1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr
JEDINÁ správná rada je,dej si tam co chceš a HNED na brzdu...Tam ti externí lambda sondou změří bohatost směsi v celém spektru otáček a řeknou,jestli je nutný PWC,nebo ne...
Jinak když dáš jen koncovku bez filtru je pravděpodobný,že směs bude ještě v přijatelných mezích...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
kawapepek>Je to tady už asi milionkrát,koncovka ochudí směs a KNko ji ochudí ještě víc....
JEDINÁ správná rada je,dej si tam co chceš a HNED na brzdu...Tam ti externí lambda sondou změří bohatost směsi v celém spektru otáček a řeknou,jestli je nutný PWC,nebo ne...
Jinak když dáš jen koncovku bez filtru je pravděpodobný,že směs bude ještě v přijatelných mezích...
Amen, k tomu nemám více co dodat, to je zcela přesné
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
Váš co,ale ono je to fakt na palici,lidi si myslej,že když dají,,laďák´´,tak že to musí být jedině lepší....A co je ještě horší je to,že si myslí,že když udělají tuning ´´za motorem´´(výfuk),tak to chce ještě tuning ´´před motorem´´(sání) a že filtr tomu pomůže...ono to pak střílí do vejfuku jako prase,nejede to jak má a oni se tváří jak mistři světa a ještě dělají vola ze mě...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
sakaljs> nevím jak to má řešené CB1300, ale RSV má ve svodech lambdu a podle toho si ŘJ pošteluje směs jak má. Takže ať tam dám jakýkoliv filtr a jakýkoliv výfuk, směs bude v pohodě..
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
Mileek>kawapepek> co třeba argument, že si většina lidi kupuje KNko, aby ušetřili za obyč filtry, které mění každou druhou sezonu? KNko vyperu a neřeším.. a výfuk? VTRo mi jelo s laďákama o poznání líp, hlavně dole.. bez dynojetu a podobných sraček. Spotřeba stejná, dokonce o cosi menší
sakaljs> nevím jak to má řešené CB1300, ale RSV má ve svodech lambdu a podle toho si ŘJ pošteluje směs jak má. Takže ať tam dám jakýkoliv filtr a jakýkoliv výfuk, směs bude v pohodě..
má pravdu přeseda a kdo tvrdí opak má karburátor nebo přesezelou prdel od teorie u pc
kawapepek>saly.pce>
Váš co,ale ono je to fakt na palici,lidi si myslej,že když dají,,laďák´´,tak že to musí být jedině lepší....A co je ještě horší je to,že si myslí,že když udělají tuning ´´za motorem´´(výfuk),tak to chce ještě tuning ´´před motorem´´(sání) a že filtr tomu pomůže...ono to pak střílí do vejfuku jako prase,nejede to jak má a oni se tváří jak mistři světa a ještě dělají vola ze mě...
Jo to je pak na palici....proto jim to tady vysvětlíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
RIKORR>nestane se nic ŘJ si s tím poradí, to by neplatilo v případě že by filtr a koncovka dávali 20 koní
Myslíš, že ŘJ si sama přenastaví mapu? K čemu myslíš, že je PC?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
RIKORR>Dave81> takhle to nemůžeš chápat, v ŘJ je přednastavena určitá mapa jak se to má chovat atd. a ŘJ vyhodnocuje( múžeš jet v nížině nebo v horách a to by na jednu tvrdou mapu jelo neefektivně a to by tam nemusela potom být ŘJ, ale nějaká pevná disketa, podmínky jsou pokažté jiná vlkost, teplota tlak atd .)a upravuje to podle potřeby/ pokud sis někdy všiml tak na fóru kolikrát někdo uvedl, že po odstranění výfukové přívěry mu začala motorka žrát kolem 10 litrů místo 8, to znamená, že ŘJ ze zjištěných hodnot přidala 2 litry což je cca. 20 procent a veř že to není horní hranice možnosti ŘJ a i přes toto to jede na mapu v ŘJ s korekcí a jestli filtr a koncovka dají 10 PS ŘJ si s tímto poradí hravě/ pokud to dáš na brzdu a necháš upravit jenom se posune křivka do nulových hodnot tzn. že ŘJ nebude muset dělat korekce ohledně přidaých věcí, ale stejně bude pracovat s výše uvedeným prostředím, ŘJ je prostě mozek kterej reaguje na podněty a to je ten rozdíl mezi ŘJ a karbecem a určite si myslím, že PC neni na hraní,
jojo. reaguje jako divá. Od volnoběhu tak do +/- 3000 otáček
Naposledy editováno 26.01.2010 13:33:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
RIKORR>Dave81> takhle to nemůžeš chápat, v ŘJ je přednastavena určitá mapa jak se to má chovat atd. a ŘJ vyhodnocuje( múžeš jet v nížině nebo v horách a to by na jednu tvrdou mapu jelo neefektivně a to by tam nemusela potom být ŘJ, ale nějaká pevná disketa, podmínky jsou pokažté jiná vlkost, teplota tlak atd .)a upravuje to podle potřeby/ pokud sis někdy všiml tak na fóru kolikrát někdo uvedl, že po odstranění výfukové přívěry mu začala motorka žrát kolem 10 litrů místo 8, to znamená, že ŘJ ze zjištěných hodnot přidala 2 litry což je cca. 20 procent a veř že to není horní hranice možnosti ŘJ a i přes toto to jede na mapu v ŘJ s korekcí a jestli filtr a koncovka dají 10 PS ŘJ si s tímto poradí hravě/ pokud to dáš na brzdu a necháš upravit jenom se posune křivka do nulových hodnot tzn. že ŘJ nebude muset dělat korekce ohledně přidaých věcí, ale stejně bude pracovat s výše uvedeným prostředím, ŘJ je prostě mozek kterej reaguje na podněty a to je ten rozdíl mezi ŘJ a karbecem a určite si myslím, že PC neni na hraní,
Troufnu si říct, že nemáš pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr
A když jsme u toho,tak Honda dokonce využívá senzor pro podtlak v sání i na změření atmosférického tlaku,takže když otočíš klíčkem,tak si jednotka změří tlak a po nastartování se přepne na čidlo pro podtlakovou mapu.Takže za jízdy se mapa nekoriguje podle tlaku vzduchu.Většina motorek má na každou funkci svoje čidlo,tohle je specialitka hondy.
a to cos napsal až na tu spolupráci jsem zde uvedl včetně zmíněného MAP senzoru