1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
ale mam 70ccm a ladenej vyfuk... srazil mee borec, resila to i pčr a jediny co udelali, tak ze jsme si dejchli, napsali nam na papir ze dechova zkouska negativni na lakohol, jemu dali flastr za nehodu a pojistovna toto vubec neresila... a to jsem mel totalku za 60 000 kč
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
to je stejně ujetej princip jako to, že někomu, kdo na moto vážně neboural(ač je takových lidí většina) zabedněnci odpoví, že měl jenom štěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Samozřejmě že měl štěstí, pokud budeš logicky přemýšlet, tak nikde se nehraje na papíry, ale na skutečnej stav. To znamená mít papíry na 50 ccm neznamená, že můžeš řídit cokoli s TP na 50 ccm, ale jen motorku, co má skutečně 50 ccm. Tzn. že se jedná o řízení bez řidičského oprávnění - tj. trestný čin. Nepřišlo se na to, takže měl štěstí. Chceš na tom něco rozporovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
za druhé - Přečti si vlákno od začátku do konce, to co jsi napsal se tu už řešilo ze všech stran a drtivá většina zúčastněných tu jen teoretizovala, jen dva tu uvedli příklad z praxe s výše popsaným výsledkem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Stejně jako na to, zda chceš něco rozporovat v tom, z čeho máš problém udržet moč a to, že kuba104 má bejt rád, protože měl kliku, že to takhle dopadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
já diskutuju slušně a ostrý slova na někoho směřuju jen když se mě hodně dotkne; pokud chceš to co psal kuba104 nějak zpochybnit, tak to udělej nějakou jinou zkušeností - odpovědi typu měl jsi štěstí akorát zasírají vlákno, protože se to nedá nijak dokázat, jestli je to výjimka nebo princip - autor vlákna chtěl hlavně precedenty, takže ti teď slušně přímo odpovídám, že tvůj původní příspěvek byl k ničemu a nemá pro tohle vlákno přínos, stejně jako tohleto naše handrkování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
sharkis>prackarr>
P.S. K mému příkladu Tvými slovy (aneb malá parafráze):
Je jen tvůj problém, že jsi nepoznal, že má lešení vadu materiálu - zákon hovoří jasně... Podle doslovného výkladu zákona to máš sečtený taky, ale otázka je trochu jinde - jak si to mohl vědět?
Opravdu si myslíš, že to takhle funguje? neřekl bych - prostě náhoda, tys za to nemohl, nemohl jsi tomu zabránit (leda že bys tahal všechny trubky na RTG Byl bys nevinnen a volnej
P.S. dneska jsem si špatně zakryl pusu a kejchnul na 2 lidi... asi ode mě tu rýmu chytnou Nezabásnou mě kvůli tomu?????
P.P.S. Moc dobře si pamatuju, že jsem se s Váma jednou hádal na nějákym enduro vlákně a vy jste mi řekli, abych radši šel radit lidem na vlákna s 25kW, když vim o enduru velký hovno Tak jsme tu. Tady mě už takhle nevylejete - čerpám z ověřenejch informací a hlavně z praxe dlouholetého policisty, kterého dobře znám a probrali jsme snad všechny skulinky silničního zákona takže asi tak Opravdu mám teď velkou chuť napsat něco podobného, jako jste tenkrát vy napsali mě - ve smyslu běž radit tam, kde se vyznáš (nic proti Tobě, v některých věcech se občas i shodujeme)
E: písmenka
Na toto ti povím jen tolik,že prostě nemáš pravdu.
Ty jsi zodpovědnej za jakékoliv jednání,které někoho poškodí. Jen se toto jednání dělí na dvě skupiny: úmysl a nedbalost.
Úmysl je,když víš,že je moto otevřená a ty přesto jedeš.
Nedbalost je ,když to nevíš,ale jedeš.
Tvůj argument,že znáš policistu,co léta dělá to či to neberu,protože ti neposuzují vinu,na to je soud,a navíc-oni kolikrát ani neznají zákony.
Na toto je rozhodně lepší rada právníka,jak policajta.
Krom toho,když už o tom mluvíš,tak můj švagr dělá ü nehodovky a prastrýc mé ženy je bývalý policejní rada "Vacátko". ing.Miloslav Dočekal,možná ti to jméno něco řekne. A to byla kurva šajba u policajtů..
Ale i to je k hovnu,protože oni ty zákony mají v paži. Dělají jen to,co musí.
Podnětem k šetření není ten policajt,ale "protistrana,nebo pojišťovna. Oba proto,že se chtějí vyvléct z placení škody.
Prostěpokud pojedeš na motorce,na kterou nemáš papíry,jsi v prdeli,když to praskne,a je jedno,jestli jsi o tom věděl nebo ne.
Ostatní řeči jsou jen pokus o okecání,co platí na babičku,ale ne na právníky,co se vyznaj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
navíc i u toho příkladu s lešením je vidět to, že to nemusí dopadnout katastrofálně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
sharkis>prackarr> Když myslíš Kdyby to bylo tak horký, tak pochybuju o tom, že by byla drtivá většina těchto motorek otevřená, protože by to bylo o hubu
navíc i u toho příkladu s lešením je vidět to, že to nemusí dopadnout katastrofálně
Ono to o hubu je,ale nikdo to neřeší. Zatím. Je to jen otázka času,to mi věř.
A co se týče toho lešení. Ty nevíš,jak to dopadlo s tím lešením v Brně?
2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
nejsem právník ani toho student, ale zrovna tuhletu aplikaci jsme ve škole hodně řešili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
--VinCenzo-->prackarr> za vady materiálu jako takovou nezodpovídá majitel lešení, ale výrobce; jak psal sharkis, když člověk, co postavil lešení dodržel normy nemůžou mu nic, jak měl jako borec vědět že je někde v oceli bublina např.
nejsem právník ani toho student, ale zrovna tuhletu aplikaci jsme ve škole hodně řešili
Tak naposled: Firma namontuje škrtící sadu,dá štempl do techničáku,ta to vymontuješ a pak nastane to PAK. Kdo myslíš,že to odsere? ty,nebo ta firma? Ty se bnudeš vymlouvat na kdekoho,a on na tebe. Jak myslíš,že to posoudí?
Když už tu tak suverénně radíš,byl by jsi taky takový suverén,až by došlo na lámání chleba?
VinCenzo: jo vždyť jo, vim že to není GTA a ono to stejný je i na mojí dváce, proto mě to zajimalo taky
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
dewwil>No mě je vcelku jedno, že se náctiletí s omezeným ŘP proháněj na papírově seškrcených motorkách, ale jakmile nějakej takovej mi způsobí(nebo někomu z rodiny) svou jízdou škodu či jinou újmu a já to rozdejchám, tak první co budu požadovat bude expertiza jeho motocyklu zda výkon uvedený v TP odpovídá jeho omezenému ŘP...Třeba kámoše sejmulo auto, on jel na motorce, která neodpovídala jeho skupině v ŘP(měl jen do 50ccm), no zaplakal, automaticky to byla jeho vina, jelikož neměl na tý motorce co dělat. Policajti mu řekli, jo mladej kdyby jsi jel na 50tce tak by jsi se na něm mohl krásně zahojit....následovala pokuta 6tkč a rok zákaz řízení v roce 2005...Takže si klidně jezděte dál, ale počítejte s tím, že až dojde na to pomyslné lámání chleba tak si ponesete důsledky, nikdy nevíte do koho to, nebo někdo do vás nakouří a třeba tuto expertizu bude požadovat....
A votom to celý je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
prackarr>Tak naposled: Firma namontuje škrtící sadu,dá štempl do techničáku,ta to vymontuješ a pak nastane to PAK. Kdo myslíš,že to odsere? ty,nebo ta firma? Ty se bnudeš vymlouvat na kdekoho,a on na tebe. Jak myslíš,že to posoudí?
Když už tu tak suverénně radíš,byl by jsi taky takový suverén,až by došlo na lámání chleba?