globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koncovka a filtr
 
25.1.2010 v 19:47
Mam koncovku ixil,uvazuji o novem filtru KN,ale nevim,kazdy rika neco jineho,muzu nemuzu,comander nebo ne,.......poradte drkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

Koncovka a filtr

25.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #1
A co muzes a nemuzes? Ja myslim ze mas dost moznosti.

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr

25.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #2
Je to tady už asi milionkrát,koncovka ochudí směs a KNko ji ochudí ještě víc....
JEDINÁ správná rada je,dej si tam co chceš a HNED na brzdu...Tam ti externí lambda sondou změří bohatost směsi v celém spektru otáček a řeknou,jestli je nutný PWC,nebo ne...
Jinak když dáš jen koncovku bez filtru je pravděpodobný,že směs bude ještě v přijatelných mezích...

Koncovka a filtr

25.1.2010 v 19:59 | Nahoru | #3
Presne tak jak pise Kawapepek jen PWC neni jedina volba co IGNITECH.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

25.1.2010 v 20:07 | Nahoru | #4

kawapepek>Je to tady už asi milionkrát,koncovka ochudí směs a KNko ji ochudí ještě víc....
JEDINÁ správná rada je,dej si tam co chceš a HNED na brzdu...Tam ti externí lambda sondou změří bohatost směsi v celém spektru otáček a řeknou,jestli je nutný PWC,nebo ne...
Jinak když dáš jen koncovku bez filtru je pravděpodobný,že směs bude ještě v přijatelných mezích...



Amen, k tomu nemám více co dodat, to je zcela přesné

Koncovka a filtr

25.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #5
Nejvic zalezi na financnich možnostech. . Pokud je do jich dost tak potom cokoliv co uděláš, ti motorka oplatí.

Koncovka a filtr

25.1.2010 v 20:29 | Nahoru | #6
Jak tady píšou,klidně to tam dej a pak zajeď někam na brzdu a motorku nech projet s lambdou od 0% plynu třeba cca po 10ti procentech klapky až po 100% a přiton sledovat jaké je složení paliva.Hlavně ať mají lambdu co ukazuje v AFR a nebo lambda.Pak se může udělat rozhodnutí,jestli elektroniku potřebuješ a nebo jestli je to v toleranci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

25.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #7
saly.pce>

Váš co,ale ono je to fakt na palici,lidi si myslej,že když dají,,laďák´´,tak že to musí být jedině lepší....A co je ještě horší je to,že si myslí,že když udělají tuning ´´za motorem´´(výfuk),tak to chce ještě tuning ´´před motorem´´(sání) a že filtr tomu pomůže...ono to pak střílí do vejfuku jako prase,nejede to jak má a oni se tváří jak mistři světa a ještě dělají vola ze mě...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

25.1.2010 v 22:55 | Nahoru | #8
kawapepek> co třeba argument, že si většina lidi kupuje KNko, aby ušetřili za obyč filtry, které mění každou druhou sezonu? KNko vyperu a neřeším.. a výfuk? VTRo mi jelo s laďákama o poznání líp, hlavně dole.. bez dynojetu a podobných sraček. Spotřeba stejná, dokonce o cosi menší
sakaljs> nevím jak to má řešené CB1300, ale RSV má ve svodech lambdu a podle toho si ŘJ pošteluje směs jak má. Takže ať tam dám jakýkoliv filtr a jakýkoliv výfuk, směs bude v pohodě..

Koncovka a filtr

25.1.2010 v 23:08 | Nahoru | #9
DIK MOC VSEM....

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 06:35 | Nahoru | #10
Mileek> RJ si nic neposteluje.

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr

26.1.2010 v 08:23 | Nahoru | #11
nestane se nic ŘJ si s tím poradí, to by neplatilo v případě že by filtr a koncovka dávali 20 koní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 08:26 | Nahoru | #12

Mileek>kawapepek> co třeba argument, že si většina lidi kupuje KNko, aby ušetřili za obyč filtry, které mění každou druhou sezonu? KNko vyperu a neřeším.. a výfuk? VTRo mi jelo s laďákama o poznání líp, hlavně dole.. bez dynojetu a podobných sraček. Spotřeba stejná, dokonce o cosi menší
sakaljs> nevím jak to má řešené CB1300, ale RSV má ve svodech lambdu a podle toho si ŘJ pošteluje směs jak má. Takže ať tam dám jakýkoliv filtr a jakýkoliv výfuk, směs bude v pohodě..



má pravdu přeseda a kdo tvrdí opak má karburátor nebo přesezelou prdel od teorie u pc

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 09:53 | Nahoru | #13
RIKORR> Takze muzu jak ladak tak filtr kn......

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 10:52 | Nahoru | #14

kawapepek>saly.pce>

Váš co,ale ono je to fakt na palici,lidi si myslej,že když dají,,laďák´´,tak že to musí být jedině lepší....A co je ještě horší je to,že si myslí,že když udělají tuning ´´za motorem´´(výfuk),tak to chce ještě tuning ´´před motorem´´(sání) a že filtr tomu pomůže...ono to pak střílí do vejfuku jako prase,nejede to jak má a oni se tváří jak mistři světa a ještě dělají vola ze mě...



Jo to je pak na palici....proto jim to tady vysvětlíme

Koncovka a filtr

26.1.2010 v 10:53 | Nahoru | #15
Pánové, jediný opravdový profesionál v tomto směru je Murkin a co řekne, to je pro mě osobně svaté....a vím, proč to říkám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 10:56 | Nahoru | #16

RIKORR>nestane se nic ŘJ si s tím poradí, to by neplatilo v případě že by filtr a koncovka dávali 20 koní



Myslíš, že ŘJ si sama přenastaví mapu? K čemu myslíš, že je PC?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 13:31 | Nahoru | #17
Dave81> takhle to nemůžeš chápat, v ŘJ je přednastavena určitá mapa jak se to má chovat atd. a ŘJ vyhodnocuje( múžeš jet v nížině nebo v horách a to by na jednu tvrdou mapu jelo neefektivně a to by tam nemusela potom být ŘJ, ale nějaká pevná disketa, podmínky jsou pokažté jiná vlkost, teplota tlak atd .)a upravuje to podle potřeby/ pokud sis někdy všiml tak na fóru kolikrát někdo uvedl, že po odstranění výfukové přívěry mu začala motorka žrát kolem 10 litrů místo 8, to znamená, že ŘJ ze zjištěných hodnot přidala 2 litry což je cca. 20 procent a veř že to není horní hranice možnosti ŘJ a i přes toto to jede na mapu v ŘJ s korekcí a jestli filtr a koncovka dají 10 PS ŘJ si s tímto poradí hravě/ pokud to dáš na brzdu a necháš upravit jenom se posune křivka do nulových hodnot tzn. že ŘJ nebude muset dělat korekce ohledně přidaých věcí, ale stejně bude pracovat s výše uvedeným prostředím, ŘJ je prostě mozek kterej reaguje na podněty a to je ten rozdíl mezi ŘJ a karbecem a určite si myslím, že PC neni na hraní,

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 13:33 | Nahoru | #18

RIKORR>Dave81> takhle to nemůžeš chápat, v ŘJ je přednastavena určitá mapa jak se to má chovat atd. a ŘJ vyhodnocuje( múžeš jet v nížině nebo v horách a to by na jednu tvrdou mapu jelo neefektivně a to by tam nemusela potom být ŘJ, ale nějaká pevná disketa, podmínky jsou pokažté jiná vlkost, teplota tlak atd .)a upravuje to podle potřeby/ pokud sis někdy všiml tak na fóru kolikrát někdo uvedl, že po odstranění výfukové přívěry mu začala motorka žrát kolem 10 litrů místo 8, to znamená, že ŘJ ze zjištěných hodnot přidala 2 litry což je cca. 20 procent a veř že to není horní hranice možnosti ŘJ a i přes toto to jede na mapu v ŘJ s korekcí a jestli filtr a koncovka dají 10 PS ŘJ si s tímto poradí hravě/ pokud to dáš na brzdu a necháš upravit jenom se posune křivka do nulových hodnot tzn. že ŘJ nebude muset dělat korekce ohledně přidaých věcí, ale stejně bude pracovat s výše uvedeným prostředím, ŘJ je prostě mozek kterej reaguje na podněty a to je ten rozdíl mezi ŘJ a karbecem a určite si myslím, že PC neni na hraní,



jojo. reaguje jako divá. Od volnoběhu tak do +/- 3000 otáček

Naposledy editováno 26.01.2010 13:33:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 13:38 | Nahoru | #19

RIKORR>Dave81> takhle to nemůžeš chápat, v ŘJ je přednastavena určitá mapa jak se to má chovat atd. a ŘJ vyhodnocuje( múžeš jet v nížině nebo v horách a to by na jednu tvrdou mapu jelo neefektivně a to by tam nemusela potom být ŘJ, ale nějaká pevná disketa, podmínky jsou pokažté jiná vlkost, teplota tlak atd .)a upravuje to podle potřeby/ pokud sis někdy všiml tak na fóru kolikrát někdo uvedl, že po odstranění výfukové přívěry mu začala motorka žrát kolem 10 litrů místo 8, to znamená, že ŘJ ze zjištěných hodnot přidala 2 litry což je cca. 20 procent a veř že to není horní hranice možnosti ŘJ a i přes toto to jede na mapu v ŘJ s korekcí a jestli filtr a koncovka dají 10 PS ŘJ si s tímto poradí hravě/ pokud to dáš na brzdu a necháš upravit jenom se posune křivka do nulových hodnot tzn. že ŘJ nebude muset dělat korekce ohledně přidaých věcí, ale stejně bude pracovat s výše uvedeným prostředím, ŘJ je prostě mozek kterej reaguje na podněty a to je ten rozdíl mezi ŘJ a karbecem a určite si myslím, že PC neni na hraní,



Troufnu si říct, že nemáš pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #20
Dave81> tak když nesouhlssíš tak jak pak to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 15:04 | Nahoru | #21
RIKORR> ŘJ jede vždy podle nahraný mapy, napevno. Jakmile nějaký díl v soustavě vyměníš a tím změníš průchodový poměry, řídící jednotka nepozná nic, je nastavená na seriový díly, toť můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 15:43 | Nahoru | #22
Dave81> tak že pokud se mění množství vzduchu a jeho vlastnosti tak to ŘJ nepozná

Koncovka a filtr

26.1.2010 v 15:49 | Nahoru | #23
jo a ještě mi teda řekni na co je MAP senzor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 15:50 | Nahoru | #24
RIKORR> Noooo ses pekne mimo misu

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 16:14 | Nahoru | #25
Murkin> tak jestli můžeš tak mi to vysvětli na co je lambda, MAP senzor a ŘJ, třeba se dozvím opravdu něco nového, zvolání seš mimo mísu je dost laciné

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr

26.1.2010 v 16:25 | Nahoru | #26
Už jsem to tady vysvětloval snad milionkrát.Jednotka umí jen korekce mapy podle teploty,vzduchu,motoru,tlaku vzduchu,podtlak v sání....to jsou jen korekce natvrdo nainstalované mapy.Rozhodně to není schopné vyhodnotit,že jsi vyměnil vejfuck a pod.Lambda je tam jen pro oblast do cca 4000ot a cca 20% klapky,pak to s ní už nespolupracuje.Tak se o to zkus zajímat a dáš mi za pravdu.
A když jsme u toho,tak Honda dokonce využívá senzor pro podtlak v sání i na změření atmosférického tlaku,takže když otočíš klíčkem,tak si jednotka změří tlak a po nastartování se přepne na čidlo pro podtlakovou mapu.Takže za jízdy se mapa nekoriguje podle tlaku vzduchu.Většina motorek má na každou funkci svoje čidlo,tohle je specialitka hondy.

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 16:34 | Nahoru | #27
Murkin> plně s tebou souhlasím až na tu fázi spolupráce, lambda měří neustále v celém rozsahu a podle toho je upravována směs,už jen z toho důvodum že ŘJ nenechá spálit katalyzátor, to tedy jen v případě že dojde k překonání bodu schopnosti regulovat směs což rozhodně nezpůsobí filtr nebo koncovka výfuku v běžném případě do 8-10 ps, pokud dojde k další úpravě jako je vačka sací kanál odstranění přívěry je jasné že toto ŘJ nepojme

a to cos napsal až na tu spolupráci jsem zde uvedl včetně zmíněného MAP senzoru

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka a filtr

26.1.2010 v 16:44 | Nahoru | #28
Nemas pravdu,tak jak jsi to popsal fungujou auta,ale ne motorky. Tady lambda smes opravdu neridi v celem rozsahu,ale jen max tak jak jsem napsal. Kolik ti toho proslo rukama,ze jsi o tom presvedcenej?U nekterejch modelu motorek,stacilo vymenit koncovku a smes se tak rozhodila,ze mistama byla az 17,5:1 pak se musely delat na pridavnem zarizeni korekce paliva az 40% od seriove mapy. Ale stacilo,aby se do koncovky dal decibel killer a hodnoty lambdy byly na hodnotach jako se seriovou koncovkou.

Koncovka a filtr

26.1.2010 v 16:47 | Nahoru | #29
No to bude boj....já nevím RIKORRe, tebe vůbec neznám, kdežto Murkina jo a vím co staví, ladí atd....takže vím, že on ví přesně o čem mluví...ale kdo ví, třeba taky stavíš závodní stroje, ladíš motory atd...

(reakce na) Koncovka a filtr

26.1.2010 v 16:55 | Nahoru | #30
Murkin> je pravda že motorky jsem já osobně nedělal, týkalo se to automobilových motorů a u motorek jsem jenom asistoval, k tomu poměru bych uvedl, že je to vzacný a možný jev, ale to se týká spíše vůfukových svodů , které patří k velice důležitým věcem, ale jsem přesvědčen o své pravdě, je pravda že já jsem osobně nikdy motocykl neladil, ale zase jsem byl u toho, kdy jak koncovka a filtr nebyl problém, ale i tak došlo k úpravě vzhledem k přání majitele v každém případě děkuji za korektní a věcnou diskuzi
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist