globalmoto_kveten





Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 17:01 | Nahoru | #421
MikiberG> to svetlo bude asi z Yamahy WR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 17:13 | Nahoru | #422
volodaj> aaa já věděl že jsem ho nekde viděl... nevíte někdo cenu kompletu?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 17:49 | Nahoru | #423
Mě tu masku prodal známej co tahá věci z Itálie za 1900,- Asi to i prodává do Razza, kde jsem jí pak viděl za 3900,- (slušná marže ) Kdyby měl zájem mohu se optat. Svítí moc pěkně a i hezky vypadá.
Na Origo masce mám lešení a GPS.
Brašnu prodávam proto, že si vyrábim jinou větší.

Naposledy editováno 14.01.2010 17:53:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 17:57 | Nahoru | #424

MikiberG>volodaj> aaa já věděl že jsem ho nekde viděl... nevíte někdo cenu kompletu?


http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/svetla-blinkry/maska-wr-159947.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 21:53 | Nahoru | #425
Troj11> nelezou ti ty vyprošťovací popruhy na předku do masky? jinak parádní úpravičky

nemáte někdo zkušenosti s vyvařením obvodu chladiče, pro vyztužení?

Naposledy editováno 14.01.2010 21:53:25

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 22:17 | Nahoru | #426
Dědóch> Díky ....trefa

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #427
HABii> Chladič u Husara není riziková věc..ale pokud chceš stužit tak tam něco z boku připáskuj.... asi bych to nevařil - až to pak dostane tu správnou prdu tak se rozesere celej...takhle ti uhne jen to co trefíš nebo ho vysadíš ze silentbloků...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.1.2010 v 22:23 | Nahoru | #428
Troj11> Hele jak ti tam ta maska sedí? - musel jsi něco upravovat? Koukal jsem na takový šrouby na boku - to máš štelováky ? Jinak Good nápad

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 07:12 | Nahoru | #429

Dědóch>http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/svetla-blinkry/maska-wr-159947.html



1400 je hodně luxusní cena!!
Dole na blatníku na těch čudlech mám silonový excentry (wr má jinou rozteč čudlů než ktm) a nahoře to mám chycený k bastrům duralovym elkem, svorkovnice je taky jiná než KTM, ale to jsem neřešil- naletoval jsem normální seriový svorky na krátký drátky propojil to. Možná by to šlo dát i na origo gumy, ale mě tam nesedí právě kuli těm bastrům.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 07:17 | Nahoru | #430

HABii>Troj11> nelezou ti ty vyprošťovací popruhy na předku do masky? jinak parádní úpravičky

nemáte někdo zkušenosti s vyvařením obvodu chladiče, pro vyztužení?



Popruh je bezpečností dvoutunovej, je tuhej že drží tvar a nikam neleze.
Já bych kryt chladiče možná taky neřešil, ale upadly mi oba čudly ke kterejm jsou chycený ty mřížky. Svářečkou jsem do rámu sahat nechtěl tak jsem udělal objímku, a pak ten profil byl pouze pár minut práce navíc a neváží to nic..

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 07:26 | Nahoru | #431
Husaberg BVP 450

hele jak mas kryt motoru co to tam mas za maras ? to je nejakej tmel na vyplneni a nebo je to blato uschnute ?

Naposledy editováno 15.01.2010 07:27:13

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 09:09 | Nahoru | #432
To je mirelon.. ale je to tam skoro zbytečný, nic dovnitř nepadá

Ty se směješ, ale co pak, když prorazíš někde v rokli 10km od civilizace? Nebo něco urazíš? Pokud hobluješ tratě a máš na dohled dodávku tak je to samozřejmě nesmyl mít takovejhle pancíř, ale táhnout někam po tmě z rokle rozbitou motorku a domlouvat kdo pro mě přijede s vlekem to jsem dvakrát zažil a přesně tomu se snažím vyvarovat- a ty 3 kila pod těžištěm mi za to prostě stojí

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 09:37 | Nahoru | #433
Troj11>

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 09:43 | Nahoru | #434
hele ja to nemyslel nejak spatne :)

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 10:11 | Nahoru | #435
Já vim ale neodpustil jsem si to poznamenat

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 11:11 | Nahoru | #436
má někdo zkušenosti s leštěnými sacími a výfukovými kanálky?
jak na to jak je to pracný atd?
průběh výkonu?

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 12:25 | Nahoru | #437
Mám to udělaný, nejen leštěný ale i optimalizovaný a zvětšený - pracný je to strašně aby to mělo vůbec nějaký význam. A výkonově to je znát dost - výrazně se posílí reakce a výkon jde nahoru v celým rozsahu - chtělo by to ještě ladit karburátor a bylo by to ještě lepší. Ale už takhle sem spokojenej - víc nechci, bylo by to na úkor trakce a ovladatelnosti i spotřeby.

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 12:44 | Nahoru | #438
ja tam mam koni jak ve vesternu a to me staci az az

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 12:51 | Nahoru | #439
já mám 380...kde by to teoreticky mělo být dost znát...hlavně co se týče reakce na plyn
předpokládám že jsi to dělal doma na koleni ....
nemáš nějaký foto samotné realizace?

zvedla se ti nějak znatelně spotřeba?

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 13:22 | Nahoru | #440
Dělal jsem to ve vl. dílně a mám na to profi vybavení - jenom jedna sada fréz mě stála 10.000,- ale používám to i na jiné věci. Motorů jsem takhle upravoval víc a vždy to mělo výsledek. Doma na koleni to je obtížně až možná nerealizovatelné.

380 - bych radši změnil na 450 - válec + píst + těsnění a je to 100%. Kanály by to sice dost zlepšily ale nelze očekávat zázrak. Objem je oběm a tuším že 5mm vrtání při extrémě malým zdvihu prostě bude chybět. NA druhou stranu je 380 strašně milá a hodná verze - hodně oblíbená na celodenní jízdy.... Zkus změnit převod - dej dopředu 13Z nebo dozadu 52Z rozetu...... bude se to trochu točit a mělo by to vyřešit reakci...

Spotřeba se tím nemění jen možnost využít lepší plnění a vyšší výkon ... to už je pak na jezdci a spotřebu ovlivňuješ plynem....

Edit pravopisu :) internet to hrozně kur.í, nikdy jsem s tím problém neměl ale když čtu některý příspěvky tak si pak sám nejsem jistej. Ne že bych zrovna o tomhle přemýšlel....psal jsem to v práci a spěchal jsem na sjezdovku jezdit na pásový motorce :)

Naposledy editováno 15.01.2010 19:20:28

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 14:01 | Nahoru | #441
MikiberG> ne ze bych byl nakej cestinar, na to jsou tu jiny, ale "oběm" opravdu bije do oci, kdyztak objem

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 14:20 | Nahoru | #442
Na výkon má stěžejní vliv výfuková soustava, já "ladím" výkonově motorku právě pomocí koncovek výfuků, seriový výfuk na bláto, akrap s dB killerem na sucho a otevřenej na motokros. Rozdíly hlavně v reakci na plyn a spodku jsou dost brutální. Jednou jsem absolvoval celodenní vyjížďku na blátu s otevřenym akrapem a neni to ono- na sebemenší otočení plynu utržený kolo a když člověk jede v lese přes kořeny a tak ve stupačkách tak si miniaturně furt přidává a ubírá jak se drží řídítek a motorka cloumá furt sem tam..
nutno říct že já mám 550
s 380 bych viděl jako naprosto dokonalý akrap s dB killerem na mokro a bez něj na sucho, výbornej byl taky supertrapp, ten považuju za nejdokonalejší výfuk co se týče poměru výkon/hluk a dá se ladit pomocí planžet, o level níž je raas, doma dělané co jsem na vlastní oči viděl se vyznačovaly hlavně brutálním kraválem, jízdně nevim, takovou prasečinu jsem na moto nikdy neměl..

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 14:27 | Nahoru | #443
MikiberG> ok dík...měl jsem asi trochu jednodužší představu.no na 450 se mi zatím moc nechce jít s 380 jsem spokojenej..v pomalejších pasážích bezkonkurenční
přechod na 450 bude zřejmě až s novým pístem

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 14:30 | Nahoru | #444
Když se drbe o vejfukách, co takhle Doma racing na husara?Ještě jsem ho na žádnym snad neviděl, mě se líbí hlavně ta cena.

Husaberg 450 FE rady

15.1.2010 v 19:48 | Nahoru | #445
Ano výfuk má na Berga zásadní vliv a je možný že tu reakci by ti na 380ce vylepšil. Jinak otvírání výfuku vede k větší reakci na méně plynu i na 450 - přesně jak psal Troj11. S Akrapem je to na klasický enduro téměř nepoužitelný... max na trať nebo šotolynový cesty....jak příjdou technický pasáže tak je to průs.r.

Husaberg 450 FE rady

18.2.2010 v 20:08 | Nahoru | #446


Husaberg 450 FE rady

20.2.2010 v 22:19 | Nahoru | #447
nevíte někdo RAL rámu 04 - 05?

Husaberg 450 FE rady

20.2.2010 v 22:35 | Nahoru | #448

Husaberg 450 FE rady

23.2.2010 v 16:38 | Nahoru | #449

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

23.2.2010 v 17:26 | Nahoru | #450
Tak jsem dnes mluvil s mechánou z Promota a prý je ten únik oleje odvzdušňovacím kanálem u vodní pumpy běžný... Je to prý špatně konstruované a tím kanálem se tam dostává bordel...
Nezkoušel jste přes tu dírku někdo dát třeba nějaké gumové kolínko jako ochranu? Nějak to prostě překrýt bez toho, aby se to ucpalo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist