globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Petistovky
20.6.2009 v 15:14
ahoj mam v planu kupovat neco s 25kw v technicaku a chtel bych se zeptat lidi co majou s motorkama jako je Suzuki GS 500, Honda CB 500, Kawasaki ER 5 nejaky zkusenosti tak jestli se s nema da na silnici jezdit i nejaka ta divocina... brousit stupackama o zem, trenovat koleno a tak.... a nebo jestli se chvoaji ve vetsich naklonech nervozne a podobne... predem dik za prispevky budu se snazit na ne reagovat

Petistovky

20.6.2009 v 15:25 | Nahoru | #1
koleno můžeš trénovat i na kolobrndě



bo na mopedu:



...takže bych neměl strach...

Petistovky

20.6.2009 v 15:39 | Nahoru | #2
jinak já když jsem přesedlal z mopedu na pětikilo, tak jsem měl skoro celou jednu sezonu pocit jaká je to raketa. zabil jsem se na tom málem několikrát a řešil různé krizovky. mít tenkrát litra tak už tu asi nejsu. takže na začátek dobrá volba a vyblbneš se na tom myslím dost a dost.

Petistovky

20.6.2009 v 15:42 | Nahoru | #3
měl jsem er5, dá se jezdit celkem dost velká divočina, v náklonech drží super jen při rychlostech nad 130 km/h je podvozek nervózní, do této rychlosti stupačka nebo koleno není problém

edit: jinak podobných témat je tady víc než dost, stačí hledat

Naposledy editováno 20.06.2009 15:45:27

Petistovky

20.6.2009 v 15:56 | Nahoru | #4
Tak divočina se dá. Nicméně já na ní třeba nemám ani plexi a na dálnici při 130 už to teda není zrovna moc příjemné.

Petistovky

20.6.2009 v 16:23 | Nahoru | #5
zatim jezdim jeste ne malim cbru a tam kde to znam a je to hezky tak po stupacce ale ted sem vymenil pneumatiky a zadek odskakuje jak pica... na koleno nemam zatim gate

2 reakcí na tento příspěvek Petistovky

20.6.2009 v 16:26 | Nahoru | #6
a jeste neco.... koleno nerikam tomu jak sou tady nejaky ty videa na dvacach jak se povjesijo uplne pod motorku a davajou koleno pritom motorka je asi v 15 stupnovim naklonu (od kolmyho smeru vzhledem k silnici)

Petistovky

20.6.2009 v 16:56 | Nahoru | #7
Měl jsem možnost jezdit na Kawě ER 5 a jak už říkal "kawarer" ten podvozek při vyžších rychlostech je slabý. Jinak na 2 a 3 to jede pěkně ta 4,5 už tak moc netahá. Určitě parádní motorka na naučení, ale já bych si ji asi nekoupil.

(reakce na) Petistovky

20.6.2009 v 17:00 | Nahoru | #8
SNEKMASTER> Jestli to zafinancuješ, přidej si na CBF, tam sou širší gumy a podvozek je díky unifikaci se čtyřválcema dost předimenzovanej

Petistovky

20.6.2009 v 17:57 | Nahoru | #9
nazdar, na Er5ce jde dělat fakt všechno, neboj se že je to slabá motorka jsou to KECY

(reakce na) Petistovky

20.6.2009 v 18:07 | Nahoru | #10

SNEKMASTER>a jeste neco.... koleno nerikam tomu jak sou tady nejaky ty videa na dvacach jak se povjesijo uplne pod motorku a davajou koleno pritom motorka je asi v 15 stupnovim naklonu (od kolmyho smeru vzhledem k silnici)



Kdyz dres stupacku, pri lehkym vysednuti ses na kolene. A normalne je to jen takova masirka ... ty co trochu jezdej okruh se pod motorku ani nevejdou

Naposledy editováno 20.06.2009 18:08:31

Petistovky

20.6.2009 v 18:36 | Nahoru | #11
pokud by tě zajímal ještě 4vál tak mrkni na yamahu xj 600. Je to taky dobrej stroj a držák. dělají se taky 25 kw. ceny srovnatelné. Vypadá už dospělejc ;o)

Naposledy editováno 20.06.2009 18:37:51

Petistovky

20.6.2009 v 23:20 | Nahoru | #12
mel jsem GS 500E, stupacka neni vubec problem a jednou to byl i vyfuk a to jsem mel medium smes pneu...

Petistovky

14.7.2009 v 10:12 | Nahoru | #13
V podstatě je jedno kterou z těchto 5ti stovek zvolíš..Po CBR pojedou rozhodně všechny odost víc..Měl jsem Er5ku a spokojenost vedle starších modelů CB a GS je nejhezčí.Co se týče té erky tak když dáš štítek jede hladce do 160 a vlnit jako had se začínala kolem 180ti což byl více méně strop (Vmax jednou 195km/h).Pokud chceš něco novějšího šel bych do CB500

Petistovky

14.7.2009 v 10:14 | Nahoru | #14
Teda CBF 500

Petistovky

14.7.2009 v 18:17 | Nahoru | #15
Já mám Gs 500 a naprostá spokojenost, jezdil jsem i na ER5 ta je pohodlnější na cestování má vzpřímenější posez, ale oproti GS se mi zdá že netáhne tak odspodu, má o trošku větší spotřebu a přijde mi strašně tichá. Ať koupíš jakoukoliv neuděláš chybu.

Petistovky

11.12.2009 v 13:24 | Nahoru | #16
Nazdar, měl jsem možnost vyzkoušet všechny tři. Jak GS, CB i ER5. Ani jedna není špatná, ale každá má určité výhody a nevýhody. V přímém porovnání je CB 500 největší a působí nejdospělejším dojmem. GS je zase opak, je nejmenší a nejštíhlejší. Velmi vhodné pro malé a subtilní postavy . ER5 je někde mezi. Je stejně vysoká jako Honda, ale je o poznání štíhlejší. Co se týká motorů, tak nejlíp se mě jezdilo na CB, ale všechny jedou velmi pěkně a výdrž bude si myslím taky podobná. nakonec jsme koupili domů pro přítelkini Hondu CB 500, ročník 1996. Ještě má vzadu buben, ale toho se nemusíš bát. Brzdí to velmi pěkně a krásně se dá dávkovat, no když dupneš jde i do smyku. Motorka je to spolehlivá a jednoduchá. Je otevřená, spotřeba okolo 5 litrů, ale spíš tak 4-5.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Dnes v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37


TOPlist