Majkl
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
muj nazor je ze mateSAS si plete ochuzeni s obohacenim... a jestli ne, tak tim hur
mateSASy co je bohatsi 12,5:1 nebo 18,3:1 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
zkus mi vysvetlit ty mnou dany priklady!!! ... kde delam chybu v me uvaze? :)
jestlize mas a mysli Air/fuel pomer .... tak pri 12,5:1 mas na 12,5 dilu vzduchu jeden dil paliva .... nu a u 18,3:1 mas skoro o sest dilu vzduchu vic, cili chudsi
to jsem to hezky okecal, vid?! :D
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
jukni semka
po OCHUZENI (snizeni bohatosti) smesi celkem vyrazne vzrostl vykon i kroutak ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
verybusy>Murkin> Jenom takovej úplne hloupej dotaz.Pokud v sérii použiju místo origo filtru fitr KN,pomůžu tím něčemu??? (tedy mimo delší životnosti). -)
Ne- výrobce motocyklu počítá s tím, že propustnost filtru se provozem mění aproto pokud koupíš KN do airboxu nemělo by se nic zásadně měnit, protože množství nasátého vzduchu je dáno hlavně vstupem do airboxu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Ty grafy nemaj zadnou vypovidajici hodnotu,kdyz nevis jak bohaty,to bylo predtim,nez se ochuzovalo.
Takze jak Lobo spravne podotkl,jak chudy,nebo bohaty by to podle tebe melo bejt,aby to spravne fungovalo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
A ty jsi to uz tak koupil s tou koncovkou nebo jsi to menil ty? Jestli jsi to tak uz koupil tak je taky mozne ze tam nekdo pred tebou jenom vymenil koncovku a uz to nepoladil a mozna je zkurvena krivka. Mozna se skus nekde svest na stejnem modelu v originalu. Treba pak taky zjistis ze to jede daleko lepe. Nevim jake jsou tve priority jestli tam urcite chces ten ladak a to vsechno ostatni okolo. Nebo ti jde jen o tu krivku vykonu. Pak by pro tebe bylo mozna nejjednodussi reseni dat tam origo svody a vyfuk.
Maly priklad: Jak jsem mel R1 2000 tak jsem to koupil s full systemem Akrapovic + KN + pretryskovane karbece. Soude podle tech pretryskovanych karbecu tak to asi nekdo i ladil. Asi dobre na okruh kde to tocis do maxima ale spodek na normalni jezdeni uplne v prdeli. Na jednicku to slo plynem navrch az nekde kolem 8tisic a kdyz to clovek zvedl pres spojku v mensich otackach tak se to ve svicce neudrzelo nemelo to zadnej kroutak vespod. Az tak me to sralo az jsem koupil origo svody s priverou a vyfukem a pretryskoval karbece zpet. No a po tomhle zakroku to slo plynem na zadni snad uz ve 4tisicach a se spojkou se dalo odjet po zadnim z mista!!!
Takze to jsou moje zkusenosti a moje preference, ladaky nepotrebuji. Preber si to jak chces. Kdyby jsi porad trval na tom full systemu tak se me porad doma vali ten Akrap ale nevim jestli by to slo na tu 2002.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
mateSAS>Bo mi, jakozto lajkovi vysvetlete TOTO
dole je peknej graf ...
- po montazi vyfuku byl nakej narust - to je nam jasny (jiny proudeni atd)
- po pootevreni airboxu ... sup .... nakej narust ... tady se logicky smes ochudila, kdyz se s palivem nic ndelalo
- po montazi KNka dalsi narust - a pritom zase byla smes ochuzena...
********
proc se tak tedy deje?
Hele ladic nejsem ale jestli muzu tak si taky prihodim jednu teorii.
O vyfuku mluvit nebudu ale k tomu airboxu. Do valce se smes dostava pri sani pomoci podtlaku ve valci. Filtr je jakasi restrikce ktera zpomaluje proudeni plynu a tudiz ho to stihne za tu chvilinku nasat min protoze se to musi prat s nejakym odporem. Kdyz ten filtr vytahnes tak to nasaje ty smesi vic protoze ji nic nebrani v ceste. Tim ziskas nejakej vykon navic protoze mas ve valci vic smesi. To ze je pak smes chudsi je jenom takovej vedlejsi dusledek. A prave v tuhle chvili prichazi na radu ladic s PC aby zaridil ze vstrikovani tam posle vic paliva a smes bude zase nekde pobliz idealniho stechiometrickyho pomeru a tim vetsinou vymacka jeste nejakej ten konicek navic. Cili ladakem a filtrem snizi odpor a zajisti ze se do valce dostane vic smesi a pomoci PC tu smes obohati a tim jeste dostane nejaky kone. Nemam s tim zadny prakticky zkusenosti ale dava mi to takhle smysl a tusim ze by to melo bejt spravne. Jsem pristupny kritice a tahle debata me moc zajima tak pokracujte.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Jinak ja ti dam namet k zamysleni. Dejme tou ze komplet svody i s koncovkou by te vysly na 30000,- a myslim ze to je jeste hodne malo... Kousek vejs tvrdis ze na silnicic to jede az az a ze na okruh nejezdis. Tak k cemu vlastne? Pokud rad tocis a u tyhle motorky ti to proste chybi tak tam nekdo psal at to prodas, prihodis tech 30000 co bys dal za svody a koupis novejsi model. Ziskas ne jen na vykonu ale taky na ovladatelnosti. A nebo posledni varianta pokud to delas jenom proto ze je zima a vsichni se nudime tak se na svody vyser protoze je to penez jak zelez a radsi zkus motorku zvelebovat nejak jinak. Treba lak, lesteny dily, odlehceny kola.... Ja nevim jaky slabiny ma ta motorka. Ja osobne bych kvuli 10 konim 30000 nevyhodil. To bych vazne radsi koupil jinej stroj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Naposledy editováno 16.01.2010 13:59:20
sooky>Zvedat vykon u R1 kdyz jezdis po normalnich silnicich? Sundej si ten kapesnik z čela a kašli na to (nebo pokud máš dost zbytečných peněz )
když nevíš jak majkl jezdí tak bych si ten příspěvek odpustil jelikož je mimo mísu, většinou to říkaj ty co si myslej že každej jezdí jako oni
Jak by jsi vysvetlil ze chudej motor ma zpravidla vyssi egt? Proc?
Bude nachylnejsi bohatsi nebo chudsi motor k detonacim? a proc?
Kolik jsi naladil kompletnich jednotek, nejen palivovych map (vc.ign, atd.), popripade v jake jednotce?
zajima me to protoze zjistuju ze 7let asi delam neco blbe a presnej opak
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
Btw., máme tady někde poblíž nějakou tu brzdu, kde mi můžou zjistit zda to mám správně nastaveno? Ne jen změřit výkon..?
Naposledy editováno 16.01.2010 17:22:51
mateSAS>jedna ze zivota - kdyz jsme jezdili na simsonech, "stelovali" karburatory (proste se v tom porad hrabali, pac byl vecne bordel v benzinu z rezavych kanystru) ... tak bohatost jsme resili stylem nastavit vyssi volnobeh a pak tocit bohatostnim sroubem ... otacky (potazmo vykon) rostly az na nejakou mez a kdyz se obohacovalo dal, tak zase zacaly klesat ...
takze to, ze by hooodne paliva bylo doobre bych zrovna taky netvrdil :)
Bože bože..nic ve zlým, ale nechal bych si poradit..respektive vysvětlit jak to fachčí...
divej, zvyšovals bohatost tak dlouho až najednou to začlo klesat ty otáčky..proč? protože jsi tam nacpal už moc dílů benzínu a počet dílů vzduchu byl furt stejnej...takže co? takže jsi překročil určitej poměr kdy to ještě jede...
základ podobných zvýšení výkonu je v tom, že aby to jelo musíš dostat do válce krz ventily víc paliva- aby tohle větší množství paliva mohlo účinně shořet potřebuje k tomu v určitym poměru taky víc dílů vzduchu... a to vše narvu do stále stejnýho kompresního prostoru...a světe div se vono to jede líp... (aneb tahá to jak kráva)
takže to s tou chudou směsí jsme vyřešili..doufám-pokud to takhle praktikuješ, že se snažíš ochudit směs, tak výrazně přehříváš všechny součásti ;)
toť vše.. zatim zdarec chlapci :)
Majklr1>Takze se ptam:Jdou svody ze starsiho modelu na muj model???
Ja si myslim ze pokud to ty motory maji stejne vrtani, zdvih a casovani ventilu tak pak by to melo fungovat na 100%. Samozrejme se to musi vsechno vyladit a to bude asi dalsi investice do neceho v cem se budou dat poladit ty vstriky.
2 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
proto by se mel pouzit powercommander aby se to doobohatilo, coz tedy ve vysledku znamena, ze se do motoru dostane vic smesi = vic vykonu
me koncovka Yoshimura prida cca 8 koni oproti originalu (obe varianty s KN filtrem),mereno na brzde v jeden den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
Athlan:Takze ty tam mas akrap system a spodek ti to nejak neubralo??je to prece skoda ho ztratit dyt vis ne??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Včera v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |