paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 07 a ZX10 08
5.1.2010 v 22:54
nechci rikat ze to ma nejakou vypovidajici hodnotu, ale prislo mi to zajimavy...

Anketa: tak jak je to s tim co vic jede?
R1 jede vic
37%
18
ZX10 jede vic
16%
8
R1 ma sikovnejsiho ridice
4%
2
ZX10 ridic je lempl
43%
21
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 22:50 | Nahoru | #121
Kdesi sem slysel nazor ze novy supersporty se daj poradne zajet snad jen na okruhu protoze je potreba jet nepravidelne a zadna plynulost. Porad pridavat a ubirat a na silnici bys takhle vlastne delal peknej bordel v provozu. Tim nemyslim okruh kvuli tomu aby to nekdo hnal co to jde. Jen ze je tam idealni moznost jet prave tak jak to ten motor potrebuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:05 | Nahoru | #122

pylot>Kdesi sem slysel nazor ze novy supersporty se daj poradne zajet snad jen na okruhu protoze je potreba jet nepravidelne a zadna plynulost. Porad pridavat a ubirat a na silnici bys takhle vlastne delal peknej bordel v provozu. Tim nemyslim okruh kvuli tomu aby to nekdo hnal co to jde. Jen ze je tam idealni moznost jet prave tak jak to ten motor potrebuje.


no já zas slyšel pravej opak protože v provozu jsou jiný režimy záteže a pro motor nejlepší, to samé jak jsem slyšel u aut. Někdo si koupí nový auto s kterým jezdí povětšinou na dálnicich a zajízdět to v režimu třeba 500km ve 3tis otáček motoru asi neni to pravé a i v manuálech to tak píšou...měnte různé režimy otáček motoru... a co jsem viděl i nějaký race manuály na motorky tak tam taky píšou pro nové motory zaíždění třeba:Up to 100km/below 5000rpm atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:10 | Nahoru | #123
YOSH_BOY> Anglitina mi moc nejde Ale tusim ze sme prave rekli to samy ne? Ze to chce porad menit rezim jizdy. Ale zase co si budem rikat abys motor poradne zajel tak mu obcas musis dat poradne cuchnout k plynu. Ten okruh je dobrej ze tam muzes jet vsechno. Casto radis, chvilku zvolnis, pak se zas pod plnym plynem nechas vytahnout ze zatacky ale zas hned hodis o dva nahoru a nechas to chvilku jen tak brucet... Me by to zajizdeni snad i bavilo.
BTW: zdroj techhle informaci je tusim z nejakyho clanku co odnekud sebral Nejt a na svforu se nad tim docela zakecali. Bylo to moc zajimavy.

Naposledy editováno 08.01.2010 23:11:52

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:13 | Nahoru | #124
pylot> Nemyslím si. Kámoš si koupil novou gsxr 1000 k8 a zajížděl to normálně na silnici. Musíš si najít široký silnice. Zajel ji krásně. A říkal mě že třeba prvních já nevím 400 km max do 5000 otáček, pak do 800 km do 8 tisíc otáček a plnej výkon až po ujetí 1500 nebo nějak ták. Bál se akorát že při zajíždění nebude stačit kamošum ale když pak dal 6 kvalt a točil nějakejch 7000 otáček tak tam měl lehce přes 160 a to už jde. Ale Neříkám ty kilometry třeba přesně. Už si to nepamatuju.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:16 | Nahoru | #125
pylot> do 100km otáčky pod 5tis. Nevim no já zajíždet v tomhle stylu na okruhu a pak třeba dalších 100km točit třeba jen do 7tis tak se tam unudim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:20 | Nahoru | #126
YOSH_BOY> No jo to je na pytel, ale je lepší to vydržet, než pak posrat nějak motor tím že to nevydržíš a dáš mu plnej po ujetí 400 km. Motor to třeba může vydržet ale zkráti se jeho životnost a co já vím. Určitě mě kamoš říkal že měl psaný v manuálu do 1000 km netočit plnej plyn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:23 | Nahoru | #127

adamosr1>YOSH_BOY> No jo to je na pytel, ale je lepší to vydržet, než pak posrat nějak motor tím že to nevydržíš a dáš mu plnej po ujetí 400 km. Motor to třeba může vydržet ale zkráti se jeho životnost a co já vím. Určitě mě kamoš říkal že měl psaný v manuálu do 1000 km netočit plnej plyn.


jo tak nějak kámoš si taky zajíždel nfunglovku a do první výměny oleje snad do 6tis. Jo a ještě mi taky jednou jeden dědek řikal: jaký si to zajedeš, tak ti to bude jezdit, takže když s tim budeš jezdit jak posranej, tak ti to taky tak bude jezdit mladej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:29 | Nahoru | #128

YOSH_BOY>pylot> do 100km otáčky pod 5tis. Nevim no já zajíždet v tomhle stylu na okruhu a pak třeba dalších 100km točit třeba jen do 7tis tak se tam unudim...

No hele ja nebudu zvatlat nesmysly a radsi sem hodim to co vystrachal primo nejt. Procti to je to opravdu docela zajimavy. zajizdeni

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:29 | Nahoru | #129
YOSH_BOY> yes yes. Jednou se mě stala neuvěřitelná věc. Měl jsem kawu zx-6r 98 r.v a byla taková líná. Měla najeto 20000 km a stála 2 roky. Kamoš měl tu stejnou a jela mu víc. Tahala mu od cca 9 tisíc. Mě od 10 tis. Tak jsem ji dával furt plnej gás a po ujetí zhruba 3000 km začala tahat taky od 9 tisíc a předtím třeba až od 10 tisíc. Nevím jestli se mě to zdálo a nebo je to fakt možný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:37 | Nahoru | #130
pylot> jako jo něco na tom možná bude, sice jsem tam zamotal s těma procentama otevření klapky atd ale dobry. Stejně se budu řídit manuálem jelikož ve fabrice to taky určitě vyzkoušeli takže to zajet podle manulálu nebude na škodu. A at se tu vyjádří nějakej motorář např. Murkin Strejdo Murkinééééé tak jak to je s tim záběhem motoru??

2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:39 | Nahoru | #131
motorky se merej pri sjeti z vyrobniho pasu, musej zkontrolovat ze ma ten jmenovity vykon, kouknete se na ty dokumenty 'na plny plyn' napr. o Kawasaki

takze koupite novou moto, mate ji zajizdet, ale par dni predtim byla na brzde v omezovaci

R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:41 | Nahoru | #132
No článek to je pěkný ale napadá mě tak jedna věc. Sice to tak možná zajíždějí i v tovarních týmech pro svoje motory, ale tam neřešijou jestli jim ten motor vydrží 5000 km nebo 50000 km. Daji novej a basta. Peněz mají dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:41 | Nahoru | #133
YOSH_BOY> Zas ber to tak ze fabrika nema zajem na tom abys mel motor co se vykonovy stranky tyce ve 100% stavu. Ji jde pouze o to aby si pojistila ze ten motor vydrzi co nejdyl. A zase tobe jde o to kdyz si koupis novou motorku aby jezdila co nejlip. I dalsi majitel bude nadsenej kdyz to pojede jak z praku. A ze to odejde 4. nebo 5. majiteloj o 10000 km driv? Tak to uz ale snad neni tvoje starost. Ja vydim smysl v tom aby to jezdilo tak jak ma.

Naposledy editováno 08.01.2010 23:43:46

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:43 | Nahoru | #134

pylot>YOSH_BOY> Zas ber to tak ze fabrika nema zajem na tom abys mel motor co se vykonovy stranky tyce ve 100% stavu. Ji jde pouze o to aby si pojistila ze ten motor vydrzi co nejdyl.


já myslim že má zájem abys měl motor ve 100% celkově takže i výkonově.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

8.1.2010 v 23:44 | Nahoru | #135
Bubrak ZX10R> Hmm Hovno? Myslíš? Zajímavý věci zjištuji. To by chtělo chytit nějakýho japončíka jestli to tak fakt dělaj

Naposledy editováno 08.01.2010 23:45:24

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

9.1.2010 v 07:54 | Nahoru | #136

Bubrak ZX10R>motorky se merej pri sjeti z vyrobniho pasu, musej zkontrolovat ze ma ten jmenovity vykon, kouknete se na ty dokumenty 'na plny plyn' napr. o Kawasaki

takze koupite novou moto, mate ji zajizdet, ale par dni predtim byla na brzde v omezovaci

Jo jo pravda ,taky jsem to videl ani se nezahřála a panáček ji už nakládal.

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

9.1.2010 v 20:51 | Nahoru | #137
trrapit to studeny to je jako sukat dvanactky...

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

9.1.2010 v 20:54 | Nahoru | #138
Spijker> to je ze života?

1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08

9.1.2010 v 20:59 | Nahoru | #139
rozhodne..

nedelam ani jedno..

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

9.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #140
Spijker> Chceš říct už,viď?!Njn,chybami se člověk učí

R1 07 a ZX10 08

10.1.2010 v 15:21 | Nahoru | #141
nesud druhy podle sebe..

snazim se chyby neopakovat... nekdy to ale nepomaha

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

11.1.2010 v 11:20 | Nahoru | #142
GRASSEL> a kolik bylo odpovedi ? cucim ze je to tady samej profi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

11.1.2010 v 11:29 | Nahoru | #143

YOSH_BOY>pylot> jako jo něco na tom možná bude, sice jsem tam zamotal s těma procentama otevření klapky atd ale dobry. Stejně se budu řídit manuálem jelikož ve fabrice to taky určitě vyzkoušeli takže to zajet podle manulálu nebude na škodu. A at se tu vyjádří nějakej motorář např. Murkin Strejdo Murkinééééé tak jak to je s tim záběhem motoru??



samo ze pro motor pri zabehu neni OK naky konstantni otacky apod... doporucuje se stridani rezimu atd .. tzn na brzde se zabiha docela casto, ladici maji "vychytanou" tu kombinaci rezimu ktere tou brzdu simuluji... samo ze je nutnost mit brzdu s retarderem pro staticke mereni ne jen obycejne dyno... co ja vim tak Murkin takhle nove okruhovky bezne zajizdi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08

11.1.2010 v 12:01 | Nahoru | #144

assassin>samo ze pro motor pri zabehu neni OK naky konstantni otacky apod... doporucuje se stridani rezimu atd .. tzn na brzde se zabiha docela casto, ladici maji "vychytanou" tu kombinaci rezimu ktere tou brzdu simuluji... samo ze je nutnost mit brzdu s retarderem pro staticke mereni ne jen obycejne dyno... co ja vim tak Murkin takhle nove okruhovky bezne zajizdi...



Nekde se mi dokonce vali postup zqjizdeni,kterej pouzivaj v suzukiAlstare,zajizdim podle toho motory Milosovi. Zacina se na 6000 ot. a 10%klapky 15minut atd. Za hodinu je zajeto. Dnes se dela s takovou presnosti,ze se nemusi zajizdet jak to zname od nasich tatiku.

(reakce na) R1 07 a ZX10 08

11.1.2010 v 12:05 | Nahoru | #145

Murkin>Nekde se mi dokonce vali postup zqjizdeni,kterej pouzivaj v suzukiAlstare,zajizdim podle toho motory Milosovi. Zacina se na 6000 ot. a 10%klapky 15minut atd. Za hodinu je zajeto. Dnes se dela s takovou presnosti,ze se nemusi zajizdet jak to zname od nasich tatiku.



jj vim, ten postup bych bral taky:)
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 31.5.2024 v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist