1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TKC80 na GS1150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TKC80 na GS1150
Meli sem netahá nic o CB, jen zpochybnil tvůj pochybný web.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TKC80 na GS1150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TKC80 na GS1150
GS jsem kupoval s pneu Mitas a na zadní pneu byly vytrhaný špunty :mad: , chvíli jsem s tím jezdil, ale nedalo se to, guma se normálně trhala a to jsem nejezdil v terénu. Dva roky jsem měl obutý TKC 8OM, na jedné sadě najeto 10800 km. Pravda je že v cca, 2/3 životnosti se už guma nedala použít ani do lehčího terénu, ale to lze předpokládat. Teď mám obutý Metzeler Karoo T a přijde mi, že jsou lepší než TKC *yes* , myslím na silnici, v terénu jsem je ještě nejel. Toť můj názor. :cool: R.
Na velkým GS s TKC jsem byl v Tunisu v poušti a s Karoo v Rumunsku. Na E09 jsem zatím jezdil jen na XR 600 a Anakee na velkým Varaderu.
TKC se mi zdá jako dobrá volba pro lidi s GS, který jezdí většinu na silnici a občas sjedou na nějakou šotolinu bez výraznějšího bláta. Na silnici dobře drží v zatáčkách, nedělají neúměrnej kravál ani s plně naloženou motorkou ve dvou lidech. Na druhou stranu na mokrý trávě mají malou stabilitu a v blátě se hrozně brzo zaplní a nevyčistí. (Jednou jsme s Jordym tahali Bramboru z rozmočenýho pole asi dvě hodiny a dvakrát jsme kvůli tomu sundavali přední kolo, protože se vůbec nepohlo ;o) Do pouště už bych si je nevzal, protože na můj vkus málo zabíraj... Co mi přijde úplně špatný s každýma špuntama a TKC nejsou vyjímkou je brždění. Když je člověk zvyklej na Anakee, tak to občas vidí hnědě... ;o)
S Karoo jsem úplně nadšenej, protože rád jezdim mimo silnice. Baworák s Karoo (brambora na kari) se najednou umí vyhrabat z každýho bláta, na kamenech i na trávě drží úplně samozřejmě i ve dvou lidech s kuframa. Co je úplně hrozný je ten kravál na silnici ;o))) Bez špuntů do uší bych na maďarký dálnici asi umřel ;o) Jinak na silnici jsem klopil i za deště až na kufry a nebyl problém. Brždění opět nic moc...
E09 mam jen na lehký XR 600, takže se to nedá moc srovnávat. V terénu to má svý rezervy... Co je super je cena! Ve srovnání s řidšíma špuntama je dobrý to, že se dá jet i přesun po silnici, aniž by je to smetlo na polovinu. Na GS si to dává hodně lidí, ale do terénu mi přijdou zajímavý spíš cenou než výkonem. Na GS to ale nemám vyzkoušený osobně.
Anakee jsou super na rychlý endura, jako je třeba Varadero. Na mokru "nejdou utrhnout" a výborně brzdí *yes*