jinak pozadavku na Twinpack F3+F4 za jistych okolnosti celkem rozumim... (apropos, jak ma F4 reseno propojeni interkomu - pres BT nebo proprietarne?)
TomasTT>Anders> No proč bych si měl kupovat pro sebe sadu s dosahem 500m, když chci mluvit jen se spolujezdcem? Na to stačí F3+F3. A když chci mluvit s druhou motorkou, tak stejně oba musí mít F4. Těžko asi budou prodávat sadu, kde je naopak "o půlku" dražší F4 jen proto, abych měl teoretickou možnost mluvit s někým, kdo jí taky bude mít. Nás spíš zajímalo, jestli nebudou mít nějak výhodnější sadu F4+F4 a už jí zařadili taky. F4 teď od konce února stojí 3990 s DPH a 2x F4 v twinpacku stojí 7590 s DPH (t.j. 3795 za kus). Kombinaci F4+F3 asi udělají těžko ale je pravda, že F3 by měli prodávat samostatně. My jí prodáváme samostatně v sadách k navigaci ale jako samostatný produkt není..
Sada F4 + F3 by byla skvela, protoze:
1) by byla o 2000 kc levnejsi
2) bych mohl komunikovat s druhym motorkarem (ktery ma svoje F4 ci Interphone)
Coz jsou veci, ktere obe dohromady nema ani sada F4, ani sada f3. To mi prijde jako nejlepsi reseni.
Komunikovat s pripadnym batuzkem samozrejme mohu ve vsech pripadech.
Naposledy editováno 26.01.2010 15:58:24
Spíš bych asi chtěl, kdyby F3 prodávali samostatně... ale chápu, proč to nedělají..
Když chce někdo ušetřit, můžou se lidi domluvit a koupit dva twinpacky F3 a F4 a rozdělit si to mezi dvě motorky. A jak říkám, i my ty twinpacky F3 umíme rozdělit ale je potřeba dokoupit nabíječku, která tam je jen jedna a když se to prodává dvěma lidem, může se stát, že nebudou jezdit pořád jen spolu. V případě jezdec+spolujezdec x2 to odpadá a sada 1x twin F4 a 1x twin F3 vyjde ideálně a teoreticky by se to mohlo takhle namixovat při prodeji ale logicky jeden zákazník by dostal krabici od F3 a druhý od F4 a to asi půjde těžko...
Tady je mimochodem rozpis toho, co se momentálně nabízí (a nástin toho, co se nabízet bude):
http://www.touratech.cz/html/bluetooth.html
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
Pochopitelně - pokud akceptuješ to, že někdy budeš marně čekat až se navigace ozve a ona ti do sluchátek nic nepošle (nebo telefon apod), protože se rozpojí a odpojí, tak je to OK. Ale to je důvod, proč to moc nedoporučuji. Šance, že by Garmin změnil BT protokol u Zuma 550 je téměř nulová. Řada výrobců si zase kvůli tomu upravilo protokol a dělají před odesláním zprávy krátkou pauzu (např. i ten klasický Interphone, Midland a jistě i další) a kdyby to teď změnili, tak zase majitelé těchto hedsetů budou nadávat.
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
Dá se sehnat za 2500 Kč a má vše, co bych od HF očekával. Původně jsem měl v merku Scalu Rider Q2, ale vzhledem k tomu, že neumí A2DP, tak se nespáruje s mým TomTomem . HF potřebuji jen pro poslech navigace a občasné zavolání, spojování s jinou motorkou nepotřebuji.
Má RDS FM rádio, A2DP profil a dokonce ovládání na řidítkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
EDIT: (Midland BT2)(BT1 je prebalena Scala Q1)
Naposledy editováno 30.01.2010 19:47:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
Koukni sem: http://www.cardosystems.com/scala-rider/scala-rider-q2#comparison
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
Takže se vracím k původní otázce, používá tu někdo toho Parrota ?
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
Nějaká menší recenze:
http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/review-parrot-sk4000---wireless-communications-and-music-for-motorcycles.htm
Nebo:
Naposledy editováno 30.01.2010 20:51:51
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
Můžeš přes to ovládat jak mobil (zvednutí, položení hovoru, vytáčení), tak rádio (ladění), ale co je naprosto super, je ovládání MP3 přehrávače přes protokol AVRCP. Takže si pěkně přes ovladač na řidítkách vybíráš písničky, co chceš a ovládáš přes to bezdrátově MP3 přehrávač . Jinak se přes něj i přepínají zdroje (telefon, drátový vstup přes 3,5" jack, A2DP bluetooth stereo a rádio).
Hodně zajímavě má Parrot třeba řešené i vytáčení (můžeš vytáčet hlasově, jako třeba u Scaly), ale umí do sebe nacucnout i čísla z mobilu a pak můžeš seznam normálně procházet a jména ti to předčítá. Jsem zvědavej, jak to bude číst česká jména, ale snad to trochu použitelné bude .
Naposledy editováno 31.01.2010 19:21:22
1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
Každopádně to s 660 funguje ale občasné rozpárování se stává ale ne několikrát denně. Maximální hlasitost je prý nižší než u starého Interphone a s novým je to nesrovnatelné a to samé srozumitelnost. Při nejvyšší hlasitosti to je už prý zkreslené hodně.
Provedení je prý super ale výdrž na to, jak je to obrovský. Známý mi napsal, že mu to po roce vydrží tak 7 hodin maximálně a pokud používá rádio, tak i méně. Určitě prý ne 10 hodin, co se uvádí.
Při vyšší rychlosti to hučí, prý je to výrazně neareodynamické ale jemu je to fuk, protože to používá hlavně na RT.
Jiné problémy s tím nejsou, jen prý jednu celou sérii stahovali a měnili firmware, protože to nějak nedobíjelo či co..
Podle něj je to už trošku starší řešení ale moc hezky provedený, nicméně k Zumu 660 ten ovladač nepoužívá vůbec.
Jo a pokud je v telefonu víc než 200 kontaktů, tak mu to odmítlo využívat ty funkce pro vytáčení ale on přešel na Zumo 660 a tak ho to už netrápí, protože telefon má spárovaný se Zumem, kde kontakty vidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
O tom firmwaru je to pravda, někomu to klidně vydrželo i jen 30 minut a pak šlus. Ale zas výhoda přehrání firmwaru je docela fajn výhoda, což jsem třeba u Scaly a podobných neviděl.
Uvidíme jak to bude hlučet. Budu to brát na delší cesty a na ty jezdím především na Zetkách a ty zas nejezdí tak rychle .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
Jinak právě s TT Go 920 jsem volání přes HF v autě zkoušel a šlo to – mobil byl spárovaný s TomTomem a TomTom měl hlasový výstup na pevnou HF v autě. Ten headset do helmy by měl být teoreticky to stejné.
Zítra ho mám doma, tak se podělím o první dojmy a pokusy