globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nehody... Kdo kde a jak :) Všichni sem..

21.12.2009 v 08:54
Zdárek, tak teď už je asi definitivně konec sezóny.. tak je čas na rekapitulaci
Tak piště, kdo jste si jak, popřípadě kolikrát ustlali... Jak na dráze, v přírodě nebo kdo z vás zkončil ve škarpě.. pochlubte se :) Co se krosařů týče tak asi by se to asi u každýho počítalo v desítkách tak třeba napište nejkurióznější věc co se vám stala...
Nejkrásnější se stalo mě bylo asi když mě na začátku sezóny převezl výkon a motorka mi uletěla pod prdelí a zkončila na kraji rybníčka :))
1 2 3

21.12.2009 v 22:51 | Nahoru | #61
aklenot to má z toho,jak jezdí očumovat do Brna na céčko,jak se to má jezdit

21.12.2009 v 22:53 | Nahoru | #62
LukyCat> Hele dorazis taky na vyjizdku 24.12. ? Jedou kluci z DRV Mima, Olda a jeste ja.

21.12.2009 v 22:55 | Nahoru | #63
No byl jsem ve vlašimi naposled včera,ale na vyjíždku to moc nevypadalo nehledě na to,že z Vracovic je souvilsá pokrývka sněhu na silnici a já na tom mám ještě slicky a o víkendu jsem motorku jakžtakž vyčistil a připravil na zimní ladění,takže tak možná na skůtru:)

21.12.2009 v 22:58 | Nahoru | #64
LukyCat> No sleduj jejich stranky, snad se to tam nejak domluvi. Jinak ja jedu na Simsonu, kdyz jsem se snazil ozivit Kawu tak se upili svicky

22.12.2009 v 00:24 | Nahoru | #65
aklenot chlastaj víc jak ty co

22.12.2009 v 02:07 | Nahoru | #66

aklenot>NoFear4> A co ta prosoupana kombi ?

To je od vysedavani v Belfastu

22.12.2009 v 12:32 | Nahoru | #67

LukyCat>aklenot chlastaj víc jak ty co

Mno

22.12.2009 v 16:09 | Nahoru | #68
Já měl taky jednu příhodu, ale z čiré blbosti. Před Baumaxem ve Frýdku na parkovišti do mně hučel nějaký borec, že se mu líbí TDM a jak to jede a kdesicosi. Tak s ním vykládám, pak se rozjedu, no zapomněl jsem si odemknout kotouč, takže jsem skončil pod motorkou. Má to něco do sebe ležet pod 200 kily. Postavil jsem tdmko, škočil do obchodu pro rukavice a pilku, fikl jsem zámek a vypadnul jsem. Jen mi přišlo divné, že policajty, co ta stáli kousek vedle, nechal úplně v klidu týpek, který si v pohodičce řeže zámek...
Jinak další poznatek je ten, že všechny zámky jsou stejně na hovno, bo mi to trvalo asi 10 minut než jsem to přepilil..

22.12.2009 v 16:23 | Nahoru | #69
Vavry: Neblbni, přece za tebou nepůjdou.. to by si nemohli v klídku dopít kafíčko a dokouřit cigárko :D

22.12.2009 v 16:42 | Nahoru | #70
El..Matador> nezapomen na koblihy

22.12.2009 v 18:03 | Nahoru | #71
Taky mala kuriozitka: Jsem letel po polnacce a vletel do hejna vrabcu, jednim jsem dostal do krunyre a druhej se potkal s predni tabulkou

22.12.2009 v 21:51 | Nahoru | #72
v terénu položil sem to nebo spíš mi podjelo přední kolo ale mě se nic nestalo ,jen špinavá bunda ,zato motorka měla proraženou expanzní nádržku na vodu

23.12.2009 v 09:28 | Nahoru | #73
tento rok bez kolize - nalítáno cca 12 tisíc km

23.12.2009 v 10:31 | Nahoru | #74
Na silnici bez nehod (ani škrábanec).
Na enduru zlomené levé zápěstí 20.10. v brambořišti pár kiláku od komína. Málo jsem gazoval, zalepilo se zadní kolo, nečekal jsem to a už jsem ležel. Klasická chyba pilotáže. Pak nastala sranda se vyhrabat z těch sraček a dojel 3 km bahnem k silnici, když pro tu zlomeninu nešla vymačknout spojka. Holt příště je lepší nejezdit sám.

[img]

23.12.2009 v 15:43 | Nahoru | #75
roztlačoval jsem ve štěrkovité uličce kvůli baterce, ovšem s teplým motorem. Když chytla, uklouzly mi nohy, chvíli jsem vlál na řidítkách, Jawa pak odjela do betonové zdi. Škoda tak 2 tisíce, zrcátka, vidle, blatník, světlo. Žárovka přežila. Odřený koleno, díky tomu jsem se dokopal koupit aspoň levné draggin jeans.

23.12.2009 v 17:53 | Nahoru | #76
No ja jsem mel letos 2 pady , jeden spis smesnej a druhej normalka..
1pad-Nejaka babka si strihala zivej plot pred barakem ,jel jsem v klidu pomalinku do zatacky trochu jsem pribrzdil abych to naklopil trochu vic ,ale sterk je pekna svine hlavne na dvou kolech , tak mi motorka pekne hodila a zajel jsem stary babicce do krovy ...Blazniva baba me tam malem jeste zmlatila . Tak ma ho posekany tak na 2 roky :D..odsrala to skoro cela predni maska
2pad- Taky do zatacky asi ve 40-50km/h a zase ten zasranej sterk tak jsem se zklouznul po zadech asi 5-10m nastesti jsem mel paterak .. ale motorka to pekne odsrala nadrz poskrabana vyfuk tež zrcatko KO a ohla stupacka .. doufam ze pristi sezona bude lepsi . To doufam ze u vsech

23.12.2009 v 18:51 | Nahoru | #77
Já jeden v červenci,posledního listopadu mě operovali a snad po Novém roce půjdu po půl roce do práce tady

24.12.2009 v 09:20 | Nahoru | #78
Tak já jsem lehnul po nedání přednosti od jedné řidičky,trefila mi zprava do výfuku ,marodil jsem měsíc a půl a dnes mám ještě rameno někdy dost bolavé . A pak mi ještě ustřelil předek na kolejích ,ale ustál jsem to .

24.12.2009 v 14:33 | Nahoru | #79
Zdravim, tak taky vložím přístpěvek :- 5. srpna si to takhle štráduju z nové živohoště, a kdo to tam zná, tak kousek za výjezdem z lesa, tak 1km před tim stoupánim do druhýho lesa tak v ty pravotocivy zatacce ve vyssi trave stalo maly srnče, a místo toho aby si tam vklidu žralo jak dělalo doposavad tak začlo přecházet, nejel sem rychle ale zahledl jsem ho na posledni chvyli, brdy, spojka, mašina jela po přednim kole ( už to umim:D:D:D:D) a pak přišel náraz, přemet přes mašinu a 40m klouzání se po asfaltu.. naštěstí sem měl koženou kombo, jenže zapínaní jen na prostředku v zadu.... takže jsem ztoho vyváznul s hlubokymi exorciacemi na pravem boku a jinak dobry:d srnku sem odhodil ta utekla, masina - z ty vytekl olej na celou vozovku, následná škoda kterou vyčíslil pan Halbich byla 180tis, takže totalka, a jinak napohodu:D strašně moc bych chtěl taky timto poděkovat všem co tam zastavili a zeptali se jetli něco nepotřebuju, potom ještě klukum co tam semnou byli po celou dobu, sice sem je vůbec neznal ale prej taky jezděli GSXR jet o chvilku dřív tak jsem se snima potkal protože jsem skončil v protisměru a jejich honda s 2000 by byla trošku potuněná , mašina šla do světa a už mám doma další žabičku, a zase o rok mladší snad už bourat nebudem, byla by ji škoda

24.12.2009 v 15:15 | Nahoru | #80
neni to moje nehoda,ale byl sem očitý svědek. v plzni za ospalýho nedělního dopoledního provozu sestřelil blb s spz PJD(pozor jede debil) kámoše jedoucího přede mnou rychlostí cca 50-60km/h.sezona v prdeli(červen)a důsledky v příloze-zlomený krční obratel,naštěstí snad bez následků.

24.12.2009 v 15:22 | Nahoru | #81
tak snad už se mi to povedlo