když jsem se o tom tak bavili, tak jsem usoudil, že to tak nereálné není
pořídit motorku-tu vybavit, na cestu peníze a jede se..
já jsem říkal, že na tu cestu - jakože benzín, ubyt. nějaké, jídlo a další náklady.. na rok si myslím že 300 000kč by stačilo.
Nevím kolik se tak najede při cestě kolem světa, ale když si vezmete, že obvod země je nějakých 40tis km a to je všechno přes vodu atd.. tak podle mě by se najelo takových 30tis km.
Myslím kolem světa, né všechny státy světa.. takže bych to viděl tak od nás na východ, takže sk, ukraina a dál do asie.. tam přeplout do ameriky, tu projet ze západu na východ, přeplout do Afriky, dejme tomu někam do středu, nebo jižněji a odtud jet na sever do Evropy..
Myslím si, že by se to dalo stihnout i za půl roku, záleží na těch km no a způsoby jízdy..
takže jsem si tak řekl, že bych do toho fakt chtěl jít.. nemyslím ted ale tak do mých 30ti let by to nemuselo být tak nereálné.. co si myslíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojedu cestu kolem světa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojedu cestu kolem světa
Rico>Jindra650> myslíš že ti nateče do válce přes cvíčku?
no, to zrovna ale kudy asi u motorek tece do valcu? vyfukovym ventilem, kterej je vzdycky aspon u jednoho valce otevrenej, svicky jsou taky dole, ale pravda slusne utesneny. jako GS urcite super na suchou sotolinu, bahno mi ale neprijde jako teren, ve kterym by to byla vitezna volba.
Wenca24> no, jsou to preci herci, tak si museli vsechny sceny nacvicit jeste pred prvnim padnutim klapky ...jinak to s KTM muze bejt jen otazka lokalniho zastoupeni, nebo treba oktanovyho naroku jejich naslapanejch motoru, kdyz nekde by treba nesehnali nic lepsiho jak 73ku do zila, ale to jen hadam. Kazdopadne brutalne svetocestovatelsky GS by melo bejt staveny na zatez provarenyho takrka tovarniho vybaveni Touratech, nemyslis? Ja teda nevim kterej inzenyr to navrhoval, ale kdyz je nekde nosna konstrukce, na kterou se dava jeste pridavna zatez, tak se pocita s nasobkama v pretizeni a vysledna bezpecnost je rozhodne vetsi jak 1, takze to nesmi rupnout ani kdyz se to pretizi ....vahou se setri jinde a na motorkach ktery nemaj povest svetocestovatelskyho typu
Peacemaker> chapu tvuj odpor k tomu co jsem napsal, ale je trochu potupa, kdyz specialni motorka do terenu ma jen o kousek lepsi brodivost jak ryzi silnice R1(v podani Lucassena)? osobne vidim vyhodu GS, ze uz od poloviny 90. let ma vstrikovani a tak to jede na hodne siroky rozpeti oktanovyho cisla, takze dobry na zapadakov-oproti karbci, kterej nemusi pracovat spravne, pak ma kardan, coz se opravdu hodi, ale dale? treba boxerovska koncepce je jen cistej sentiment, nema to s prakticnosti motoru ani motorky lautr nic spolecnyho, vyfukovy kolena dolu vystaveny vsem prekazkam, valce do boku taky nemaj zadnou vyhodu(snad jen ze necaka na nohy a hreje od nich v zime
Naposledy editováno 15.01.2010 15:24:57
V bahnu nebude excelovat žádná naložená motorka, takže si nevybereš GS je jedna z velmi dobrých voleb na RTW. (praskající podsedlovky sice taky nechápu - ikdyž jasně, zatížení a velký rázy - ale neberu to jako velkou závadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojedu cestu kolem světa
do valcu fakt jenom tak voda netece.
touratech nema s tovarnou bmw nic spolecnyho. nevyrabi nic proti praskani brutalne pretizenyho ramu.
s cim bysis tu cestu uzil? s dr 400?
do sobiku jezdim relativne casto, tak jestli chces, muzes si starsiho bawora vyzkouset. ale prvni jizda byva vetsinou hodne rozporuplna. ty vyhody konstrukce dochazi cloveku pozdeji, s uzivanim. a neni to enduro! je to cestovni enduro.
znas igora brezovara? mrkni na http://mototour.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojedu cestu kolem světa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pojedu cestu kolem světa
Kazda motorka ma svoje mouchy..zrovna praskla podsedlovka neni zadnej pruser...svari ti to uplne vsude na svete..Nejsem odbornik na motory, nevim jestli ma boxer naky velky vyhody(zivotnost urcite) ale kdyby jsme si meli kupovat motorky pragmaticky tak jezdime vsichni na tom samym...
Voda se dostava do motoru hlavne sanim...vyska valcu nad zemi fakt nema vliv
Nic neni dokonaly jde o to zvolit si tu nejvhodnejsi cestu...
Naposledy editováno 15.01.2010 19:58:06
2 reakcí na tento příspěvek pojedu cestu kolem světa
ze je bezudrzbovy? namazani retezu trva asi pul minuty
kdyz se mi posral retez v africe, tak mi ho spravili bez problemu..
ale videl jsem uz fotky posraneho kardanu - a to uz asi opravit nepujde..
nevidim nejakou super vyhodu v tom, ze motorka ma kardan..
ze je bezudrzbovy? namazani retezu trva asi pul minuty
Talže s kardanem ušetříš půl minuty pokaždé, když nemusíš mazat řetěz Na motorce máš víc místa, protože nemusíš tahat mazivo. A pokud řetez před mazáním i čistíš, protože se to má, tak to za půl minuty neuděláš.
kdyz se mi posral retez v africe, tak mi ho spravili bez problemu..
Zatímco kdybys měl kardan, nemusíš nic takového řešit.
ale videl jsem uz fotky posraneho kardanu - a to uz asi opravit nepujde..
Neznám nikoho, komu by se kardan posral, pokud nejezdil bez náplně. To samozřejmě odejde cokoli.