Téma: Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
 
16.1.2010 v 21:48
Narazim na me nepochopitelnou vec.Ze treba tovarni tym Yamahy vyhraje jeden rok MS supersportu a oznami ukonceni tymu a prestane zavodit.
Vsichni kdo se motaj okolo tech zavodu chtej zavodit(protoze ten sport asi milujou) to je jasny.Vsichni chtej za kazdou cenu supr konkurenceschopny tym,jezdce a motorky aby mohli vyhravat ale hlavne chtej asi vsichni prachy, ktery by to preci melo prinest kdyz vyhravaj a jsou nejlepsi.Nebo ne?
Jaka je teda vlastne pointa toho zavodeni a snazeni vsech tymu a jezdcu,kdyz ani ten nejlepsi tovarni tym nema zajem pripadne prachy na to aby pokracoval dal s temer jasnou sanci na dalsi uspechy???
Objasni mi to nekdo diky.

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #1
Podle mě to je jenom o penězích. Když tým bude nejlepší a bude na tom i tak
prodělávat tak ho ukončí ne.

Naposledy editováno 16.01.2010 21:59:44

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #2
Holt si nemůžou dovolit závodit v době ekonomický krize. Málo prachů od sponzorů i když vyhrávaj. Podle mě se to zas zlepší.

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #3
Hele kdo jiny ma prachy nez tovarni tym ktery vyhraje MS?to je blbost.
Nemluve o tom ze jde nejenom o prachy ale i o prestiz a podporu prodeje.Obzvlast kdyz jde o motorku ktere a se da defakto koupit na krame.
Kdyz bych to hodil do extremu,tak by tedy taky klidne mohli skoncit uplne vsichni a ten miliardovej busines uplne ukoncit ne?
Pro to teda nedelaj tak,aby mohli zavodit a delaj to tak ze ty ktery ty zavody vlastne delaj,cili tymy musej koncit.
Fakt mi to prijde uplne na hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:13 | Nahoru | #4
pointa toho jsou peníze...nikde neni psaný že ten šéf týmu ví jakej je rodíl mezi čtyřválem a dvouválem...je to normální manažer, kterej na to má lidi a když má vydělaný a chce to zabalit, tak to zabalí...toť můj názor

(reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:16 | Nahoru | #5
Dalibor666> Hmm tak ted si myslim ze jsi uplne vedle.Zadny manager tymu v SBK neni nejaky kravatak ktery nevi co je to motorka.A uz vubec ne u toavniho tymu Yamahy.Tam se dostane jen ta nejvetsi kapacita na sefovani a urcite to sefoval dobre,kdyz udelel titul.

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #6
treba sli vsichni delat do prazske kotelny

1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #7
Viděl bych to obdobně jako v F1 takže si myslim, že to tak jednoduchý neni. Yamaha, Honda, Suzuki a jiné značky maj motorky jenom jako jedno sportovní odvětví. Většina značek se angažuje v několika najednou např.: formule1, rally, motocros, superbike atd.... Dnes v době finanční krize (nechci tu polemizovat jak moc je apod. každopádně se skloňuje velmi často)se šetří. Nejenže šetřej sponzoři, ale i jednotlivý teamy (firmy) a zaměřujou se více jedním směrem a to tam kde vidí prespektivu pro celou svoji značku. Jako příklad uvedu třeba Hondu ve F1. Honda byla podprůměrným teamem a tak angažovala nejlepší odborníky a postavila špičkové auto, které nakonec vyhrálo MS(alespoň podle testů apod. to honda musela vědět),ale i tak celý team prodala před zahájením sezóny. Team koupil Brawn a i přes vyhrané závody(a že jich za začátku bylo) byl problém sehnat sponzory a tím i financovat provoz teamu. Největší sponzor byl v motosportu vždy tabákový průmysl, který je ale nyní zakázán a tak se ve spolupráci s finanční krizí stalo, že sponzorů není nazbyt a naopak odcházejí. Nový sponzoři třeba jako Coca-cola jsou už natolik známý, že se do pro ně né moc návratného podniku nehrnou. Team pak není schopen pokrýt astronomické náklady spojené s technikou, platy nejen jezdců (které bývaj často závratné), ale i mechaniků, inženýrů apod. Další platby jsou spojené s přepravou (např.: team Brawn používal nízkonákladové aerolinky) apod. Protože se o F1 dost zajímam, tak jsem uved příklady z ní, ale věřim, že podobný néli úplně totožný je to i u motorek a jiných sportech) Že jsem se, ale rozepsal

1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #8
a to myslíš Fíre, že odpověď najdeš na TOMHLE fóru?

1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #9
Závody třeba v GP je jen reklama, samotné závody jsou prodělečné i když sponzoři přispějí,
pokud značka zváží objem prodeje a nákladů na závody, může se rozhodnout že závody pro ně nemají v dané situaci smysl.

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #10
Prachy ... pak prachy.... no a nakonec prachy. Jako všude, v tomhle směru naprosto všude. Nemáš prachy - co tu chceš?

1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #11
a to vis ze treba u nas v brne se letos nejede GP?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #12

illMedvědGuzzin>a to myslíš Fíre, že odpověď najdeš na TOMHLE fóru?



No vzhledem k tomu ze sem obcas treba vleze i Milos Cihak ktery je ve WSBK jako doma,tak nevidim duvod proc by se tady jednou clovek opravdu nemohl neco dovedet

Naposledy editováno 16.01.2010 22:31:12

(reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #13

NoFear4>No vzhledem k tomu ze sem obcas treba vleze i Milos Ciham ktery je ve WSBK jako doma,tak nevidim duvod proc by se tady jednou clovek opravdu nemohl neco dovedet



njn, jenže právě že jen občas. škoda.

(reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:30 | Nahoru | #14
Wictor> hele zajimavy a asi mas pravdu.ale rekni mi.at je to formule nebo motogp.Je to jedno.Jde o to,ze je to byznis ve kterem se toci neskutecne prachy,zamestnava hrozne moc lidi a taky ho hrozne moc lidi sleduje.Ja vim ze se nic nestane kdyz to ukoncej...zivot pujde dal.Ale copak jsou ti promoteri a vsechny ty hlavy pomazane tak blbe,ze nevidej ze to jde do prdele?
jako kdyz mam nejaky kseft,tak se snazim aby prosperoval a ja abych na tom varil ranec.a kdyz to nejde,tak se budu snazit aby ten kseft prosperoval stale,ale ja uz na tom nebudu mit takovej ranec.Proste neverim tomu,ze je to cele sakum prdum ztratove.Tak at si ty prachy prerozdelej tak aby na tom nikdo netratil ale at se jezdi dal.A ne ze to za par let odpiskaj a reknou.No ezpeleta a spol jsou miliardari,ale zbytek sveta uz nema prachy na to aby se to vubec mohlo jezdit a nazdar bazar.

(reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:42 | Nahoru | #15

Mamhomalý>Závody třeba v GP je jen reklama, samotné závody jsou prodělečné i když sponzoři přispějí,
pokud značka zváží objem prodeje a nákladů na závody, může se rozhodnout že závody pro ně nemají v dané situaci smysl.



tento nazor je asi najblizsie realite, zavody su forma reklamy a ak vynalozene prostredky napriek dobrym vysledkom v zavodoch neprinesu predaje, tak potom firma je v strate a nemoze si dovolit pretekat. na samotnych zavodoch snad zarobia jedine zavodnici a majitelia okruhov, vsetci ostatni len platia.

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

16.1.2010 v 22:45 | Nahoru | #16
NoFear4: Závody jako takové určitě nebudou příliš výdělečným podnikem. Jde o to (zase budu jako příklad uvádět F1), že spoustu prvků, které se používaj v závodech jako třeba motory, bezpečnostní prvky apod. se časem objeví v soukromém sektoru tzn: začnou se normálně prodávat a na tom ta firma ("ten závodní team", který financuje vývoj) vydělá neskutečné peníze. Pokud je ale díky finanční krizi malý prodej, tak je špatná návratnost. Jak jsem psal před tím, tak pokud se firma zabývá třeba 4 motoristickými sportovními odvětvými, tak je možné jich několik ukončit a věnovat se jen tam, kde je potřeba. Alespoň tak nějak bych to viděl já

Naposledy editováno 16.01.2010 22:46:47

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 00:34 | Nahoru | #17
Je to vše jen o penězích a lidech .Ta doba ,kdy se to dělalo pro čest a úctu je nenávratně v prdeli, jako ve všech sportech

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 00:42 | Nahoru | #18
to, ze je nejlepsi neznamena, ze neni v minusu.. asi tak to vidim ja

tam se toci takove penize co vzivote neuvidim a asi si nedokazu ani predstavit...

a jinak ty lidi z konciciho teamu urcite nekonci... prejdou do jjineho teamu, nebo si udelajji svuj team (braun gp) a pak jednoho dne... jim vytrou zrak

(reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 00:45 | Nahoru | #19

jonny>a to vis ze treba u nas v brne se letos nejede GP?



co je to za picovinu

uvazuje se o tom, ze se nepojedou superbike... a pokud vim, vedeni okruhu nic oficialniho nevydalo, jen se o tom spekuluje... presto je to v programu

sorry za slovnik

edit:
13.-15.8.2010
http://www.automotodrombrno.cz/go/main.asp?artid=2849&langid=

Naposledy editováno 17.01.2010 00:48:32

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 01:11 | Nahoru | #20
no já si právě myslím, že přesně tohle je problém "fabrických" týmů. Sokromý tým - velký nebo malý - to má postavené právě na nekompromisním komerčním základu - naleju (tzn. seženu od sponzorů), zjistím co si můžu dovolit (tzn. techniku, jezdce, velikost zázemí, seriál a počet akcí v něm), toto skutečně jedu, platím jezdce tým a na konci sezóny pod to prdnu velkou tlustou čáru a výsledek musí být buď černý nebo zelený. Tečka! ... To jak se mi dařilo se odrazí v příští sezóně (do looserů nikdo prachy tlačit nebude), naopak veleúspěšný tým prodá reklamní plochu opět a zas, a čím je úspěšnější, je prostor dražší.... A ten další rok počítám znova a postupuju stejně...

To fabrický tým sice může být postavený podobně, ale navíc jsou tam motivace té fabriky. To že jsem podporován továrnou mně mnohdy ukolébá ve shánění těch peněz jak je tomu u soukromníků.... Ale k těm dalším motivacím - ten hlavní je podpora prodeje. A tady se může stát lecos - třeba fabrika vycouvá a chce se zadarmo vést na setrvačné vlně (viz kdysi AUDI a rallye - pamatujete jak rychle vzali kramle?) nebo z jakýchkoliv důvodů už nechce být spojována s tou kterou sportovní disciplínou (opět rallye, pouze v létec 90 a postoj VW ke sportovním ambicím Škody)..... Nebo se může fabrika rozhodnout, že se soustředí jen na jednu disciplínu a nebo třeba ze sportu vycouvá úplně a bez náhrady... A nebo si chce z jakýchkoliv důvodů "odpočinout"... Zkrátka tohle se fabrikám občas stává....

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 06:45 | Nahoru | #21
a já bych řekl že se řídí heslem v nejlepším přestat...

1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 10:09 | Nahoru | #22
Asi me docela prekvapuje noufirova naivita...

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

17.1.2010 v 19:33 | Nahoru | #23
Oni ty klucí v továrním týmu zahlídli vlákno pro bezmozky a hustokruťáky a dostali strach.To je celý.Už nemusíš nic zjišťovat,máš štestí,že jdu zrovna kolem.....

(reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

23.1.2010 v 11:25 | Nahoru | #24
mmme> A co te natom prekvapuje??Me uz nic!!Dyt je to NOUMOFIIIR!!

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

24.1.2010 v 02:19 | Nahoru | #25
Dalibor666> Ja jenom jeste k tomu sefovi tymu. Je to tak jak rika NoFear4. Byvaly sef tovarenskeho tymu Yamahy ve WSS neni zadny kravatak, ktery by nemel poneti o tom jakou techniku ma v tymu, ale ucastnik mnoha zavodu mistrovstvi sveta dvestepadesatek Wilco Zeelenberg.
btw. Pristi rok by se mel objevit u Fiat Yamahy jako novy tymovy manazer Jorgeho Lorenza.
Vice clanek:
Wilco Zeelenberg: Nový týmový šéf u Lorenza

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

26.2.2010 v 11:32 | Nahoru | #26
Po shlednuti vysledkovej listiny dnesneho treningu WSS mi bylo vazne do placu. Vysoka uroven tehoto sampionatu z let minulych to ma asi uz za sebou.

Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?

26.2.2010 v 12:56 | Nahoru | #27
PRACHY FÍÍÍÍRE rozpočty jsou tak nafouklé že se jim nevyplácí reklama a z jezdců nic nemaj....skoro teda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist