Já mám jednu, :puke: a to dost nepříjemný cukání, jakoby chcípání motoru ve vyšších otáčkách a poloze rukověti plynu cca1/2. :marod: Je to docela pravidelně v určitých otáčkách. Nikdo zatim neví čím to je. *no* Zdá se že TPS senzor je špatnej, to není ještě jistý.
Řešil jste někdo podobej problém?
2 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
:/ Jenže takle se zdá, že sem prostě největší smolař!!! :puke: Páč SV je všeobecně naprosto bezprblémovej stroj a problém mam prostě jenom já a nikdo jinej, jen já! :marod:
http://www.sv-portal.com/forums/
2 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
1 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
dayx: ten pilot na gsxr to zrejme moc neumel :o) nic proti ale mel jsem moznost svezt se na R1 07,R1 03, i na GSXR1000 K3 a jede to oproti SV strasne...
1 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
Závada je odstraněna, TPS bylo vadný. Už to zas drandí jak má a já su opět happy!!! :thmubup: :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
Podle mě to musí žrát olej. Proč by to jinak kouřilo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
Podle mě to musí žrát olej. Proč by to jinak kouřilo? [/quote]
pokud to kouří šedě v celým spektru otaček - žere olej
pokud kouří černě ve vysokych otackach - bohatá směs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
Podle mě to musí žrát olej. Proč by to jinak kouřilo? [/quote]
pokud to kouří šedě v celým spektru otaček - žere olej
pokud kouří černě ve vysokych otackach - bohatá směs [/quote]
Pak ve druhém případě musí být vadná řídící jednotka (je-li nějaká)
Homer píše: [quote=Lada.s][quote=Homer]
Podle mě to musí žrát olej. Proč by to jinak kouřilo?
pokud to kouří šedě v celým spektru otaček - žere olej
pokud kouří černě ve vysokych otackach - bohatá směs [/quote]
Pak ve druhém případě musí být vadná řídící jednotka (je-li nějaká) [/quote]
no píše že má KN filtr...tak mozna to je tim, ze to lamda sonda nejak blbe vyhodnocuje a ridici jednotka pak nastavuje moc bohatou směs..težko říct
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
Zdar při řešení přeju!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
1 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
Sitič automat...,otáčky vyběhnou na cca 3tis...teploměr ukazuje necelých 30 stupňů,sitič vypíná,otáčky jdou dolů....až potvůrka zdechne.po opětovném startu opět otáčky nahoru,náhle pokles dolů a zdech.....nic moc....za tepla je vše OK...co s tím?V servise mě ujistili,že teplotní čidlo,které vyhodnocuje teplotu(a snad hlídá i sitč) je OK.....
Mám tam laděný laufy + KN filtr....ale dělalo to i bez toho....
Jo a pak z levé strany motoru je víko,uprostřed menší víčko - přístup na kliku.prolíná mně tudy olej.je tam O kroužek gumovej - asi jsem stále kupoval špatný rozměr - objednal jsem si origo v Suzuki(stojí 8,- Kč :D ),tak snad to bue OK....ale kdo poradí,co s těmi studenými starty a poklesem otáček????
Díky za rady.....
1 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000-poruchy, závady?
manuály http://www.sv650.org/sv_manuals.htm :rolleyes:
jen anglicky pochopitelně...jako na všechny motorky
1 reakcí na tento příspěvek SV1000-poruchy, závady?
jen teda říkáte, že to žere hodně benzínu a gumu?