1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Džanek>jednoduse a polopaticky? vykon-rychlost a kroutak resp prubeh kroutaku - zrychleni
No tak si to precti kousek zpatky. Tenhle mitus je tady uz taky vyvracenej.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
GSX>SiSpo> ... Teďka na VŠE máme jiný tabulky, zvláště na statistiku jsou opravdu hezký .
Tos mi pripomnel, kdyz kamarad pripravoval podklady pro svuj novy predmet o 3D kinematice manipulatoru a planoval priklad v Maplu na cviceni...nejaka mezivysledna transformacni matice mela rozmer kolem 30x100 a co prvek to neco typu "L1+L2*cos(a12)+L3*(sin(a123)-D*sin(a132))...
Jen scrollovani pres tu matici trvalo asi minutu
Chudaci studenti, ti by dostali infarkt....nakonec jsem mu to nastesti rozmluvil a skoncil u Denavith-Hartembergovych parametru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Dawe02>Tos mi pripomnel, kdyz kamarad pripravoval podklady pro svuj novy predmet o 3D kinematice manipulatoru a planoval priklad v Maplu na cviceni...nejaka mezivysledna transformacni matice mela rozmer kolem 30x100 a co prvek to neco typu "L1+L2*cos(a12)+L3*(sin(a123)-D*sin(a132))...
Jen scrollovani pres tu matici trvalo asi minutu
Chudaci studenti, ti by dostali infarkt....nakonec jsem mu to nastesti rozmluvil a skoncil u Denavith-Hartembergovych parametru
Dawe02>Tos mi pripomnel, kdyz kamarad pripravoval podklady pro svuj novy predmet o 3D kinematice manipulatoru a planoval priklad v Maplu na cviceni...nejaka mezivysledna transformacni matice mela rozmer kolem 30x100 a co prvek to neco typu "L1+L2*cos(a12)+L3*(sin(a123)-D*sin(a132))...
Jen scrollovani pres tu matici trvalo asi minutu
Chudaci studenti, ti by dostali infarkt....nakonec jsem mu to nastesti rozmluvil a skoncil u Denavith-Hartembergovych parametru
no jany uplně jednoduché..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
pylot>No doufam ze jednou az nebudu mlicnak z prvniho rocniku ale budu uz mit trosku nastudovano tak budu takovejmhle vecem trosku rozumet...
No tak zacni studovat rovnou ted.
Co je v mem predchozim prispevku nesmysl, pokud budeme predpokladat pouze homogenni souradnice??
1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
Litr Varadero (výkon95k/100Nm,váha 270kg) má nejčastěji používané otáčky zhruba od čtyř do osmi tisíc, Fazer600(výkon 98k/64Nm,váha 220kg) asi od šesti do desíti. Vychází to asi 4 tisíce u obou. Dá se samozřejmě jezdit i mimo toto rozmezí,ale... Pokud tedy svižně vypadnu z křižovatky při pěti tis.ot. s varanem nebo osmi s fazerem, tak mají motorky zhruba stejný odpal a přednímu kolu se chce docela nahoru. Přestože v tom okamžiku mají každá úplně jiný výkon a krouták,přišlo mi to pocitově zhruba nastejno. Pokud jedu 3 tisíce ot. s varanem a potřebuju zrychlit, mám před sebou k použití asi 5-6 tisíc otáček, pokud jedu 5 tisíc ot. s fazerem,jsem na tom stejně. Tzn, u obou jezdím pohodu v nižších otáčkách(na které jsou každá stavěny) a mám možnost využít dalších asi 5-6tisíc. Asi nejlíp na tom jsou čtyřválcové litry a víc, které táhnou už do dvou-tří tisíc ot. a mají před sebou ještě 8-10tisíc otáček k využití.
Takže ,,co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Dawe02>No tak zacni studovat rovnou ted.
Co je v mem predchozim prispevku nesmysl, pokud budeme predpokladat pouze homogenni souradnice??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Dawe02>pylot> ne ne, ta matice by mela byt symetricka
No takovy ty zazivnejsi predmety jako ta kinematika a tak me teprve cekaj. Tam se teprv uvidi jestli ze me neco bude.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
Tatínek sedí u televize, vyhazuje buráky do výšky a chytá je rovnou do pusy.
Maminka na něj zakřičí, on se lekne, otočí hlavu a v tom mu burák spadne přímo do ucha. Maminka se mu ho snaží vytáhnout, ale burák padá stále víc a víc do ucha.
Najednou domů přijde dcera s kamarádem.
Kamarád vidí co se stalo a okamžitě reaguje. Strčí tatínkovi prsty do nosu a řekne mu ať pořádně foukne.
Tatínek to udělá a burák je venku.
Maminka křičí: ten kluk je genius, to by mě zajímalo co z něho bude?
Tatínek odpoví: no, podle toho jak mu smrděly prsty bych řekl, že náš zeťák...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Naposledy editováno 03.02.2010 09:14:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
SS124>dejte sem grafy z dynojet stolice(a ty tisice vypoctenych Nm) na ty jednotlivy kvalty kdyz valec(hardware) pojme u dyna 250i max 858 ft/lb(1158Nm) kroutaku
proc se hadas kdyz o tom nic nevis? ty grafy z dyna jsou vzdy prepoctene na motor, aby bylo co srovnavat.. vis jak je definovany kroutici moment? je to sila jaka pusobi na metrovem rameni... pokud na zadni kolo pridelam metrove rameno a budu merit silu na jeho konci, myslis ze tam bude stejna sila jestli tam budu mit jednicku nebo sestku? nekdo kdo videl graf z brzdy a vyslechl si reci ladicu z DK uz je najednou mistr sveta i bez teoretickych znalosti...
kolik tech motoru si postavil ty? par lidi v teto diskuzi uz nejspis nejake motory stavelo, treba murkin pulce lidi z ceskeho mistraku... tak premejslej nez se zacnes hadat...
ad prametry brzdy .. vis co to je z parametry a o cem vypovidaji? pokud me bude zajimat dynamicke mereni tak max moment na valci je mi vicemene ukradenej, dokud nazacne klou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
kov>mischa638> Pěkně napsané. Jen mám dotaz k tomu měření - nikdy jsem u toho nebyl. Takže se do té ,,mašinky" musí navolit nějaký převodový poměr, aby to mohlo spočítat výsledný krouták na motoru?
psal jsem to v prispevku vyse... bud se zada prevodovej pomer, nebo si ho brzda urci sama - da se nejake cidlo na odecitani otacek motoru a otacky valce se snimaji samozrejme...