2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
pylot>Kdesi sem slysel nazor ze novy supersporty se daj poradne zajet snad jen na okruhu protoze je potreba jet nepravidelne a zadna plynulost. Porad pridavat a ubirat a na silnici bys takhle vlastne delal peknej bordel v provozu. Tim nemyslim okruh kvuli tomu aby to nekdo hnal co to jde. Jen ze je tam idealni moznost jet prave tak jak to ten motor potrebuje.
no já zas slyšel pravej opak protože v provozu jsou jiný režimy záteže a pro motor nejlepší, to samé jak jsem slyšel u aut. Někdo si koupí nový auto s kterým jezdí povětšinou na dálnicich a zajízdět to v režimu třeba 500km ve 3tis otáček motoru asi neni to pravé a i v manuálech to tak píšou...měnte různé režimy otáček motoru... a co jsem viděl i nějaký race manuály na motorky tak tam taky píšou pro nové motory zaíždění třeba:Up to 100km/below 5000rpm atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
BTW: zdroj techhle informaci je tusim z nejakyho clanku co odnekud sebral Nejt a na svforu se nad tim docela zakecali. Bylo to moc zajimavy.
Naposledy editováno 08.01.2010 23:11:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
adamosr1>YOSH_BOY> No jo to je na pytel, ale je lepší to vydržet, než pak posrat nějak motor tím že to nevydržíš a dáš mu plnej po ujetí 400 km. Motor to třeba může vydržet ale zkráti se jeho životnost a co já vím. Určitě mě kamoš říkal že měl psaný v manuálu do 1000 km netočit plnej plyn.
jo tak nějak kámoš si taky zajíždel nfunglovku a do první výměny oleje snad do 6tis. Jo a ještě mi taky jednou jeden dědek řikal: jaký si to zajedeš, tak ti to bude jezdit, takže když s tim budeš jezdit jak posranej, tak ti to taky tak bude jezdit mladej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
YOSH_BOY>pylot> do 100km otáčky pod 5tis. Nevim no já zajíždet v tomhle stylu na okruhu a pak třeba dalších 100km točit třeba jen do 7tis tak se tam unudim...
No hele ja nebudu zvatlat nesmysly a radsi sem hodim to co vystrachal primo nejt. Procti to je to opravdu docela zajimavy. zajizdeni2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
takze koupite novou moto, mate ji zajizdet, ale par dni predtim byla na brzde v omezovaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Naposledy editováno 08.01.2010 23:43:46
pylot>YOSH_BOY> Zas ber to tak ze fabrika nema zajem na tom abys mel motor co se vykonovy stranky tyce ve 100% stavu. Ji jde pouze o to aby si pojistila ze ten motor vydrzi co nejdyl.
já myslim že má zájem abys měl motor ve 100% celkově takže i výkonově.
Bubrak ZX10R>motorky se merej pri sjeti z vyrobniho pasu, musej zkontrolovat ze ma ten jmenovity vykon, kouknete se na ty dokumenty 'na plny plyn' napr. o Kawasaki
takze koupite novou moto, mate ji zajizdet, ale par dni predtim byla na brzde v omezovaci
1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
nedelam ani jedno..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
YOSH_BOY>pylot> jako jo něco na tom možná bude, sice jsem tam zamotal s těma procentama otevření klapky atd ale dobry. Stejně se budu řídit manuálem jelikož ve fabrice to taky určitě vyzkoušeli takže to zajet podle manulálu nebude na škodu. A at se tu vyjádří nějakej motorář např. Murkin Strejdo Murkinééééé tak jak to je s tim záběhem motoru??
samo ze pro motor pri zabehu neni OK naky konstantni otacky apod... doporucuje se stridani rezimu atd .. tzn na brzde se zabiha docela casto, ladici maji "vychytanou" tu kombinaci rezimu ktere tou brzdu simuluji... samo ze je nutnost mit brzdu s retarderem pro staticke mereni ne jen obycejne dyno... co ja vim tak Murkin takhle nove okruhovky bezne zajizdi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
assassin>samo ze pro motor pri zabehu neni OK naky konstantni otacky apod... doporucuje se stridani rezimu atd .. tzn na brzde se zabiha docela casto, ladici maji "vychytanou" tu kombinaci rezimu ktere tou brzdu simuluji... samo ze je nutnost mit brzdu s retarderem pro staticke mereni ne jen obycejne dyno... co ja vim tak Murkin takhle nove okruhovky bezne zajizdi...
Nekde se mi dokonce vali postup zqjizdeni,kterej pouzivaj v suzukiAlstare,zajizdim podle toho motory Milosovi. Zacina se na 6000 ot. a 10%klapky 15minut atd. Za hodinu je zajeto. Dnes se dela s takovou presnosti,ze se nemusi zajizdet jak to zname od nasich tatiku.
Murkin>Nekde se mi dokonce vali postup zqjizdeni,kterej pouzivaj v suzukiAlstare,zajizdim podle toho motory Milosovi. Zacina se na 6000 ot. a 10%klapky 15minut atd. Za hodinu je zajeto. Dnes se dela s takovou presnosti,ze se nemusi zajizdet jak to zname od nasich tatiku.
jj vim, ten postup bych bral taky:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | 31.5.2024 v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |