Vsichni kdo se motaj okolo tech zavodu chtej zavodit(protoze ten sport asi milujou) to je jasny.Vsichni chtej za kazdou cenu supr konkurenceschopny tym,jezdce a motorky aby mohli vyhravat ale hlavne chtej asi vsichni prachy, ktery by to preci melo prinest kdyz vyhravaj a jsou nejlepsi.Nebo ne?
Jaka je teda vlastne pointa toho zavodeni a snazeni vsech tymu a jezdcu,kdyz ani ten nejlepsi tovarni tym nema zajem pripadne prachy na to aby pokracoval dal s temer jasnou sanci na dalsi uspechy???
Objasni mi to nekdo diky.
Nemluve o tom ze jde nejenom o prachy ale i o prestiz a podporu prodeje.Obzvlast kdyz jde o motorku ktere a se da defakto koupit na krame.
Kdyz bych to hodil do extremu,tak by tedy taky klidne mohli skoncit uplne vsichni a ten miliardovej busines uplne ukoncit ne?
Pro to teda nedelaj tak,aby mohli zavodit a delaj to tak ze ty ktery ty zavody vlastne delaj,cili tymy musej koncit.
Fakt mi to prijde uplne na hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
pokud značka zváží objem prodeje a nákladů na závody, může se rozhodnout že závody pro ně nemají v dané situaci smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
illMedvědGuzzin>a to myslíš Fíre, že odpověď najdeš na TOMHLE fóru?
No vzhledem k tomu ze sem obcas treba vleze i Milos Cihak ktery je ve WSBK jako doma,tak nevidim duvod proc by se tady jednou clovek opravdu nemohl neco dovedet
Naposledy editováno 16.01.2010 22:31:12
jako kdyz mam nejaky kseft,tak se snazim aby prosperoval a ja abych na tom varil ranec.a kdyz to nejde,tak se budu snazit aby ten kseft prosperoval stale,ale ja uz na tom nebudu mit takovej ranec.Proste neverim tomu,ze je to cele sakum prdum ztratove.Tak at si ty prachy prerozdelej tak aby na tom nikdo netratil ale at se jezdi dal.A ne ze to za par let odpiskaj a reknou.No ezpeleta a spol jsou miliardari,ale zbytek sveta uz nema prachy na to aby se to vubec mohlo jezdit a nazdar bazar.
Mamhomalý>Závody třeba v GP je jen reklama, samotné závody jsou prodělečné i když sponzoři přispějí,
pokud značka zváží objem prodeje a nákladů na závody, může se rozhodnout že závody pro ně nemají v dané situaci smysl.
tento nazor je asi najblizsie realite, zavody su forma reklamy a ak vynalozene prostredky napriek dobrym vysledkom v zavodoch neprinesu predaje, tak potom firma je v strate a nemoze si dovolit pretekat. na samotnych zavodoch snad zarobia jedine zavodnici a majitelia okruhov, vsetci ostatni len platia.
Naposledy editováno 16.01.2010 22:46:47
tam se toci takove penize co vzivote neuvidim a asi si nedokazu ani predstavit...
a jinak ty lidi z konciciho teamu urcite nekonci... prejdou do jjineho teamu, nebo si udelajji svuj team (braun gp) a pak jednoho dne... jim vytrou zrak
jonny>a to vis ze treba u nas v brne se letos nejede GP?
co je to za picovinu
uvazuje se o tom, ze se nepojedou superbike... a pokud vim, vedeni okruhu nic oficialniho nevydalo, jen se o tom spekuluje... presto je to v programu
sorry za slovnik
edit:
13.-15.8.2010
http://www.automotodrombrno.cz/go/main.asp?artid=2849&langid=
Naposledy editováno 17.01.2010 00:48:32
To fabrický tým sice může být postavený podobně, ale navíc jsou tam motivace té fabriky. To že jsem podporován továrnou mně mnohdy ukolébá ve shánění těch peněz jak je tomu u soukromníků.... Ale k těm dalším motivacím - ten hlavní je podpora prodeje. A tady se může stát lecos - třeba fabrika vycouvá a chce se zadarmo vést na setrvačné vlně (viz kdysi AUDI a rallye - pamatujete jak rychle vzali kramle?) nebo z jakýchkoliv důvodů už nechce být spojována s tou kterou sportovní disciplínou (opět rallye, pouze v létec 90 a postoj VW ke sportovním ambicím Škody)..... Nebo se může fabrika rozhodnout, že se soustředí jen na jednu disciplínu a nebo třeba ze sportu vycouvá úplně a bez náhrady... A nebo si chce z jakýchkoliv důvodů "odpočinout"... Zkrátka tohle se fabrikám občas stává....
1 reakcí na tento příspěvek Vysvetli mi nekdo o cem to vlastne je?
btw. Pristi rok by se mel objevit u Fiat Yamahy jako novy tymovy manazer Jorgeho Lorenza.
Vice clanek:
Wilco Zeelenberg: Nový týmový šéf u Lorenza