Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 00:18 | Nahoru | #211
Vespa>to už je jiná káva...nebýt tak bachratý, tak může na Dakar :thmubup: Jdu spát, maturitě a bahnu zdar! :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 08:41 | Nahoru | #212

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 13:55 | Nahoru | #213
dugo> Jo až budu starej děda, pořídím si 650R se startérem :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 21:12 | Nahoru | #214
vespo ty ses blazen takovou krávu :D

2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 21:25 | Nahoru | #215
Vespo a k čemu je ten mamut dobrý? :lol: To abys sis vždycky dopředu na vyjížďku objednal do lesa LKT (lakatoš), páč jak to někde položíš, tak budeš mít po ptákách :lol: Nevím no, jak já těmto "mastodontům" říkám - ani ryba ani rak... Ale proti gustu žádný dišputát, u nás mě taky pořád nechcou odpustit přechod z WR na 650R ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 21:27 | Nahoru | #216
RadiXS>ja tomu taky stale jeste neverim :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

21.5.2007 v 21:42 | Nahoru | #217
Joraell-TE> No taky nevím jak by dostal dvě motorky najednou do terénu. I když Vespa to je kujón :lol:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

22.5.2007 v 03:23 | Nahoru | #218
hAjPR>>
to neni jina kava ani jina kawa ale jina krawa..
a ani neni fylajova..

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 10:08 | Nahoru | #219
Pro RadiXS-----co ma ta akcelaracni pumpicka za ukol, kde ji najdu a jak vypada? Diky

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 10:12 | Nahoru | #220
o.rudolf>má za úkol dát víc benzínu při prudkým přidání plynu. Njadeš ji jednoduše, když vyndáš karbec a prudce otočíš plynem, tak z tý jedný trysky to bude stříkat asi 10 metrů do dálky, to je aklcerační pumpa
ty máš WR ?

2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 10:53 | Nahoru | #221
PRO...sla: nene nemam, mel jsem 525 exc a tam jsem se o to take zajimal, ted mam 300exc, tak to odpdad. Jinak jsemm cca 20km od plzne, co nekdy zajezdit?

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 11:06 | Nahoru | #222
o.rudolf>jo to bysme mohli, kámoš má taky 300 exc, ten by tě určitě poradil, všechno si dělá sám :)
zejtra jedem do dobřan omrknou 24 hodinovku, respektive enduro, ty startujou v osum, až nás to přestane bavit ta ksi dámě nějakou vyjíždku po okolí :)

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 11:17 | Nahoru | #223
A tu planujete na kolik priblizne, mozna prijedem. treba na 12h?

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 11:18 | Nahoru | #224
o.rudolf> jak řikam, to vůbec netušim, prostě až nás to přestane tam bavit.
domluvíme se přez pm, ať to tu nezasíráme

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 11:35 | Nahoru | #225
RadiXS>Tak například s tím i někam dojedu, na rozdíl od ostrýho endura ;)
Nějakej univerzál mě prostě chyběl a tahle motorka umí akrát to co mě stačí na silnici (jede to 160, fakt skvěle se klopí a je to pohodlný) a jako bonus zvládne zasucha i střední terén.. sice ne tak rychle jak třeba DRko ale projede. Plus ten velkej jednovál je fakt něco.. na XR i DR na silnici spíš trpím ale na tomhle je to fakt zábava :) *yes*
A v terénu se to samozřejmě nemůže s lehkýma endurama rovnat, ale aj tak mě to baví. Prostě celkově z toho mám dobrý pocit, jako jediná motorka by mě asi nevydržel, ale takhle doplnil všechno o co jsem se koupí ostrýho endura připravil :) *yes*

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 11:38 | Nahoru | #226
Joraell-TE>To by sis měl sednout na novýho Biga 800, to je teprv kráva :D Ten můj je ze všech nejlehčí a nejvíc do krosu jestli se to teda dá tak říct :))
Zatím jsem ho na zemi neměl, na rovině by zvednout šel ale kolama nahoru v kopci asi nazdar. Ale na tyhle situace mám jinou ;)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.5.2007 v 12:51 | Nahoru | #227
o.rudolf> ....jinak přímo membránu najdeš na KEIHINu dole u plovákové komory ze zadní strany...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.7.2007 v 14:55 | Nahoru | #228
RadiXS>Uklidni mně: že tohle není tvoje kladivo:
http://www.motoinze...nzerat.php?mid=84007 :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.7.2007 v 16:59 | Nahoru | #229

trawnikar píše: Ja tam mam c10 a se stabilitou jsem zadnej problem nepocitil :D
Kurna chlapi nesvadejte to na gumy :lol: :lol: :lol:


Měl jsem C16 a před 3 měsíci jsem obul C10 a musim říct, že je lepší. Hodně příjemně mě překvapila hlavně výdrž. Teď ji budu měnic (zase za C10) a na gumě mam najeto 1300 KM :thmubup: (sjetá tak ze 2/3) ale prvních 700 Km jsem zajížděl motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.7.2007 v 17:25 | Nahoru | #230
mikulas>tak to je dost slušný, já mám C-18 a za nějakých 800 km už je na prostředku poloviční :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 08:54 | Nahoru | #231
Vespa>po 800km poloviční špunty ??? To jezdíš i po asfaltu ?
já ji mám teď taky, je fakt že oporti té hrůze C-02 co sem měl je to dobrá guma

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:01 | Nahoru | #232
sla>no, občas jo, ale jen tak 80km/h jen přesuny (+to sem tam zvednu na zadní :shy: ).. no možná to bude víc jak 800, to sem tak tipnul protože nemám tacho. V kamenitým suchým terénu ale dostává na prdel nejvíc :/ Však uvidíš sám kolik ti vydrží

2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:12 | Nahoru | #233
Kámoš měl e09 v terénu mu vydržely sezonu a teď experimentuje předek má c17 ( prej parádní guma, zetím není vidět žádný opoptřebení) a vzádu má c16 ( ta už je celá vprdeli a to ju tam má 4měsíce) ale zase se musí nechat že tomu dává čočku, láká ho ta c02 ta prej mizí rychle snad jen na asfaltu :P

e: jo a má XT bez papíru jen do teréna ještě to starý s tou velkou nádrží takže kolos

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:15 | Nahoru | #234
Děděk EV>tak C-02 má bratránek na Dominátorovi a nějak extra trvanlivá oproti té mojí C-18 mě nepřijde, ale to vzásadě odpovídá rozdílům váhy těch motorek

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:21 | Nahoru | #235
Vespa>jo máš pravdu, je rozdíl jestli to dáš na lehkou laňku, nebo na pořádnej buchar, ale zase nemůžeš chtít po gumě za 1200 aby vydržela sezonu (i když teda ty jeho E09 sezonu v terénu vydrželi pěkně dlouho a to víš co tady jezdí...) :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:33 | Nahoru | #236

Děděk EV píše: Kámoš měl e09 v terénu mu vydržely sezonu a teď experimentuje předek má c17 ( prej parádní guma, zetím není vidět žádný opoptřebení) a vzádu má c16 ( ta už je celá vprdeli a to ju tam má 4měsíce) ale zase se musí nechat že tomu dává čočku, láká ho ta c02 ta prej mizí rychle snad jen na asfaltu :P

e: jo a má XT bez papíru jen do teréna ještě to starý s tou velkou nádrží takže kolos


Když se podívam na tu E09 ( http://www.mitas.cz...tranka=4&scid=52 ) tak je jasný, že sezonu musí vydržet určitě - je na to dělaná, takovej kompromis na polňačku. V terénu bude mít ale podle mě o dost horší vlastnosti než C-čka. Něco za něco

Já tam hodim na zadek C 10 a dopředu bych asi zkusil tu C 17 - uvidim jak dlouho to vydrží ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:36 | Nahoru | #237
mikulas>jasně je to kompromis mezi silnicí a terénem, ale hardcore se na tom dá jet

tu C17 dopředu určo kup! je z lepší směsi a fakt na ní není vidět opotřebení, C10 má Tráwa a chválí si ji..... :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:45 | Nahoru | #238
Děděk EV>c-02 je guma na pytel, má špunty v řadě a na prd to drží :( v porovnání s C-18 která je má cik cak je to nebe a dudy
ale je fakt že c-02 mi vydržela 2500 km a to jsme jezdil i v těch 40 stupňových hicech

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:48 | Nahoru | #239
sla>nevim, nemůžu posoudit, ale máš asi pravdu
já do endura teprve pronikám, teď sem se rozhoupal a jdu do E09 tak uvidíme......jaká bude ale na 125cc to stačit bude

jinak, ty C02 máj kluci tady u nás dvá ( na Drku a T4ce) a pro hobíka jako sou oni to myslím je jedno, jde o to aby trochu slušně zajezdili a za ty prachy fakt nejde očekávat zázrak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

11.7.2007 v 09:53 | Nahoru | #240
Děděk EV>e09 jsem obouval ještě když jsem měl KLR, dobře drží na silnici a v suchým terénu, na mokru se musí opatrně, to je jak na ledě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist