Původně jsem měl v merku :
BMW F 650GS (dvouvál, 800ccm) r.v. 08, najeto kolem 10 000km, váha 200kg s palivem
ale zjistil jsem že 12ka není tak těžká jak sem si myslel, tak přemejšlim jestli nevzít starší velkou bramboru
BMW R 1200GS 1200ccm, r.v. kolem 2004, najeto kolem 50 000km, váha 230kg s palivem.
Obě vyjdou na nějakejch 180 tis+-.
Nevím jak je na tom 12ka s ovladatelností, vážim asi 62kg, měřim 177cm, abych s tim měl šanci zacházet nějak rozumně. A taky když má najeto kolem 50tis jestli už tam nejsou nějaký dražší servisní úkony.
A o tý menší F650GS kromě testu na netu, když vyjela skoro nic neni.
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Za mě, jestli se neštítíš starších motorek, tak 1200 GS. Zde jsou důvody proč:
- víc prostoru pro spolujezdce (myslím)
- telelever, paralever
- kardan
- vzducháč
- cestovní pitchovinky typu vyhřívaný hefty, blastery, někdy dokážeš za tuhle cenu sehnat i s kuframa
a sám si viděl, co velký GSo dokáže v Sosnový
Houwgh
2 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
a podle mě je F650GS malá. Když už nechceš 1200, tak jdi do F800GS.
Jestli to má reálně "jen" 50 000km, tak je to skoro nové a servis dražší není
a ještě neber jen váhu s palivem - nabalíš to a jsi na 300kg hned a pak na místě to s tebou bude cvičit, když uvažuješ i o cestování. A v terénu, pokud nezvládneš váhu, tak sebou budeš mlátit a trápit se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Cizmik>3X> ani s nabalenou moto ta manipulace není nejhorší
normálně není, ale když píše, že má 62kg, tak nevím nevím
je potřeba si to vyzkoušet, aby nebyl problém těch 300kg vytlačit přes nějaký hrbol, ale já bych bral tu 1200, o tom žádná. 650 je malinká
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
650Gs male, slabe na dlouhe cesty i vedvou ,nelibí se mi zvuk ! :)
12cka gs silné velke až moc! na cestovaní jedno z nej nej !!!!! ale jak řikam velke těžké hodně těžke!! v terenu neohrabane
800 "nastupce Afriky" a neříkam to jen kvuli tomu tohle je zlatý střed 800kilo ma dost koní pěkné zdvihy do terenu ve dvou se na tom pojede tak samo jak na 12 dase stíém i do terenu prostě všechna ++++++ zápor promne vysoka pořizovací cenna
Naposledy editováno 05.01.2010 20:15:09
Naposledy editováno 05.01.2010 20:19:28
2 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
jestli 1200 nebo 650gs záleží na tom co víc preferuješ, jestli delší cestování (1200) nebo i blbnutí kolem komína tam mi přijde ta 650 hravější a príjemnější
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Jo a oproti starším 1100 a 1150 je dvanáctka lehká jak pírko.
Naposledy editováno 05.01.2010 22:05:37
Edit: a co se tyce pohodli, pokud te z predchozi motorky bolel po 300km zadek, tak na tech novych 800GS i 650GS te bude bolet dvojnasob. Sedla jsou uzky a tvrdy. Osobni zkusenost. To 1200GS ma oproti tomu gauc
S 650GS 2V do terenu jen okrajove. Tlumice jsou v serii mekky, ma dost nizkou svetlou vysku.
Pokud se tedy rozhodovat, rozhoduj mezi 800GS a 1200GS
Pokud 650GS 2V a 1200GS, tak urcite jdi do 1200 a na ten polotovar rychle zapomen
Naposledy editováno 05.01.2010 22:35:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
no, xlv 700 je trochu jinde než 650, pár koní navíc, lepší krouťák a navíc stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
w.o.l.f.>Honza-TA>
no, xlv 700 je trochu jinde než 650, pár koní navíc, lepší krouťák a navíc stříkačka
650GS 2V ma 71 koni, ten TA700 ma 60 koni. A je taky tezsi. I stary GS od roku 2000 uz byla strikacka. Kroutak ma TA 60NM, kdezto 650GS (2009) ma 75NM
Naposledy editováno 05.01.2010 22:50:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
pokud pozorně čtete tak já tady hovořím o srovnání Alp 650 a 700 ne o Alp x Gs (to je mi fuk)
Honza-TA> nevím podle čeho Ty hodnotíš vonZahnův odkaz ale osobně jsem měl 700 půjčenou na delší dobu a je to o dost jiná motorka než 650 doporučuju projet a pak hodnotit.
Ace 15> dávám Ti za pravdu alp700 je dobrý strojek
ono je to rozhodovani tezky. kazdy ma svoje plusy i minusy. ta 800 je vic "konvencni" motorka, ktera se hodi do vetsiho marastu. je lehci, bude i o neco min zrat. na druhou stranu ta dvanactka ma jeste silnejsi motor, skvely podvozek hlavne na silnice, o malinko vyssi spotrebu (porad spickovou!) a hlavne kardan. pokud te nelaka nejaky vetsi blatomilstvi, tak bych si urcite vybral dvanactku. v opacnem pripade zase naopak. manipulace se vubec neboj, ja jezdim 11ku a mam 170 cm a tedka stresovych 63 kg. a kufry do kterych se v pohode schova odrostlejsi dite.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |