globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.2.2010 v 22:10 | Nahoru | #3061
Zdar GéEsáři!Tak vidím že tu zas probíráte věci kolem maximálky a tak tož možu mět jeden dotázek ?Možná už tu aj byl ,tak estli někdo napoví,nebo to proberem znova ?Minulý rok mi začla motka blbnout,špatná reakce na plyn,dušení..Tak sem rozebral a vyčistil karbec(mám manuál,ale sem v tom začátečník),ale asi se mi povedlo rozdrbat synchronizaci .Kuknul sem na to znova s kámošem a zjistil že sou i vychozené trysky.Měl sem od pův.majitele sadu Dynojet,tak tam dal ty.Trochu sme to seřídili a dovez sem to týpkovi co dělá seštelování karbeců.Docela se mu to povedlo jenže mezi 5.a6.tisícema je docela propad a motka má menší maximálku jak dřív .Poradí někdo co s tím,nebo radši lepší servis a víc keš ? Dík všem!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 07:24 | Nahoru | #3062
Boda> Ten dynojet by ale měl obsahovat víc druhů trysek dal jsi tam správný?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 13:49 | Nahoru | #3063
Boda> no hele ona každá GSka i ta moje má mezi 5000-6000 díru, to je normální má to i kámoš u CB 500.

Jinak k tý maximálce, já jsem s tím jel asi 175 na 6ku, kdyby to bylo na dálnici tak by podle mě ještě jela, ale neměl jsem tak dlouhou rovinku, ale je pravda, že na tu 6ku se to prostě plazí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 15:28 | Nahoru | #3064
posmen>No dali sme tam ty menší z té sady(sou tam 2 nebo 3 sady těch trysek a jehel?,estli už tam nebylo něco před tím,ale tvrdil mi,že ne).Je fakt že kámoš není"tovární mechanik Suzuki "ale "cosi" ví .Problém je v tom,že todle mi dřív nedělala(o tom propadu vím,ale todle je fakt dost,i když někdy se to zdá lepší?).Nepotřebuju náký brutál výkon,ale jela prostě líp,no(aj mín žrala).Je plně odškrcená,motor nákých cca 30tisíc,týpek předemnou ten původní zadřel,ale karbce sou asi původní dle vzhledu atd.Nevíte co by v krajním případě stály nové příp.starší karbce?Dík Zdar!

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 15:57 | Nahoru | #3065
Boda> Já jsem s dynojetem nikdy nedělal jenom vím že je tam těch velikostí trysek víc, ale který tam maj být správně ti bohužel neporadím. Já tam mám propad taky ale nijak velkej, projeví se jenom při jízdě ve dvou.
Edit: a co vzduchovej filtr v jakym je stavu? Se starym filtrem se zvyšuje spotřeba a zhoršuje se ten propad.

Naposledy editováno 13.02.2010 15:58:37

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 18:24 | Nahoru | #3066
Dobro,stejně dík!Včera sem koukal na jinou diskuzi,tam to též řešili,ale týpek chtěl dat moto do původ.stavu.O tom sem též uvažoval .Filtr sem dostal druhý od kámoša,prý málo jetý,aj se tak tvářil,ale těžko říct.Uvažuju že bych tam dal Káenko,estli by to nepomohlo ?Kdybych to aj pak dával do"původního stavu"neprojeví se nějak mínusově?Nebo je fakt dobrý jen pro tyhle úpravy a na sériovku se nehodí?Asi už to tu bylo,ale to fórum je tak dlouhýýýýýýý.I tak ale dík i za odkazy .Jo a ten Dynojet se podle toho,co sem pochopil dávají ty trysky +jehly podle toho na jaký průběh ?to chceš naladit,s tím souvisý i další úpravy.Tož tak nějak,ale všecko to chce svoje.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 19:10 | Nahoru | #3067
Zdravim mam dotaz. Nevim jestli uz to tady bylo. Jak jste řesily ztratu druhych klicku. Ja bych si je nejradeji nechal pridelat ale nevim jestli mi to udelaji vsude. Díky za tip. nejlépe Vysočina

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 20:28 | Nahoru | #3068
Zdar!Všude možná ne,ale trochu lepší zámečníci či jak se tomu říká,jo.Mě to dělal známý co se tím zabývá.Cena taky v poho,u Tebe asi taky alarm v klíčku nehrozí,co?Ale ani to už není problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #3069
Boda> Ty trysky a jehly tam jsou na to aby jsi to mohl odladit na brzdě přesně na konkrétní motor aby se vyhladil průběh výkonu, po nějakých úpravách třeba zrovna u toho KNka nebo u laďáku. Už jsme tady to KNko řešili několikrát, bez laďáku nemá moc smysl ho tam dávat.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 08:43 | Nahoru | #3070
Boda>díky. Alarm snad nehrozi mam gs z roku 2001 a pokud vim tak tam nic neni

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #3071
zadrec ,ty rámy na kufry mám origo koupený přířmo na geeso,jinak ty vyrobené nevypadají špatně.Jinak u podsedlových grašen jsem neměl nic,seděly přímo na plastech

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 14:36 | Nahoru | #3072
kolik se vejde oleje do předních vidlic? Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 17:28 | Nahoru | #3073
Zdar!Tak chytrá kniha praví že 382 ml do každé .Stačí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 17:42 | Nahoru | #3074
posmen>Jo díkas!Měl sem zato,že se dají dat kterékoli podle toho pak motorka jede aj žere..Jenže myslet znamená někdy prd vědět,že ?Kópím nový vzducháč(asi origo,laďák je pekný,ale su spíš"funkcionalista" a když jinak nemá velký vliv ) ,zkusím si pohrát s jehlama aj tryskama a když to neklapne,tak servis.Jenže bez brzdy,nebo testjízd můžu zatím leda"sbírat rozumy".Jo a co stojí origoš sada jehel + trysek a je jen jedna velikost,nebo je toho víc?Dík!

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 17:47 | Nahoru | #3075

Boda>Zdar!Tak chytrá kniha praví že 382 ml do každé .Stačí?

díky moc

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 18:32 | Nahoru | #3076
Boda> Ty trysky se lišej podle toho jestli je to škrcená verze nebo otevřená a podle toho co psal v jiným tématu Deadmen tak se lišej i podle roku výroby, velikosti neznám, ale určitě by se to dalo najít v manuálu. Cena trysek je podle mě kolem 200kč/kus víc by snad stát neměli a jehly nevim kolik stojí.

Edit: Tady by jsi měl najít co potřebuješ (r.v. do 96) http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh=2103&cat=Motorcycles&year=1995&mfg=Suzuki&modelsearch_x=&curl=&section=92723
r.v. 97-00 http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh=2104&cat=Motorcycles&year=2000&mfg=Suzuki&modelsearch_x=&curl=&section=92790
Na novější už jsem tam nenašel

Naposledy editováno 14.02.2010 18:46:12

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 19:52 | Nahoru | #3077
Supr,Dík moc!Tak já mám motku z 91.,ale motor je trochu novější,ale černý,takže ten starší typ nepletu li se?Mám toho sice opravovat víc,ale počkám na lepší počásko.Říkám si ale,že s těma původníma by to bylo možná nejsnazší,pak dám vědět co sem s tím vyved

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 20:16 | Nahoru | #3078
Boda> Jojo do 97 byli černý motory, takže by měl platit první odkaz.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.2.2010 v 21:09 | Nahoru | #3079

voondry>Boda>díky. Alarm snad nehrozi mam gs z roku 2001 a pokud vim tak tam nic neni



Ahoj, neboj nic na tom není a klíče udělá každý, kdo dělá autoklíče, u nás zvládli na počkání v supermarketu :) Nejlepší je nechat dělat kopii z originálního klíče v co nejlepším stavu - co nejmíň ošoupaného, co není poškrabaný a neosratého bordelem a tak dále, ale to znáš. Z kopie nebo ošoupaného už nemusí fungovat ve všech zámcích.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.2.2010 v 14:47 | Nahoru | #3080
PosMiros> Dělaljsem přední tlumiče nedávno a když se podíváš na stránky dvouval.com tak se dočteš všechny potřebné ůdaje i čísla gufer.Jinak je tam psaná náplň 382/382 nebo 377/377 ccm.Nějak jsem nepochopil tu druhou míru,ale snad je to dle roku výroby.Jinak olej s gufery a poštovným mě vyšlo na 765kč.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.2.2010 v 16:25 | Nahoru | #3081

mipouš>PosMiros> Dělaljsem přední tlumiče nedávno a když se podíváš na stránky dvouval.com tak se dočteš všechny potřebné ůdaje i čísla gufer.Jinak je tam psaná náplň 382/382 nebo 377/377 ccm.Nějak jsem nepochopil tu druhou míru,ale snad je to dle roku výroby.Jinak olej s gufery a poštovným mě vyšlo na 765kč.

stačí vyměnit jen olej ne když mi tlumiče netečou?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.2.2010 v 16:50 | Nahoru | #3082
Můj názor je že je lepší udělat i ty gufera ale já jsem musel bo mi jedno teklo.Jinak je to v poho ta výměna

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.2.2010 v 18:33 | Nahoru | #3083
Tak paráda Oleje dneska dorazily tak už mě zbejvá dokoupit filtry jak olejovej tak vzduchovej a mám to komplet, jo a hele měníte gumičku pokaždý na víku olejovího filtr ???
img9.imgup.eu/Fotografie0166.jpg][img]http://img9.imgup.eu/Fotografie0166.tmb.png[/img

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.2.2010 v 21:12 | Nahoru | #3084

mipouš>PosMiros> Dělaljsem přední tlumiče nedávno a když se podíváš na stránky dvouval.com tak se dočteš všechny potřebné ůdaje i čísla gufer.Jinak je tam psaná náplň 382/382 nebo 377/377 ccm.Nějak jsem nepochopil tu druhou míru,ale snad je to dle roku výroby.Jinak olej s gufery a poštovným mě vyšlo na 765kč.



Tak podle servisního manálu je 382 ml jen pro 89 - 91. Pro 92 - 99 (novější už nemám) je podle verzí: 382 ml jen pro E03, 28, 33. Do ostatních je jen 377 ml.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.2.2010 v 08:26 | Nahoru | #3085

mipouš>Můj názor je že je lepší udělat i ty gufera ale já jsem musel bo mi jedno teklo.Jinak je to v poho ta výměna



Presne tak Navic ty gufera jsou levnejsi nez ten tlumicovej olej.

Naposledy editováno 16.02.2010 08:27:08

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.2.2010 v 17:32 | Nahoru | #3086
otas1> Jo jo to máš pravdu.Než pak kupovat nový olej skrze to,že tečou gufera to by mě cip střelil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.2.2010 v 17:33 | Nahoru | #3087
Hasky> jo měním tu gumičku bo je krabičce s filtrem a trvá to chvilku a pak máš klid.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.2.2010 v 18:23 | Nahoru | #3088
mipouš> Díkes

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.2.2010 v 16:17 | Nahoru | #3089
a ty gufera se daj koupit normálně v krámu kde takový věci prodávaj a nebo jsou nějaký atypický?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.2.2010 v 16:22 | Nahoru | #3090
Cawas btw pro lidi co chtel nasadit Sharona mezisvod vyjde na 1000,- xD
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 0 Dnes v 13:40 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist