Do teď jsem jezdil na Banditovi 650, ale už by to chtělo asi změnu a vás poprosím o zkušenosti, rady atd. atd.
Můj výběr jsem omezil na:
- Yamaha FZ1 Fazer (rok 2007-2008)
- Yamaha FZ1 (rok 2007-2008)
- Honda CB 1000R (rok 2008)
- Kawasaki Z1000 (rok 2008)
Důležitá věc je,že na moto najedu cca 12-15tis km/rok, moto bych si chtěl nechat cca 3-4 roky.
Nejsem žádnej střelec, jde mi spíš o fajn požitek z jízdy, trošku pohodlí. Bandaska pohodlná byla, ale řek jsem, že zkusím změnu.
O všech těchto motorkách jsem toho načetl mnoho a dle sympatií by to bylo u mě asi následovně:
1) FZ1 Fazer nebo CB1000R
2) FZ1
3) Z1000
Rád bych od vás, majitelů, slyšel poznatky, ať už co se týče servisování, spotřeby či jízdních vlastností. Proč vzít tu nebo tu motorku, popřípadě uvítám nějaký další nápad.
Na jaře se jak to půjde svezu asi na všech,ale už se skoro rozhoduji čtvrt roku a nemohu se rozhodnout.
Co se týče jízdy, tak 80% sám,20% spolujezdec. 20% město,70% okresky,10% dálnice.
Děkuji za každou užitečnou radu a mnoho km.
3 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
Jinak za mě, by to vyhrál ten Fazer CB 1000R dobrý ale nesedí mi ta prední maska.
Naposledy editováno 04.01.2010 11:37:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
racek>Není nahodou FZ 1 a FZ 1 Fazer jedno a to samý??
Jinak za mě, by to vyhrál ten Fazer CB 1000R dobrý ale nesedí mi ta prední maska.
no, motoricky snad stejně naladěno, kdesi jsem se dočetl, že ten Fazer má lepší průběh motoru
Já měl úplně stejný problém, přecházel jsem z šestikila na litr a rozhodoval jsem se mezi Z1000, CB1000R a FZ1. Nebyl jsem líný a půjčil jsem si je všechny od prodejců - FZ1 nejzábavnější, spíš než naháč tak R1 bez bakelitu, CB1000R - děsná nuda, křivka motoru je tak dokonalá až má člověk pocit, že je na mopedu, bylo to pro mne dost velké zklamání, sedadlo pro spolujezdce mi neustále vadilo a velmi nepříjmeně tlačilo do kostrče, ke konci to bylo dosti bolestivé, ach jo a přitom to byl můj favorit, KAWASAKI Z1000 - skvělé brzdy, motor cca mezi FZ1 a Hondou - takový kompromis. Rohodoval jsem se mezi FZ1 a Kawasaki Z1000. Nakonec jsem se rozhodl pro Z1000, protože mi přišla pro mne nejvhodnější a nejvíce se mi líbila. Nyní na mne čeká úplně nová v krásné bílé perleti v garáži a jsem celý nadržený až si konečně zajezdím.
Mimochodem za svezení na CB 1000 chtěli v Hondě složit plnou kupní cenu cca 250 000,- tak jsem ji rovnou z výběru vyřadil.Mezitím jsem na ní už jel a oproti FZ1 je opravdu taková sterilní.
Naposledy editováno 04.01.2010 11:54:02
A kdybych vzal Fazer vs Z1000 (trošku odlišné,ale přecijenom)...
Jak je to s provozníma nákladama? Slyšel jsem, že ta Z1000 celkem pápne.
díky kluci
Naposledy editováno 04.01.2010 13:25:33
Jinak na tý FZ1 (mám malý štítek vepředu) do 210 v pohodě,pak už to funí hodně. :\
Pokud nejezdíš extra dálky,tak se toho naháče neboj.
1 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
Jinak Zvoli nemám moc rád,kopal jsem fotbal za Okrouhlo,tak opatrně.
honda lépe , ale to je věc názoru .Hmotnostně jsou na stejné úrovni,povětrnostní vlivy lépe snese FZ1,penězma jak by smet...Mohl bych pokračovat dále ale to už tu bylo řečeno borci přede mnou
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
Jardik7>verybusy> Jak už jsem psal.Asi každej bude chválit to svoje.Jinak u těhle tipů mašin si myslim,že de hlavně o kroutící moment a jeho průběh,ale to ať si každej vybere podle svého gusta co mu sedí .A fotbal jsem ve Zvoli fakt nehrál
Tak to máš jedno malé bezvýznamné plus. Tam to vždycky byla banda psychopatů.
racek>Není nahodou FZ 1 a FZ 1 Fazer jedno a to samý??
Jinak za mě, by to vyhrál ten Fazer CB 1000R dobrý ale nesedí mi ta prední maska.
Zdarec, není, Fazer má delší sedlo a malinko jiný posaz, tak je kapku pohodlnější,nevím jak je to u litru,ale na FZ6N nešli dát boční kufry.já šel do CBF 1000 a skvělá motka, táhne od spodu a je dost pohodlná, původně jsem chtěl litrového Fazera,ale malinko jsem se toho lekl po projížďce,v niších otáčkách je vlažnější a od 8 tisíc je to čardáš....no a jak se znám, tak bych využíval ty vyšší otáčky což by mě v lepším případě stálo jen papíry
Jinak bych bral toho fazera
Naposledy editováno 04.01.2010 18:39:28
1 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
Ty motorky co jsi napsal neznám nejel jsem nemůžu tedy soudit, vím jen jedno že pokud najedeš tolik km ročně chtělo by to něco s kapotou, hodíš vyhřívané hefty a nemáš co řešit. Spotřeba na FZ1 je tedy děsná, kolem 7l (5,5l bych nevěřil to by jsi snad musel jet furt 90km/h, já jel do chorvatska a 130km/h po dálnici a dojezd těch 250km a pak jsem nalil do nádrže max 14 litrů a to už jsem jel hoooodně dlouho na rezervu, více mi nedovolili nervy, že někde zůstanu)a když tomu fakt dáváš tak max 15l. Ale má to 150koní na motoru a koníci mají žízeň no. Jo a ještě tvrdé sedlo jak řidiče tak batůžku, manželka si furt stěžovala celou cestu a to je zvyklá jezdit) Zkus se na všech svézt a uvidíš co ti padne na tvůj styl. Jinak ber tu která se ti líbí (přece si nekoupíš tu co ti tady doporučí a nebude se ti líbit že) a taky podle ceny za kterou je seženeš.
Snad to stačilo... pak dej vědět kterou sis vybral a hod fotky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
Sparco>Zdar tak hodím taky zkušenost, mám na FZ1 Fazer 07´ už odjeto 10tis. km a nemůžu říct že by ji něco chybělo. Je pravda že ji mám ve verzi Grand Turismo (kufry a celokapotáž), takže nevím jak polokapota co se týče pohodlí v cestování. Za sebe můžu říci že po minulé motorce jsem chtěl jenom naháče a dvouválce. Naskytl se ale dobrý kup a vzal jsem Fazera a byl jsem velmi mile překvapen co to umí. To že spodek to nemá, a nahoře je všechno je pravda. Pocítíš to ale jen popojížděním ve městě nebo kolonách. Tam to chce spojkovat.
Ty motorky co jsi napsal neznám nejel jsem nemůžu tedy soudit, vím jen jedno že pokud najedeš tolik km ročně chtělo by to něco s kapotou, hodíš vyhřívané hefty a nemáš co řešit. Spotřeba na FZ1 je tedy děsná, kolem 7l (5,5l bych nevěřil to by jsi snad musel jet furt 90km/h, já jel do chorvatska a 130km/h po dálnici a dojezd těch 250km a pak jsem nalil do nádrže max 14 litrů a to už jsem jel hoooodně dlouho na rezervu, více mi nedovolili nervy, že někde zůstanu)a když tomu fakt dáváš tak max 15l. Ale má to 150koní na motoru a koníci mají žízeň no. Jo a ještě tvrdé sedlo jak řidiče tak batůžku, manželka si furt stěžovala celou cestu a to je zvyklá jezdit) Zkus se na všech svézt a uvidíš co ti padne na tvůj styl. Jinak ber tu která se ti líbí (přece si nekoupíš tu co ti tady doporučí a nebude se ti líbit že) a taky podle ceny za kterou je seženeš.
Snad to stačilo... pak dej vědět kterou sis vybral a hod fotky.
tak já mám taky GT, odjeto za první rok necelých 15t. Spotřeba za celý rok průměr je 6,09l. Mám zapsáno každé tamkování. Max jsem tankoval 17,6l při rovných 300km nájezdu. Maximum okruh brno 7,1l a minimum v alpach 5,3l. Kdyz vyjedu 14litrů tak teprve naskočí rezerva. Pak dávám těch cca 60km do tankování. Sedlo by mohlo být měkkčí.
ještě bych si dovolil reagovat že to nemá spodek. Ale má!!! Jen pocitově nemá. Svezl jsem se na SV1000 a byl jsem uplne vykulenej jak to jede. Slavnej dvouvalec. Jo hovno, jen to vrci a vibruje. Clovek ma jen ten pocit. S Fazerem jsem mu natrel prdel a to jsem nebyl v zadnych vysokych otackach.
Totez bylo kdyz jsem se svezl na FJR. Mel jsem pocit ze to nejede nez me pritelkyne ktera jela za manou seřvala že jsem se asi zbláznil a že letím jako hovado. Takže to pro upřesnění.
PS: proč ty nemáš fotky??? tak nějaký nahoď do profilu ať můžu koukat na jiné GTčko
Naposledy editováno 04.01.2010 20:14:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
lukfa>tak já mám taky GT, odjeto za první rok necelých 15t. Spotřeba za celý rok průměr je 6,09l. Mám zapsáno každé tamkování. Max jsem tankoval 17,6l při rovných 300km nájezdu. Maximum okruh brno 7,1l a minimum v alpach 5,3l. Kdyz vyjedu 14litrů tak teprve naskočí rezerva. Pak dávám těch cca 60km do tankování. Sedlo by mohlo být měkkčí.
ještě bych si dovolil reagovat že to nemá spodek. Ale má!!! Jen pocitově nemá. Svezl jsem se na SV1000 a byl jsem uplne vykulenej jak to jede. Slavnej dvouvalec. Jo hovno, jen to vrci a vibruje. Clovek ma jen ten pocit. S Fazerem jsem mu natrel prdel a to jsem nebyl v zadnych vysokych otackach.
Totez bylo kdyz jsem se svezl na FJR. Mel jsem pocit ze to nejede nez me pritelkyne ktera jela za manou seřvala že jsem se asi zbláznil a že letím jako hovado. Takže to pro upřesnění.
PS: proč ty nemáš fotky??? tak nějaký nahoď do profilu ať můžu koukat na jiné GTčko
Průměr 6,1 a Brno max. 7,11 je celkem úsměvných.Buď to máš špatně spočítané,nebo využíváš kolem max. 50% potenciálu motoru.Při poměrně ostré jízdě je spotřeba 10l naprosto běžná,proto mě vyděsilo hlavně to Brno!!!!
verybusy>Průměr 6,1 a Brno max. 7,11 je celkem úsměvných.Buď to máš špatně spočítané,nebo využíváš kolem max. 50% potenciálu motoru.Při poměrně ostré jízdě je spotřeba 10l naprosto běžná,proto mě vyděsilo hlavně to Brno!!!!
samozřejmě to není celá nádrž vyjetá na okruhu... takže nechi tu tvrdit že to takhle žere při okruhu.
Prostě maximum jsem měl 7,11 a při tom jsem byl na okruhu v brně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
Sparco>lukfa> S tou spotřebou to třeba vůbec neřeším, peníze jsou tak nebudu řešit nejakou spotřebu během roku, ale třeba u toho chorvatska mě to zajímalo a to jsme to fakt nešetřili protože 1000km na jednou jsem jel poprvé a už asi nikdy více (ještě teda cesta nazpět). Spotřeba fakt kolem těch 7. No měl jsem SV 650N 05´ a to byl luxus se s tím rozjíždět. Je fakt že Fazer jede pěkně jen to nejde cítit že už tam máš dávno přes kilo. Ale i tak jedeš 50km/h a chceš to oroštovat a než se to zvedne z otáček tak tam ta sekunda běhá sem tam než se to roztočí. Jak už tam máš přes 6tis otáček je výkonu až až. Jezdím s kámošem co má 1200 dvouvál krouták jako kráva, a můžu říct že se při projíždkách musím dívat na jeho pravou ruku kdy přidává jinak celkem zaostávám. Takže podřadit a vyletím za ním. Pak jezdím s kámošem 1400GTR a to je jiná, sice hmotnost ale během cesty nejde znát, a furt spotřeba do 5l na 100km. A výkonu furt všude v celém spektru otáček a jen točíš heftem. SV litr jsem jel taky ale moc velký rozdíl jsem oproti 650 nepoznal (beru jen naháče). No zkusím někde jezdit kolem benzínky než to vytočím uplně na sucho ale 300km to asi nebude. Jinak tu GTčko nedám čistě z osobních důvodů.
Tak já spotřebu třeba řeším plus tankuju nejlevnější benzín kterej seženu, zas tak bohatej fakt nejsem. Nebyl si letos v Brně na Yamaha dnu? Tam jsem tři GT viděl... vše koupeny v ostravě v motofactoru.
na zatáčky obě dobrý ...Fazer má ale níž stupačky a rychlej dře...NKO dře taky ale o chlup později... CB1000R je ale hravější podle mě...přece jen je mladčí koncepce víc do streetu...
1 reakcí na tento příspěvek FZ1 Fazer x FZ1 x CB1000R x Z1000
spotřeba cb1000r je jaká:)
Píšu to proto, aby tady nebylo zavádějící, že CB bude jezdit 200 na teplou vodu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bridgestone Battlax S21 vs S22 Yamaha FZ1 Fazer | Super-Ňuf | 17 | 17.9.2024 v 07:09 zmulin |
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer | Mates008 | 20 | 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46 |
jaký olej Yamaha FZ1 Fazer | venagsxr | 11 | 23.6.2024 v 13:33 combust |
Porucha FZ1 Yamaha FZ1 Fazer | P3k5o | 1 | 17.6.2024 v 20:18 Pedl |
Jak na 25kw v TP u FZ1? Yamaha FZ1 Fazer | FZ6Nko | 22 | 14.6.2024 v 00:25 Bugy36 |