globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava defektu
18.1.2010 v 14:40
Tak mi to nedá se nezeptat:jak opravit defekt na kole které používá duši.Jasné je že vyndat a zalepit,ale spíš mi vrtá hlavou jak vyřešit zvednutí motorky která nemá hlavní stojan.Jde mi o nouzovou opravu na cestě.Jak to řeší majitele takových strojů?

Oprava defektu

18.1.2010 v 14:48 | Nahoru | #1
pokud jedou dva tak jeden drzi masinu na bocnim stojanu naklonenou na sebe, neni to teske..

Oprava defektu

18.1.2010 v 14:51 | Nahoru | #2
No jo,ale když jedu sám??

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 14:53 | Nahoru | #3
Antipichem se dají lepit i dušové pneu

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 14:54 | Nahoru | #4
jedine nak podlozit, nebo nekoho zastavit, verim ze nekdo zastavi na mavani, uz jsem maval na jednoho a nakonec se sesla partia 5 motorek tak sme podrbali

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 15:12 | Nahoru | #5
y2k.j>Dají,ale né vždy.Vycházím ze situace:defekt zadního kola,větší díra,rychlý únik vzduchu.Když odskočí patky z ráfku,duše má většinou urvaný ventilek.Pro úplnost-majitel pedant který má náhradní duši a zastavení zvládl

Naposledy editováno 18.01.2010 15:14:11

3 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 15:17 | Nahoru | #6
jenom tak mimo otazku jake mate skušenosti s těma sprejema (motul tyre repair)

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 15:18 | Nahoru | #7
mates.tl>taky jsem uvažoval nad možností to položit na bok,ale to by u těžší motorky mohl být problém,myslím tím poškození laku,chromu atd.

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 15:22 | Nahoru | #8
ondresss>ten jsem použil jednou na autě,malá dírka od vrutu asi 2-3 mm,zafungoval dobře

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 15:51 | Nahoru | #9

ondresss>jenom tak mimo otazku jake mate skušenosti s těma sprejema (motul tyre repair)



použito 5x a 0 účinek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 15:55 | Nahoru | #10

St.naprcal>použito 5x a 0 účinek



Ani se nedivim, u pneu s duší to nefunguje.

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 15:57 | Nahoru | #11
Já jsem tímto sprejem v nouzi zalepil bantamové kolo na kolečku je to již dva roky a pořád drží a ani jsem nemusel dofoukávat.A zatížené je nepřetržitě navážením betonu a to v kole byl asi 150 hřebík.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 16:12 | Nahoru | #12
Já podložím motorku v oblasti pod převodovkou kamenem, cihlou, proste čímkoliv co je po ruce. v praxi to uděláš takhle: 1: nanosíš si cihly, hranol, kameny. 2. Motorku na stojanku naklopis na sebe a pod převodovku vložíš ony cihly/kameny. Tím že naklopíš mašinu, světlá výška pod převodovkou se ti zvětší. 3. Mašinu musíš vrátit do jízdní polohy=kolmo k terenu. 4. Musíš podložit stojánek. Bohužel nemám fotku, ale mažu takhle i řetěz a v sezoně to dělám každý měsíc. Doufám že to všichni pochopí.

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 16:39 | Nahoru | #13
rici>Taky možnost,ale kde třeba v noci na dálnici seženu cihly nebo podobný materiál??Uvažoval jsem o výrobě malých stojánků(něco podobného jak se používá na podepření zvedlých aut)jenže daleko menších a rozebiratelných.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 16:48 | Nahoru | #14
Já jsem třeba dělal gumu na dálnici v rakousku ve 2 hod ráno a kamen na poli jsem taky našel. Je to o tom, jak se kdo dokaze o sebe postarat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 17:10 | Nahoru | #15
rici>To musel být zajímavý zážitek.To bylo v Rakousku,tady v ČR než najdeš někde nějaký šutr,už nemusíš mít co lepit.Bezmocně koukáš za dodávkou která odváží tvoji motorku....

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 17:36 | Nahoru | #16
Dandyfzs: Když nejsou po ruce žádné šutry nebo něco na podložení (motorka se dá po prázdném kole celkem v pohodě dotlačit k vhodnému místu), ještě vždycky je možnost položit ji na bok a kolo vytáhnout stranou. U Goldwingů to ani jinak nejde a dokonce se na to při konstrukci pamatovalo.

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 18:00 | Nahoru | #17

ondresss>jenom tak mimo otazku jake mate skušenosti s těma sprejema (motul tyre repair)

sem to použi 2xjednou já a jednou jsem tím helfl kámošovi a oba jsme dojezdily gumu do plátna

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 18:12 | Nahoru | #18

carlos38>Ani se nedivim, u pneu s duší to nefunguje.



na pneu bez duše

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 20:06 | Nahoru | #19
Vyrábět motorky bez centrálu je taková hovadina, že jsem jí dodnes nerozdejchal!
Na pneumatiku s duší je Ti z 90% spray naprosto k ničemu a jediný způsob opravy je duši zalepit (hlavně v noci a v dešti to jde skvěle) nebo vozit novou!
Položit na bok jde enduro a ještě blbě.Všechno podřeš, z nádrže začne chcát benzin atd.
Podkládat motorku šutrama a podobný scifi když jsi sám někde v zadeli je fak super.
Potom to musíš něčím nafouknout. Jediný co se mi osvědčilo jsou starý dobrý velký bombičky co jsme vozili na soutěžácích už před 40 lety! Dodnes je to jediná věc která spolehlivě několikrát nafoukne kolo a to dokonce i bezdušovou pneu kterou ničím jiným znovu k ráfku nepřemluvíš. Bez dobrých montpák to většinou vůbec nesundáš .....to jen tak co mě napadá z praxe. Vozím náhradní duši, velkou bombičku na nafouknutí, malý záplaty na kolo a ještě montpáky. Stejně se modlím abych raději nepích protože je to fáze na mrtvici.
Na motorkách s bezdušákama je to většinou řešitelný antipichem při troše štěstí a pokud guma neodskočí od ráfku. Pak je to v prdeli taky.
Naposled jsem píchnul uprostřed lesa na bahně, domů jsem dojel v noci a nebejt dobrejch lidí ve vesnici tak mě asi v tom lese sežrali vlci. Co se mohlo posrat - tak se posralo.

Oprava defektu

18.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #20
PS. I stará soutěžní Jawa měla centrální stojan na kterým šlo bez problémů gumu vyměnit!
Kolik ten bočák ušetřil? Půl kila? Debilové !!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #21
babajezi>Právě,jestli odskočí pneu z ráfku,většinou se urve ventilek,pak nepomůže nic než nová duše.

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #22
Dandyfzs> Tak drapák mi odskočil z ráfku skoro vždycky.ventilek jsem přitom utrhl jen dvakrát. Jednou jsem pak ještě přetrhl duši. Za ty léta docela klika

2 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #23
vozím toto:

[URL=

(reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #24
babajezi> Zajímavá pumpička, kde s to dá sehnat, nebo kdo to spíš vyrobí?

1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu

18.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #25
Já jsem to fasoval v práci.Vozili jsme to na závodních i testovacích motorkách s náhradníma dušema.Spoustu jsem jich rozdal.Zbyly mi už jen dvě.Někdo to ale pořád vyrábí a výměna plný bombičky v každým železářství za 20-30 Kč. Nafoukne to i náklaďák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

18.1.2010 v 23:25 | Nahoru | #26
babajezi> dík zkusím to pohledat na netu

(reakce na) Oprava defektu

19.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #27
dewwil> Najdeš to tady :

Naposledy editováno 19.01.2010 14:31:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu

19.1.2010 v 23:39 | Nahoru | #28
babajezi> To je velka bombicka kolik ma cm?Musis k ni jeste koupit knoty nebo necim ucpat diru.Kolik vazi asi? Da se dobre dafkovat neni tam videt kohout. Nechci si zde delat reklamu ale co treba tohle. Možnost použití obou typů bombiček CO2 se zaviten nebo bez zavitu. (jsou mnohem levnejsi).Je vse v pouzdru nehrozi ze se bombicka prodre a bouchne.

[img]

(reakce na) Oprava defektu

20.1.2010 v 02:18 | Nahoru | #29
HAMLET> Já to vozím na enduru protože to nafoukne kolo klidně několikrát.Dávkovat to jde bezvadně otočením toho přechodu do hadice. Je tam na to tyčka.Na motorku s bezdušovejma gumama bych asi taky volil něco podobnýho jako ukazuješ nebo bych riskoval antipich. Ten vozím na skůtru.

Oprava defektu

21.1.2010 v 12:40 | Nahoru | #30
No v dotazu mi nešlo o to jak zalepit a nafouknout ,ale jak bez rizika poničení motorky a újmy na zdraví dostat kolo ven když chybí hl.stojan,šutry,cihly,kolektiv....a dál?Mám to pochopit tak že "čopráci" jezdí v houfu aby si mohli vzájemně podržet(myslím samosebou motorky),nebo brašny používají na převážení cihel

Naposledy editováno 21.01.2010 12:43:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist