Tohle řeším proto, že pod origo barvou to začalo vesele rezivět ve svárech - kolem krku řízení (http://www.zr-7.kvalitne.cz/Obr%E1zky/P1270154.jpg.html - okolo chladiče) a tam kde je přivařená podsedlovka... Díky za budoucí odpovědi :) *yes*
Určitě to dej do komaxitu, já jsem s tím maximálně spokojenej, mkni na fotky jak to vypadá před a po.
http://offmoto.cz/a..._id=87&user_id=2
Mám to opískovaný, pak jako spodní barva je pozinková komaxit barva ( která nahradí plnič a hodně ochrání rám před korozí) a pak vrchní komaxit barva.
kvalita super. Je to tvrdé, hodně odolné. Na rámu to prostě vydrží. Mám to na enduru - takže není co řešit.
Na centrálu bych to taky nedával, tam to opravdu popraská.
www.offmoto.cz
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit
Co sem teda zjistil tak me to dycky pred strikanim vsechno kompletne otryskali na surovy kov, pak na to sla nejaka bila zakladni tenka vrstva a az na to vrchni komax. Presneji to ale bohuzel nevim. Nak
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit
Při stavbě motorky jsem nechal opískovat a pak komaxitem opráškovat rám i kyvku. Při opískování se prostor pro ložiska musí dobře ochránit před opískováním! Ložiska z krku řízení jsem měl venku, tak vypalování nebyl problém, z kyvky jsem je nevyndával a i když pak byly v pořádku dal jsem nové ( kůli jejich stáří a nestálo to moc). komaxit vrstva je opravdu dost tlustá a tedy každá díra v rámu pro šroub se musela buď ucpat šroubem nebo pak pilovat.
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit
No na pískování se tuším používá abrazivo (nebo tak nějak) a to je různě veliké (někdy jako broky, jiné jako 1/4broku) tedy s tím přesným údajem měli pravdu :lol: .
Ložiska nebyly nijak zbarvený a na jejich stáří se normálně protáčely. Každopádně nevím při jaké teplotě a jak dlouho to u mě vypalovali!