paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zvýšení zadní části
7.1.2010 v 19:17
Nemá někdo zkušenosti se zvyšováním zádní části motocyklu pomocí tohoto kitu: http://inshop.xbike...hop.asp?kat=03250818 ?

zvýšení zadní části

7.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #1
HoĎ tu link přímy obrazek takhle ti na to každy bude jebat samemu se mi to nezobrazilo !!!

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení zadní části

7.1.2010 v 20:04 | Nahoru | #2
Já do toho jdu, protože nehodlám řezat a nadvařovat origo podsedlák, a chci to jen trochu (právě do těch 40mm, víc ne).

Se zvedlou podsedlovkou přesuneš jen těžiště, hodně lidem se to také líp řídí a nezasahuješ do geometrie podvozku.

S kitem na přepáčko už taky lehce měníš těžiště, ale také úhel řízení apod. a na podvozek už to má vliv... ještě to nemám a nejel jsem s tím, ale takhle zvedlá motorka teoreticky snadněji padá do zatáček apod... stabilita za vysokých rychlostí může lehce utrpět, ale to už teoretizuji - ta změna je podstatná, ale ne až takj velká.

Jinak doufám že mi to tam půjde... u originál výfuků jsem měl kousíček svod od řetězu, protože běhá nad ním... ted se kyvka víc vyvěsí, tak snad to nebude dřít. Prvně musím dát aldáky a dokončit motorku - jestli tam bude "kam zvedat" jdu do toho.

zvýšení zadní části

7.1.2010 v 20:11 | Nahoru | #3
zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení zadní části

7.1.2010 v 20:23 | Nahoru | #4
Raisidlo77> Nemyslím si že zvýšení zadku nezměníš geometrii, protože když prodloužíš tlumič tak změníš úhel hlavy řízení čímž bude lépe zatáčet a hůř se chovat ve vyšších rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení zadní části

7.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #5
to je vsechno tohle hezky ale co retez a kyvka kdy zvednes zadek tak kyvka jde dolu a tim padem i retez a ten se musi prece drit o kyvku u cepu kyvky nebo snad ne ? uz pri originalnim nastaveni je retez tesne nad ulozenim kyvky alespon ja to tak u gsxra mam :\

(reakce na) zvýšení zadní části

7.1.2010 v 21:08 | Nahoru | #6

tinky_linky>to je vsechno tohle hezky ... :\



Má pravdu předsedo

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení zadní části

7.1.2010 v 21:10 | Nahoru | #7
Mě se líbí trvrzení zlepší výkon zadního tlumiče, lepší přilnavost zadního kola co to je za keci

(reakce na) zvýšení zadní části

7.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #8

gondra>Mě se líbí trvrzení zlepší výkon zadního tlumiče, lepší přilnavost zadního kola co to je za keci


jo to se mi taky strasne libi

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení zadní části

7.1.2010 v 22:03 | Nahoru | #9
keci keci keci keci..nekupuj to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení zadní části

7.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #10

PATYs.....>keci keci keci keci..nekupuj to


a jak jsi ty zvedal zadek?

(reakce na) zvýšení zadní části

7.1.2010 v 22:55 | Nahoru | #11

lalik1Takatakime>a jak jsi ty zvedal zadek?


bud prodlouzit spodni ulozeni podsedlovky ale to musis zmenit i uchyceni vyfuku a nebo to nechat origo

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení zadní části

8.1.2010 v 08:53 | Nahoru | #12
Vadí mi, že při každý i minimální nerovnosti moje ZX škrtá kapotama o zem, na konci každý sezóny mám ošoupaný kapoty

zvýšení zadní části

8.1.2010 v 11:48 | Nahoru | #13
Jako v zatáčce ?? Tak to seš teda řezač ale jestli na rovině tak to chce asi vyměnit pružinu nebo ji dotáhnout nebo něco shodit aby nebyla motka přetížená.

(reakce na) zvýšení zadní části

8.1.2010 v 11:48 | Nahoru | #14

jirka6>Vadí mi, že při každý i minimální nerovnosti moje ZX škrtá kapotama o zem, na konci každý sezóny mám ošoupaný kapoty


jak je to mozny to jsem nikdy jeste neslysel nemas tam neco spatne ?

zvýšení zadní části

8.1.2010 v 12:09 | Nahoru | #15
Ne, mám na mysli při výjezdu do garáže a v ulici na zpomalovacích retarderech, u gpz se mi to nikdy nestávalo...

zvýšení zadní části

8.1.2010 v 15:39 | Nahoru | #16
A jak hodně motorka klesne když na ni sedneš mě se nezdá že by byla tak nízká i když je pravda že já sem taky rozskal spodní plast když sem jel do garáže ale to bylo ve 2 a rychlostí větší než velkou zprvu bych zkusil přitáhnout pružinu a pak teprve bych vymejšlel něco dalšího.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení zadní části

9.1.2010 v 13:26 | Nahoru | #17

gondra>Raisidlo77> Nemyslím si že zvýšení zadku nezměníš geometrii, protože když prodloužíš tlumič tak změníš úhel hlavy řízení čímž bude lépe zatáčet a hůř se chovat ve vyšších rychlostech.



Já to vím, ale nepochopil jsi mne - měl jsem to schválně v odstavcích.

Zvýšení zadku = tím jsem myslel nadvařit podsedlovou trubku... tím geometrii fakt nezměníš.

Kit na přepáčko = tím už jsem myslel zvendutí pomocí toho kitu, a tam je to jak píšeš...

(reakce na) zvýšení zadní části

12.1.2010 v 12:21 | Nahoru | #18
Raisidlo77> JJ tak to potom jo

zvýšení zadní části

26.1.2010 v 20:31 | Nahoru | #19
Tady jsem našel přepákování na zx7r až 30mm...zde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638


TOPlist