paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dněpr
 
2.2.2010 v 20:43
pokud má na ukrajině motorka papíry jak ji přivést abych mohl mít papíry i tady ,normální nebo veteránský ? jedná se o dněpr 650 rv.1980 a kolik to asi stojí peněz ? Díky

Dněpr

2.2.2010 v 21:24 | Nahoru | #1
Tak to asi bohužel nebude tak jednoduché. Spíš to nepujde vůbec, takovou tou klasickou cestou. Nejlepší to budeš mít na veteránské doklady. Jestli topůjde, ročník 1980 to bude asi moc nové Mrkni sem, tady budou zasvětšenější machři www.ural.cz/diskuze/diskuze.php Přeji mnoho zdaru a jen tak se nedej

Dněpr

2.2.2010 v 21:27 | Nahoru | #2
Normální papíry ne, nedávno jsem zkoumal možnost dovozu na normální papíry urala registrovanýho v Polsku, ale nemaj homologaci, tudíž ani jako dovoz z EU, natož mimo EU ani náhodou
Veteránský papíry jdou, musíš moto uvést do kvalitního originálního (!) stavu, pak veteránskou testaci a vyřídit papíry. Originální ukrajinský papíry budou při testaci plus. Cena za vše bude někde mezi 5-10 tisíc. Zato ale povinné ručení budeš mít jen 1/12 normální sazby. Ve středních čechách dělá testaci na uraly a dněpry jeden chlap ze Slanýho, má myslím 2 uraly, docela rozumnej chlap.
Na veteránských papírech můžeš jezdit kamkoliv včetně ciziny, už se nemusí psát kniha jízd jako kdysi.

Dněpr

2.2.2010 v 21:45 | Nahoru | #3
teď nevím jistě, ale mám dojem, že s rokem se do veteránů jen tak tak vejdeš
hodně je tady nebo tady

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr

2.2.2010 v 22:00 | Nahoru | #4
No já mám pocit, že veterán je 30 let a níže ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 13:37 | Nahoru | #5

Pit74>No já mám pocit, že veterán je 30 let a níže ?

Veteran -nebo lépe řečeno moto nebo auto,které lze dát na veteránské papíry je stárí 25let a níže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 13:46 | Nahoru | #6
bimbo750> Změna, od letoška 30let..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 13:51 | Nahoru | #7
ŘízekGSF> Sorry -tak to mě uteklo. Budu se muset podivat kde vo tom píšou.

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr

3.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #8
myrra: hok má pravdu. Jen doplním. Nepříhlásíš ho na bílý papíry z důvodu absence národního schválení. Třeba Mky dovezene v 50letech pro Lidové milice mají sice bilé papíry,ale jen proto, že byly jednorázově přihlášeny na vyjímku ministerstvy vnitra. Takže ti zbývají jedině veteránske papíry a jejich získání vzhledem k roku výroby bude velmi problematické..

(reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #9
bimbo750> Není to hned od začátku roku, ale asi Duben? Nevím přesně, na schůzi mě podmínky k získání papírů moc nezajímají, vždycky se mi podařilo sehnat bílé...

edit:písmenko

Naposledy editováno 03.02.2010 14:00:00

(reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 13:59 | Nahoru | #10

ŘízekGSF>bimbo750> Změna, od letoška 30let..

Máš pravdu ,teď sem to našel. Do roku 2009-limit 25 let- to znamená 1984 a níže. Od roku 2010-limit 30let- to znamená 1980 a níže.

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr

3.2.2010 v 14:55 | Nahoru | #11
Proč chceš Dněpra? Jako ozdoba je to velký a drahý, na ježdění na tom zase musíš být perfektní mechanik a mít čas se v tom víc hrabat než jezdit.

Jestli chceš hlavně jezdit, tak si kup buďto zánovního Urala (za těžký prachy), nebo za pár korun BMW z roku +-80, které snadno přihlásíš a za 30 bude v dobrým stavu a bez poruch krásně jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 22:00 | Nahoru | #12
ŘízekGSF> největší prdel je, že v Polsku to na normální papíry přihlásíš, ale pokud to chceš z Polska přeregistrovat k nám, nemáš šanci, neb to nemá homologaci (poláci tvrdí, že to u nich jezdilo i dřív a že když to homologaci nepotřebovalo tenkrát, tak ani teď)

(reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 23:09 | Nahoru | #13
hok> Přesně tak, u nás ty pitomci trvají na číslu národního schválení...

(reakce na) Dněpr

3.2.2010 v 23:10 | Nahoru | #14

Deadman>Proč chceš Dněpra? Jako ozdoba je to velký a drahý, na ježdění na tom zase musíš být perfektní mechanik a mít čas se v tom víc hrabat než jezdit.

Jestli chceš hlavně jezdit, tak si kup buďto zánovního Urala (za těžký prachy), nebo za pár korun BMW z roku +-80, které snadno přihlásíš a za 30 bude v dobrým stavu a bez poruch krásně jezdit.



Přesně tak...

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr

10.7.2012 v 22:43 | Nahoru | #15
čus chlapy , nevíte kde bych sehnal sadu pístních kroužku na MT11 jinde než od Kučery ? ten je nemá skladem a bude je mít až za buch ví kdy .... nebo kdyby jste někdo měl doma přebytečný (78.25mm) mužu vyměnit za kompletní sadu 79.00mm , stačili by dva mazný (78.25) kdyby ste někdo náhodou měl na ten. dík když tak se ozvěte na email MXvesely@email.cz

(reakce na) Dněpr

12.7.2012 v 08:23 | Nahoru | #16
OndraVesely.95> poszukej v Polsce

Dněpr

12.7.2012 v 09:45 | Nahoru | #17
Fakt je nemá? nemá?

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr

15.7.2012 v 23:53 | Nahoru | #18
Aktualní stav Kučerova e-shopu se občas liší od aktuálního stavu jeho skladu. Pokud v mailu odpověděl že zrovna nemá, tak zrovna nemá. Něco tak běžného brzo mít opět bude. Jinak mimo naše území je spousta obchodníků s díly na tyto stroje. www.ural-zentrale.de nebo www.oldtimergarage.eu jsou prověřené spolehlivé obchody. Platit PayPalem lze asi všude po světě a tyto obchody sledují kvalitu toho co prodávají a reklamace/vrácení zboží řeší velmi promtně.
Pak existuje hromada malých překupníků prodávajících polooficiálně zboží "nějaké" kvality, kontakty najdeš na netu, často jsou k vidění na větších burzách. Někteří sídlí i v ČR.

(reakce na) Dněpr

16.7.2012 v 08:52 | Nahoru | #19
Deadman> Ten čínskej motor mě zaujal, jinak...

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr

17.7.2012 v 00:44 | Nahoru | #20
rancher: Ten google překlad je fakt masakr. Nechápu, jak to může někdo používat.

(reakce na) Dněpr

17.7.2012 v 07:11 | Nahoru | #21
Deadman> Zbytek si člověk domyslí...

Dněpr

6.10.2012 v 20:28 | Nahoru | #23
Zajímavé, při brouzdání po netu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist