globalmoto_kveten





Téma: Rada zkušených zavodníků
 
9.8.2009 v 21:05
Chtěl jsem se zeptat z kušenějších je dobré si před zatáčkou přenést těžiště odtlačit od nádrže do zadu abych dostal větší zátěž na zadní gumu dobré při výjezdu a lépe se tam dává to kolínko jinak když jsem moc natlacenej na nádrži tak koleno cpu více pod motorku.


Naposledy editováno 08.04.2011 16:01:33

2 reakcí na tento příspěvek Rada zkušených zavodníků

13.8.2009 v 16:15 | Nahoru | #61
Já se snažím být při brzdění vzadu a držet se koleny nádrže. Němečtí instruktoři říkají, že bys to v podstatě rukama ani držet neměl. Když jsež nalepenej na nádrži, tak vlastně ani nemůžeš správně vysednout (osa pánve kolmo k ose motorky)..... Zadní brzdu požívat na okruhu neumím, ale chci se to taky naučit. Je to přesně jak říká Dave: něco si nastudovat, vyzkoušet a tak dokola. Nejdřív je třeba se naučit jezdit technicky správně a až pak zkoušet jezdit rychle. Obráceně to může docela bolet...... To Veronika: Co to máš za knížku? Dá se někde sehnat nebo půjčit?

Naposledy editováno 13.08.2009 16:53:25

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

13.8.2009 v 16:17 | Nahoru | #62
alexandros777> To nejspis proto, ze malo brzdis. Dost bych se divil, kdyby vam prave tohle rikali instruktori na motoskole, ale dneska je mozny vsechno .

Rada zkušených zavodníků

13.8.2009 v 16:39 | Nahoru | #63
treba ti to pomuze k pochopeni proc

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

13.8.2009 v 21:10 | Nahoru | #64
radi5> přiznám se, že nevím kde ji rozumě sehnat. Já mám její kopii, je to ze superbikové školy, kde se učili i Top závodníci co jezdí svět...

je to pro mě takový náročný čtení...každej odstavec čtu i čtyřikrát než přesně pochopím co tím chtějí říct a jak je to poveditelný...ale v praxi to prostě funguje, jen mít na to "hlavu" to tam poslat jak oni píšou...

Teď ji nemám u sebe, ale podívám se na přesný název a autory.

aaa teď jsem teprv shlídla to video Kalifornská superbiká škola a jedna je ještě v Anglii...tak to je zrovna ono

Naposledy editováno 13.08.2009 21:15:27

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

13.8.2009 v 22:01 | Nahoru | #65
Veronika-Suzuki> Díky za info . To by bylo fain se k ní někdy dostat - takové věci mají cenu zlata....

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

14.8.2009 v 13:19 | Nahoru | #66
Veronika-Suzuki> Tak to tady tak pročítám a musím vám dát všem za pravdu.Minulý pátek jsem si právě takhle ustlal v 80Km.Horizont levá hned padák dolu.Podřadil jsem za tři,ale byl jsem nacpaný moc ve předu.Bordel v zatáčce od JZD mužíků.Zalekl jsem se a nechtěl jsem brzdit předkem,ale bohužel ruka byla rychlejší než všechny rady co jsem dostal a už jsem se válel.Teď už budu hodně opatrný na brzdu a horizonty.Hlavně prdel budu sunout do zádu.Motorka je stabilnější.
Jinak Veru pěkná kombinéza :)Mám tu samou,ale trochu ze předu teď už odřenou a i R6,ale už se dáváme oba do kupy

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

14.8.2009 v 19:11 | Nahoru | #67
radi5> Tak je to špatný když jsi jdu před zatáčkou dozadu a projíždím zatáčku tak
zklouzávám dopředu a proto hodně tlačim do řidítek i v zatačce a to je špatný
to zavání průserem a o to horší když jestě hluboko do zatáčky brzdim. Please poradit co s tim

Naposledy editováno 14.08.2009 19:14:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

14.8.2009 v 19:12 | Nahoru | #68
Veronika-Suzuki> Tak je to špatný když jsi jdu před zatáčkou dozadu a projíždím zatáčku tak
zklouzávám dopředu a proto hodně tlačim do řidítek i v zatačce a to je špatný
to zavání průserem a o to horší když jestě hluboko do zatáčky brzdim. Please poradit co s tim

Naposledy editováno 14.08.2009 19:14:14

Rada zkušených zavodníků

15.8.2009 v 20:35 | Nahoru | #69
Nene už je to lepší chce to jenom cvik

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

17.8.2009 v 07:32 | Nahoru | #70
TigerBou> to půjde

Naposledy editováno 17.08.2009 07:37:21

1 reakcí na tento příspěvek Rada zkušených zavodníků

13.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #71
na doporuceni sem na to tady mrknul a super! musim to vyzkouset, teda az na jare! a co dalsi rady pac to tu usnulo!

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

16.1.2010 v 00:46 | Nahoru | #72
petridas> Já už jedině před zatáčkou jdu více dozadu pro mě ta motorka je stabilnější dokonce jsem zjistil že se lépe tam dává kolínko nemusím tak vysedat z motorky a hlavně z výjezdu můžu už gazovat. Je pravda že ze začátku to pro mě bylo docela nezvyk ale teď už o tom ani nepřemýšlím a jdu dozadu automaticky a na ty motorce mám lepší pocit než když jsem byl celým tělem narvanej na nádrži tak to jsou moje poznatky

Naposledy editováno 16.01.2010 00:53:41

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

16.1.2010 v 01:05 | Nahoru | #73

tigerbou>Benja> Jak je to teda ideální. Mě se teda lépe jezdí když jsem natlacenej u nádrze ale je to asi ozvik protoze kdyz brzdim pred zatackou tak se rukama musim tlacit do zadu a je to docela namáhave.



jezdi tak jak je ti to pohodlne...

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

16.1.2010 v 03:59 | Nahoru | #74

Veronika-Suzuki>radi5> ...Teď ji nemám u sebe, ale podívám se na přesný název a autory...



Veronika-Suzuki> ma to teda nejakej ofic. nazev a autory? zkusil bych se po tom poohlednout

1 reakcí na tento příspěvek Rada zkušených zavodníků

16.1.2010 v 11:07 | Nahoru | #75
fire: tak prave ze asi tak jezdit je treba ze zacatku pohodlnejsi ,ale asi ne dostatecne rychle a uz vubec ne "podle prirucky" ! proto si myslim ze ne jezdit tak jak ti to vyhovuje ,ale nechat si poradit ,i kdyz treba ty casy pak pujdou ze zacatku nahoru jak to dostanes do krve ty nove navyky tak pak se zacnes zlepsovat jezdecky i casem!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

16.1.2010 v 19:14 | Nahoru | #76
petridas> No asi mas pravdu...ale kdo pozna kde je hranice mezi pohodlnym uzivatelskym jezdenim a jezdenim zavodim?A oboji muze byt z urciteho pohledu rychle.Ja treba sedim spatne stylove ale zas tak pomalu nejedu a preucovat se to nebudu,protoze by mi to bylo nepohodlne a myslim ze bych s tim nebyl rychlejsi.Cili pokud mladej nechce litat motogp,tak at jezdi jak mu prdel k sedlu prirostla,jen at se nauci tu motorku ovladat

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

18.1.2010 v 12:08 | Nahoru | #77

Veronika-Suzuki>radi5> přiznám se, že nevím kde ji rozumě sehnat. Já mám její kopii, je to ze superbikové školy, kde se učili i Top závodníci co jezdí svět...

je to pro mě takový náročný čtení...každej odstavec čtu i čtyřikrát než přesně pochopím co tím chtějí říct a jak je to poveditelný...ale v praxi to prostě funguje, jen mít na to "hlavu" to tam poslat jak oni píšou...

Teď ji nemám u sebe, ale podívám se na přesný název a autory.

aaa teď jsem teprv shlídla to video Kalifornská superbiká škola a jedna je ještě v Anglii...tak to je zrovna ono



Autor je Keith Code a knížka se jmenuje Twist of the wrist Volume II.

Rada zkušených zavodníků

18.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #78
Ke stažení tadytady

Rada zkušených zavodníků

20.1.2010 v 14:59 | Nahoru | #79
tak super počtení a hlavně rady...tak až počasí dovolí vyzkouším a snad se hned nerozplácnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

25.1.2010 v 18:21 | Nahoru | #80
NoFear4> přesně jak říkáš,Spies taky rozhodně nejezdí podle návodu a ani moc mu to nevadilo

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

25.1.2010 v 23:26 | Nahoru | #81
Hrubák> Spies je američan tak co bys od něj čekal oni jsou všichni trochu divný

1 reakcí na tento příspěvek Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 08:54 | Nahoru | #82
jo tak tady vyučuje slečna , jinak jen sem chtěl dodat tu knihu twist of the wrist mam doma i prvni dil i druhy, a taky jine knihy, a take že spousta závodníku a instruktoru a vubec znamych lidi se spoustou veci v teto knize nesouhlasi, ani s metodami učeni publikovanymi v teto knize, ale samozřejme je to super kniha a doporucuji si ji precist, jinak pouzivat zadni brzdu na okruhu bych nechal jen pro ty hodne zkusene. napriklad aaron yates kdyz vyhral mistra AMA tak rekl ze zadni brzdu nikdy nepouzil.... ale kdyz si chce nekdo rozbit hubu tak at ji zacne pouzivat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 09:03 | Nahoru | #83
lionracing> a je nekde k sehnani i ten prvni dil? (nejlepe v elektronicke podobe); hledal jsem, nenasel...

Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 09:46 | Nahoru | #84
jo tak to nevim musis hledat, ja ji mam jako knihu v eng

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 09:47 | Nahoru | #85
Skalda> Ono to není první a druhý díl, ale první a druhé vydání, čili v tom druhém vydání jsou novější poznatky...

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 10:00 | Nahoru | #86
Jakub od X-bikers> ok, thx... z "autor's note" to tak trochu i pusobi, ale nebyl jsem si tim jisty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 10:02 | Nahoru | #87
Jakub od X-bikers> no tak je to urcite lepe napsano , dalsi knihy jsou treba od nicka ienatsche -sport riding techniques nebo od kevina camerona sportbike perfomance handbook, kde je taky vysvetlena spousta veci ohledne jezdeni nastaveni a vubec jak to vsechno funguje

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 13:12 | Nahoru | #88
lionracing> ano, nicka ienatsche mám taky

1 reakcí na tento příspěvek Rada zkušených zavodníků

26.1.2010 v 16:42 | Nahoru | #89
ted uz jen zbyva delat to co je tam napsane a vzpomenout si na to na trati

(reakce na) Rada zkušených zavodníků

27.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #90
lionracing> Tak tak, teorie je hezká, ale převést ji do praxe není tak snadné, nehledě na případné nežádoucí reakce některých svěračů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist