MikiberG>procross>
250 endurko je buď pro sváteční jezdce nebo starší pány, dámy.... jak tomu začneš dávat za uši rychle se to unaví a projeví. Stačí víc bahna delší výjezdy a budeš řešit zase problém s výkonem.
S tím nemůžu absolutně souhlasit.
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
Joraell>Můj osobní pohled je takovej, že na závodění je lepsí právě ta 250. CC a podobně, je to takové hravé a hobík si s tím více pohraje :)
To si myslím taky. Na závody asi to 250,ale na lítání po lese a jako "univerzálka" je lepší spíše 450. Aspon můj pohled na věc.
2 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
Bavím se o enduru a v základu motorku, CC a závodění je věc individuální fyzičky a dovedností +typu trati - to snad ani nejde paušalizovat ... aby se každý nebavil o něčem jiným. Už to nakousl Volodaj - 450 odpustí chyby v otáčkách a řazení atd....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
MikiberG>RSWR:
Bavím se o enduru a v základu motorku, CC a závodění je věc individuální fyzičky a dovedností +typu trati - to snad ani nejde paušalizovat ... aby se každý nebavil o něčem jiným. Už to nakousl Volodaj - 450 odpustí chyby v otáčkách a řazení atd....
Ako vravíš, dosť ide aj o fyzičku. Ja jazdím v poslednej dobe dosť málo, som rád, keď sa na to dostanem 2x do mesiaca a 450 by som nevládal. Už tá 400 ma ničila statočne. Hlavne preto som šiel obsahovo dolu a zajazdím si o dosť lepšie. Nech začne HSB robiť nejakú 350 s motorom používaným do 2008 a moja dilema by bola vyriešená :D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
Jinak tvoje rzhodnutí chápu a vidím to stejně 250 pro tebe ideál. Stejně tak vím že na CC a závody je méně více - ale to je o místních poměrech a absenci pořádných závodišť.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
MikiberG>RSWR:
Bavím se o enduru a v základu motorku, CC a závodění je věc individuální fyzičky a dovedností +typu trati - to snad ani nejde paušalizovat ... aby se každý nebavil o něčem jiným. Už to nakousl Volodaj - 450 odpustí chyby v otáčkách a řazení atd....
Tak to si ale odporuješ, píšeš: 250 endurko je buď pro sváteční jezdce nebo starší pány, dámy.... jak tomu začneš dávat za uši rychle se to unaví a projeví. Stačí víc bahna delší výjezdy a budeš řešit zase problém s výkonem.
250ccm je oproti 450ccm divočina, čím víc dáváš, tím víc jede. Víc bahna ničemu nevadí, výjezdy už vůbec ne. Beru klidně sériovou motorku.
Já jsem jezdil skoro 10 let na 400-450ccm a zlenivěl jsem. 250ccm je super svezení na trati i v lese, ale musíš se hodně snažit a makat.
450ccm odpustí 80% jezdeckých chyb, dá se jen vozit bez výraznější fyzické námahy. Nevýhoda je váha, obratnost a krouťák, který s vyčerpaným hobíkem dokáže solidně zamávat.
Já jsem jezdil skoro 10 let na 400-450ccm a zlenivěl jsem. 250ccm je super svezení na trati i v lese, ale musíš se hodně snažit a makat.
450ccm odpustí 80% jezdeckých chyb, dá se jen vozit bez výraznější fyzické námahy. Nevýhoda je váha, obratnost a krouťák, který s vyčerpaným hobíkem dokáže solidně zamávat. [/quote]
podepisuju..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
Snažit se musíš na všem a trasu volím úměrně tomu abych se snažil, protože je to jeden z důvodů proč se jdu projet.
Jak píšeš 450 je na místní závody moc ale to je o trati, neplatí to obecně...sám jsem to zažil že mě 450 tahalo jako kačera ale zároveň jsem se svezl na klasický endurotrati kde byla 450 výhodou....
Hádat se nechci , 2504T má svoje využití ale není to všelék...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
sumavahonzi>RSWR> dotaz? v čem se ti zdál akrapovič proti doma racing nevyhovující na WR250? dokážeš říct nakolik se WR250 vzdaluje od YZF250 výkonem - razancí?
Akrapovič mě totálně zklamal. Měl jsem ho kdysi na WR450F, starší titanový typ a byl supr. Na WR 250F jsem koupil Akrapovič EVO (mx verze) a když v koncovce zústala ucpávka, jelo to jak se sériovým výfukem a ještě s hrozným kraválem, když jsem ucpávku vytáhl a jezdil na velkou MX díru, tak to brutálně řvalo a motor ztratil endurový průběh, výkon nic moc.
U WR250F mám odskoušený, odbržděný nejlepší komplet výfuk DOMA Racing, na druhém místě je LeoVince X3, ale ten je těžký, koncovka je moc náchylná na poškození. Na třetím místě je sériový komplet z YZF 250 r.2007-8.
Já mám udělanou WR výkonově stejně s YZF, jediný rozdíl je v tom, že WR má navíc světelné zápalko, které svojí váhou dělá pěkný krouťák od spodu a startér s baterkou.
2 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
ReadyHonza>Já mám taky dotaz ..... Jde naladit EXC-F250 jako WR 250F ???? Tak aby vydrzel motor aspon 150MTH jako napr u napilovany WR ?
U Yamahy WR250F mám ověřené, že i při plném otevření a závodním využití vydrží bez zásahu 200mth., mám tu WR250F m.2007 na které děláme životnostní test, má nyní najeto cca 380mth., měněn pouze píst a kroužky v 250mth., jinak vše original.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
sumavahonzi>RSWR> ta životnost mě láká, jak dosáhnout plného otevření, alespoň zhruba a od jakého roku výroby stojí za hřích díky
Slyšel sem to od hodně lidí že WR250F je opravdu dobrá ...Osobně bych šel do modelu od 07 nahoru ..Nebo nějakou dobu pošetřit a koupit funglovku ... Jinak tušim že se tam upravuje AIS,AIRBOX,CDI a jiny vyfuk,,Ale nejsem si jistý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
Airbox předpokládam bude potřebovat větší díru, výfuk je jasnej, přetryskovat, pojem AIS neznám a co s CDI kromě výměny za nějaký laditelný, taky nevím.. ale dík
sumavahonzi>ReadyHonza> já se právě svezl na nějaký 2002 nebo 03 a připadalo mi to jako takovej měkej šicí stroj se zvláštní téměř čopráckou geometrií a od tý doby jsem yamahou trochu opovrhoval..
Airbox předpokládam bude potřebovat větší díru, výfuk je jasnej, přetryskovat, pojem AIS neznám a co s CDI kromě výměny za nějaký laditelný, taky nevím.. ale dík
Tady je ten AIS