechto bezet, vypni, a TADY CHYBI, abys nejaky cas pockal, az ti olej rozstrikany po motorove skrini dostatecne stece. Az po par minutach, kdy olej stece dolu a trochu to zchladne, tak znova zkontroluj merku. Kdyz ji budes kontrolovat hned po tom, co zhasnes motor, nameris malo, z toho duvodu dolejes, aby ti to prislo akorat, a pri pristim mereni (treba za hodku, druhy den, za tyden) se budes divit, kolik oleje tam mas nad MAX. A to rozhodne nedela dobrotu.....stejnejak nedostatek oleje. Von vyrobce vi, proc tam znacku MAX na merce dela

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 21:59 | Nahoru | #3478
Želva_2> No myslel jsem, že je to samozřejmost, ale díky za doplnění. Jinak olej nad max podle mě nikterak nevadí, je tam od toho odfuk do airboxu. Já udržuji hladinu minimálně na horní rysce. Přebytek se jednoduše odfoukne .

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 22:02 | Nahoru | #3479

JyrkaFM>Želva_2> No myslel jsem, že je to samozřejmost, ale díky za doplnění. Jinak olej nad max podle mě nikterak nevadí, je tam od toho odfuk do airboxu. Já udržuji hladinu minimálně na horní rysce. Přebytek se jednoduše odfoukne .



Aha.
No, nevadi, to neni tak jisty...kdyz je ten prebytek velky, tak to odfouknuti neni hned. A klikovka placajici se v oleji, to pro ni neni zrovna to prave orechove

Naposledy editováno 15.03.2010 22:05:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2010 v 22:51 | Nahoru | #3480
Radegk> Vítej Filtry klidně vyměň, olej se též hodí, brzdovku, nevíš co tam měl kdo před tebou. Mrkni na destičky, podle DOT jak jsou staré pneu, na zapojení hadic a palivového kohoutu, abys nezůstal někde viset a netlačil. Olej jakýkoliv pro mašiny s mokrou spojkou např. Castrol, Motul, ... specifikace API SG nebo lepší, doporučená viskozita SAE 10W40 nebo podobně (třeba já mám Motul 5100 SAE 10W50, je i do vyšších teplot.) Olej kup v krámě a ne v supermarketu bo tam nemívají pro moto, zkontroluj jestli má namalovanou motorku nebo nápis něco jako 4T a v popisu že pro motocykly, třeba Castrol má stejné lahvičky a na první pohled se neliší moc. Ještě tak zkouknout ventilové vůle.

Zaměřit? Kontrolovat furt olej, občas změřit baterku, poslechnout jestli něco nechrastí víc než má a pokud není nic vyloženě před smrtí tak neřešit, jezdit a poslouchat Jedno střílení jaro nedělá, ale časem zjistíš v jakém je stavu a co bude vše potřebovat, servis až poté. Problémové snad nic, ale vysrat se může cokoliv. Hlavně doporučuju změřit kapacitu baterie, podívat se na elektrolyt případně dolít, zkontrolovat odvětrvávací hadici, hodně lidí na to kašle, a regulátor a celkově dobíjení. Není to jak auto, které když s pázdnou škytne tak už ho nastartuješ, max. roztlačíš. GS (nebo aspoň mě) potřebuje točit a stalo se mi často, že jsem slyšel jak chrastí a prd, na startovací kabely chytlo na první ťuk, prostě už nezvládalo.

Jo a zkontroluj si nářadí a doplň střední křižák na světlo vepředu a boční plasty, případně mini led baterečku, do lékárničky hlášení o škodě, T10 žárovečku a 21W náhradní pro blinkry - brzdu. Světlo se rozdělává vespod dva šrouby, pojistka je náhradní na pravé straně v gumídku vedle relé pod bočním plastem, to jsou dva křižáky vzadu u madla a drží na třech průchodkách - opatrně odklopíš, klidně si to vyzkoušej. Pak už tě nic nepřekvapí a poradíš si i když se nějaká drobnost vysere.

No a první věc, tento celý thread, stránky manuály stáhneš z dokumentů, nové díly na partsdepot.cz a bazary, krám na spotřebky a servis v okolí si už určitě také najdeš. Hodně štestí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist