globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komaxit
 
6.1.2008 v 05:56
Ahoj všichni! Chtěl bych si nechat nastříkat rám, zadní vidlici a zadní pružinu práškovou barvou.... Co vy na to? Myslíte, že je to dobrej nápad? Jde mi o to, aby barva na rámu a vidlici vydržela nápor od odlétavajícího kamení no a na tý pružině aby nepraskala (při propružení)...
Tohle řeším proto, že pod origo barvou to začalo vesele rezivět ve svárech - kolem krku řízení (http://www.zr-7.kvalitne.cz/Obr%E1zky/P1270154.jpg.html - okolo chladiče) a tam kde je přivařená podsedlovka... Díky za budoucí odpovědi :) *yes*

Komaxit

6.1.2008 v 09:34 | Nahoru | #1
Kámoš má nastříkanej komaxitem rám na XTčku a žádnej problém s odlupováním...

Komaxit

6.1.2008 v 10:01 | Nahoru | #2
na rám v pohodě, na péru to popraská *no*

(reakce na) Komaxit

6.1.2008 v 11:27 | Nahoru | #3
Mates ZR-7>

Určitě to dej do komaxitu, já jsem s tím maximálně spokojenej, mkni na fotky jak to vypadá před a po.

http://offmoto.cz/a..._id=87&user_id=2

Mám to opískovaný, pak jako spodní barva je pozinková komaxit barva ( která nahradí plnič a hodně ochrání rám před korozí) a pak vrchní komaxit barva.
kvalita super. Je to tvrdé, hodně odolné. Na rámu to prostě vydrží. Mám to na enduru - takže není co řešit.

Na centrálu bych to taky nedával, tam to opravdu popraská.

www.offmoto.cz

Komaxit

6.1.2008 v 12:06 | Nahoru | #4
Mates ZR-7>komaxitem bych to nedělal. bohužel sem se tím pár roků živil, proto su možná skeptický. možná rám a tu kyvku. pružinu na 100% ne. navíc musíš dostat pryč tu původní barvu. akrylátem bys to jen přestříkl, ale opískování by bylo lepší, jen bacha na číslo rámu. :) navíc komax je o moc tlustá vrstva.

Komaxit

6.1.2008 v 12:17 | Nahoru | #5
Mam na motorce komaxitovany kde co, ale pruzinu bych vazne nedelal. Kazdopadne je potreba to vsechno opiskovat, pred komaxitovanim. Jo a cislo na ramu je videt v pohode. Nak

Komaxit

6.1.2008 v 12:26 | Nahoru | #6
Mates ZR-7: Ja mel komaxitem kola na gsxr k2 a behem jedny sezony sem mel dvakrat nakopnutej rafek!! Muze to byt nahoda,ale ja uz bych si to nedal. Myslim ze to tim dost zmeklo :(

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit

6.1.2008 v 12:29 | Nahoru | #7
ten kjomaxit se stříká normálně, nebo je jiný postup nanášení??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit

6.1.2008 v 12:55 | Nahoru | #8
Thunder>buď se stříká jen tak a vypálí, čistili sme normálně hadrama - njn, šetří se, kde to jde *no* a nebo sou různé odmašťovací a kdoví jaké lázně, kterýma to prochází, nahřeje se to, nastříká a vypálí. první postup je vrstva tenší, druhá tlustější. komaxit na komaxit chytá, ale už ne tak, jak na čistý materiál. na ostatní barvy chytá hůř nebo fakt špatně. ale už je to dávno, tak si to nepamatuju a taky nejsu vyučený lakoš..

(reakce na) Komaxit

6.1.2008 v 13:18 | Nahoru | #9
Dolík ....>Doporučuji prostudovat toto: http://www.hplak.cz/doc/rizika.pdf

Komaxit

6.1.2008 v 13:40 | Nahoru | #10
Komax je praskova barva, nanasena elektrokinetickou pistoli - proste se to diky elektrostatickemu naboji prilepi na predmet. Pak se to soupne do pece, a vypalenim se prasek slije do jedne vrstvy.

Co sem teda zjistil tak me to dycky pred strikanim vsechno kompletne otryskali na surovy kov, pak na to sla nejaka bila zakladni tenka vrstva a az na to vrchni komax. Presneji to ale bohuzel nevim. Nak

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit

6.1.2008 v 15:08 | Nahoru | #11
no já o tom našel toto : http://www.komaxit....ech/text.php?query=6 , a u nás v práškové lakovně mi říkali, že se vypaluje při 200 stupních po dobu 30min. Já tam mám ještě jeden problem: ve vidlici zůstalo 5 jehlových ložisek a jedno kuličkový a na rámu ložiska v krku řízení, tak doufám, že to přežije tu teplotu, a že se to nějak nepopustí :( . v prodejně ložisek sem se ptal a běžne ložiska jsou do 150 stupňů celsia - ale to je ještě provozní teplota - jako že to ložisko dokáže do této teploty pracovat, otáčet se a nezadře se vlivem tepelné roztažnosti... No ale pak otázka, jestli to z toho vyklepnout a riskovat zničení ložisek při demontáži, nebo risknout to vypalování ????....

(reakce na) Komaxit

6.1.2008 v 15:25 | Nahoru | #12
Mates ZR-7>>
Při stavbě motorky jsem nechal opískovat a pak komaxitem opráškovat rám i kyvku. Při opískování se prostor pro ložiska musí dobře ochránit před opískováním! Ložiska z krku řízení jsem měl venku, tak vypalování nebyl problém, z kyvky jsem je nevyndával a i když pak byly v pořádku dal jsem nové ( kůli jejich stáří a nestálo to moc). komaxit vrstva je opravdu dost tlustá a tedy každá díra v rámu pro šroub se musela buď ucpat šroubem nebo pak pilovat.

1 reakcí na tento příspěvek Komaxit

6.1.2008 v 15:45 | Nahoru | #13
na těch ložiskách teda nespozoroval nějaké zabarvení???? Oni mě taky upozorňovali na zakrytí před pískováním (tryskají to ocelovýma kuličkama a když sem se ptal jak jsou asi velký, tak mi řekli přesnej ůdaj, že jsou hóóódně malý

(reakce na) Komaxit

6.1.2008 v 16:03 | Nahoru | #14
Mates ZR-7>>
No na pískování se tuším používá abrazivo (nebo tak nějak) a to je různě veliké (někdy jako broky, jiné jako 1/4broku) tedy s tím přesným údajem měli pravdu :lol: .
Ložiska nebyly nijak zbarvený a na jejich stáří se normálně protáčely. Každopádně nevím při jaké teplotě a jak dlouho to u mě vypalovali!

Komaxit

6.1.2008 v 18:02 | Nahoru | #15
Jak je na tom komaxit s odolnosti vuci oteru? Mam docela osoubany takovy ty bocni chranice co jsou u stupacek v urovni kotniku - proste odreno botou na ktere je zrovna v tech mistech plastovy kloub - a uvazoval jsem, ze bych to nechal kamose nakomaxitovat. Ted jen jeslti to ma vubec smysl, aby se to zas hned neosoupalo ...

Komaxit

6.1.2008 v 18:38 | Nahoru | #16
POkud mužu poradit s dlouholetými zkušenostmi s komaxitem,tak ložiska urcite a co jde ven taky,protože se tryska i kř.piskem a to ložiskum nedela dobře.Na šechny závity našroubovat stare sroubky tak aby neprecnivaly aby se daly potom lehce vysroubovat,protoze potom se z toho clovek zblazni s prorezavanim zavitu.A jeste na mista ktera nechcete komaxitovat je takova lepici papirova isolepa,ktera je na to urcena,da se koupit normalne v drogerii.A jeste k barve jako takove,zalezi jestli chcete barvu normal,nebo transparent,nebo metalizu.Podle toho je i sila vrstvy ruzna.Delaji se i tri vrstvy a i bezbarvy lak je v komaxitu.Dělal jsem s tim cele motorky i pružiny na tlumice a i po několika letech bez problemu.Snad jsou vsichni majitele mnou delanych moto do komaxu spokojeni.Jenom např. v metalize a transparentu se pri podrobnem prohlidnuti proti slunci objevuji pod lakem drobne trhlinky.Ale je to tim ze komaxit je dost tvrdy a tim i zaroven krehky a nejake otresy prece jenom na moto jsou.Asi tedy tolik.

Komaxit

25.2.2010 v 20:04 | Nahoru | #17

Komaxit

25.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #18
Ať nezakládám new vlákno. Jakou barvu (komaxit) mám dát na kartery? :-/ Prostě co to je za barvu taková ta stříbrná? díky

Komaxit

25.2.2010 v 20:41 | Nahoru | #19
Nechal bych to tam nastříkat... Byj jsem si tam teď v ůterý nechat nastříkat ráfky a ptal jsem se ho na to a on že to vydrží hodně a názorně mě ukazoval že je ta barva ohebná takže no-problem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist