Naposledy editováno 02.01.2010 20:57:07
1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg
koukni na dráty jestli nejsou někde skříplí nebo střihlý
odpoj chcípák
vyčisti, vysuš a prostříkni WD zapalování pod víkem
odpoj fajfku od kabelu .... jde o odšroubovat
vyndej svíčku
vem jakoukoli jinou dobrou svíčku bez čepičky a dej ji tím čůrem do kabelu a zkus to nejdřív šlápnout a pak točit...půjde to bez svíce lehce a rychle
Pokud nic tak doma už víc asi nejde.
Pokud ano pak na to příjdeš kde je nebo byl problém
1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg
1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér Husaberg
a ta volnobezka mi dela to samy jak popisujes,ale jen pri prvnim startu.dela to tak taky kazdymu nebo kdyz dam novy bude to startovat i studeny?
holt prvni start je a paku
Zkontroluj kontakty na bterce a pojistce - snahu by ten startér měl mít pořád stejnou - nemělo by to kolísat. Max se to může zhoršovat a to jde něco do kopru - většinou baterka.
Pokud se ke konci vyíždky něco zvrtne a motorka se zaleje olejem nebo tak... a je potřeba dlouho točit pak doporučuju dobíjet po návratu - jinak je to jedna z příčin zkrácený životnosti. Baterka se stihne po vycucnutí "tak nějak dobít" když se jede ještě cca 2hod.
pouzivas ochuzovac?kdyz startuju hned,cca do minuty od chcipnuti,tak v poho,a kdyz trosku dele tak ho musim vytahnout.jinak nenatocim.
a proste uz slysis ze ma starter mensi tocky,ze baterka uz nema napeti jaky mam mit,tak se vic proudu strhne do starteru a nezbyde na jiskru,a kdyz pustim stqarter a motor se sam jeste prevali tak chytne.uz se mi to parkrat stalo
Pokud teplá chytí - no problem - stejně v tomhle režimu ti tahle bat. nevydrží dlouho a zamáčkneš ji voči. Měřil jsem to a je potřeba aby tam šlo tak 100 - 120A při min. 12V - jinak startér mžourá.
Ochuzovač skoro nedávám - startuje mi to na brnk.
Neměřil jsem nikdy na Husarovi dobíjení - nebyl důvod. Ale přepoklad je kolem 14V = OK.
Cenu jsem nezjištoval a kolísá někde kolem 1600 - 2500 - záleží co a od koho.
Jezdím teď /asi 6měsíců/ úplně jiný typ baterky ... mám to ve fázi zkoušky a výhoda je úspora 3Kg hmotnosti :)... váží totiž 300g. Ale jsou s tím spojený drobný problémky který vychytávám. Takže se s původní bat. ani nezabejvám... teď ladím jeden kus pro kamaráda co spolu jezdíme... to bude 2há fáze zkoušek.... on tomu najde mouchy :)
A myslíte že bude stačit tahle???
http://www.battery-i...sa-ytx7a-bs--12v-6ah
1 reakcí na tento příspěvek Startér Husaberg
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 | Jirka010 | 0 | 7.4.2024 v 15:08 Jirka010 |
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 | tomf12 | 9 | 16.2.2021 v 15:07 Folby |
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 | Anti | 9 | 14.6.2020 v 19:36 Anti |
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 | Anti | 29 | 5.4.2020 v 22:58 Mirek12 |
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 | Benjos | 1 | 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein |