Téma: kyvka
18.2.2010 v 17:54
zdravím, mám takový problém při napínání řetězu mi na pravé sträně v zádu v kyvce zůstal šroub netušíte někdo jakým způsobem ho vytáhnout? Délka toho závitu co kouká ven je na 3/4 zajištťovací matky, vrtákem se tam nedostanu to bych musel nastavovat tak 20 čísel aby tam šel rovně a vytahovák tam taky nedostanu, kdo někdy napínal řetěz u xjr 1300 rv. 2001 tak ví o čem mluvím, přesto bych ho moc rád odtamtud dostal, díky za rady
jestli kouka jeste centimetr jak pises tak koupit nizkoprofilove matky(neco jako je na pastorku z prevodovky) a do kontra.snad tam bude jeste dost mista aby ses tam vesel klicem..
co zkusit samotným listem pilky na železo vyříznout drážku a šroubovákem vyšroubovat ???
co kombinačky??? Stejnej systém mám na tlr a jakmile povolím matku i šroub tak mi s ním jde točit rukou jak prd, asi to tam máš zarostlý...
dewwil> kdepak je to tam zakouslý a nejde s tím točit ani tam ani zpátky proto se urvala ta halvička toho šroubu když napínám řetěz tak si to vymezím aby to bylo na obou stranách stejně, a jak to stáhnu na moment k sobě 150Nm tak už se to nikam nehne, ale teďka přes zimu je čas, tak bych to chtěl nějak dát dohromady aby až budu měnit řetězovku jsem to mohl dát až na kraj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kyvka
martan714> na to tam místo není je to zahloubený vevnitř
Za mě taky navařit... TO teplo tomu dost pomůže...
tak jsem zkusil vše, nalil jsem tam vše možné, navařil 3 matky a tři jsem utrhnul. Při té poslední se ten šroub úplně rrozdrolil to by mě zajímalo z čeho to je proč to nejsou klaiscký tvrdý g8 ale nějakej měkej japonskej shit. sšoub je v prdeli jediná možnost je odvrtat to na velkej stojanovej vrtačce, ale kde sehnat vyosenej 3 vrták aby byl tak 20 čísel dlouhej to netuším
Proč trojku? Vyosenej? Co to proboha je?
Ten šroub je M8,takže klidně pětkou,když dobře trefíš prostředek,tak 6-6,5 a prodloužený vrtáky existují.Fakt ovšem je,že pro někoho nemusí být tak lehce dostupné
Ten šroub je M8,takže klidně pětkou,když dobře trefíš prostředek,tak 6-6,5 a prodloužený vrtáky existují.Fakt ovšem je,že pro někoho nemusí být tak lehce dostupné
Náhoda jak sviňa.dnes se mi stalo uplne to same.zalomenej pravej sroub v kyvce xjr 1300.zeby slabina tyhle jinak spolehlive masiny? ulomil se tak,ze netrci ani 1mm.odvrtat to asi nepujde,protoze mi v zavitu zustal skoro celej sroub a tak dlouhej vrtak nemam.takze jsem to navrtal cca 2cm hluboko a zkusim to zitra vytahovakem vysroubovat http://www.vasek-na...ovak-sroubu-5-k/1774 Ma to obracenej zavit,takze to zasroubujes proti hod.rucickam a kdyz se to kousne,tocis sroubem ven.zitra to zkusim a dam vedet,jak se darilo.kdybys to nejak vyresil,tak dej taky vedet.
Camča_v>Proč trojku? Vyosenej? Co to proboha je?
Ten šroub je M8,takže klidně pětkou,když dobře trefíš prostředek,tak 6-6,5 a prodloužený vrtáky existují.Fakt ovšem je,že pro někoho nemusí být tak lehce dostupné
3 vrtákem předvrtat a pak vzít větší, rád bych zachoval původní díru. Vyosenej znamená to, že prodloužený vrtáky jsou stejně krátky, ten šroub je v kyvce ještě nějakých 7 centimetr. a vzdálenost od okraje kyvky k tomu šroubu je nějakých 12 cm, něoc potřebuju upnout do vrtačky, tzn, že potřebuju 3-5 vrták minimálně 21 cm dlouhý. tak dlouhej jsem nikde neviděl ani nenašel, pokud si na klasickej vrták navařím tyčku abych ho prodloužil, tak se mi to nepovede tak aby to bylo v ose a vrták by nmi na konci házel a netočil by se rovně tím pádem by mi to šlo špatně vrtat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XJR 1300 a palivo E10 Yamaha XJR 1300 | Apo-Rider | 30 | 7.9.2024 v 06:30 Apo-Rider |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 8 | 4.7.2024 v 07:39 Ooooooo1980 |
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |