![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Veteránský papíry jdou, musíš moto uvést do kvalitního originálního (!) stavu, pak veteránskou testaci a vyřídit papíry. Originální ukrajinský papíry budou při testaci plus. Cena za vše bude někde mezi 5-10 tisíc. Zato ale povinné ručení budeš mít jen 1/12 normální sazby. Ve středních čechách dělá testaci na uraly a dněpry jeden chlap ze Slanýho, má myslím 2 uraly, docela rozumnej chlap.
Na veteránských papírech můžeš jezdit kamkoliv včetně ciziny, už se nemusí psát kniha jízd jako kdysi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr
Pit74>No já mám pocit, že veterán je 30 let a níže ?
Veteran -nebo lépe řečeno moto nebo auto,které lze dát na veteránské papíry je stárí 25let a níže.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Jestli chceš hlavně jezdit, tak si kup buďto zánovního Urala (za těžký prachy), nebo za pár korun BMW z roku +-80, které snadno přihlásíš a za 30 bude v dobrým stavu a bez poruch krásně jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr
Deadman>Proč chceš Dněpra? Jako ozdoba je to velký a drahý, na ježdění na tom zase musíš být perfektní mechanik a mít čas se v tom víc hrabat než jezdit.
Jestli chceš hlavně jezdit, tak si kup buďto zánovního Urala (za těžký prachy), nebo za pár korun BMW z roku +-80, které snadno přihlásíš a za 30 bude v dobrým stavu a bez poruch krásně jezdit.
Přesně tak...
Pak existuje hromada malých překupníků prodávajících polooficiálně zboží "nějaké" kvality, kontakty najdeš na netu, často jsou k vidění na větších burzách. Někteří sídlí i v ČR.