globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 10:18 | Nahoru | #211
Cetl jsem jen par prispevku, takze nevim, jestli to tu uz nekdo predemnou nepsal. Me ta napadla jedna vec. Sice tu zasadni nevim a to, zda se to nejakym zpusobem zkouma, ci ne. Ale tak nejak bych si tipl, ze normalně ne a udela se to v pripade pozadani z nektere strany, takze bud pojistovny a nebo toho vinika. Kdyz by se na to prislo, tak si myslim, ze se to bude klasicky klasifikovat jako jizda bez ridicskeho opravneni... coz teda nevim jake ma dusledky... Ale jak rikam, nesetkal jsem se s tim, to jen tak co si myslim, takze zadny velky prinos k diskuzi...

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 10:51 | Nahoru | #212
Noo už tu byl i jeden z praxe. Jinak mooc mi vadí to posuzování psychické zdatnosti podle věku - největší střelci co znám mají mezi 35-50ti takže v kolika letech je jako člověk připravenej na neomezenej výkon - v 70ti?? :\

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 12:24 | Nahoru | #213
sice nemam tam velkej vykon...

ale mam 70ccm a ladenej vyfuk... srazil mee borec, resila to i pčr a jediny co udelali, tak ze jsme si dejchli, napsali nam na papir ze dechova zkouska negativni na lakohol, jemu dali flastr za nehodu a pojistovna toto vubec neresila... a to jsem mel totalku za 60 000 kč

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 12:36 | Nahoru | #214
kuba104> Buď rád.

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 12:56 | Nahoru | #215
z toho teda uchcávám, zatím tu padli 2 příklady z praxe, v těch to pojišťovna nezahrála do autu (laďák či psanej výkon), ale stejně pak dostanou odpověď, že měli štěstí , zajímavé, že tu zatím nikdo nepsal opačnou zkušenost; přece kurva psanej výkon nebo laďák nemá vliv na to, že mi někdo nedá přednost nebo přehlídne v zrcátku
to je stejně ujetej princip jako to, že někomu, kdo na moto vážně neboural(ač je takových lidí většina) zabedněnci odpoví, že měl jenom štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 13:01 | Nahoru | #216
--VinCenzo--> Tím zabedněncem myslíš mimo jiný mě? Trocha slušnosti a respektu k názoru ostatních by ti neuškodila.
Samozřejmě že měl štěstí, pokud budeš logicky přemýšlet, tak nikde se nehraje na papíry, ale na skutečnej stav. To znamená mít papíry na 50 ccm neznamená, že můžeš řídit cokoli s TP na 50 ccm, ale jen motorku, co má skutečně 50 ccm. Tzn. že se jedná o řízení bez řidičského oprávnění - tj. trestný čin. Nepřišlo se na to, takže měl štěstí. Chceš na tom něco rozporovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 13:16 | Nahoru | #217
Dave81> za prvé -Pojem jsem zabedněnci použil ve druhém odstavci v jiném kontextu, protože už jsem na pár takových narazil a jestli to máš potřebu vztahovat na sebe, abys to tu mohl pojmout militantně , prosím jak je libo
za druhé - Přečti si vlákno od začátku do konce, to co jsi napsal se tu už řešilo ze všech stran a drtivá většina zúčastněných tu jen teoretizovala, jen dva tu uvedli příklad z praxe s výše popsaným výsledkem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 13:18 | Nahoru | #218
--VinCenzo--> Já vidím dobře, že se jedná o druhý odstavec, který začína slovy o tom, že to je stejně ujetej princip, proto se ptám, jasnou odpověď jsem ale nedostal.
Stejně jako na to, zda chceš něco rozporovat v tom, z čeho máš problém udržet moč a to, že kuba104 má bejt rád, protože měl kliku, že to takhle dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 13:31 | Nahoru | #219
Dave81> dostal -> přeber si to jak chceš
já diskutuju slušně a ostrý slova na někoho směřuju jen když se mě hodně dotkne; pokud chceš to co psal kuba104 nějak zpochybnit, tak to udělej nějakou jinou zkušeností - odpovědi typu měl jsi štěstí akorát zasírají vlákno, protože se to nedá nijak dokázat, jestli je to výjimka nebo princip - autor vlákna chtěl hlavně precedenty, takže ti teď slušně přímo odpovídám, že tvůj původní příspěvek byl k ničemu a nemá pro tohle vlákno přínos, stejně jako tohleto naše handrkování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 13:39 | Nahoru | #220
--VinCenzo--> Napsal jsem mu "buď rád" - tím jsem myslel, že měl kliku, že to takhle dopadlo. Sám podobnej zážitek osobně nemám, jezdim na tom, na co mám papíry. Před rokem mě ale trefil kluk na simsonu, co neměl papíry žádný. Nebylo co řešit, je viník + řízení vozidla bez oprávnění. To je ale trochu jiný případ, obsah motorky se nemusel zkoumat. Ovšem pokud by v případě kuby104 byla pochybnost a protistrana by dala podnět k šetření, policie by ho musela provést. Výsledek je jasný všem. Pokud ti pořád připadá, že můj příspěvek byl bezpředmětnej a zbytečnej, je to tvůj názor a už není dál mým zájmem ti ho vyvracet. Ono většina průserů občas projde a občas taky ne. A většina debat na fóru bude vždy teoretická, ale i teoretická rada má svoji váhu. Aspoň pro někoho, tobě je koukám málo. Apokud si ty tohle vlákno četl celé, tak víš, že svůj názor, na základě kterého jsem reagoval na kubu104 jsem zde již vyjádřil.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 15:08 | Nahoru | #221
Dave81> tenhle nebyl, tohle byla nějaká odpověď a ne holá věta

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 16:34 | Nahoru | #222
ano, chtěl jsem hlavně názory těch, co se jim něco podobného stalo tj. z praxe samozřejmě neuškodí teorie, jak by to mělo být správně a podle zákona. Jen všichni dobře víme že často zákon a praxe jsou dvě odlišné věci......

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 17:29 | Nahoru | #223
ptaak> tak hlavně právo není exaktní věda s jednoznačným výkladem, takže příklady z praxe jsou pro řešení téhle otázky nejužitečnější, i když to poskytne stejně jen odpověď jak by se to ASI pak řešilo

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 17:43 | Nahoru | #224
sharkis> jojo a koneckonců od 18 let jsem za sebe zodpovědnej i za svoje jednání, takže celý je to postavený nahlavu, a to že je někdo starej neznamená, že umí jezdit a to samý naopak .. jak si tady někteří (o sobě) myslí.. ámen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 18:57 | Nahoru | #225

sharkis>prackarr>

P.S. K mému příkladu Tvými slovy (aneb malá parafráze):

Je jen tvůj problém, že jsi nepoznal, že má lešení vadu materiálu - zákon hovoří jasně... Podle doslovného výkladu zákona to máš sečtený taky, ale otázka je trochu jinde - jak si to mohl vědět?

Opravdu si myslíš, že to takhle funguje? neřekl bych - prostě náhoda, tys za to nemohl, nemohl jsi tomu zabránit (leda že bys tahal všechny trubky na RTG Byl bys nevinnen a volnej

P.S. dneska jsem si špatně zakryl pusu a kejchnul na 2 lidi... asi ode mě tu rýmu chytnou Nezabásnou mě kvůli tomu?????

P.P.S. Moc dobře si pamatuju, že jsem se s Váma jednou hádal na nějákym enduro vlákně a vy jste mi řekli, abych radši šel radit lidem na vlákna s 25kW, když vim o enduru velký hovno Tak jsme tu. Tady mě už takhle nevylejete - čerpám z ověřenejch informací a hlavně z praxe dlouholetého policisty, kterého dobře znám a probrali jsme snad všechny skulinky silničního zákona takže asi tak Opravdu mám teď velkou chuť napsat něco podobného, jako jste tenkrát vy napsali mě - ve smyslu běž radit tam, kde se vyznáš (nic proti Tobě, v některých věcech se občas i shodujeme)

E: písmenka


Na toto ti povím jen tolik,že prostě nemáš pravdu.
Ty jsi zodpovědnej za jakékoliv jednání,které někoho poškodí. Jen se toto jednání dělí na dvě skupiny: úmysl a nedbalost.
Úmysl je,když víš,že je moto otevřená a ty přesto jedeš.
Nedbalost je ,když to nevíš,ale jedeš.
Tvůj argument,že znáš policistu,co léta dělá to či to neberu,protože ti neposuzují vinu,na to je soud,a navíc-oni kolikrát ani neznají zákony.
Na toto je rozhodně lepší rada právníka,jak policajta.
Krom toho,když už o tom mluvíš,tak můj švagr dělá ü nehodovky a prastrýc mé ženy je bývalý policejní rada "Vacátko". ing.Miloslav Dočekal,možná ti to jméno něco řekne. A to byla kurva šajba u policajtů..
Ale i to je k hovnu,protože oni ty zákony mají v paži. Dělají jen to,co musí.
Podnětem k šetření není ten policajt,ale "protistrana,nebo pojišťovna. Oba proto,že se chtějí vyvléct z placení škody.
Prostěpokud pojedeš na motorce,na kterou nemáš papíry,jsi v prdeli,když to praskne,a je jedno,jestli jsi o tom věděl nebo ne.
Ostatní řeči jsou jen pokus o okecání,co platí na babičku,ale ne na právníky,co se vyznaj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:15 | Nahoru | #226
prackarr> Když myslíš Kdyby to bylo tak horký, tak pochybuju o tom, že by byla drtivá většina těchto motorek otevřená, protože by to bylo o hubu

navíc i u toho příkladu s lešením je vidět to, že to nemusí dopadnout katastrofálně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:17 | Nahoru | #227

sharkis>prackarr> Když myslíš Kdyby to bylo tak horký, tak pochybuju o tom, že by byla drtivá většina těchto motorek otevřená, protože by to bylo o hubu

navíc i u toho příkladu s lešením je vidět to, že to nemusí dopadnout katastrofálně


Ono to o hubu je,ale nikdo to neřeší. Zatím. Je to jen otázka času,to mi věř.

A co se týče toho lešení. Ty nevíš,jak to dopadlo s tím lešením v Brně?

2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:19 | Nahoru | #228
Ja to necetl vubec,jen me to zajima jak to dopadlo...pripadne kdyz mas strach ze to budou zkoumat a jde o dost penez z pojistky,proc to nenechas uskrtit tak jak to melo byt??

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:25 | Nahoru | #229
NoFear4> z tohohle vlakna uz jednoznacnej zaver nevypadne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:29 | Nahoru | #230
NoFear4> jde o to že já a ostatní co mají 25kw v TP chtějí mít jen v TP. Kdyby jsme chtěli mít 25kw v reálu tak by potom nebylo co řešit a vše bylo ok. a při představě kolik by stálo škrcení, a jelo by to o něco líp než otevřená dváca......... jo jen si řekněte že sem mladej blázen, a někteří mě i popřejí ať se co nejdřív zabiju

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:31 | Nahoru | #231
ptaak> aha ja myslel ze se to skutecne stalo...to je v pohode klidne zacni na 178PS litru,da se to prezit
tech 25kw je dle vyhlasky podle veku,nebo podle odjezdenych let?kdy muzes mit neomezeny vykon nevis?

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:32 | Nahoru | #232
prackarr> za vady materiálu jako takovou nezodpovídá majitel lešení, ale výrobce; jak psal sharkis, když člověk, co postavil lešení dodržel normy nemůžou mu nic, jak měl jako borec vědět že je někde v oceli bublina např.
nejsem právník ani toho student, ale zrovna tuhletu aplikaci jsme ve škole hodně řešili

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:33 | Nahoru | #233
ptaak> ser na ně , ale jezdi s tím, že to není GTAčko a když se jednou vypneš tak už reload nejde

Naposledy editováno 13.01.2010 19:34:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:38 | Nahoru | #234

--VinCenzo-->prackarr> za vady materiálu jako takovou nezodpovídá majitel lešení, ale výrobce; jak psal sharkis, když člověk, co postavil lešení dodržel normy nemůžou mu nic, jak měl jako borec vědět že je někde v oceli bublina např.
nejsem právník ani toho student, ale zrovna tuhletu aplikaci jsme ve škole hodně řešili


Tak naposled: Firma namontuje škrtící sadu,dá štempl do techničáku,ta to vymontuješ a pak nastane to PAK. Kdo myslíš,že to odsere? ty,nebo ta firma? Ty se bnudeš vymlouvat na kdekoho,a on na tebe. Jak myslíš,že to posoudí?
Když už tu tak suverénně radíš,byl by jsi taky takový suverén,až by došlo na lámání chleba?

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:49 | Nahoru | #235
NoFear: 25kw je dle věku...takže v 21 máš neomezený áčko a mužeš si koupit erjedna a bude to první motorka na který sedíš třeba
VinCenzo: jo vždyť jo, vim že to není GTA a ono to stejný je i na mojí dváce, proto mě to zajimalo taky

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 19:52 | Nahoru | #236
prackarr> je jasný že se to bude časem řešit Ale zatim jsou v otmhle státě mnohem důležitější věci, co se musej vyřešit, takže nějáká novela zákonu o 25kW je celkem v nedohlednu Ohledně tý co se chystá, tak tu bych uvítal Udělal bych si papíry už teď a měl bych pokoj

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 20:00 | Nahoru | #237
No mě je vcelku jedno, že se náctiletí s omezeným ŘP proháněj na papírově seškrcených motorkách, ale jakmile nějakej takovej mi způsobí(nebo někomu z rodiny) svou jízdou škodu či jinou újmu a já to rozdejchám, tak první co budu požadovat bude expertiza jeho motocyklu zda výkon uvedený v TP odpovídá jeho omezenému ŘP...Třeba kámoše sejmulo auto, on jel na motorce, která neodpovídala jeho skupině v ŘP(měl jen do 50ccm), no zaplakal, automaticky to byla jeho vina, jelikož neměl na tý motorce co dělat. Policajti mu řekli, jo mladej kdyby jsi jel na 50tce tak by jsi se na něm mohl krásně zahojit....následovala pokuta 6tkč a rok zákaz řízení v roce 2005...Takže si klidně jezděte dál, ale počítejte s tím, že až dojde na to pomyslné lámání chleba tak si ponesete důsledky, nikdy nevíte do koho to, nebo někdo do vás nakouří a třeba tuto expertizu bude požadovat....

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 20:05 | Nahoru | #238

dewwil>No mě je vcelku jedno, že se náctiletí s omezeným ŘP proháněj na papírově seškrcených motorkách, ale jakmile nějakej takovej mi způsobí(nebo někomu z rodiny) svou jízdou škodu či jinou újmu a já to rozdejchám, tak první co budu požadovat bude expertiza jeho motocyklu zda výkon uvedený v TP odpovídá jeho omezenému ŘP...Třeba kámoše sejmulo auto, on jel na motorce, která neodpovídala jeho skupině v ŘP(měl jen do 50ccm), no zaplakal, automaticky to byla jeho vina, jelikož neměl na tý motorce co dělat. Policajti mu řekli, jo mladej kdyby jsi jel na 50tce tak by jsi se na něm mohl krásně zahojit....následovala pokuta 6tkč a rok zákaz řízení v roce 2005...Takže si klidně jezděte dál, ale počítejte s tím, že až dojde na to pomyslné lámání chleba tak si ponesete důsledky, nikdy nevíte do koho to, nebo někdo do vás nakouří a třeba tuto expertizu bude požadovat....


A votom to celý je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 20:26 | Nahoru | #239

prackarr>Tak naposled: Firma namontuje škrtící sadu,dá štempl do techničáku,ta to vymontuješ a pak nastane to PAK. Kdo myslíš,že to odsere? ty,nebo ta firma? Ty se bnudeš vymlouvat na kdekoho,a on na tebe. Jak myslíš,že to posoudí?
Když už tu tak suverénně radíš,byl by jsi taky takový suverén,až by došlo na lámání chleba?

tenhle příklad jsem teda nemysle, to bych byl asi v prdeli; myslel jsem to, že koupím moto s psanýma 25kW ale bude mít plnej výkon - už tu jeden psal, že mu nedalo auto přednost, pojišťovna pak při expertíze zjistila, že výkon neodpovídá, ale následnej soud vyhrál, poněvadž mu neprokázali, že si to úmyslně odškrtil(lidé od daného fochu to nazývali tak, že "byl uveden v omyl" a tudíž se ve symslu zákona neprovinil, to byl jeden z příkladů z praxe)

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

13.1.2010 v 20:27 | Nahoru | #240
jo a ještě dodatek, co bych byl já je ve hvězdách, poněvadž jsem v téhle situaci nebyl - ptaak má recht, že si zjišťuje, jak se má zařídit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist