1-valce: vykon hned
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2-valce: nizkootackove (HD) jedou pekne od spodu, ale zas vrch na hovno a celkove to hovno jede.. vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
3-valce: nuda, nuda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek.. uz nejvetsi omyl jsou pro mne ctyrvalcove 600ccm - no to je hruza.. ale i R1 prece ma hovno spodek.. kdyby to neslo tocit nad 7000otacek, tak je to strasne hodne..
Jaky motor ma silny spodek, ale i slusny vrsek?
Napada mne potom pouze napr Speed Triple. Nebo jak jsou na tom motorky typu Bandit 1200, Busa atd.?
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
3-valce: nuda, nuda jel jsem pouze na street triplu R
tak priste radsi napis triumph street triple 675 nebo na cem jsi to jel,ne 3-valce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec
posadit te na RSV kokotku a dat zarazku na plnej a rovnou proti zdi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
tady zas nekdo holt sezral salamounovo hovno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
pylot>yeuop> ty ses nemoznej kluk. Mozna bys mel s motorkama skoncit protoze sou to stejne vsechno jenom liny mrdky. Jediny co ti zbejva tak zkusit nejakyho prekopanyho Vmaxe a nebo MV Agustu Brutale 1078RR nebo tak nejak se jmenovala. Ta ma prej jenom jednu klapku v sani takze te nebrzdi zadnej elektronickej srac jako to delaj na japoncich. Jinak nehapu k cemu potrebujes motorku ktera bude mit takovou silu ze se na ni poradne neudrzis. Ja jezdim na motorce se 70 konema a i kdyz bych obcas pri predjizdeni ocenil par hribat navrch tak stejne ale porad pri vetsine cesty ten vykon nepouziju.
Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
dewwil>Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá
Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???
jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...
2 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
kdybys jel nekdy kolem tak se stav pujcim ti "naprevodovane" TL a muzes pak pridat dalsi test:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...
jj, to jsem si myslel, že to nějak půjde ochcat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
dewwil>jj, to jsem si myslel, že to nějak půjde ochcat
ono to ma i sve nevyhody - pilot musi "cejtit" motor , otvirat plyn tak jak se rozbiha..tzn nemuzes otevrit full gas v malejch otackach... kamos s VTR byl zvyklej takhle jezdit, preradit a hned plyn do dorazu (asi je jasny jak jel kdyz mel u VTR porad plnej, ja sem nestihal ani omylem:) ) a kdyz si pujcil moje TL tak bylo videt na vyssi kvalty, kdyz uz motor nema vykon se tak roztocit, jak po prerazeni a full gas to sem tam vystrelilo a jelo mizerne...
obdoba zavodnich - primejch - karburatoru...
Naposledy editováno 02.12.2009 09:14:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
dewwil>Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá
Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???
Cožpak TLS a TLR ale Raptor s 15/40 sekundárem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
dewwil>assassin> jj, musí se jezdit citově, taky se mi párkrát podařilo zakuckat mý tele než jsem tomu uzpůsobil styl kroucení heftem Kámoš měl YZF750SP s přímákama a to byla pecka, každej kdo na to vlezl a nebyl zvyklej, tak to ulil a on na tom jezdil jak "Doohan", prostě už věděl jak na ni....
presne tak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
(to byly jeste doby kdy na motorce nejezdilo kazdy jelito co umi jen otocit na dalnici heft na doraz:) )
Naposledy editováno 02.12.2009 09:50:59
assassin>yeoup: hele s tim "jede od spodu" mam dojem ze jses z toho sveho XT zblblej... jasne pocit z jednovalce takovej je, protoze ma 5 kvaltu na maximalku 140kmh .. tzn na jednicku jede nevim 50? vzhledem k tomu ze kroutak na motoru bude podobnej jako u 600gsxr (stejne objemy) ktere ale na jednicku pojede pres kilo.. je jasny ze diy prevodum se bude kroutak na kole znacne lisit pri tech treba 30-40kmh ... takze proste neuvazujes to ze se ta motorka jinak pouziva a tudiz je i prevod tak konstruovanej... zkus si nakou sportovni moto, klidne i tu sestku naprevodovat jako tu XT600 ..tzn ze sestka v maximu bude odpovidat cca 140-160kmh a uvidis na prvni kvalty ze to pojede odspodu lip jak XT....
kdybys jel nekdy kolem tak se stav pujcim ti "naprevodovane" TL a muzes pak pridat dalsi test:)
Muzu se taky zastavit az budu mit uplne nahodou cestu kolem? Ja se chci taky svizt.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
mari: myslim ze ne, jsou to celkem povery co se kolem TL rika, busa jede znatelne lip za vsech okolnosti..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>
mari: myslim ze ne, jsou to celkem povery co se kolem TL rika, busa jede znatelne lip za vsech okolnosti..
no je fakt, že v-twinovo Tele, jsem kdysi projížděl a zdálo se mi to nějaký mrtvý...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
mari>no je fakt, že v-twinovo Tele, jsem kdysi projížděl a zdálo se mi to nějaký mrtvý...
jj k lepsimu "pocitu" pomuze to zprevodovani a mozna by mohla byt trochu znat nizsi vaha u Ska .. ale i tak je busa prilis silnej konkurent pro vsechno..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger | stspravce | 24 | 19.1.2022 v 09:46 650ccm |
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger | dr.rath | 526 | 6.6.2018 v 10:01 likvos |
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger | Miyuki_ | 3 | 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_ |
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger | maskarajda | 3 | 2.4.2017 v 10:57 biker.all |
Dotaz-rada Chunlan 125 Tiger | Vrahoun | 6 | 20.4.2016 v 20:55 Mutlik |