1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
assassin> zakaznik ma na grafu 20 a je taky happy...
HONDA
happy dreams
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
assassin>nooo ale ono DK racing to nebudou posuzovat uplne nestrane... nereknou ti ze ten vyfuk za 50tis + PC za 15tis + ladeni, filtry atd dalsich 10tis ti prihodi 9koni a ze navic je to ve finale 150koni... kdyz i serie ma napsano 160koni.. to proste blbe vypada a nekterejm lidem se blbe vysvetluje ze jejich uzasna 160ps motorka (podle letaku) ma s bidou 140ps ... tak se proste grafy udelaji jak je chce zakaznik videt.. "akrapovic" za 50tisic prida 20procent atd... nemam zadnej dukaz ze to tak DK dela, ale ty jejich vysledky jsou podezrele dobry a tak je to i mozny.. coz bych videl neco jako s tim stacenim... stejny auto o 100tis min a zakaznik je happy... motorka ktera jede lip nez serie, sice je tam jen 10koni navrch, zakaznik ma na grafu 20 a je taky happy...
Prvně ses na to mohl podívat a přečíst, co jsem napsal - jednu větu. Já tu nic nepsal o tom, že Ti výfuk přidá 20%(to jsem zpochybňoval i Donymu). Boha jeho. Hrušky a jablíčka.
Já jen napsal, že podle dkracing není 954 slabší než ZX94 98 a GSXR 750.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
GRASSEL>Bubrak ZX10R> špatně bubro, je to power of dreams - síla snů - je to pravdivý protože Honda a Honďáci žijou jen ve snech
Jenže Ti honďáci tady netvrdí furt dokola, že je jejich mašina nejlepší, narozdíl od Bubraka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Danielos>Jenže Ti honďáci tady netvrdí furt dokola, že je jejich mašina nejlepší, narozdíl od Bubraka.
Ale prdlacky. Dycky za muj zivot kdyz se nekde mluvilo ze je nejaka znacka nejlepsi, tak to byla Honda. Proti tomu sem zacal bojovat a koukam, ze to nese ovoce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Bubrak ZX10R>Ale prdlacky. Dycky za muj zivot kdyz se nekde mluvilo ze je nejaka znacka nejlepsi, tak to byla Honda. Proti tomu sem zacal bojovat a koukam, ze to nese ovoce.
Já to říkal, že máš z hondy komplex Teď jsi to přiznal na plnou hubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Danielos>Já to říkal, že máš z hondy komplex Teď jsi to přiznal na plnou hubu
Nemam, ja jen borim komplexy hondaru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Bubrak ZX10R>Nemam, ja jen borim komplexy hondaru.
bohužel sis naběhl a z toho se nejde vykroutit. Stejně budeš v tom pokračovat, jen bych doporučoval se furt neopakovat, vypadá to, jako bys neměl nic víc proti hondě
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Danielos> bohužel sis naběhl a z toho se nejde vykroutit. Stejně budeš v tom pokračovat, jen bych doporučoval se furt neopakovat, vypadá to, jako bys neměl nic víc proti hondě
Nic vic proti Honde taky nemam. Proste obecne - Honda byla driv spolehliva mechanicky, vycnivala nad japonce, ale tak od 94-96 se to srovnalo, navic se ukazalo ze ze zminenych duvodu je na tom spis hur. Proto mi vadi, kdyz nekdo porad vytahuje Hondu jako nejspolehlivejsi a Honda je Honda atd. Proto sem si dovolil vyrazit proti ni. A dokud na ty regulatory, cerpadla atd. budou hondari zapominat, tak se holt budu opakovat a pripominat jim to. Neda se nic delat.
Jinak treba auta se mi Hondy libej a klidne bych nejaky mel. Hondu sem sam mel, 954RR, a brachovi sem sam Hondu doporucil, kdyz chtel kdysi neco levnyho a vychazelo to na r.v. do 95, tam bylo CBR proste asi nejlepsi volba. Na ty Honde sem makal aby moh bracha vyject (byla po nehode). Blbe se shanela guma na predek. Po navratu z Italie mu shorel regulator a alternator a pak po roce sme ztratili asi 3 hodiny na dovoleny kdy se to uchlastalo. Takze vim, co Honda obnasi. Jen sem takovej protipol, aby to bylo fer.
2 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Akorát mě sere to věčný nejede,nuda,slabý atd..S každou motorkou se dá řádit a nuda to v žádným případě být nemusí, to je holt o každým kdo jak si to umí zařídit..
..Roko..>JJ spolehlivost Hond je přežitek..Jak píšeš cirka do 95týho byly natom Hondy nejlíp, pozdějším Blejdům lítaly kliky z motorů a regulátor je skoro standart.
Akorát mě sere to věčný nejede,nuda,slabý atd..S každou motorkou se dá řádit a nuda to v žádným případě být nemusí, to je holt o každým kdo jak si to umí zařídit..
No Honda mela dycky nejslabsi motory vuci konkurenci, mozna i proto dyl vydrzela mechanicky. Zas to dohanela lepsim podvozkem,brzdama. Ja to vidim tak, ze az v 02 dohnala 954RR Yamahu R1 z 98. Nicmene posledni Faros 08+ uz konecne jede i motorove.
Ze je Honda uzivatelsky prijemna a motorove hodnejsi, to je proste znama vec, nejen u nas.
Nedavno sem cetl nejaky forum v USA o Ninjach a psali tam, ze nova ZX10 bude az v 2011, a ze ji hrozne prekopaj, ze jim ted nejde o max vykon, ale o to aby se lepe prenesl na silnici a aby byla pro uzivatele prijemnejsi. A nekdo tam napsal, ze se mu to asi nebude libit, ze kdyby chtel neco 'easy riding' tak ze si koupi Hondu. Proste je to tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
1 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Dony929>Bubrak ZX10R> Jinak Bubro jak tady furt řikáš o ty svý 98 jak nátahla 954,že má honda slabší motor...Je to prostě kravina....Možná ta tvoje A Z NAKEJCH OTACEK NA NAKOU RYCHLOST!!.... myslím že jsi říkal ze 4ky v nakejch otackach...Kontretne proti tvy Ninje sem nikdy nejel,ale jel jsem proti 00 na 929 a jezdil jsem i na 98 na 929kach sem jezdil na 4rech a vsechny jezdily líp jak obě ninji A 954 jede lééépe než 929... Skus to ve 30 na jedničku a 954 ninju natahne tak že už jí pak nedoženeš!!
Jezdil jsem na bratrancovo 954ce a pro mě hruza na ovladatelnost,on si pak jednou pujčil ninju a to samé ,proste každému vyhovuje neco jiného a určite na tom není ninja 98 lépe jak 954ka a to výkonem a i jinýma vlastnostma.Ninja je proste jinak zpřevodovaná a pak se zdá že má větší silu a jede lépe ,když budu kawu trápit a točit jí, tak kde honda řadí druhej stupen má už kawa davno trojku ,tudíž ztráta času při řazení a honda by měla ujet. Nemyslím si že honda pojede o moc vic jak kawa ,ale ten vyšší vykon se někde projevit musí. To ale nemění nic na tom že - honda je hujdaNaposledy editováno 12.01.2010 18:31:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
3 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
Dle příspěvku v tomto topicu presne vypovida o urovni tohoto fora..
-jeden ve dvacetiletech ma zkusenosti na rozdavani s jeho prvnim japoncem (929)a predchozimi silnymi stroji 50ccm poválečné výroby
-zkusenosti nabral hlavne studovanim grafu z DK racingu
-druhy neumi jezdit zatacky a chce jen max vykon na rovinky a tam umí hodně dobe tahat(umění )a všude cpe svoje zimní fotky
-na tretiho je litr od suzy tak slabej ze proste hald musel vyhodit priveru bo von pyčo jezdí jen na 9000 otáček a víc
-za prvý - přívěru jsem vyhodil (kdybys četl) protože se srala (jakožto u K1 bývá)
-za druhý - chtěl jsem jí tam dát a přemejšlel jsem o tom ale motorka je živější ve vrchu a já potřebuji hlavně vršek, ale nebudu tě tady odkazovat jak malej kluk na lidi co se mnou jeli
-za třetí stačí říct a rád se s tebou projedu
1 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
a seriova 929 ma v realu vetsi vykon nez K1? zajimavy...
ad ti co se jim nezda ze devitky ninji jedou vic nez 929 ... kolik z vas na te kawe jezdilo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
GREGOR79>Jezdil jsem na bratrancovo 954ce a pro mě hruza na ovladatelnost,on si pak jednou pujčil ninju a to samé ,proste každému vyhovuje neco jiného a určite na tom není ninja 98 lépe jak 954ka a to výkonem a i jinýma vlastnostma.Ninja je proste jinak zpřevodovaná a pak se zdá že má větší silu a jede lépe ,když budu kawu trápit a točit jí, tak kde honda řadí druhej stupen má už kawa davno trojku ,tudíž ztráta času při řazení a honda by měla ujet. Nemyslím si že honda pojede o moc vic jak kawa ,ale ten vyšší vykon se někde projevit musí. To ale nemění nic na tom že - honda je hujda
Ale houbeles. ZX9R 98 byla prvni seriova moto, ktera dala 1/4 mile pod 10 vterin, byla rychlejsi nez R1 a byla rychlejsi nez 954. ZX9R ma 143 bez naporu a s naporem asi 151. 954 ma 150 na papire, ale ve skutecnosti ma o dost min. To je asi ten rozdil. ZX9R ma vyssi maximalku nez R1 i 954. Takze to vubec neni o zprevodovani, proste motorove je Kawasaki na spici, v te dobe porazila vetsi objemy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |