Téma: rezerva -varadero 125
20.2.2010 v 17:15
Zdravim,mam Varadero 125,uz jsem se tady myslim jednou ptal jestli na Varanovi existuje nejaka palivová rezerva,docetl jsem se ze existuje,a je 2 litrova,jenze na mem Varaderku neni zadny benzinovy kohout,natoz neco na prepnuti rezervy,je vyrobena v 1.mesici 2001,prosim muzete mi nekdo rict,nebo hodit tady obrazek kde bych ten kohout mel najit,nebo jestli vubec se delali rezervy na uplne nejstarsim malem varanovi?měl jsem ji kompletně odkapotovanou,a pod nadrzi je snitka hadicek(palivové,chladici kapalina,atd.)ale na zadne jsem nic nevidel.diky za odpoved
Předchozí
1 2
Následující

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 17:19 | Nahoru | #1
No já nevím, podle mě když máš palivoměr (a jakože ho všechny malý Varany mají) tak je nějaká rezerva zbytečná ne?
To je pro nás, co musíme množství benzínu jen odhadovat

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 17:28 | Nahoru | #2
taky nemám na moto kohout.. rezervu chápu tak, že se rozsvítí hladový oko..

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 17:33 | Nahoru | #3
Male Varadero nema ani palivomer ani hladove oko!!!a ja nemam ani rezervu!takze mi nezbyva nic jineho nez otevrit nadrz a naklanet motorku jestli tam neco "žbluňká",nebo ne,neni to zrovna nejpresnejsi a nekdy bych s takovymto poslechovym merenim mohl tlacit k benzince,takze bych byl rad kdyby mi nekdo poradil,nejlip nekdo kdo ma varadero 125,nebo tomu aspon trosku rozumi!

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 17:36 | Nahoru | #4
Dobře, sice tomu nerozumím, ale je dobrý vzít plnou + cca 2 l do kanystru a zkusit kolik na tu nádrž najedeš..
A pak tankovat o cca 70 - 100km dřív (denní počítadlo na tachu ta hujda doufám má..)

Honysz>a ja nemam ani rezervu!

nějak nechápu proč řešíš něco co nemáš..

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 17:40 | Nahoru | #5
Jo,to me taky napadlo s tim kanystrem,a merit to podle kilometru,takhle podobne sem to resil,to je logicke.a tu rezervu resim protoze me zajima jestli jsem vyjimka proste jeden kus z tisice bez rezervy,nebo ta rezerva nekde nenapadne je,jenom jsem ji neobjevil.

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 17:43 | Nahoru | #6
já tankoval podle kilometrů u všeho co jsem měl, palivoměr je v zásadě zbytečnost.. kor u 125ccm, tam se Ti spotřeba mění nahoru a dolu max o 2 dcl, takže najedeš vždycky skoro stejně..

už aby bylo jaro..

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:00 | Nahoru | #7
Tak to máš nějaký zbastlený. Aj nejstarší Varani měli palivovej kohout

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #8
jj .. véčko kohout mělo

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:15 | Nahoru | #9
Hele stejnak jsou palivoměry nahovno Nejlepší způsob jak to zjistit je kouknout se do nádrže přesně jak říkáš Na CBRu jsem palivoměr měl ale moc přesnej taky nebyl, takže nejlepší možnost je tohleto Dělám to už ze zvyku i na GSX-R, kde mámhladový oko - člověk nikdy neví

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:29 | Nahoru | #10
Čau, Varan má benzinovej kohout. Alespoň teda model s karburátorem (ten novější nevim) Tady máš fotku, kde ho hledat. Je teda divný, že jsi ho nenašel, když je hned vedle sytiče

[img]

1 reakcí na tento příspěvek rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:34 | Nahoru | #11
Řiď se podle denního počítadla km vždycky když natankuješ tak si je vynuluj, dojezd na nádrž je 350-400km. Kamarád se podle toho řídí a ještě se mu nestalo že by musel tlačit.

(reakce na) rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:41 | Nahoru | #12

PAJA-CBR>Řiď se podle denního počítadla km vždycky když natankuješ tak si je vynuluj, dojezd na nádrž je 350-400km. Kamarád se podle toho řídí a ještě se mu nestalo že by musel tlačit.



Tlačim každej den na hajzlíku tak mi sakra řekni jak to ten tvůj kamarád dělá

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:49 | Nahoru | #13
asi trpi prujmem,ale myslim ze to k motorkam ted nepatri! teda nepatri pokud se neposeres kdyz tlacis tu motorku,jinak dik za rady,a za foto,a vedle sytice fakt nic pripominajici ventil nemam,budu se ridit pouze pohledem do temne diry nadrze,jinak diiky

1 reakcí na tento příspěvek rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:54 | Nahoru | #14
Docela se divim, že motorka jako varan nemá žádnej kohout, kontrolku ani palivoměr...

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 18:57 | Nahoru | #15
Promin, ale nevěřím že NEMÁŠ palivovej kohout... Varan má rezervu řešenou právě přepnutím kohoutu.

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 19:02 | Nahoru | #16
třeba se kdysi kohout odporoučel a nebylo na novej..

tak to někdo vyřešil bez něj..
vpodstatě je tam k ničemu..

1 reakcí na tento příspěvek rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 19:40 | Nahoru | #17
dva_hrnce> U Varadera není k ničemu. Když ho sejmeš, ztratíš možnost rezervy paliva a hlavně uzavírat tok paliva do systému - neboť mal Varadero má obyčejný kohout, který není podtlakově otevírán ale právě polohou přepnutí.

Tedy v případě problému by benzín neustále vytíkal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 19:59 | Nahoru | #18

Raisidlo77>dva_hrnce> U Varadera není k ničemu. Když ho sejmeš, ztratíš možnost rezervy paliva a hlavně uzavírat tok paliva do systému - neboť mal Varadero má obyčejný kohout, který není podtlakově otevírán ale právě polohou přepnutí.

Tedy v případě problému by benzín neustále vytíkal..



Nemusí to být ani v případě problému. Za chvilku mužou povolit plovákové ventilky ( jak opotřebením tak i třeba pod tlakem benzínu plné nádrže) a pak ti to všechno nateče prvně do sacího kanálu, pak to bude prolínat přes ventily (nikdy nejsou 100% těsný kór u 9 let staré motorky co má jistě už něco najeto) a pak z válců přes píst do zbytku motoru. Občas se stane že s motorem nejde ani otočit protože je plný benzínu.

Edit: písmenka

Naposledy editováno 20.02.2010 20:00:22

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 20:08 | Nahoru | #19
Tak pokud má varan samospád a ne podtlak, tak by tam být měl, to máte pravdu.
Hondy nejsou má silná stránka, moje chyba..

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #20
Já tam normálně mám kohout, tři polohy, vyplej, zaplej, rezerva a je tam jak tady na tý fotce. Jinak na plnou jsem už najel přes 500km

E: palivoměr, ani hladový voko tam neni.

Naposledy editováno 20.02.2010 20:36:53

(reakce na) rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 21:00 | Nahoru | #21

Mišák-NSR>Nemusí to být ani v případě problému. Za chvilku mužou povolit plovákové ventilky ( jak opotřebením tak i třeba pod tlakem benzínu plné nádrže) a pak ti to všechno nateče prvně do sacího kanálu, pak to bude prolínat přes ventily (nikdy nejsou 100% těsný kór u 9 let staré motorky co má jistě už něco najeto) a pak z válců přes píst do zbytku motoru. Občas se stane že s motorem nejde ani otočit protože je plný benzínu.



Však jo - v případě problému . Nechtělo se mě vypisovat jestli to či ono.

dva_hrnce> Né, v pohodě, já nechtěl rozumovat ... prostě se shodnem že pokud chybí, je to špatně.

rezerva -varadero 125

20.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #22
jasný.. já to bral z pohledu bejvalky, která měla podtlak.karbce, takže tam by to asi tak nevadilo..

rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 08:16 | Nahoru | #23
verte mi nebo ne,ale fakt tam neni,ani tam neni to oznaceni na tom plastu ani nic podobneho,fakt nevim proc by to byvaly majitel odstranil,motorka byla v top stavu,nepodrena,fakt o ni pečoval,ma najeto 22000,ale bohuzel bez kohoutu

rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 09:12 | Nahoru | #24
Takze po velmi podrobnem prozkoumani jsem prisel na to ze ten kohou tam existuje,ale asi nejaky chytrák ulomil tu páčku na ovladani,takze ten kohout je skoro u radiatoru chladice,prikladam obrazek jak to vypada,a potreboval bych tu packu toho kohoutu,asi tam pujde nasroubovat na ten ctyrhran se zavitem,takze se zeptam jinak,nema nekdo nahodou jednu zbytecne lozenou packu benzinoveho kohoutu na Varadero 125 za neakou symbolickou cenu?

[img]

rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 10:06 | Nahoru | #25
a nemůže ti chybět třeba jen ta tyčinka na přepínání co de od kohoutu?

[img]

rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 11:00 | Nahoru | #26
noooo to je preeesne onoo co mi chybiii,ta tycinkaa(packa)ja mam jenom to co je za tou packu ten kov s 4hranem,tu tycinku potrebuju

rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 11:43 | Nahoru | #27
Tak jsem zašel ke knihovničce ... našel šanon "XLV 125" a listoval... a koukám, že ta plastová packa + šroubek se dá samostatně koupit. Skoč do Hondy.

1 reakcí na tento příspěvek rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 11:45 | Nahoru | #28
Koukám dál... šroubek cca 18,- Honda orig.

... plastový přepínání 520,- v Hondě.

Obávám se, že samostatně Ti to nikdo neprodá... a když, tak za 500,- seženeš celej kohoutek ze kterýho si to vezmeš. Můžu se mrknout do skladu a optat kluků, ale neslibuju.

rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 12:47 | Nahoru | #29
No tak 500 za takovou kravinu je dost,to si to udelam na dilne,tycinka bude relativne stejna akorat na te pacce nebudu mit napsane RES ON OFF ale jinak diky,jenom jsem myslel jestli to tady nekdo nema z neake havarky a hlavne sem potreboval vedet ze ten kohout tam je.

(reakce na) rezerva -varadero 125

21.2.2010 v 14:58 | Nahoru | #30
Raisidlo77> zdravim.....prosimtě ty máš nějakej seznam náhradních dílů? ....docela by mě to zajímalo ...také pár věcí musim sehnat
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 8 15.8.2024 v 11:04 Moutindown
Problém s volnoběhem Honda XL 125V Varadero Rýša77 1 29.7.2024 v 20:15 Hondapcx125
nepravidelný volnoběh Honda XL 125V Varadero sebrda 1 20.7.2024 v 07:43 Karel61
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 8 6.6.2024 v 13:18 Slávek-TDM
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders


TOPlist