http://www.tipmoto.c...a/121023-xv-750.html
34000 s čistopisem a já mam v rukách 33000.
tady u toho hrozí že odejde volnoběžka startéru tak se chci zeptat,jestli to mam koupit nebo ne
děkuji za příspěvky
Naposledy editováno 20.01.2010 20:04:56
1 reakcí na tento příspěvek Mam do toho jít?
Ale delej, jak myslis, to je jen muj osobni nazor .
Želva_2>Mno, ja bych do toho nesel. Preci jen je to moc stary a myslim, ze odejit muze cokoliv, nejen volnobezka. Leda by nabidli slevu, ale stejnak si nejsem jisty, jak bych se zachoval....
Ale delej, jak myslis, to je jen muj osobni nazor .
Motka se mi líbí,ale možná je to dobrej názor
1 reakcí na tento příspěvek Mam do toho jít?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam do toho jít?
Dave81>Pokud je to tvá krevní skupina, tak jí kup, za podobný peníze jinýho "velkýho chopera" asi neseženeš. Pokud Hledáš jen motorku, co má 25 kW, kouknul bych třeba po banditech apod.
nevadila by mi ani silnice,nebo něco jako xjéčko ale tohle se mi líbí
jgg18>nevadila by mi ani silnice,nebo něco jako xjéčko ale tohle se mi líbí
Tak to bych potom kouknul po těch XJčkách a Banditech, u starších kusů bude cena podobná, ale jsou to už modernější motorky, je jich relativně dost (pro případný rady s opravou, či shánění dílů) a nevíc vyhlášený držáky.
třeba tohle
Naposledy editováno 20.01.2010 14:17:53
1 reakcí na tento příspěvek Mam do toho jít?
rici>Záleží jen na tvých finančních schopnostech. Bud koupiš "starou metlu" a budeš do ni rvat prachy za opravy a nebo koupiš něco novějšího, kde to riziko je menší ale mašina zase dražší. Pokud chceš jezdit jenom kolem komina, tak bych bral i tuhle a modlil se ze se nic moc drahyho nevys.re . Pokud chceš jezdit třeba i do zahraničí, asi bych byl hodně opatrnej, protoze opravovat neco v zapadní evropě je opravdu hodně drahé. Jedno takove heslo zní: "Za málo peněz, málo muziky".
Anebo: "Nejsem tak bohaty, abych mohl kupovat levne veci"
1 reakcí na tento příspěvek Mam do toho jít?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam do toho jít?
Osobně bych do toho nešel, za ty prachy se dají dneska sehnat lepší motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam do toho jít?
1100Virago>jgg18: U XV750 Special, předchůdce Viraga, ti volnoběžka startéru odejít nemůže. Žádnou to nemá.
Osobně bych do toho nešel, za ty prachy se dají dneska sehnat lepší motorky.
ty tyhle motky znáš,máš 11náctku,v tomhle věku a kolik má najeto,s čim můžu počítat že by se něco porouchalo?
Proti GS nic nemám,mě samotnýmu by se líbila,ale když sem na tom seděl je to malý,nemůžu si pomoct ale je mi malá,mam 185,je to větší 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam do toho jít?
já o xv čtu na fóru,ale potřebuju poradit s touhle
1 reakcí na tento příspěvek Mam do toho jít?
Pokud mám říct svůj názor, tak XV500 / 750 / 1000 ještě stojí za to, do Viraga bych už podruhý nešel...
Kvůli tomuhle konstrukčnímu nedostatku tam Yamaha dodatečně nacpala mrňavou volnoběžku, která moc dlouho nevydrží, protože je poddimenzovaná. Ale dokáže zachránit to podstatné.
Všechno ostatní vydrží při slušné údržbě statisíce km. Budou tam nejspíš vyběhaná ložiska v kolech, kyvce, krku řízení, zkorodované konektory, unavené pružiny tlumičů - ale nic z toho nebrání jezdit a postupně to dávat do pořádku za relativně malé peníze.
Ale - v motoinzerci se za srovnatelné peníze (okolo 35 000 kaček) dá narazit třeba na Fazery okolo roku 2000, proto jsem psal, že za ty prachy nebrat. Kdyby za to chtěl tak polovinu, byla by to zajímavá cena.
DMC.motobiker>jgg18> No tak rám, bzdy, kola, kardan, atd. to má stejný jako mám já, na tom se ti asi nic moc neposere , a motor to má už jako litrovka, takže s tím ti neporadim, ale u XV500 se mi nikdy nic neporouchalo, takže ti nemůžu poradit co se na nich sere , jsou to v podstatě stejný motorky ze stejnýho roku, já bych se toho nebál , ale jeden můj známej měl na Viragu nějaký problémy kolem startéru či co, u mě to bylo v pohodě, jen na 535ce mi zaoxidoval přepínač rezervy, trošku hraní se k tomu dostat, ale každej si to opraví sám doma...
Pokud mám říct svůj názor, tak XV500 / 750 / 1000 ještě stojí za to, do Viraga bych už podruhý nešel...
podobaj se aspoň některý díly s viragem 750?motor vypadá hodně podobně jako u virážka 750
třeba budou ložiska atd měněný
jak je to s údržbou toho startéru u tohohle xvéčka?jsou ty pružiny u nás v čechách k sehnání?
Naposledy editováno 20.01.2010 19:09:51
Ted koukam, ze chces 25 kw..smula no..
Naposledy editováno 20.01.2010 20:43:29