Ta moje se chová takhle:
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
Zkoušel jsi z přívěry odpojit lanka a ručně ji nastavit do otevřené polohy? Jede to pak normálně?
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
Naposledy editováno 04.03.2010 23:12:13
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
2 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
Na dalších stránkách stejného threadu ještě někdo popisuje, že s přívěrou jde otáčet volně, ale přesto popisuje závadu: The servo is "searching" 2-3 times and giving up. A jako údajné řešení je tam popsáno: "the limit switch wasn't getting back to zero fully even though the valve was open to the stop. aha the closing cable was too tight so even though the valve rotated to the stop the limit switch was thinking it hadn't (ergo the ECU was confused). Backed off the cable and good as new.
Akorát tomu moc nerozumim, ale závada má zřejmě spočívat v tom, že uzavárací lanko přívěry je příliš přitažené. Snad něco z toho pomůže... Každopádně tyhle kraviny na mašinách nemaj co dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
Naposledy editováno 05.03.2010 10:50:06
C.J.>no já bych tu přívěru vyhodil.. tolik zbytečných kurvítek...
Zkoušel jsi z přívěry odpojit lanka a ručně ji nastavit do otevřené polohy? Jede to pak normálně?
manuálně jsem s tím hýbal ale bez odpojených lanek a nic..bez rozdílu..vyzkouším.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
C.J.>Přívěry na 4T.. taky totální kravina, jen kvůli zasraným emisním a hlukovým normám.. Výrobci se to snaží krýt bláboly, jak ože to přidá výkon v nízkých otáčkách, což bohužel není tak úplně pravda.. (u 2T to je něco jiného)
nesouhlasím. zvětšujou krouťák ve spodku, což já hodně potřebuju pro stunt. S emisema to nemá co dělat, hluk možná, ale proč by snižovali hluk v nízkých otáčkách a zvětšovali při vysokých? to nedává smysl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
sooky>zapeklity problem prijde jako kdyby byla zasekla... pootocene nic nikde neni ne, na nic si nesahal...? zkus oddelat lanka a zahybat s ni, jak jde volne... pak se mrknout jeste na ten servomotorek... mrknout, jestli jsou dobre uchycena ta lanka a nekde se nevyhakla, nezasekla... tady kazda rada draha... nesetkal jsem se s tim... ja bych osobne zkousel a zkousel dal... dokavad by me opravdu nevytekly nervy... hlavne bych to cele rozdelal...to bude nejaka blbost ve vysledku... pak schvalne napis cim to bylo... drzim palce
nervy vytekly několikrát. přišel jsem o 17ku klíč, kterou jsem zahodil při jednom zkratu někam k sousedovi do zahrady:)))
PATYN>sem to blbě njapsal, to ze mě uděláte kokota. .. myslím jako jinak,než propojený lankama,, když jsou elektronický, jestli ta 1.tahá druhou?
přívěra je jenom jedna. to druhé je motorek, který ji ovládá taháním za lanka. Polohu otočení sleduje jenom ten motorek, na přívěře žádný senzor není pokud vím. takže jestli je přívěra ve správné poloze záleží pouze na nastavení lanek, motorek od ní žádnou zpětnou vazbu nemá. ale to by mělo být v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
Naposledy editováno 05.03.2010 10:53:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
Chotis>Vim o tom naprostý kulový, ale náhodou sem teď neměl co dělat, tak sem se snažil něco najít a našel toto: návod Zkusil bych to, jestli s přívěrou jde volně otáčet, jestli není někde kouslá.
Na dalších stránkách stejného threadu ještě někdo popisuje, že s přívěrou jde otáčet volně, ale přesto popisuje závadu: The servo is "searching" 2-3 times and giving up. A jako údajné řešení je tam popsáno: "the limit switch wasn't getting back to zero fully even though the valve was open to the stop. aha the closing cable was too tight so even though the valve rotated to the stop the limit switch was thinking it hadn't (ergo the ECU was confused). Backed off the cable and good as new.
Akorát tomu moc nerozumim, ale závada má zřejmě spočívat v tom, že uzavárací lanko přívěry je příliš přitažené. Snad něco z toho pomůže... Každopádně tyhle kraviny na mašinách nemaj co dělat
díky, to je cenná rada, mrknu na to. Já už jsem toho zkusil tolik, že uvažuju moc složitě a ty jednoduché věci mi unikají.
simisim>A jinak pro Rutana: Kdyžtak pošli to video tomuto člověku, MATES který v Praze dělá v Triumphu prodejce a sem chodí taky, tak to ho nejspíš znáš. A nebo na jejich email do obchodu, na to by mohl reagovat dřív a ukázat mechanikům tvůj záznam.
už se řeší..video dostaly už dva servisy...
ale tohle nemá na závadu na CBR s blbě propojenými blinkry a kompletním chaosem v systému zapalování...to bylo fakt nejvíc:))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
simisim>RUTAN> Jo jinak když už tě tu vidim, tak ti bohůžel budu muset poslat nějáký fota moto po crash testu A ten tvůj chránič vejfuku byl krajně poddimenzován no, jak jse dalo již čekat z jeho vzhledu. Vejfuk se mi sice odřel málo, ale ten chránič se do nej zapíchl takže je stejně hotovej Až to budu řešit tak ti to pošlu. Jinak normální padací špunty jsou zcela funkční
pošli, mrknu na to...
díky
simisim>Chotis> Dobře ty, no mělo by to bejt tim lankem moc našponovaným no. Mě i při tom videu se mi to zdálo že to něják moc rve no Ale jinak sem amater a ty každopádně dobrej hledač
Na netu je všechno, stačí mít čas, a ten já jako student zatím ještě občas mám...
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
Tady máš, jak funguje přívěra na mém GSX-R.
Naposledy editováno 05.03.2010 12:57:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |