Nemám právě moc peněz a v mé cenové kategorii je jich hodně co mají najeto i hrubě přes 50 000 km . Má to smysl kupovat nebo už je motor po smrti ? díky
po koupi udajně seřízené motky GS500E, při preventivním seřízení všeho. (vše rozhašené viz v příspěvecích výše.) Se už v po najetí 8tisících od seřízení které jsem provedl ihned po koupi, potkával jeden ventil s vačkou. (Asi si začal sedat když se mu dostalo správné ventilové vule - a "většího přítlaku". )
Dalších 12tis km se to již neopakovalo, přesto hodnota po těchto dalších 12.000km byla opět pod minimální mez. (V průběhu najetých 22tisících od koupi a seřízení byly 2x včas dělané.)
Já mám pravidlo že u GSa každých 12tis km, ventily udělat je vhodné (prostě jak doporučuje výrobce).
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru GS 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru GS 500
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru GS 500
duke>Gs se mel a uz nikdy. Jeden motor sem zatavil a u druhyho motoru vyletela ventilova hridel z pouzdra a nadelala peknou paseku. tak sem to nechal opravit a strelil sem to. kamos mel GPZ 500s a byl nadmiru spokojenej
co ze se stalo?
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru GS 500
je nachylne na volu/axialnu) v ulozeni vackoveho hriadela
vymedzuje sa distancnou podlozkou.
prejavuje sa to klepotom.
ak sa to neodstrani asi sa moze stat to
co tebe duke
pravdepodobne motorka pred tebou dlho jazdila
s volou a opotrebovalo sa ulozenie z kt.hriadelka vyletela
Takže případný zájemce před tím varuju, já sám to zjistil, až už sem měl motorku doma. Předchozí majitel nebyl zrovna vzorovej co se tohodle týče, tak sem to radši už aji doma kontroloval a bylo to naštěstí ještě tak tak v toleranci, ale s příští výměnou už se výměně podložky nevyhnu. Jinak ano, někdo je brousí, ale zpravidla by se brousit neměly, pak se můžou začít vydírat vačkou a je zaděláno na problém. Kontrola je v domácích podmínkách otázka pár hodinek, poprvé to tvrá dýl, ale to než člověk zjistí, jak to tam vypadá. Na netu je aji video, dával sem ho už do tématu o GS. Servisy si to většinou pěkně nacálujou, někteří tvrdí, že se u toho musí sundávat vačka a rozvody, ale to video je třeba příkladem, že to tak být nemusí, ale sám sem ještě ten přípravek nesehnal.
E: Tak ten přípravek mají u louise za 12E .
Naposledy editováno 21.03.2010 16:50:10
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru GS 500
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru GS 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru GS 500
Pistní kroužky samostatně nelze objednat u Suzuki dealera. Kromě toho, počítej udělat Karbecy, ventily, atd. Otázka co dál tam bude KO. Klidně i 20tis kč.
(Já dělal I.výbrus, GCpísové kroužky, hlavu, leštění, odlehčení ventilů odborníky, gufera, ventily, těsnící set, karbecy, uprava karbeců, venitily (vůle) + ventily (vůle) po záběhu 1000km, rozvoďák... 20+5+2.5... skoro 30tis. kč
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru GS 500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |