Jawa Rotax
Jawa 500 "Tramvaj"
1 reakcí na tento příspěvek Soutěžácká Jawa Rotax
S takovouhle už naděj na lepší umístění nevidím.Díky bohu za to, že se aspoň o Michalu Kadlečkovi uvažuje jako o účastníku MS podporovaným TM. Držím mu palce
1 reakcí na tento příspěvek Soutěžácká Jawa Rotax
No, ono to chce vidět, jak jede naše současná špička a jak světová. Byl jsem se podívat na RZ v Hatném (6D 2005), naši do toho prali, zatáčky štorcem, blato až za ušima - a dojel Knight a třeba i Meriman - jak kdyby jeli na houby, žádná křeč a v cíli byl ten rozdíl vpravdě propastný.
U nás se trénuje "rychlost" a na techniku se zapomíná.
Samo, že něco je i v motorkách...ale jezdec je nejdůležitější. Na výjezdu na Studnici při ME 85(?) naši umírali a starý Edmondson si 2x šlápl!!!
1 reakcí na tento příspěvek Soutěžácká Jawa Rotax
Dávám k dobru foto z vlastního archivu. Nejezdily jen Jawy, ale i různý stavby ze všeho co kde bylo. Tuhle motku koupil brácha někdy v roce 93. Jawa 250, s vrškem motoru z KTM 250, centrální pérování jedním tlumičem. Údajně stavba po T. Fleknoj, ale to se mi nikdy nepodařilo zjistit určitě.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soutěžácká Jawa Rotax
jediná motorka mi vydržela deset let !
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soutěžácká Jawa Rotax
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soutěžácká Jawa Rotax
čtyřkvalt s krosovou převodovkou, malé zdvihy, nádrž dle obrázku
postupně jsem dal výfuk vrchem, vyměnil převodovku za pětikvalt, přidal světelné cívky do zapalka, upravil rám na větší zdvihy, jiné blatníky, masku z Jawy, dal vějířovou hlavu, znova vyměnil převodovku za pětikvalt s větším rozsahem z ČZ 250 typ 988 Enduro (mimochodem v té době nádherná motorka), pak zase upravil rám a dal dozadu pružinové tlumiče a dopředu české marzcochi z 516tky...
nakonec z původní motorky zbyly jen kartery a část rámu, vše ostatní jsem postupně (i nekolikrát) vyměnil
ale sloužila celou dobu docela spolehlivě