paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
29.11.2009 v 18:48
Ahoj, vybírám novou motorku. Po nehodě už žádného cestáka nechci a tak se vracím zpět k enduru. Mám dobré zkušenosti s KLR 600 r.v 84-89. Tak uvažuju přímo o ní jen kolem roku 95 - 00. Vzhledově má stejný motor jako předchozí verze, jen se liší ve vzhledu. Je tomu tak??

Jenže při koukání jsem zjistil, že Kawasaki vyráběla(možná vyrábí) model KLX 650, který se mi líbí mnohem víc a má vyšší obsah.

Proč je KLX 650 kolem roku 93-96 výrazně levnější než KLR? vzhledově má i jiný motor.
Jaká je spolehlivost KLX? KLR byl velký držák
A jaký je vlastně rozdíl mezi těmito stroji ???



děkuji
Anketa: Jakou by jste vybraly Vy? kolem roku 95?
KLR 600
21%
8
KLX 650
74%
28
ani jednu
5%
2
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 18:55 | Nahoru | #1
Myslim ze Matess ti poradi.. pockej az sem dorazi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 19:08 | Nahoru | #2

roberto.cz>Myslim ze Matess ti poradi.. pockej az sem dorazi



asi tak

není nad názor majitele, ale na tu objektivnost upozorní v první větě, doufám

já bych volil KLX, kámoš jí má, tichoučkej motor, a najednou mu vypochodoval aut. dekompresor ven skrze víko na hlavě, vačku neřešil, víko zavařil, startér s tím i bez dekompresoru zatočí, a jede se dál, je to držák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 19:16 | Nahoru | #3

Pivča>asi tak

není nad názor majitele, ale na tu objektivnost upozorní v první větě, doufám

já bych volil KLX, kámoš jí má, tichoučkej motor, a najednou mu vypochodoval aut. dekompresor ven skrze víko na hlavě, vačku neřešil, víko zavařil, startér s tím i bez dekompresoru zatočí, a jede se dál, je to držák



vypochodoval dekompresor? a je to držák - to jde dohromady... ale i tak díky za příspěvky

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 19:23 | Nahoru | #4
Fenix> to se může stát u jakékoliv motky, nechci tím hanit Kawu

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 19:38 | Nahoru | #5
Tak jsem tu klucíííí.

Fenix: Když se podíváš do mého profilu, tak se dozvíš o KLX spustu věcí.KLX je od KLR 600 uplně jiná motorka,...a to naprosto vším.Jinej motor, jinej rám, podvozek atd.Ikdyž mě se ta starší zelenočerná verze KLR 600 strašně líbí už spousty let.Také jsem se rozhodoval mezi ní a KLX.Ve své době bylo KLX poměrně nadčasová motorka,...vodník, slušný brzdy, up-side šavle atd.Když jí pořídíš koupi v dobré kondici, tak si na ní ještě parádně pojezdíš.Je to samozřejmě starší motorka, takže se o ní člověk musí starat,...ale já (musím zsklepat) jsem s ní zatím žádné velké, či vážnější problémy neměl.Když se podíváš do mého deníku,...mám tam videa z off-roadů, pak fotky, tak uvidíš, že i na svůj věk se z ní dá při troše šikovnosti vykouzlit i celkem fešná motorka a za ty prachy je na ní fajn svezení.Samozřejmě to není žádná vostrá lehká hapina,....ale já nemám zrovna volných 80-100 kolíků, takže jsem spokojen s tím co mám.Věř, že i na KLX se dá slušně pojezdit.V porovnání třebas s novějším KLR 650, jak o něm píšeš je KLX o něco lehčí a i "C" verze o něco lepší zátah a hlavně vyžší podvozek-delší zdvihy.Ten dekompresor, to je celkem obávaná porucha vůbec všech KLR a KLX, ale já jsem zatím o tom, že by se to někomu z mých kamarádů co spolu na KLX (Horner, Kadeloid) jezdíme rozlítlo neslyšel.KLX je levnějí než KLR asi hlavně proto, že se u nás myslím neprodávala a je méně provařená, než KLR, kterých je tu podstatně více.Novější KLR 650 se pohybuje cenově spíš už nad těch 60 tis. (to já koupil KLX za 35), ale už je to poměrně slušná a bezproblémová motorka,...co s náma začal jezdit-tak jí má Storeman.Je to ale spíše cesťák a udělat z ní trochu něco "offroudovýho" už je trochu težší.Třebas do zadní kyvky se nevleze u těžších endur osvětčená, výborná a levná guma C-02 a s těma o něco kratšíma zdvihama si nemůžeš dovolit nějaký ostřejší "hard", který se ještě na KLX dá zajet.Co jsou na prodej "R" kové verze KLX, tak ty jsou většinou, už tím, že ta byla určena na "hard", tak jsou poměrně vylítaný a před smrtí.Podle mě je lépe koupit "C", která se vozila jen po silnicích a udělat z ní něco, jako jsem udělal já.Páč ty C-éčkové verze většinou do terénu nikdo nikdy moc netahal.Výkon "c" se dá pár věcičkama o něco poladit-totiž "R" měla o nějakých 5kW více a byla lehčí.Ale zas třebas neměla starter, což já už bych vzhledem k mému věku asi nerozdejchal to našlapovat. Ještě k té KLR 600,...pár jsem jich v inzercích v pěkném stavu viděl, ale jestli chceš trochu jezdit ten terének, tak je jednoznačně KLX lepší, než starší KLR 600. Klidně se zeptej na další věci,...nebo lépe se podívej do mého profilu a koukni do deníku.















Naposledy editováno 29.11.2009 19:54:39

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 19:58 | Nahoru | #6
Matess727x> Obsáhlá odpověď

Fenix: Já jen dodám, že mám KLX 650 R Můžeš taky podívat do profilu. Jak už mates psal KLX a KLR sou naprosto odlišný motorky. Pak u KLX "C" a "R" verzí sou taky docela rozdíly. Viz muj profil. Jinak Rko se opravdu hodí spíš do terénu. Má jinej sekundární převod takže je spíš do pomala. Maximálka je kolem 125 km/h. Víc sem s tim nedal. Jinak záleží taky co tam kdo dá za pastorek a rozetu. Tlumiče sou tušší a maj větší zdvih. Je to Kroska na papírech. Jinak co sem koukal po inzerátech tak se taky daj koupit i dost slušný Rka. Jediná nevýhoda je že nemá el. startér. Pokud je ale dobře seřízená tak chytá krásně. TAkže záleží co chceš jezdit. Od silnice po terén bych je seřadil takhle: KLR - KLX (c) - KLX (r) Mě eRko vyhovuje protože sem malej a lehkej a tahat se s ještě těší sviní v terénu už by bylo moc. Jinak motory sou držáky. Dolejvat olej a nic se nemůže posrat. S dekompresorem sem neměl ještě problém a to ta motorka dostala pořádnej záhul.. Ať koupíš co chceš tak myslím že chybu neuděláš. Každopádě KLX je krásná motorka Ale eRko je přeci jen nejhezčí
Jo a eRko má menší kotouče. Je to docela znát ale v terénu se nemusíš bát zvít za ně.

Naposledy editováno 29.11.2009 20:02:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 19:58 | Nahoru | #7
Matess727x> ja ot nikdy nepochopim ty fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:02 | Nahoru | #8
roberto.cz> měl by radši takhle fotit kundy, a né nějaký pitomý motorky

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:04 | Nahoru | #9

roberto.cz>Matess727x> ja ot nikdy nepochopim ty fotky


...no a co se ti nezdá?

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:09 | Nahoru | #10
Fenix: ...a kolik chceš vlatně investovat?Jestli KLX, tak mě by se líbila TAHLE Ještě bych ho zkusil trochu potlačit s cenou,...jelikož už jí tu má celkem dlouho.

Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:10 | Nahoru | #11
S tech dvou bych šel do KLX, na KLR už začíná být problém s dílama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:12 | Nahoru | #12

Pivča>roberto.cz> měl by radši takhle fotit kundy, a né nějaký pitomý motorky


...kundy zásadně nefotím. ....jen motorky,...a všechno ostatní. Apropo,...jak fotím i různé zakázky,...tak mě minulej tejden oslovili starší manželé,...myslím tak 40-50, jestli bych jim nenafotil jejich souložení,...že by chtěli mít památku. ....no jsem řekl, že si to do začátku týdne rozmyslím.

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:19 | Nahoru | #13

Matess727x>Fenix: ...a kolik chceš vlatně investovat?Jestli KLX, tak mě by se líbila TAHLE Ještě bych ho zkusil trochu potlačit s cenou,...jelikož už jí tu má celkem dlouho.



Na eRko docela drahý... A taky sem slyšel že italové se s tim moc neserou Ale možná je to jen drb.. Každopádně sem ještě zapomněl dodat, že stojí za to rozebrat motor. Já osobně mám v prdeli dvojku. Je to tim že za ní dost v terénu tahám... Jedinej problém je, že tahle vada se projeví až když je pozně Já sem půlil motor a zjistil že je to v čoudu tak sem byl opatrnej a do konce sezózy dojezdil v pohodě. Každopádně ale kdyby mates vyndal tu svojí tak by možná koukal co by viděl Ale doufám, že to je jen náhodná vada. Kawu mám z roku 93 tak třeba v roce 2000 udělali už inovaci převodovky...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #14
Kadeloid: No šak na mý taky v zimě alespoň sundáme tu hlavu ne?....třeba bude nějaký překvápko. Převodovka bude u mojí Kawiny v cajku.

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:27 | Nahoru | #15
Matess727x> To sem si taky řikal Klidně můžem. Já rád kouknu na něco jinýho než na ten muj vrak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:29 | Nahoru | #16

Matess727x>...kundy zásadně nefotím. ....jen motorky,...a všechno ostatní. Apropo,...jak fotím i různé zakázky,...tak mě minulej tejden oslovili starší manželé,...myslím tak 40-50, jestli bych jim nenafotil jejich souložení,...že by chtěli mít památku. ....no jsem řekl, že si to do začátku týdne rozmyslím.



du blejt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:36 | Nahoru | #17

Pivča>du blejt


...to ještě dáma říkala, že kdybych třebas chtěl, můžu se i přidat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:37 | Nahoru | #18

Matess727x>Fenix: ...a kolik chceš vlatně investovat?Jestli KLX, tak mě by se líbila TAHLE Ještě bych ho zkusil trochu potlačit s cenou,...jelikož už jí tu má celkem dlouho.



na tu jsem koukal fešanda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #19

Wario>na tu jsem koukal fešanda


...to ještě kdyby se mi dostala do spárů,...to by z ní lezli oči z důlků. Tak mě napadlo, že kdybych prodal svojí KLX tak za 39, těch dvacet bych si na tuhle přidal.

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:40 | Nahoru | #20

Matess727x>...to ještě dáma říkala, že kdybych třebas chtěl, můžu se i přidat.



... a šlohnou Ti foťák, je to past, připomíná mi to ruskou trojku, dva šu.aj, třetí hlídá džíny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 20:46 | Nahoru | #21

Matess727x>...to ještě kdyby se mi dostala do spárů,...to by z ní lezli oči z důlků. Tak mě napadlo, že kdybych prodal svojí KLX tak za 39, těch dvacet bych si na tuhle přidal.



To je ale šlapačka... Jí někde při výjezdu uchčiješ když padneš a pěkně se zapotíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 21:34 | Nahoru | #22

kadeloid>To je ale šlapačka... Jí někde při výjezdu uchčiješ když padneš a pěkně se zapotíš


....no já vím,...ale když to zvládneš ty, tak bych to snad zvládnul taky.

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 21:40 | Nahoru | #23

Matess727x>....no já vím,...ale když to zvládneš ty, tak bych to snad zvládnul taky.



To jo. Ono když se jí nechce přímo tak se jí dá dost pomoct a pak prostě chytne nejhůř na popátý Ale musí bejt dobře poladěná. Jinak skáček jak pometlo a hovno z toho.. Taky než sem přišel na to jak to udělat aby chytala hned... Ale už taky znova potřebovala abych se na ní podival.. Se jí tolik už nechtělo.. Sem někdy musel šlápnout dvakrát a dokonce i parkrát třikrát!

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 21:47 | Nahoru | #24
Děkuju za postřehy..
Budu jezdit převážně kolem komína, do práce, sem tam nějaká ta lesní cesta. Jak se chová KLX při delší vyjíždce mimo pole? myslím tím 200 - 300 km okruh? asi to absolvovat nebudu zajímá mě jestli to na ní neni bláznovství a jestli to vydrží.

Jinak se mi jedná o to aby to nebylo jako KTM to je dost velká kasička. Ale ten motor je na svůj obsah dost slabý tak by mohl vydržet ne?

Moto plánuju něco jako má matess. 93 - 96. Cenovka do 40tis.Kč. Idealní do 35tis.Kč
Myslím, že je lepší koupit teď v zimě, cena by mohla být nižší.

To KLX z inzerátu je pěkný, ale nemůžu si dovolit pustit takové peníze.. Nemám to na parádu, ale na ježdění.

Jinak vzhled je super jen se bojím aby to nebylo moc ostrý, stačilo by jako KLR (jde mi o životnost) Podmínka je el. startér s míma 65kilama mám problém se startováním (KLR mělo též startér)

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 22:00 | Nahoru | #25
Fenix> V klidu sme najeli 200km lesama. Najet se dá hodně.. Jde spíš o cestovní rychlost. KLR bude na silnici v pohodě.. Má asi nejdelší převod takže to nebude moc točit a pojedeš svižně. Je asi taky pohodlnější protože má širší sedlo.. KLX "C" ti poví matess a "R" na silnici moc točí. Cestovní rychlost je kolem 80 km/h. Pokud dáš jinou řetězku tak kolem těch 90. Ale je to prostě kroska. Užší a tvrčí sedlo. Po 50km na silnici mě bolela prdel.. Já bych ti doporučil asi KLX "C" Dá se sehnat za dobrej peníz a držák je to dobrej. Jen si jí pořádně prohlídnout. Dost se stává že začne žrát dost olej a když se to nehlídá tak jsou problémy... Začne to cvakat a tikat a už je to v prdeli..

Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 22:18 | Nahoru | #26
Asi zkusim mrknout po tom KLX C - jsou ještě nějaký další nemoci, který prohlédnout při koupy???

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 22:28 | Nahoru | #27
O ničem speciálnim nevim. Poslechnout motor. Kouknou kolik je oleje a nenechat si nic nakecat. Musí šlapat jako hodiny a žádní divný drnčení tikání ani cvakání se nesmí ozývat. Jinaž samozdřejmě kouknout co je stříkaný, originální a samí takoví prkotiny....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 22:40 | Nahoru | #28

kadeloid>O ničem speciálnim nevim. Poslechnout motor. Kouknou kolik je oleje a nenechat si nic nakecat. Musí šlapat jako hodiny a žádní divný drnčení tikání ani cvakání se nesmí ozývat. Jinaž samozdřejmě kouknout co je stříkaný, originální a samí takoví prkotiny....


...mě při volnoběhu cvaká ten dekompresor (víš, jak jsme to poslouchali?), páč je vymačkaná ta pružinka a on má snahu se otvírat.Co jsem to zkonzultoval s jedním chlapíkem ve vých.čechách, co pár KLR a KLX dělal, tak to není až takovej problém.Jen se může občas stát, že se na volnoběh otevře a motka chcípnee.Jinak se mu ten můj motor ale zamlouval. jen říkal, ať koupím novej filtr. ...už ho tam mám.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 22:49 | Nahoru | #29
Fenix: Jezdil jsem na KLXu i k mamce-do mého rodiště do Východních čech, kde žije můj brácha a jezdí WR450F.Takže to bylo nějakých 220 tam, s bráchou jsem polítali o víkendu nějakých 300 v Orl.Horách a já jel zase těch 220 zpět do Tábora a naprosto v pohodě.Ty jsi ten můj profil a deník neprostudoval viď?....o tom všem tam píšu,..i s fotkama. Na hladších gumách se to dá na "C" KLX smažit i 150, ale to už s tebou vítr a odpor vzduchu mlátí a je to nic moc.Momentálně mám ale na svém KLX o zub menší sekundár-do pomala.Pro mě byla na původní kolečko ideální rychlost na delší trasu těch 100-120. S kamarádem HORNEREM jezdíme prvidelně celkem dlouhé štreky,...třebas i 100 kiláků někam na off-road, co nás někdo pozve, tam pojezdíme a jedeme zase zpět.Tam se ale musí davat bacha, aby jsi něco nerozmlátil pádem a pak neměl problém, jak se dostat domů.Ale co jsem pochopil, nechceš na té motorce jezdit žádnej hard.

(reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650

29.11.2009 v 22:56 | Nahoru | #30

Matess727x>...mě při volnoběhu cvaká ten dekompresor (víš, jak jsme to poslouchali?), páč je vymačkaná ta pružinka a on má snahu se otvírat.Co jsem to zkonzultoval s jedním chlapíkem ve vých.čechách, co pár KLR a KLX dělal, tak to není až takovej problém.Jen se může občas stát, že se na volnoběh otevře a motka chcípnee.Jinak se mu ten můj motor ale zamlouval. jen říkal, ať koupím novej filtr. ...už ho tam mám.



Jo to vím. Ale to si řikal že už nedělá ne? Každopádně ale cvakat taky nemá Ale to není až taková závada.. Ale těžko se to pozná od vůle na vačkách když to člověk nezná... A mě se ten tvuj motor taky zamlouval. Mírovi to klepe skoro jako mě. Ty to máš tichonký Co já bych za to dal...

E: A vymačkaná nebude. Nebo alespoň tak jak myslim já To by právě měla menší tuhost a tan dekompresor by se rozevřel a nedrbal o ventil. Spíš je tam trošku tužší pružinka a ono to otvírá až při vyšších otáčkách. Já si to seřídil na 550 otáček takže mám klid.. Ono jediný co se na tom dekopresoru může posrat je ten čep naproti vačce co na něm je, protože se o něj zapírá. Mě se tam oběvila thlina take to budu muset přes zimu taky trochu poladit..

Naposledy editováno 29.11.2009 23:03:02
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist