Téma: Honda crf 250X
 
1.2.2010 v 21:28
MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI S TIMTO STROJEM?ZAJIMALO BY MĚ CO TO VYDRŽÍ A JAK SE OVLADA V TERENU.a JAKEJ TAM JE ROZDÍL OPROTI CROSS CRF250.JESTLI TO NENI MOC OSTRE NA ENDURO LESY ATD......DIK

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 11:44 | Nahoru | #61

MikiberG>procross>
250 endurko je buď pro sváteční jezdce nebo starší pány, dámy.... jak tomu začneš dávat za uši rychle se to unaví a projeví. Stačí víc bahna delší výjezdy a budeš řešit zase problém s výkonem.



S tím nemůžu absolutně souhlasit.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

3.2.2010 v 11:58 | Nahoru | #62
Můj osobní pohled je takovej, že na závodění je lepsí právě ta 250. CC a podobně, je to takové hravé a hobík si s tím více pohraje :)

Honda crf 250X

3.2.2010 v 12:30 | Nahoru | #63
Mám WR 250f iba chvíľu, ale čo som skúšal, tak výjazdy čo som dával na HSB dám aj na WR. Jasné, že musím pamätať, že má polovičný objem a držať trochu viac plynu, ale inak absolútne bez problémov. Keď niečo nevyjdem, tak to nie je motorkou ale medzikusom :D. HSB bol traktor, WR je skôr pílka, ale o tom viac ma na nej baví jazdiť.

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 14:15 | Nahoru | #64

Joraell>Můj osobní pohled je takovej, že na závodění je lepsí právě ta 250. CC a podobně, je to takové hravé a hobík si s tím více pohraje :)


To si myslím taky. Na závody asi to 250,ale na lítání po lese a jako "univerzálka" je lepší spíše 450. Aspon můj pohled na věc.

2 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

3.2.2010 v 14:34 | Nahoru | #65
RSWR:
Bavím se o enduru a v základu motorku, CC a závodění je věc individuální fyzičky a dovedností +typu trati - to snad ani nejde paušalizovat ... aby se každý nebavil o něčem jiným. Už to nakousl Volodaj - 450 odpustí chyby v otáčkách a řazení atd....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 15:11 | Nahoru | #66

MikiberG>RSWR:
Bavím se o enduru a v základu motorku, CC a závodění je věc individuální fyzičky a dovedností +typu trati - to snad ani nejde paušalizovat ... aby se každý nebavil o něčem jiným. Už to nakousl Volodaj - 450 odpustí chyby v otáčkách a řazení atd....



Ako vravíš, dosť ide aj o fyzičku. Ja jazdím v poslednej dobe dosť málo, som rád, keď sa na to dostanem 2x do mesiaca a 450 by som nevládal. Už tá 400 ma ničila statočne. Hlavne preto som šiel obsahovo dolu a zajazdím si o dosť lepšie. Nech začne HSB robiť nejakú 350 s motorom používaným do 2008 a moja dilema by bola vyriešená :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 15:30 | Nahoru | #67
maRRek> zdar a sílu, tyhle fotky nemam ani já... kdes to vyhrabal??

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #68
volodaj> Na Husaberg FE450e do roku 2008 se prodával kit na myslim 390ccm. To už by bylo slušny, ne?

Ale já bych bral stejně radši 250 4T

Naposledy editováno 03.02.2010 15:51:18

Honda crf 250X

3.2.2010 v 15:58 | Nahoru | #69
Navrc.TT-R> Asi hej, ale tak zatiaľ si myslím, že s 250 4T budem spokojný. To len tak špekulujem keď nejazdím . Som hrozný, každý deň by som chcel inú motorku...

Honda crf 250X

3.2.2010 v 16:31 | Nahoru | #70
Volodj: Já jezdím jednak kvuli fyzičce, abych nezchátral a jednak že se mě líbí v přírodě a mám rád výzvy. Snažím se jezdit jak to jde tak 2x do týdne. Na jaře bych si s 250 vystačil, v polovině roku s 450 a ke konci sezony si začínám myslet že bych tu 550 ukočíroval . Takže 450 je jasná volba, navíc když uvážím že na píst najezdím v pohodě 500hodin - 180/rok tak to mi žádná 250 4T neumožní bez každoroční investice.

Jinak tvoje rzhodnutí chápu a vidím to stejně 250 pro tebe ideál. Stejně tak vím že na CC a závody je méně více - ale to je o místních poměrech a absenci pořádných závodišť.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 16:38 | Nahoru | #71

MikiberG>RSWR:
Bavím se o enduru a v základu motorku, CC a závodění je věc individuální fyzičky a dovedností +typu trati - to snad ani nejde paušalizovat ... aby se každý nebavil o něčem jiným. Už to nakousl Volodaj - 450 odpustí chyby v otáčkách a řazení atd....



Tak to si ale odporuješ, píšeš: 250 endurko je buď pro sváteční jezdce nebo starší pány, dámy.... jak tomu začneš dávat za uši rychle se to unaví a projeví. Stačí víc bahna delší výjezdy a budeš řešit zase problém s výkonem.

250ccm je oproti 450ccm divočina, čím víc dáváš, tím víc jede. Víc bahna ničemu nevadí, výjezdy už vůbec ne. Beru klidně sériovou motorku.

Já jsem jezdil skoro 10 let na 400-450ccm a zlenivěl jsem. 250ccm je super svezení na trati i v lese, ale musíš se hodně snažit a makat.

450ccm odpustí 80% jezdeckých chyb, dá se jen vozit bez výraznější fyzické námahy. Nevýhoda je váha, obratnost a krouťák, který s vyčerpaným hobíkem dokáže solidně zamávat.

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 17:19 | Nahoru | #72
250ccm je oproti 450ccm divočina, čím víc dáváš, tím víc jede. Víc bahna ničemu nevadí, výjezdy už vůbec ne. Beru klidně sériovou motorku.

Já jsem jezdil skoro 10 let na 400-450ccm a zlenivěl jsem. 250ccm je super svezení na trati i v lese, ale musíš se hodně snažit a makat.

450ccm odpustí 80% jezdeckých chyb, dá se jen vozit bez výraznější fyzické námahy. Nevýhoda je váha, obratnost a krouťák, který s vyčerpaným hobíkem dokáže solidně zamávat. [/quote]

podepisuju..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 17:29 | Nahoru | #73
RSWR> dotaz? v čem se ti zdál akrapovič proti doma racing nevyhovující na WR250? dokážeš říct nakolik se WR250 vzdaluje od YZF250 výkonem - razancí?

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 18:22 | Nahoru | #74
RSWR> Proč bych si odporoval, koukám na to z mého pohledu. Závody typu kukuřičná rally nejsou moje hobby, tratě mě dlouho nebaví. Jezdím pro radost, nemusím dávat a jedu jak potřebuju. Nejezdím abych byl někde první ale abych tam dojel a užil si. Vubec si nedovedu přestavit 250 např. ve sněhu v kterým i 450 má co dělat jako teď. V paměti mám Ukrajinu kde s námi jela ostrá 250/4T kawa a hezky to jelo do kopce max na 1 a 2 a jak se jelo výš tak vadla a uplně jsem ten motor litoval jak tomu musel dávat za uši. Nebavím se o výjezdech na běžných tratích které vyletíš setrvačností ale o dlouhým kopci kde 2 je pomalá a na 3 potřebuješ krouťák + rychlost ve výjezdu.... atd...

Snažit se musíš na všem a trasu volím úměrně tomu abych se snažil, protože je to jeden z důvodů proč se jdu projet.

Jak píšeš 450 je na místní závody moc ale to je o trati, neplatí to obecně...sám jsem to zažil že mě 450 tahalo jako kačera ale zároveň jsem se svezl na klasický endurotrati kde byla 450 výhodou....

Hádat se nechci , 2504T má svoje využití ale není to všelék...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 19:42 | Nahoru | #75

sumavahonzi>RSWR> dotaz? v čem se ti zdál akrapovič proti doma racing nevyhovující na WR250? dokážeš říct nakolik se WR250 vzdaluje od YZF250 výkonem - razancí?



Akrapovič mě totálně zklamal. Měl jsem ho kdysi na WR450F, starší titanový typ a byl supr. Na WR 250F jsem koupil Akrapovič EVO (mx verze) a když v koncovce zústala ucpávka, jelo to jak se sériovým výfukem a ještě s hrozným kraválem, když jsem ucpávku vytáhl a jezdil na velkou MX díru, tak to brutálně řvalo a motor ztratil endurový průběh, výkon nic moc.

U WR250F mám odskoušený, odbržděný nejlepší komplet výfuk DOMA Racing, na druhém místě je LeoVince X3, ale ten je těžký, koncovka je moc náchylná na poškození. Na třetím místě je sériový komplet z YZF 250 r.2007-8.

Já mám udělanou WR výkonově stejně s YZF, jediný rozdíl je v tom, že WR má navíc světelné zápalko, které svojí váhou dělá pěkný krouťák od spodu a startér s baterkou.

Honda crf 250X

3.2.2010 v 19:56 | Nahoru | #76
mozna by bylo lepsi na WR zkusit akrapovic slip on. Ten je na endurech videt dost casto.

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 20:17 | Nahoru | #77
RSWR> Jak docílíš, aby byla wr jak yz yamahu moc neznám, ptám se proto, že jsem se snažil poladit crf x a nakonec to dopadlo tak, že jsem koupil crf r, jenže tam mě trápí převodovka, absence spz a ten zmíněný hluk.. takže uvažuju o návratu ke Ktm excf 250, ale ta yamaha by taky stála za hřích...

2 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

3.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #78
Já mám taky dotaz ..... Jde naladit EXC-F250 jako WR 250F ???? Tak aby vydrzel motor aspon 150MTH jako napr u napilovany WR ?

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 20:25 | Nahoru | #79
ReadyHonza> excf 25O vydrží bez problému 150mth - hobíkovi, profíkovi je třeba dát tak v 80mth píst a v těch 150mth ojnici a ložiska na kliku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 20:31 | Nahoru | #80

ReadyHonza>Já mám taky dotaz ..... Jde naladit EXC-F250 jako WR 250F ???? Tak aby vydrzel motor aspon 150MTH jako napr u napilovany WR ?



U Yamahy WR250F mám ověřené, že i při plném otevření a závodním využití vydrží bez zásahu 200mth., mám tu WR250F m.2007 na které děláme životnostní test, má nyní najeto cca 380mth., měněn pouze píst a kroužky v 250mth., jinak vše original.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 20:51 | Nahoru | #81
RSWR> ta životnost mě láká, jak dosáhnout plného otevření, alespoň zhruba a od jakého roku výroby stojí za hřích díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 20:58 | Nahoru | #82

sumavahonzi>RSWR> ta životnost mě láká, jak dosáhnout plného otevření, alespoň zhruba a od jakého roku výroby stojí za hřích díky



Slyšel sem to od hodně lidí že WR250F je opravdu dobrá ...Osobně bych šel do modelu od 07 nahoru ..Nebo nějakou dobu pošetřit a koupit funglovku ... Jinak tušim že se tam upravuje AIS,AIRBOX,CDI a jiny vyfuk,,Ale nejsem si jistý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #83
ReadyHonza> já se právě svezl na nějaký 2002 nebo 03 a připadalo mi to jako takovej měkej šicí stroj se zvláštní téměř čopráckou geometrií a od tý doby jsem yamahou trochu opovrhoval..

Airbox předpokládam bude potřebovat větší díru, výfuk je jasnej, přetryskovat, pojem AIS neznám a co s CDI kromě výměny za nějaký laditelný, taky nevím.. ale dík

Honda crf 250X

3.2.2010 v 21:16 | Nahoru | #84
WR 250F koukej to je Mario ... Jede to brutálně.

(reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #85

sumavahonzi>ReadyHonza> já se právě svezl na nějaký 2002 nebo 03 a připadalo mi to jako takovej měkej šicí stroj se zvláštní téměř čopráckou geometrií a od tý doby jsem yamahou trochu opovrhoval..

Airbox předpokládam bude potřebovat větší díru, výfuk je jasnej, přetryskovat, pojem AIS neznám a co s CDI kromě výměny za nějaký laditelný, taky nevím.. ale dík



Tady je ten AIS

Honda crf 250X

3.2.2010 v 21:45 | Nahoru | #86
Jasný, tenhle nesmysl znám, pomáhá to motoru splňovat euro normy..

(reakce na) Honda crf 250X

4.2.2010 v 11:52 | Nahoru | #87
sumavahonzi> ahoj, myslel jsem, ze jsem ti dal vsechny fotky s tvym CRF... pokud ne, ozvi se az budes mit cestu na jih, nejak je dorucim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

4.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #88
procross> tak na tohle by byla lepší pramice,ne?

(reakce na) Honda crf 250X

21.2.2010 v 22:59 | Nahoru | #89
Kopec> Ja bych moto zabořené ve vodě až po sedlo okamžitě zhasínal a tahal ho ven

E: ale jsem asi mladej a blbej

Naposledy editováno 21.02.2010 23:00:47

Honda crf 250X

22.2.2010 v 19:41 | Nahoru | #90
Musím souhlasit s Rostou jezdil jsem od nova hondu XR400R vyborná motorka ale letos jsem ji vyměnil za WR250F rv.2008 a jsem z ní opravdu nadčenej.Vaha obratnost a vykon motoru prostě SUPER...a to jsem velký zastánce značky Honda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist