Myslím ohledně výkonu,poruchovosti, atd.Která je podlé vás lepší?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
čéče teď ho má právě kámoš co má tu R1 02 ten test ale pak ho nascenuju a pošlu až ho budu mít
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
adamosr1>Já bych vzal 2004 R1. Ikdyž Starý R1 byly drsný potvory a já mám zrovna 99 R1. Která mě baví. A je fakt že R1 03 tahá od spodu jako kráva. R1 2004 netáhne tak ve spodku ale zase táhne víc až kolem 8-9 tisíc. Takže ták. Já mám rád když to na silnicich tahá od spodu ale pokud budeš chtít R1 2004 tak si myslím když zkrátíš převod a dáš o 1 zub méně na pastorku(předním ozubeným kolečku) a na rozetě 1-2 zuby víc tak pak bude na spodku větší divoška. Závady: Hlavně záleží jakou R1 koupíš. Jak se o moto před tebou dotyčný majitel staral atd. Klasický závady, spálenej regulátor dobíjení. U starších modelů (98-01) blbly otáčkoměry ale u R1 2004 zas NE. Je to litr takže náklady musíš počítat velký. Třeba pokud ji někdo hůř zajel může žrát olej ale to není závada k R1 TO PATŘÍ. Jinak o nějakejch velkejch závadách na R1 2004 jsem neslyšel.
To sem chtěl slyšet dík
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1
2002-2003 je z nich nejnudnější a osobně se mi víc líbí ta první nebo rok 2000. Výkonově podobný a prostě je to stará dobrá karburátorová R1 s perfektním "spodkem"
Normálně vydrží hodně, od modelu 2004 už ani olej nebere. Odchází spojka, ale zase jde o "uživatele".. Zpracování perfektní, jen má asi o 50% víc dílů, než třeba Suzuki. I v sérii má pěknej zvuk (model s výfukama pod zadkem).
Podprdelní vejfuky v pomalý rychlosti dost ohřejvaj stehýnka, v létě se budeš smažit a nadávat, v chladnu si budeš libovat.
Novější model určitě za těch "pár korun" navíc stojí
(Toť nezaujatý názor čoeka, co by na R1 nikdy nevlez )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
Starší R1 to bylo podobný, jen ten rozlet nebyl takovej. R1 02-03 mi nepřišla tak odlišná, podle mě podobná síla a nějak mě prostě nenadchla. V tý době jsem byl stejně vyplesklej z K3 od Suzuki - vyvážená, silná a rychlá ...tolik jsem ji chtěl a sháněl, až jsem nakonec sběhl od Suzuki a v r.2004 koupil novej model R1. - Nejdřív zklamání z motoru, že to nejede a ve spodu je to jak šestka, ale pak jsem si na tom našel "to svý" a začala mě bavit. Výkon na vršku vše vynahradil, k tomu parádní zvuk, perfektní brzdy (ale to už měla i stará R1) a ovladatelnost šestky.. Sečteno podtrženo, nejlepší litr tý doby a v několika směrech ji nepřekonala ani K5. Design je i dneska parádní, možná lepší než BigBang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
ale jinak souhlas až na ten bigbang když jsem ho viděl na vlastní oči tak se mi nelíbil vůbec ale to je samozřejmě na člověku a vkusu, stejně tak na ní kvůli výkonu spousta lidí nadává ale někomu sedne
čéče něco jsem o K1 slyšel taky jsem tam měl přívěru, teď jí mám vyndanou, spodek je teda menší ale vršek takovej výraznější a jde líp po otáčkách a můžu ti říct že i když GSXR 1000 K1 a K3 má spodek hodně výraznej (s přívěrou) tak ta reakce plynu a tah jako u 02-03 R1 tam prostě není. A věř tomu že zrovna já bych tu měl naopak říkat že GSXR má spodek lepší když ho mám. Hned jak mi vrátěj ten test tak ho sem nascenuju je z roku 03 a už tam proti R1, 954rr a Duc 999 stála K3
jo a ještě bych chtěl říct že bigbang je hnusnej to tvůj model je o hodně hezčí
nejhezčí je RSV4 a K9 bez těch odpornejch vejfucků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
GRASSEL>Perňa #81> dám ti vědět až sem natáhnu ten test ale podle mě si vážně jel na 03 která měla něco s přívěrou
ale jinak souhlas až na ten bigbang když jsem ho viděl na vlastní oči tak se mi nelíbil vůbec ale to je samozřejmě na člověku a vkusu, stejně tak na ní kvůli výkonu spousta lidí nadává ale někomu sedne
čéče něco jsem o K1 slyšel taky jsem tam měl přívěru, teď jí mám vyndanou, spodek je teda menší ale vršek takovej výraznější a jde líp po otáčkách a můžu ti říct že i když GSXR 1000 K1 a K3 má spodek hodně výraznej (s přívěrou) tak ta reakce plynu a tah jako u 02-03 R1 tam prostě není. A věř tomu že zrovna já bych tu měl naopak říkat že GSXR má spodek lepší když ho mám. Hned jak mi vrátěj ten test tak ho sem nascenuju je z roku 03 a už tam proti R1, 954rr a Duc 999 stála K3
jo a ještě bych chtěl říct že bigbang je hnusnej to tvůj model je o hodně hezčí
nejhezčí je RSV4 a K9 bez těch odpornejch vejfucků
RSV4+Akrap je mňamka. Budeme šetřit a snad možná, za 2-3 roky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
GRASSEL>czert> jj, RSV4 je hodně našlapaná. Chtěl bych se na ní svézt ale teď byl test v motoráji kde testoval litry Mates Smrž a vychválil jí tam že je nejlepší, prostě nakopaná motorem a vším. Nejvíc tam zhanil RC8
JJ, jediný, co docela často haní je elketronickej plyn, že je trochu ucukanej a těžko se dávkuje. RC8 mě nijak nezaujala, to radši 1098/1198.
Ale ta RSV4 je pro mě teď best Ale ještě jsem na ní ani neseděl, naotž jel, takže může bejt všechno jinak
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1
Ďuričko22>Perňa #81> Tvoje Alstare GSXR byla muj sen hodně dlouho a než mi zdechnul PC měl jsem ji dlouho na ploše poslintanýho monitoru...nemáš někde její foto?Byla fakt nej
Jj, to mě těší, byla to moje první stavba motorky na závody, byl jsem z ní vyplesklej
Sorry za off-topic, zkopíroval jsem to z mého "racing" vlákna. Ale jsou tam eR1 všechny pěkně pohromadě, tu 04ku jsem měl hodně rád! Tak jen pro zajímavost..
============================================================================================
Takhle to se mnou začalo, tuším r.2002, ikdyž koketování s okruhovkou bylo ještě v době, kdy jsem měl SP-1 s Akrapovičema a Colin v tý době na SP-2 získal druhý titul WSBK
Naštěstí jsem to zapudil a sehnal levnější GSXR...
[URL= výsledek:
...jenže já byl idiot a řešil ještě věci jako leštěný kola a design, kterej tenkrát "letěl", aby se slípky po příkopech otáčely
Ve finále jsem dával tlumič řízení LSL, přepákování, lešení a řidítka vlastní návrh/výroba. Brzdy jsem vylepšil jen o hadice, na tomhle litru to byla nutnost a stejně to nemělo na dnešní motorky s radiálama a gumovejma hadicema. Titanová koncovka výfuku pro radost a opět pro plašení slípek v příkopech a pak už jen repase a výměna oleje v předních tlumičích.. Jo a převod - o 2z míň vpředu a 520 řetěz. A motorka to byla ostrá, škoda že jsem na křivej rám přišel až po dvou sezónách a po narovnání jsem byl rázem o 5s rychlejší a celkem bez "boje" s řidítkama ...ale to jsou ty zkušenosti. Tenkrát na začátku jsem s tím jezdil starej Most cca 1:40.
[URL= R1 v r.2004 začátek kromě laminátů, padáků a "svých" řidítek v sérii a svou třetí 20ti minutovku v životě v Brně jsem skončil na 2:22. Jen tedy kolečko jsem dal dopředu o 2z menší..
[URL= na to výfuky, tlumič řízení ohlins, brzdové hadice a lak.. Brno 2:16.
[URL= to chtělo přepákování, sundat originál sedlo a dát pryž na tvrdou podsedlovku. Dal jsem trochu víc zalomená řidítka PP tuning, a využil možnosti koupit starší zadní tlumič Ohlins. Výfuky jsem vyměnil Tenax za RP, ale asi jen kvůli tomu, že se mi prostě líbily.. Změna převodu na 15/46 a 520ka řetěz. Stále bez zásahu do motoru a elektroniky.
V roce 2007 Brno 2:13.7 a takhle už jsem to i prodával p.Kozelkovi..
[URL= rok 2008 nová R1 2007, koupena se zadním Ohlinsem, jinak série. Tady už jsem špekuloval víc - tlumič řízení ohlins, to je taková jistotka, přepákování své (pevné), řidítka PPtuning, brzdový hadice zrovna tak. Převod 16/47, protože motorka jede perfektně a s 15kou kolečkem jsem nevycházel. Investoval jsem do komplet titanovýho výfuku RP a dal jsem powercommander právě kvůli výfuku a BMC filtru, ale hlavně kvůli možnosti quickshifteru (spínač Cordona). Padáky vlastní konstrukce. Samozřejmě lamináty (BikesPlast - ty beru už od začátku). Cena těchto úprav byla cca 70tis. Kč. Určitě by to chtělo třeba si pohrát s přední vidlicí, já dal jen nový olej a zatím nevidím problém.. Brno 2:10.0
Foto před...
[URL= po...
[URL= rok 2009 jsem vzal novou R1 2008. Přední vidle v úpravě Ohlins, YEC závodní jednotka a 192PS Jo a přepáčko + páčky PP tuning, jinak vše stejné, jako na 07ce. Všude jsem s ní zrychlil, výborná závodní motorka.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1
Roubi_R1>Jasně že 2004, už pro ty svoje laufy pod sedlem Jinak R1 má každej hustokrutostřelec, co potřebuje litra, kup něco méně okoukanýho. Jak byl zmíněno CBR 1000RR v Repsol barvách je dobrá volba
něco o R1
Hezký, pěkná evidence vývoje kultovního stroje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35896 | Dnes v 10:32 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 618 | Dnes v 07:51 Ariete |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | Včera v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |